ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

miercuri, 23 februarie 2011

În bătaia VÂNTULUI ~ 3 unite ... de-o părere


În bătaia Vântului ~ 3 unite ... de-o părere 
~
Mulţumesc pentru că existaţi !
Voi, Oglinzile mele !
Acum, eu sunt ... o frunză-n vânt, dar ieri, dar mâine ... , de când mă ştiu, am fost singur, dar înconjurat de Oameni ! Oameni ! Care mai de care ..., cei mai mulţi minunaţi ! De cele mai multe ori, mi-am dat seama ... abia în lipsă.
 
Mamaie ... încă vie în amintire,
Tataie, a urmat-o ... după 9 ani,
Mămica ...
T
ăticul, a urmat-o după 9 ani,
 
Baba OARBA, cu veşnicul ei batic gri cu buline gri deschis ... şi bastonul gros şi noduros, roşcat şi lucios, cu mâner ... întors,
Tanti Coca, tanti Anicuţa, tatăl lui Tăticu, Om dur, de la ţară, cu gospodărie de Om harnic ... impunea ascultare, aşa erau Vremile Cele ...
Unchiul Gigel (al lui tanti Coca) şi-a "ţinut" diabetul mai mult de 60 de ani, Om moral, corect, pescar (Gălăţean ... prin adopţie şi ... biciclist ... prea multe de spus, nu mai închid ... paranteza,
 
Colegi şi colege ... din toate Timpurile şi Locurile. Au plecat ... înaintea mea,
 
Şi câte alte rude şi ... tovarăşi de DRUM. Nelu, cu acordeonul şi muzicuţa, trădat de soţie ; ... Cornelia,(
încă trăieşte !) verişoara mea ... de altă religie, plecată după soţ în "America" ;, unchiul Nicu, buldozerist (într-o ZI ... a murit, strivit de rostogolirea buldozerului) ;, Paştina Ovidiu BOSE, fost coleg de Liceu, multora vă este cunoscut, acum poate că mă aşteaptă la ElaEL ...
 
Geta (Getuţa ... Eugenia), ... minunata mea, acum la ElaEL. Am fost împreună mai mult de 8 ani, şi încă mă învaţă atâtea T
ăceri de Iubire, încă mă învaţă peste Fire de înţeles, "de la ea" ... mi-a venit Mihaela, dar ..., mi-a luat-o înapoi ...; alta nu mai vreau, Doamne Iartă-mă !
 
Şi ... aici, în Blogosferă, mi-au trecut pa
şii prin Durerile altora, resimţite şi de mine mai mult, sau mai puţin intens. ... şi eu Sper, să ajung la ElaEL ...
Să mă Ierte cei pe care nu i-am numit, deşi to
ţi încă mă învaţă câte ceva, de câte ori mi-i amintesc ... !
~
Dar azi, voi fi PE FUGĂ ! Vreau să trec pe la
toţi (mai "vechi", ori, recenţi), să vă las un:
Iubesc !  Mă Iertaţi: sunteţi mul
ţi ... şi nu voi avea Timp, pentru toţi ! De altfel, "Inima" mi-e plină ... de toate tangentările mele !
~
Bună Ziua !
Am fost, cât voi mai fi ... Cornel ... şi DoarATAT !!!

Cele ce urmează, pot fi considerate UpDatări ! (căci voi închide şi re-deschide, de mai multe ori !).
~

În bătaia Vântului ~ 3 unite ... de-o părere
În bătaia VÂNTULUI ~ 3 unite ... de-o părere
~
Cornelius, :) Bună Ziua !

(aleatoriu si incomplet)

*@ Doamna Lucia Verona ... 1
*@ Doamna Gabriela Savitsky ... 1
*@ a , 
*@ a ,
*@ a , 
*@ a , *@ , *@ , *@ , *@ , *@ , *@ , *@ , *@ , *@ , , acum închid ! mi s-a blocat IAR (nu pot adăuga diacritice !). IERI, în decurs de 6 ore ... NE-A FOST TĂIAT CURENTUL de 3 ori ! NU am mai intrat pe NET ! Eram ... prea "nervos" ! (Vorbeam cu O Doamnă ! căreia îi cer scuze, abia acum, pentru întrerupere !),

Să nu uit : ... EI SI CE !? , Sa nu NE MINTIM !, astăzi ... poate că sunt si eu Om, măcar pentru 3 ORE (o ... eternitate !)
~
Nepoată-mea, mi-a trimis un mass: Aida (2/23/2011 7:02:39 PM): [mass] Grand premiere tonight @Kiss Kiss in the mix!! Aisa & SugarDaddys - Fallin. Stay tuned @20.30, see ya on tube @SuggaRecords!
Abia astăzi (27.02.2011.7) l-am deschis ! Poate reusesc ... să recuperez ceva ! 
~
Ana Maria Ştefania este "acasă la Bucureşti" !
Ana Maria Ştefania este "acasă la Bucureşti" !  
BOTEZUL ! 
ZIUA când se înfiripează Dialogul, 
între Viaţa nou sosită şi VIAŢA DAR de IUBIRE !


Update la: 4 Iulie 2011 ~ 9:47AM
am modificat textul, trecând cuvintele scrise cu litere mari, în cuvinte scrise normal însă îngroşate !  
Astăzi, de ziua Statelor Unite ale Americii, vă transmit un Gând BUN, de Iubire ! Cu drag, Cornelius, :)
~,

3 comentarii:

  1. Cu scuzele de rigoare va informez ca nu am uitat de promisiunea pe care am facut-o de a va ajuta cu rearanjarea paginii de blog, creerea contului de Facebook/ twitter. in scurt timp sper sa am ragazul nesesar pentru a pune totul la punct. toata stima si sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu se poate Domnul Cornel să nu mai scrieţi, eu sunt o cititoare fidela a blogurilor dvs!
    Vă mulţumesc pentru că datorită stilului dvs. de a scrie am redescoperit frumuseţea limbii romane, care este diferenţa între un cuvant scris cu diacritice si un cuvant fară diacritice. E drept, citesc de cel puţin 2 ori un text scris de dvs. ca să-l pricep, nu e usor să vă inţeleagă omul...dar ,,tatonez''

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua !
    În primul rând ÎMI CER IERTARE de la toţi cei care se încumetă să comenteze, ... la "mine" (eu ... având 9 astfel de "la mine", dar foarte mulţi Prieteni, mulţi care ... nici nu mă "ştiu" ... că I-AM VIZITAT ... "în Tăcere" !)
    Mă IERTAŢI vă rog, îmi este imposibil (tastez ... cu două degete, deoarece NU sunt dactilograf !) să trec pe la toţi, să comentez câte ceva, dar, MAI ALES ... să-mi însuşesc ... diferitele UNGHIURI de Vedere !
    VOI SUNTEŢI CEI MINUNAŢI ! Eu, doar împrumut frânturi de la voi, de la mine, din ... CREAŢIE !
    Apoi ... le împrăştii peste tot, cu Speranţa de A FI CRITICAT ! (Nu prea tare, însă !) Nu vreau să alunec pe Panta Mândriei !
    ~
    Şi, de altfel ... NU ESTE UŞOR, să scrii DIN INIMĂ :
    Vă Iubesc !
    Căci, nici eu ... nu pot fi mereu, MEREU (ce Minunat ar fi !) ... cu GÂNDUL la Creator, la Dumnezeu ... TATĂL NOSTRU !
    Abia atunci, purtat ÎN GÂND (şi FAPTĂ !) ... ne câştigăm CLIPE de Viaţă ADEVĂRATĂ, CLIPELE noastre VII !!
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm