ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 17 martie 2011

Eveniment

20 Februarie ora 16:19 PM SDC17084  
Undeva, cândva ... în Bucureşti,
când AM LĂSAT să se RE înfiripeze Speranţa
 
~
Ana Maria Ştefania, este ACASĂ ! Nu "acasă la Bucureşti" aşa cum i s-a spus, timp de 6 luni.
UN COPIL MIC, este foarte vulnerabil. Fetiţa mea, şi-a pierdut MAMA ! Aceasta fiind VOIA lui Dumnezeu !
Dar, printr-un ACT de IMPUNERE, şi-a "pierdut" şi TATĂL ... timp de 6 luni. Această fiind "voia" unei "familii", de la "ţară".
DOAR FAPTE !
În ziua înmormântării, am fost provocat, AM FOST lovit CU PUMNUL ÎN FAŢĂ de către fratele defunctei, tatăl socru m-a tras de mâna dreaptă (Ştefania era în braţele mele !!!), iar Alina ... MI-A SMULS-O DIN BRAŢE, TRĂGÂND-O DE MÂNUŢA STÂNGĂ şi tot ea ţipând: "îmi fură copilul !!!" (Probabil ... O ÎNSĂMÂNŢASEM în creier, şi n-am ştiut !). Alina, este o craioveancă, "iubitoare de copii" ! DE COPIII ALTORA ! 
Aceste FAPTE ... mi-au fost ANULATE pe "motiv" că ... NU S-AU ÎNTÂMPLAT, la Procesul de obţinere a Tutelei ! TOATE acuzele mele ... au FOST ANULATE ! În schimb ... AU FOST ACCEPTATE ... ale lor ! HALAL "Judecată umană" !
Nu mai întru în ... DETALII ! Deşi am obţinut Tutela, AU MAI TRECUT DOUĂ LUNI, până să-mi "recuperez" fetiţa MEA (adică ..., NU a lui ... Alina !)
FAPTE !!! 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

UN VRĂJITOR, este acea persoană care, folosind mijloace "neortodoxe" (la îndemâna ORICUI !) ... INTERVINE asupra PERSONALITĂŢII cuiva, MODIFICÂND PROGRAMUL DIVIN, înlocuindu-l cu orice altceva ! De obicei, interpune "SINCOPE" (habar n-am cum să le denumesc !), cu "caracteristici" CARE APARŢIN Doar Voii ... Vrăjitorului !
VRĂJITORUL ... poate fi absolut "oricine", cu amendamentul CĂ:
 
= SCHIMBĂ VOIA DIVINĂ !
= introduce "detalii" greu de depistat !
= practic, îşi IMPUNE propria "Voinţă" !
= obţine CONTROL asupra "entităţii" afectate, GREU SESIZABIL !
= ARE deja în "plasa sa de influenţă" ... TOT mediul în care ... SE DESFĂŞOARĂ !
= "EL ÎNSUŞI" ... nu-şi aparţine, fiind doar ... o continuare, a unei acţiuni ... (AICI MĂ OPRESC, deşi ... pot să continui !).
 
Vă asigur că "m-am documentat" SUFICIENT (în special din autori care "tratează" domeniul Paranormalului !).
 
Informaţia, ÎN GENERAL, este ... LIBERĂ ! Aceasta, ajunge (mai devreme, sau mai târziu ... începe "să lucreze") în "Nişa noastră informaţională". Şi aici ... iar mă opresc !
MAI BINE ... să NU "ştiţi" ! 
~
Vă pot preciza FERM:
ALTERAREA informaţională, începe prin UTILIZAREA MINCIUNII !
Este (după părerea mea !) CEL MAI GRAV LUCRU, în Viaţa NORMALĂ (hotărâtă de Dumnezeu !) ... a oricărei ENTITĂŢI !!!
"Îmbrăcaţi" ... un CÂINE ! Rezultatul = L-AŢI SCOS DIN PROGRAM !! Din Programul Divin !

~
Eu, ce pot să vă mai spun ? DEJA (în ultimele 3 zile) AM PLÂNS de DOUĂ ORI !!!
AM PLÂNS, constatând ... (DIN AFIRMAŢIILE EI ! neforţate ! "fireşti" pentru "revenirea" la NORMAL. Dialogând pur şi simplu, cu FETIŢA MEA, Ana Maria Ştefania !) DOUĂ modificări MAJORE !
Vă repet, NU AM FORŢAT absolut cu nimic, dimpotrivă, am vorbit DOAR de BINE ... "rudele ei" ... de la ţară ! 
DACĂ nu eram SIGUR de ACESTE afirmaţii, acum ... aţi fi citit cu totul altceva !
De exemplu, aţi fi citit DESPRE PROPRIA MEA "Revenire" la normal (aşa sper !):
Ieri, am reuşit să "adun" o CUVĂ, cu hăinuţele lui Ştefania ! S-au învârtit, la 800 de rotaţii pe minut, chiloţei, dresuri, pantalonaşi, fustiţe, ciorăpei, bluziţe, maieuri, plovere, cămăşuţe, mănuşele, după care MI-A LUAT mai mult de 1/2 ORĂ, ca să le ... întind la uscat !
EU ... am răbdare ! M-a "călit" ... Clona !
Cât despre încăpăţânaţii CARE NU CRED în Dumnezeu, NU mai este DEMULT ... "în Sarcina" mea ! Eu sper că nici nu a fost vreodată !
~
Îmi pare rău, mi s-a părut extrem de grav, pentru a nu atrage ATENŢIA:
NU VĂ JUCAŢI CU "FOCUL" !!

~
6:26 AM ... HAI LA GRĂDINIŢĂ !

Undeva, cândva ... în Bucureşti, 
când AM LĂSAT să se RE înfiripeze Speranţa
Undeva, cândva ... în Bucureşti,   când AM LĂSAT să se RE înfiripeze Speranţa
~
Cornelius, :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm