ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 4 noiembrie 2010

Dumnezeu ... "ne trage de urechi" !

http://www.qmagazine.ro/modules/articles/content/1269/small/paunescu.jpg SURSA FOTO ... Vă mulţumesc din Suflet ! [Qmagazine.ro].
~
Noi ... ne tragem de şireturi ! ... şi ne "permitem" SĂ ne "judecăm" UNII pe ALŢII !
~
SLAVĂ lui Dumnezeu !

Nu este Om ... să NU greşească !
Unii OAMENI însă, trăiesc în 67 de ani, cât alţii ... "dacă" ar putea trăi ... 670 de ani !
Alţii, desigur, NU pot fi "înlocuiţi" ... nici dacă am PUNE în LOC ... 67.000.000 de "normali" !
Eu cred că Dumnezeu ... ne-a creat pe toţi EGALI ... DE DIFERIŢI !
Doar că mulţi dintre noi ... alegem ... "uniformitatea" (chiar dacă "suntem obligaţi" ... "CA" unică opţiune !).
Dumnezeu ŞTIE !
Eu ... pot DoarATAT ... să-I Mulţumesc !
Te rog Doamne Dumnezeule: "Mai lasă-l Doamne ... pe Pământ !"
SLAVĂ lui Dumnezeu !
~
De la TV, din ziarele ONLINE, am aflat ... iar ... despre Adrian Păunescu !
Îi mulţumesc fiului [domnul Andrei Păunescu] acestui POET, pentru poezia ... lăsată "publică":

De la un cardiac, cordial

De-aicea, de pe patul de spital,
Pe care mă găsesc de vreme lungă,
Consider că e-un gest profund moral
Cuvântul meu la voi să mai ajungă.

Mă monitorizează paznici minimi,
Din maxima profesorului grijă,
În jurul obositei mele inimi
Să nu mă mai ajungă nicio schijă.

Aud o ambulanţă revenind,
Cu cine ştie ce bolnav aicea,
Alarma mi se pare un colind
Cu care se tratează cicatricea.

Purtaţi-vă de grijă, fraţii mei,
Păziţi-vă şi inima, şi gândul,
De nu doriţi să vină anii grei,
Spitalul de urgenţă implorându-l.

Eu vă salut de-a dreptul cordial,
De-a dreptul cardiac, precum se ştie,
Recunoscând că patul de spital
Nu-i o alarmă, ci o garanţie.

Vă văd pe toţi mai buni şi mai umani,
Eu însumi sunt mai omenos în toate,
Dă-mi, Doamne, viaţă, încă nişte ani
Şi ţării mele minima dreptate.

Adrian Păunescu
31 octombrie 2010,
Bucureşti, Spitalul de Urgenţă.
(Sursa ! cu mulţumiri)
~
Să nu ne tragem de şireturi !

Valoarea "noastră" (ca individ) este DATĂ de ... CEILALŢI !

Foarte puţini însă ... ajung ... MARI OAMENI !!!
~
Îţi Mulţumesc dragă MAESTRE !
Pentru mine ... erai demult ... un OM MARE !!!
Îţi doresc multă Sănătate !
Fie însă ... după Voia lui Dumnezeu !
Doamne ajută ! Amin.
~
Unii, altii ... dau cu BARDA ... într-al nostru BARD !
Respect dreptul la OPINIE, domnule Mihai Goţiu, dar dumneavoastră faceţi referiri despre UN TITAN AL IMPLICĂRII !!! Implicarea ÎNTOTDEAUNA s-a făcut prin SACRIFICIU !!!
"Scrisoare către urmaşii mei" are valoarea de TESTAMENT, şi ARE VALOARE, pentru că vine de la un OM de VALOARE !
~
Viaţa lui Adrian Păunescu, povestită de Adrian Păunescu, (vezi Jurnalul Naţional)
~
Toţi AVEM ceva de "povestit" despre VIAŢA noastră !
Pe toţi însă ... ne interesează "Viaţa" ... persoanelor publice !

ACOLO ...
fiecare CAUTĂ ...
SĂ SE REGĂSEASCĂ !
~
"Este în viaţă. A suferit o oprire cardiacă. Cordul este ţinut prin intubaţie. Este asistat circulator în acest moment. Prognosticul rămâne rezervat fără discuţie", a declarat Şerban Brădişteanu, chirurg cardiovascular spitalul Floreasca.(vezi)

04.11.2010.4~10:08 AM :
Adrian Păunescu este în continuare în stare foarte gravă !
Doamne Dumnezeule, TE ROG ! Redă-i Sănătatea şi prelungeşte-i Viaţa !
Fie Doamne Dumnezeule VIE Voia TA !
Doamne ajută ! Amin.
~
MEDIAFAX.ro la 9:59 ! (in "social")
~
Florian Pittis - Blowing in the wind ( Vanare de vant)

http://www.youtube.com/watch?v=a-D-VtOE6Fs
~
Cornelius,

2 comentarii:

  1. http://cammely.wordpress.com/2010/11/05/condoleante/

    Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace!
    ~
    Doamnei "cammely" ... !
    Vă mulţumesc (acum, parcă şi cuvintele nu îşi mai păstrează sensul), aşa trebuie GÂNDIT:

    Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace!

    CE POŢI ADĂUGA mai mult, când DUREREA TE SUFOCĂ ...

    Adrian Păunescu, ESTE !
    Dar trupul său, ca ŞI AL NOSTRU, pieritor DE FIRESC, acest TRUP ... de fapt, nici nu mai contează !

    "MOARTEA" însăşi ... ne readuce aminte, prin cei dragi, prin CEI TRIMIŞI DIVIN ... că NU trupul este esenţial, ci Scânteia care-l ANIMĂ.
    Scântei ANIMĂ sunt pretutindeni unde-i Viaţă ! Însă Oamenilor, mai mult, poate, decât ... restului de VIU, i s-a permis, în plus:

    CONŞTIINŢA !!!

    DoarATAT ... încă AVEM.
    Restul VIULUI nu este lipsit, nici el, de Conştiinţă ... acordată, credem noi, oamenii, în diferite Grade de "luciditate" !
    Noi Oamenii spunem că FIINŢELE sunt "mai evoluate" în funcţie de această ... gradualitate. Noi Oamenii ... dar, NU REALIZĂM, noi Oamenii, sau poate că nu vrem să ştim CĂ, ... de fapt, rămâne doar PUNCTUL NOSTRU DE VEDERE !!!

    Cât de "evoluat" este, la urma urmei un organism VIU, care ... îşi DOREŞTE propria extincţie !

    ...

    Dumnezeu să-l ierte şi să-l odihnească în pace!

    Adrian Păunescu ESTE !
    Conştiinţa SA, nu i-a permis ALTĂ OPŢIUNE !

    Noi Oamenii, suntem ... ceea ce alegem să fim ! Ca individ, ca Entitate Colectivă !
    Şi asta doar dacă ... MAI AVEM ... Conştiinţă !

    ~
    Dumnezeu să ne ierte şi pe NOI, care NE CREDEM VII !
    Dumnezeu să ne LUMINEZE, pentru a reveni ÎN VOIA DIVINĂ !
    Doamne ajută !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm