ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

marți, 30 noiembrie 2010

abuzul de ÎNCREDERE

Abuzul de ÎNCREDERE.
... gata ! Articolul este "gata". Gata ... să înceapă ! (5:54 AM = prima întrerupere)
((6:07 AM) = prima reluare a articolului. Diacriticele le voi "aşeza" ultimele, îl voi mai reciti - a câtă oară ? - o dată, apoi îl las în VOIA Domnului. Cum "care Domn ?" ?. În Voia Domnului Dumnezeu ! ~ desigur).
Acum "mingea" este ... la mine. Da ... ai citit CORECT: ... la mine, adică ŞI LA TINE !!!

Atenţie ! Se închid UŞILE !
Urmează Staţia: ATITUDINE ! Cu peronul: SUB tălpi, ori DEASUPRA ~ ÎN CERURI ! (6:20 AM)
(6:25 AM) 
Acum voi aşeza primele două lincuri, ... şi primele diacritice. NU POT avansa altfel: căci SCRIU aşa cum GÂNDESC ~ româneşte !!
Prima relaxare ! (este necesară pentru a "închide" o fereastră, pe bara de sus). (6:55 AM)

provizoriu, aşez nişte diacritice, pentru a nu mă mai fâţâi ... stânga~dreapta ... pe bara de sus. Această frază, va fi "extrasă" la Final ! â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ , (6:55 AM)

(7:00 AM) Astăzi este 30 Noiembrie 2010. Pe calendarul de perete este CRUCE ROŞIE:
Sf. Apostol Andrei, cei Întâi chemat, Ocrotitorul României !, dar şi Sf. Frumenţie ; (dezlegare la peşte).

Nu am închis, deşi am întrerupt ! Mi-am făcut o cafea ! La un litru de APĂ, am adăugat 4 linguriţe rase de zahăr rafinat, două linguriţe (cu vârf) şi jumătate de cafea, apoi am stins Focul !
Ce înseamnă de fapt o cafea: trebuie să o fierbi, îţi trebuie deci aragaz, adică BANI ca să îl poţi cumpăra. Banii ... îi poţi FURA, sau ... după Ani şi Ani de MUNCĂ, îţi faci CREDIT la vreo "Bancă" ... pentru a-l achita, în decursul altor Ani şi Ani ... de zile !
Însă, pentru ... Aragaz, îţi trebuie O LOCAŢIE ! ... fiind prea "complicat" de explicat ce presupune O LOCUINŢĂ, mutăm "tema" ... în ALTĂ Viaţă !
Mai trebuiesc "consumate" ... secunde preţioase de Viaţă. Preţioase, pentru că de fapt, ele SE PIERD ! Puteau fi dedicate "dialogului" cu Dumnezeu !
Pentru "credit" însă, îţi trebuie LOC DE MUNCĂ ! Dacă NU ai ... revii la furat ! (7:40 AM) ~ gata, fug la servici ! Continuarea ... pe diseară !)
,
(1 decembrie 2010, 10:02) Am revenit ... a doua zi ! Nu-i nici o problemă ! Aici, în "Virtual", în ACEST spaţiu A-Temporal ... practic ... totul este "permis". Desigur: voi fi ... depunctat ! Desigur ... multe se pot întâmpla ! 
De exemplu: Se poate PRESUPUNE !!!
~
Am multe de completat ... la divagaţia "despre CAFEA" ! Vă laş ... să LE Presupuneţi !
Îmi cer scuze ! Mă gândesc la "lungime" ... deja acest articol ESTE.
Deja este ... prea LUNG !

Abuzul de ÎNCREDERE.
... gata ! Articolul este "gata". Gata ... să înceapă !,
~
Zâmbet ... dulce/amar
Zâmbet ... dulce/amar  
~
Bibliografia pentru acest articol: 
Articol in lucru 
abuzul de ÎNCREDERE
dreamer
dreamer- ... doar viata ...
Acest blog este deschis doar cititorilor invitaţi
Waka Waka
Top66
Stil ~ Ionuţ Dumitru ~ Blog
AS TRAI PENTRU A TRAI
"Curăţiţi aluatul cel vechi ca să fiţi frământătură nouă,..."
Pagina pe care o căutaţi în blogul BA POT ! nu există.
3, vineri, 9 ianuarie 2009, METAMORFOZĂ
8, joi, 15 ianuarie 2009, Împreună
9, duminică, 18 ianuarie 2009, Nevolnic
ACASĂ
Nimic nu e pentru o vesnicie...
De ce nu pot comenta?
Cancerul emotional
Nu “masura” ne poate scoate din mediocritate
Cultura crestina se face din "nu", nu din "da"-uri repetate
UN PREŞEDINTE JUCĂTOR !
Să învăţăm de la copiii noştri inocenţa!
SA NU CUMVA SA NU FACI NIMIC!
Sfânta Fecioară Maria, Maica Dumnezeului Tare, a Părintelui Veşniciilor, a Domnului Păcii
Credinţa Maicii Sfinte n-a avut nevoie de semne
Poti deveni mare
Acei care vorbesc în chip vinovat despre Sfânta Fecioară, săvârşesc un păcat de moarte.
E propriu Ortodoxiei să nu o prezinte pe Maica Domnului niciodată separată de Hristos
REPETABILA POVARĂ de ADRIAN PĂUNESCU
OMAGIU PENTRU MAMA LU'
Predică la Adormirea Maicii Domnului
CELE CINCI SIMTURI
Lavra Poceaev
De ce unii parasesc Ortodoxia?
DIN CARTEA: 1000 DE INTREBARI SI RASPUNSURI DUHOVNICESTI
~
Articolul va avea: continuare ! 
~
Cornelius, :)
~
Urmatoarea "Rostogolire", este o posibila suplimentare de "Bibliografie" :
:
Articolele ... prietenilor !!! 
De ce sa mergem la vot? (Iunie 2009 !!!)
Emoticoane,
Emoticoane
Cele cinci elemente ~ de Costin Vasile Instructor de Taiji Quan si Qi Gong
5 elemente ~ AstroDestin la 24.06.2010 (punct de vedere)
Cele cinci elemente ale universului (articol)
Feng Shui traditional - cele cinci elemente si rolul lor ca remedii (ele.ro)
Cele 5 elemente din natură şi organele noastre interne (cu "trimiteri")
Cele 5 elemente Feng Shui (cam scurt !)
CELE 5 ELEMENTE DE BAZA IN FENG SHUI (scris in 3 martie 2008)
Teoria celor 5 elemente (Qigong)
"Sunt un om liber !" ... scris in Ianuarie 2010, in 100 Ro
De gustibus !
Cateva coduri de culori
Gadget Postări-la-întâmplare
CLOPOTEI pentru meditatii !! ♥
INTREBARE..., pusa de doamna Cristiana, pe "Blogul unui om cuminte..."
(01.12.2010~18:54)

Crezul 
doxologie 
Ortodoxia
Părintele Cleopa despre Ortodoxie şi Românism
Părintele Iustin Pârvu - Despre creşterea copiilor  
Rabdare, rabdare ... - Pr.Cleopa Ilie  
Care este cea mai mare intelepciune? - Pr.Cleopa Ilie
~  
Atat iubesti, cat daruiesti
~
UpDate la: 02.12.2010.3~7:13AM; Alte rostogoliri:

Fals, dar ADEVĂRAT !
Tatiana Stepa - Spune-mi ceva
Tatiana Stepa - Ce departe esti !
RESPECT
Repetabila ... ! †
Vânare de vânt
A lua sau a nu lua - Horatiu Malaele
Dan Bălan - Despre Tine Cânt - Romanian Ballad Version
Tatiana Stepa: Cantec pentru prieteni

~
LA MINE ... mai puteţi citi: 
100 Ro= Un micut comment
UpDate la 17 Noiembrie 2010.3 ~ 7:04 (BLA ... BLA ... BLA)
TIMPUL ... NU mai este !!!
UpDate la "Sănătate si Poezie"
Filmuleţe din Japonia
AMINTIRI dintr-un VIS numit Viaţă~b
AMINTIRI dintr-un VIS numit Viaţă~a
Anunţ ... de APEL !
Melancolie
Partidul
Florile STRĂZII
MUC ... cel mic
200
~,

Un comentariu:

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm