ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 16 decembrie 2010

Sfârşit de AN ! (când) SFÂRŞITUL ... este aproape !

La Mulţi Ani ! 
Sărbători Fericite !

Bună Ziua !
Doamnei Elena Marin-Alexe !
~
Dumneavoastră înşivă afirmaţi că sunteţi o bună creştină ! Eu nu vă contest, ci VĂ ÎNTREB: sunteţi sigură ? Nu aveţi nici o urmă de îndoială ! Sunt pline de pietrele pe care le-aţi aruncat ... sufletele celor loviţi de dumneavoastră !
Eu pot PRESUPUNE (aşa cum a procedat ÎNSUŞI ... domnul Adrian Frăţilă !) că în spatele acestui nume (repet: POT PRESUPUNE ! ... adicătelea ÎNCĂ n-o fac !) SE AFLĂ ... O MASCĂ ! Adică ... se poate PRESUPUNE că Elena Marin-Alexe ... nici nu există, dar ... SE POATE PRESUPUNE (adicătelea PRESUPUNÂND CEVA ... încă NU îl faci !) că Blogul HAI LA PLIMBARE, este o construcţie ... menită (PRESUPUNÂND asta !) să DEZBINE Creştinismul, prin ATITUDINEA ... celui care postează ... articole Răuvoitoare, Raufamate, de Respingere ... fără drept de apel !
Am PRESUPUS ... stimată doamnă, de asemenea ... că MÂNTUITORUL a venit NUMAI pentru CEI ALEŞI DE DUMNEAVOASTRĂ !!!
Căci ... uşor SE POATE PRESUPUNE (dacă s-ar face, dar ... noi doar presupunem) din lecturarea ATENTĂ a "discursului ... dumneavoastră" ... presărat cu "dulcegării" (PRESUPUNERI !) şi "platitudini" (Tot o Presupunere !). Atât în "articole" ... cât şi în "comentarii" !
SE POATE PRESUPUNE (dacă s-ar FACE, dar ... noi - adică eu şi cu mine = duplicitar, AŞA cum aţi afirmat ! - noi deci, rămânem CU PRESUPUSUL), că aţi înţeles ceva din propria dumneavoastră ATITUDINE ! Presupun că ... NIMIC !
~
Dumneavoastră, doamnă Elena Marin-Alexe ... ce mai PRESUPUNEŢI ... când vă priviţi ÎN OGLINDĂ ... şi NU vă vedeţi decât pe dvs. ?
~
Lăsând "gluma" la o parte, va doresc din toată Inima:
La Mulţi Ani ! Sărbători Fericite !
~
Cornelius, :)
~
PS: ... eu, am îndrăznit să comentez pe Blogul domniei sale, la ultimul ARTICOL ! Bineînţeles, ca şi la precedentul comentariu ... doamna Elena Marin-Alexe ... mă va "trata' cu INDIFERENŢĂ ! Pentru dumneaei ... eu nu exist ! Deci ... MÂNTUITORUL a venit desigur DoarATAT: pentru cei ALEŞI de dumneaei personal ! 
 
Iată şi "comentariul meu", făcut la ultimul articol !: 
:
["Bună Ziua ! 
Doamnei Elena Marin-Alexe ! 

După domnul Cristian Lisandru şi după doamna criss, pe care îi ŞTIU prin intermediul Blogurilor, după toţi ceilalţi Oaspeţi ai dumneavoastră, stimată doamnă Elena ... 
Nimeni nu se poate LIPSI de ADEVĂR, decât ... permiţând minciunei ... acceptarea ! 
Frumos articol şi pildă creştinească ! 
Nestematele de PREŢ: Iubirea şi Iertarea şi nu doar ele ... NU AU VALOARE decât montate pe O Coroană, numită ... ADEVĂR ! 

Unde este ADEVĂR, unde este minciună, unde este ... Compromisul ??? 
Dacă acestea sunt greu de definit, dacă sunt greu de păstrat "în limitele definiţiilor acceptate" ... pentru a te apăra de minciună şi compromis, pe de-o parte, pentru a putea elibera "terenul" spre o CONVIEŢUIRE în limitele ADEVĂRULUI, pe de altă parte ! 
Căci "limite" există ... dincolo de care, cei ce LE DEPĂŞESC ... trăiesc altceva, în imediata lor existenţă, cu RISCUL de a uita drumul de întoarcere, căci DORUL rămâne ! 

ADEVĂRUL să vă însoţească ... nealterat, stimată doamnă Elena Marin-Alexe ! 
Dumnezeu să vă Binecuvânteze şi să va ajute în aflarea Adevărului ! 
Adevărul nu este DoarATAT: un CUVÂNT ! 
Adevărul nu este DoarATAT: MÂNTUITORUL ÎNSUŞI ! 
Adevărul nu este DoarATAT: trăirea în ADEVĂR ! 
Adevărul însă, poate fi şi "Lupta ... cu tine însuţi" pentru a putea să ACCEPŢI ... Libertatea, primită în dar de la Dumnezeu ! 

"Libertatea mea, se termină acolo unde începe ... a altuia" !


De aceea NU AM VOIE să judec pe aproapele, de aceea NU AM VOIE ... să dau sentinţe "despre" aproapele meu, SEMENUL MEU !"] 

~
 Am trecut să văd dacă MI L-A PUBLICAT ! Ca noutate, am remarcat că a adăugat averrtismentul: "Comentariul trebuie să aibe conţinut" ! De aceea NU mi-aţi publicat COMENTARIUL acesta ... şi pe celelalte ? Că NU "aveau conţinut" ??? Ei nu mi-am închipuit ... că puteţi fi RIDICOLĂ ! Vă rog să mă iertaţi: a fost DOAR o PRESUPUNERE ! Desigur, dumneavoastră NU sunteţi RIDICOLĂ !
~ :)
ACUM ... desigur ... VOI FI BANNAT ! Fără FALSĂ ... presupunere !
Cred că îmi pierd TIMPUL, stimată doamnă: CONŢINUTUL ERA IMPLICIT !
Ar fi fost în "Spiritul CRĂCIUNULUI" ... să vă revizuiţi ATITUDINEA ! Şi ATÂT !

~
Ii mai adresaz un ultim comentariu, FARA diacritice ! Imi cer iertare ! :
["Spiritul CRACIUNULUI" invocat de dvs. ... este doar invocat ! Tot aici, am facut mai devreme un "COMENTARIU cu CONTINUT" !
NU l-ati publicat !
Probabil ... ca nici pe acesta nu il veti publica ! Dumneavoastra decideti ... pentru cine a venit Mantuitorul sa se sacrifice ? Sunteti STAPANA adevarului, sau DoarATAT: a PRESUPUNERILOR !??
... este ... de compatimit !
~
Acest comentariu NU poate fi publicat ... in LIPSA ... precedentului !
Ori amandoua, ori niciunul !
~
Dumnezeu sa va lumineze, stimata doamna !
Ceea ce VA DORESC, IMI DORESC ... deasemenea !
Eu ... va pot ierta, dar, pentru mine ... cel mai greu este SA MA IERT PE MINE INSUMI ! Este valabil pentru ORICINE !"]
~ si m-am semnat: Cornelius, :)
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm