ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

miercuri, 18 februarie 2009

... de lumin'a

~
Fulgi ce se aştern
În troiene să aştepte
Împreună se adună
Pământului căldură.

Viscol cumplit se abate
Ce poate să smulgă,
Să destrame unirea,
Ce strânsă-i menirea

Mai multe compact,
Strat peste strat,
Se strâng în frăţie :
Pătură vie.

Dumnezeu să ne ţie !

Iar la urmă când ne trece,
A plecat şi vremea rece,
Grijuliu El ne hrăneşte:
Straturi transformate-n apă.

16 . 02 . 2009.1.8:04

18 . 02 . 2009
Asta e poezia care "mi-a venit" când eram cu soţia la spital, aşteptând începuse să fulguiască.
După cum constaţi ai fost primul, (m-am ţinut de cuvânt).
După cum constaţi este sub nivelul celorlalte două, pentru simplul motiv că toate celelalte au fost gândite (a se citi primite) ATUNCI, iar atunci (cred) eram mai sensibil, VIBRAM altfel.
Din păcate ( poate ): ori am fost laş ori "am primit" comandă -- "mergi în Taină !(Pastina Ovidiu Bose).
Acum, azi, îmi vine greu să scriu şi din cauză că multe cuvinte le-am transformat în concepte, şi sunt greu lizibil .
Oricum ai primit de la mine SFAT.
~

7 comentarii:

  1. Se simte trăirea sufletească de atunci... Sper că totul este OK...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu vreau sa par indiscreta...daca veti citi ce am scris azi noapte pe blog, veti intelege de ce va rog sa-mi spuneti numele de botez al sotiei...pentru a o include in rugaciunile mele, intelegnd ca este bolnava...
    in ceea ce priveste poezia sunt de acord cu verbul a primi...spuneti:(A SE CITI PRIMITA)...tinand cont ca poezia este un har

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Lisandru , draga Adriana , SUNTEM de o ACEEASI ; varsta ( eu poate chiar maimic ) , deci tu .
    L.C.-- TARE , in partea a doua ai atins punctul sensibil . Si eu sper .
    A.--NEVOIE intradevar ( Mihaela ), multumesc !
    Har voua si tuturor !
    ...
    Suntem aceeasi ; (-si-) ; tare nevoie .

    RăspundețiȘtergere
  4. cand un membru al familiei este bolnav,parca se surpa universul...cunosc foarte bine senzatia aceasta...in ultimii 30 de ani pot spune ca am batatorit aleile spitalelor...mama, tata, fratele,matusa, unchiul...de oboseala am clacat si eu de 2 ori dar m-am rugat Lui Dumnezeu sa ma ridice...nu ocoliti Sfantul Maslu si vorbiti cu cei care va sunt apropiati sa va rugati impreuna pentru insanatosirea doamnei...sunt cateva sfaturi pe care imi permit sa vi le dau pentru ca am vazut cat de bine a fost cand am procedat asa...si neaparat ascultare de un preot duhovnic, in primul rand...puteti sa-i spuneti doamnei ca ma rog si eu.Doamne,ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult.Cu ocazia asta (vorbind cu sotia) si citindu-i poezia cu explicatiile de rigoare (e nevoie , e necitita) parca E ALTA (din pacate , poezia nu sotia , dar , toate au timpul lor).

    RăspundețiȘtergere
  6. Da !
    Mai greu la inceput , apoi ... de la sine !
    apropo :
    caut'a SCUT ! Neap'arat !(tot aici , mai sus).

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm