ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

luni, 25 aprilie 2011

Truc ... de PAŞTE ! ~/ * / ~ HRISTOS a Înviat ! ~ PAŞTE Luminat ! ~ Cornelius, :)

Hristos A ÎNVIAT !
~
SARBATORI PASCALE LUMINATE!
postat de Karina în Karina - playcast art - Cu 10 ore în urmă ((între "timp" a fost mutat ... mai în faţă ! deşi are comentarii ... anterioare apariţiei !))(observatie facuta la 25.04.2011.1 ~ 7:15 AM)
[image: Photobucket]
postat de Karina în Karina - playcast art - Cu 10 ore în urmă (însă)
[image: Photobucket] .
~
Două "linkuri" preluate din Tabloul de bord. Sunt superbe, ca realizare grafică; cronologic, sunt inversate (înainte de a apăsa pe "Publicaţi postare", mă întreb, care FOTO va apărea în "Listele de Blogroll", a mea - aşezată prima - ori ..., coşuleţul cu ouă ?).
~
Eu pariez pe Coşuleţ ! Deşi voi "câştiga", voi fi tare dezamăgit !
~
Cornelius, :) 
Karina (-, a:MarilenaT., Karina, c); 

___ "... Şi S-a răstignit pentru noi în zilele lui Pilat din Pont,..."
_______ Hristos A ÎNVIAT !
___ "... Şi a înviat a treia zi după Scripturi ...."
_______ ADEVĂRAT a Înviat !  

Ieri dimineaţă a murit Sai Baba ( Sathyanarayana Raju), sau Sathya Sai Baba, sau Sri Sathya Sai Baba. Avea 84 de ani (23 Noiembrie 1926 - 24 Aprilie 2011), dar ŞI-A SERBAT aniversarea lui 85
A murit la 7:40 (duminică), iar Figaro a anunţat la 7:54, o adevărată performanţă, ţinând cont de distanţa în MII de Kilometri, dar şi de REDACTAREA articolului MAMUT. Am încercat să înţeleg ce înseamnă Satya, numărând până la 9 (1, 2, 3, 4, 5, 6, 6a, 6b, 7, 8, 9)(voi DA Yama, cat de curand)), dar, spre final am înţeles că pentru unii este sfânt, deşi ... este controversat (3,2,1 ... 0)! Mulţi au renunţat la CALEA, ADEVĂRUL, VIAŢA, preferând ... extazul (+ partea a II-a, vezi)!  
Hristos A ÎNVIAT !
Hristos A ÎNVIAT !
!!?? Lipsa LITEREI "a" = IATA ! ALT EXEMPLU(UpDate la 26.04.2011.2 ~ 12:14 AM ... am asezat lincul in FOTO de pe Coloana Gadget, abia acum. Nu inteleg DE CE, acesta este http://corneliusrosca.blogspot.com/2011/04/truc-de-paste-hristos-inviat-paste.html si nu ESTE: http://corneliusrosca.blogspot.com/2011/04/truc-de-paste-hristos-a-inviat-paste.html ca mi se "umbla" in Bloguri, chiar in timp ce imi formez Postarea. EU SUNT FOARTE ATENT, la toate "nimicurile" acestea, pe care doar eu le vad. Primul lucru pe care il fac la o postare, este sa-mi stabilesc TITLUL si Etichetele, insotite de DIACRITICE. NU IMI PUTEA LIPSI litera "a" ! Stiu sigur ca a fost "acolo". Alta dovada este insasi indoiala INCA din Titlul ales: TRUC ! Eram ferm convins ca in listele de Blogroll, NU o sa-mi apara POZA mea, ci ... urmatoarea ! De aceea am si inversat, dorind sa "se vada" Cosuletul lui Karina, careia ii cer Iertare ~ intradevar am facut copy/paste de pe Tabloul de bord, apoi AM RAMAS pe "Postare nefinalizata", fiind plecat ... la tara ! La "intoarcere", am gasit mici modificari temporale, efectuate in Blogul dumneaei. Deoarece nu mi-am NOTAT timpii (dupa ceas) pe momente de executie, am lasat ... cele "10 ore" pe care LE PRELUASEM la copy/paste ! Sunt puternic STRESAT de aceasta situatie absurda, in care DOMINA doar nesiguranta ! Am acceptat SITUATIA de multa vreme, inca de anul trecut, INSA obraznicia CELUI ce-mi ... lucreaza blogurile, mai rabufneste "lucrativ", ca acest UpDATE !)
~
Cornelius, :) 
Crezul Ortodox de la Niceea, InfoReligie.net ~ Crezul, Le Figaro - Actualités, Tricouri cu design la Bumbac100 << Bumbac100.ro, StiriDeBine,

Preluare din Tabloul de bord:
postat de DoarATAT în CORNELIUS ROSCA - Cu 59 secunde în urmă
*Hristos A ÎNVIAT !* ~ SARBATORI PASCALE LUMINATE! postat de Karina în Karina - playcast art - Cu 10 ore în urmă ((între "timp" a fost mutat ... mai în faţă ! deşi are comentarii ... anterioare apariţiei ... 
Preluare de pe Lista Blogroll (din acest Blog):
eu
Truc ... de PAŞTE ! ~/ * / ~ HRISTOS a Înviat ! ~ PAŞTE Luminat ! ~ Cornelius, :) - *Hristos A ÎNVIAT !* ~ SARBATORI PASCALE LUMINATE! postat de Karina în Karina - playcast art - Cu 10 ore în urmă ((între "timp" a fost mutat ... mai în faţ...
acum 1 minut

~,

3 comentarii:

  1. Servus Cornelius

    Cristos a Inviat!

    Soare in toate cele iti doresc!

    Ma-nclin!

    RăspundețiȘtergere
  2. ADEVĂRAT a Înviat !
    Vă Mulţumesc pentru încrederea acordată !
    Da ... Lumină şi Căldură ! Vă Mulţumesc ! Poate îmi vor TOPI gheţurile neîncrederii !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a Inviat! Toate cele bune va doresc!

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm