ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 12 noiembrie 2010

Draga neichii mamă

Adrian Păunescu ESTE
7 Noiembrie 2010
(SDC15302)
~
Trei focuri arde pe lume

Foaie verde mărăcine

Draga neichii mamă

Trei focuri arde pe lume

Şi nici unul n-arde bine

Draga neichii mamă

Cum arde inima-n mine


Arde, arde nu se stinge

Draga neichii mamă

Inimioara mi se frânge

Şi n-are gură să strige

Draga neichii mamă

Inimioara mi se frânge


Şi n-are gură să strige

Draga neichii mamă

Şi să ceară ajutor

Că simt puicuţo că mor

Draga neichii mamă

Tot de-al dumitale dor


<><><>


Maria Tănase şi Fărâmiţă Lambru - Trei focuri arde pe lume

http://www.youtube.com/watch?v=QZzcoxxYV3A
raduupri | 21.03.2009 (58218) YouTube
~
O scrisoare de la Muselim-Selo

Măicuţă dragă, cartea mea

Găsească-mi-te'n pace!

Pe-aici e vânt şi vreme grea,

Şi-Anton al Anei zace

De patru luni, şi-i slab şi tras,

Să-l vezi, că-ţi vine plânsul,

Că numai oasele-au rămas

Şi sufletul dintr-însul.


Apoi, să știi c'a fost război

Şi moarte-aici, nu şagă:

Cădeau pe dealuri, dintre noi,

Ca frunza, mamă dragă.

Şi-acolo'n deal, cum fulgera,

Un plumb simții că vine

Şi n'avu loc, cât larg era,

Decât în piept la mine.


Mi-e bine acum, şi-așa socot

Că nu va trece luna.

Şi-oi fi scăpat de-aici de tot.

Dar vezi, te rog de una:

Să nu mai faci cum ai făcut

S'aduni la tine satul,

De veselă că ţi-ai văzut

Acasă iar băiatul!


Să vezi pe-aici şi ciungi şi-ologi!

Cristos să-i miluiască!

Tu mergi la popa'n sat să-l rogi

O slujbă să-mi citească.

Puteri de nu vei fi având

De plată, vorba-i lasă,

Că-i voi lucra o zi, oricând,

La'ntorsul meu acasă.


Pe Nutu vi-l lăsasem mic,

Cu creștetul cât masa --

O fi acum ștrengar voinic

Şi vă răstoarnă casa?

Facutu-i-aţi şi lui la fel

Căciulă, cum am vrut-o?

Aveam o piele'n pod, de miel,

Doar nu veți fi vândut-o?


Nevestei mele să-i mai spui

Să-mi cumpere o coasă,

Cea veche nu știu este-ori nu-i

Şi-o fi acum şi roasă

De când rugina scurmă'n ea.

Să-mi văd, o dare-ar sfântul,

Cum cade iarba'n faţa mea

Şi-mi bate'n plete vântul!


Ea lupte-se cum biet o știi,

C'așa ne dete soartea

Că şi noi ne-am luptat pe-aci

Cu greul şi cu moartea;

Dar l-au ajuns şi pe harap

Blestemele şi plânsul,

Că noi i ne-am ținut de cap

Şi'ntrarăm după dânsul,


Şi i-am făcut, măicuţă, vânt!

L-am scos de tot din ţară.

Măcar stătea pe sub pământ

Şi nu ieșea pe-afară.

Şi-am prins şi pe'mpăratul lor,

Pe-Osman nebiruitul,

Că-l împușcase-ntr-un picior

Şi-așa i-a fost sfârşitul.


Păi, ne ținea pesemne proşti,

Să-şi joace hopa-tropa,

Că nu putem să batem oști!

Dar poate taica popa

V-a spus de prin gazeturi tot --

El cum şi-a dat juncanii?

Acum i-aş cumpăra, să pot,

Dar nu mai am, azi, banii.


Mă doare'n piept, dar nu să ţip,

Şi-așa mi-e dor de-acasă,

Şi-aş vrea să plec, dar nu e chip

Că Vodă nu mă lasă.

Dar uite, nu e nu știu cât

O lună chinuită,

Şi-o să te strâng de după gât,

Măicuţa mea iubită...

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Așa mi-a spus Ion să-ţi scriu,

Iubească-ţi-l pământul!

Şi-am tot lăsat, pân'a fost viu,

Şi-mi ţin acum cuvântul.

Să te mângâie Dumnezeu,

C'așa e la bătaie --

Şi-am scris această carte eu,

Căprarul Nicolae.


George Cosbuc

~
Nicu Alifantis - Ce bine că eşti
~
Cornelius,
~
7 Noiembrie 2010

7 Noiembrie 2010
~
Condamnaţi

Voi nu vedeţi că nu mai aveţi ţară
şi că străini vi-s pruncii, cobitori,
învaţă ei ceva pe dinafară,
dar n-au părinţi, ei au meditatori.

Voi nu simţiţi că nu mai aveţi ape?
V-au luat piraţii tot pe vasul lor
şi iată, din aproape în aproape,
noi suntem un pustiu nemuritor.

Din harpa mea ridicolă şi tandră
involuntar un cântec fără rang
te cheamă lângă mine, hai Casandră,
sărută-mi gâtul gata pentru ştreang.


Adrian Păunescu
1981-1983

~
Mici rostogoliri:

Articolele ... prietenilor !!!


Diana Didona = RETETE INEDITE
Micile Bucurii (sau ... pentru că uitasem de doamna Mihaela)
AZUL.
"CEA MAI SARACA FAMILIE DIN BISERICA"
Tristeţi târzii (de cammely)
Mi-e dor de Cer
Mala, Malo, Male, ... , sau: Drumul pierzaniei
Tatăl nostru (la Luni, 11 Octombrie, 2010, în Jurnalul Anei)
Despre Cancer (articole muncite de domnul Onea, SANATATE SI VIATA)
... (Reportaj interior)
SCRISOARE CĂTRE UN TÂNĂR ( fragment)
Adrian Sârbu - Omul uitat
Reţetă... "din Blog în Blog" !
~
VIZITE ! ~ de azi 04.11.2010.4 ~ 20:00 = Săptămânal !

100ro~ Articol Odorica Ion
RL~din "presa" SUA, despre Adrian Păunescu
O monumentală construcţie!, de Zamfir Pop ~ [Zamfir Turdeanu']
Eu BANALA, de MONICA OLTEANU ~ [Amalgam colorat]
De un an "m`ati lasat sa cred ca pot fi inger", de Andra ~ [Lasa`ma sa cred ca pot fi inger]
(Rubrică desfiinţată !)
~
Alese din PROPUNERI Blogger !
(Rubrică desfiinţată !)
~,

2 comentarii:

  1. Imi cer IERTARE !
    Fara legatura cu acest articol:

    ["Doamne ajută ! Este tare GREU !!

    Vă rog frumos, trebuie să vă păstraţi dvs. Calmul şi Răbdarea ... dublate de Speranţa prin Rugăciuni. Acum ... până LUNI, "mergem" cumva în tandem.
    Pentru dvs. şi ALEXIA, ce vă va spune medicul ... va fi spre Binele Alexiei !
    Mie însă ... ce îmi va spune avocatul, ABIA după prânz ... numai Dumnezeu ştie ! [Astăzi este a 77-a Zi ... de TORTURĂ psihică]...

    Eu... mă "mai AJUT" cu Blogurile, mai fac un articol, două ... mi le ţin în "Viaţă"; mai mult însă ... comentez la alţii, am observat că la "puţini bloggeri" (poate nici ZECE) MERG, imediat de "deschid", dar ... Timpul presează: încă nu am terminat CURĂŢENIA din casă.
    Obişnuit [(din perioada când am fost clonat (!!..?)] să "citesc articolul" doar cât ÎMI ARATĂ pe lista de BlogRoll ... după ce fac o trecere pe fugă (abia atunci decid, dacă să mă şi "autorizez"...pentru "semnătură" !) ... uneori nu mai am timp de un "MICUŢ" Comentariu, ori ... mă las ATRAS, de alte zone.
    În toate cazurile ... îmi "dictează" Înstinctul (sper !).

    Îmi pare rău că nu am SCRIS nimic ... la Bucuria de moment (articolul precedent "Pauză de ghips") ... mi-am zis : "Bine că este Bine !" Îmi cer Iertare !
    Trebuia eu însumi ... să dublez cu O Rugăciune ! Poate, pe fugă, am adăugat un "Doamne ajută !" ... , dar "Mintea" ... face tot ce "vrea ... muşchii ei". Trebuie antrenată ... zi de zi, oră de oră, PERMANENT !
    ~
    Dumnezeu ... A FĂCUT ... de la BUN ÎNCEPUT, ... şi "întâmplarea" de AZI ... de Ieri, de MÂINE ... a mea, a altuia. Toate sunt consecinţe !!
    Eu cred, că dacă mă voi încadra şi mai abitir în LEGEA SA Divină (în special cele 10 Porunci), slăvindu-L şi "vorbindu-I" (rugăciune lângă rugăciune) ... mai devreme, sau mai târziu, voi "găsi" negreşit ROD !

    Nu sunt fanatic, dar ... CUM altfel, fără de Dumnezeu ?!
    Noi însă ... deoarece ne putem abate (cu sau fără de voia "noastră") ... trebuie să FIM Atenţi tot Timpul !
    ~
    Doamne TE ROG ! Fie după Voia TA ! ...
    TE ROG: anihilează răul care bântuie lumea toată, cu necazuri de tot felul ! Eu înţeleg că trebuie să ne întrajutorăm unii pe alţii, pentru a REFACE ... BINELE pierdut prin Neascultare.
    ESTE Voia TA ! Şi Îndreptarea TA !
    SLAVĂ Ţie Doamne !
    ... dar te rog din Suflet: ajută-ne să NE ajutăm unii pe alţii, ÎN Voia TA ! Amin.
    ~
    Cornelius,

    PS: Introducând diacritice, am recitit, constatând ... că "am vorbit" DOAR despre mine ! Îmi cer Iertare !

    TE ROG Doamne Dumnezeule, după Voia TA, ÎNDREAPTĂ SPRE BINE ... Sănătatea domnişoarei ALEXIA !
    Te rog Doamne Dumnezeule, ALEXIA este un Copil, te rog ... permite-i să-şi trăiască "normal" COPILĂRIA ... alături de alţi Semeni de vârsta ei ! Te ROG Doamne Dumnezeule, din Suflet ! Iar pe noi "maturii" ... ajută-ne să înţelegem UNDE am greşit, pentru a putea îndrepta răul făcut CU, sau FĂRĂ "voia noastră" !
    Îţi mulţumesc ... prin strădania faptelor mele, în Speranţa că nu mă abat de la Voia TA !
    Slăvit EŞTI Doamne Dumnezeule ! Să ne bucurăm în SLAVA TA ! Amin.
    ~,"]
    ~
    Cornelius,

    PS: ... noi toţi, AVEM aşa de multe de îndreptat, în Voia Domnului Dumnezeu !
    SLAVĂ lui Dumnezeu, în TREIMEA SA: Tatăl, Fiul, Sfântul Duh ! Amin.
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNĂ ZIUA !

    NU pot să le "scurtez" ... îmi pare rău ! "Comentariile mele", SUNT aşa cum îmi vin ELE.
    Nu întru în "transă", staţi liniştiţi ! Doar că NU POT ... altfel ! (încă !) ...

    Gata !
    Cele BUNE, să se Adune !
    Cele rele ... să "SE SPELE" !

    După Voia lui Dumnezeu !
    Amin.

    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm