ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Comentariul MEU la un articol

Obiectele păstrează amintirile
~
Academician Eugen Macovschi
(n. 4 februarie 1906, Chișinău - d. 3 aprilie 1985, București)
Referitor la teoria biostructural
ă a materiei
~

Bună Ziua ! 
Vă doresc un AN NOU Minunat ! La Mulţi Ani ! 

Desigur, Cunoaşterea este necesară fiecărui PAS (de popas !) pe care fiecare Om (om, Om, OM) îl face pe DRUM (revenirii ACASĂ = locul de după "moarte") 
Obişnuiam să citesc - înainte de "Revoluţie" - un jurnal săptămânal. Acolo mai "scăpau" lucruri minunate, incredibile faţă de materialismul practicat oficial. Prin 1970, poate mai devreme, în două numere neconsecutive s-a publicat despre această teorie biostructurală, a Academicianului Eugen Macovschi. 
Ca urmare a acestei teorii, americanii - foarte "receptivi" - au construit SPECIAL pentru verificare, un microscop conceput din start ALTFEL decât precedentele. 
Desenele propuse de acest GENIU ROMÂNESC, reprezentând diversele etape ale materiei - conform teoriei sale - AU FOST CONFIRMATE ! Fotografiile făcute cu ajutorul invenţiei special concepute - noul microscop - erau identice cu desenele făcute cu câţiva ani mai devreme !! 
Apoi, tot americanii, au CÂNTĂRIT ... Sufletul ! 
Faptul în sine a fost "amintit" de un mare poet român, în aşa fel încât să treacă de CENZURĂ. Asemenea INFORMAŢII ale Cunoaşterii nu trebuiau să deranjeze "Programul de spălare a creierelor", practicat în România ! 
Ceea ce încă NU se înţelege, este că nimeni nu poate accede "Taine şi Minuni" construind "tehnologic". Da, acele "construcţii" pot fi performante ... doar în DISTRUGERE, inclusiv a utilizatorului, ca o consecinţă firească. 
De asemenea, Cunoaşterea în sine, nu poate "trece" de anumite stavile, hotare, concepte - precum (ca exemplu): manifestările egoiste. 

Îmi pare rău, nu pot face copy/paste după PROPRIUL MEU text, pe care doream să-l înnobilez cu diacritice. Nu pot deci nici să-mi corectez eventualele erori în redactare, dar ... am pierdut O ORĂ, pentru că totuşi textul de mai sus ÎMI APARŢINE !!! 

Cornelius, :)
~
Preluare din facebook:

a
Chelariu Valerian
acebook ar trebui să se închidă în data de 15 martie, deoarece a devenit recent foarte suprapopulat. Sunt mulţi membri plângându-se că Facebook a devenit foarte lent. Înregistrările arată că există mulţi membri activi Facebook şi, pe de altă parte, foarte mulți membri noi Facebook. Vom trimite acest mesaj pentru a vedea dacă membri sunt activi sau nu. Dacă ești activ te rugăm să trimiţi la cel puțin 15 utilizatori acest mesaj, folosind alte Copy + Paste. *Cei care nu trimit acest mesaj în termen de două săptămâni vor fi șterși fără ezitare pentru a crea mai mult spaţiu

acum 16 ore

Gheorghe Cornel Rosca Nu ! Nu sunt activ, domnule Chelariu Valerian !
Nu cred ca acest "mesaj" poate fi conceput de cei de la Facebook ! Este menit "sa le arda" Serverele, nu credeti ?
Daca in mesaj se plang de "inghesuiala" apoi nu-si cheama proprii utilizatori TOT LA INGHESUIALA !
Profit de ocazie si va propun urmatorul link:
http://www.lovendal.net/wp52/teoria-biostructurala-a-academicianului-roman-eugen-macovschi-teoria-care-demonstreaza-existenta-omului-si-dupa-moarte/

~
Cornelius, :)
www.lovendal.net
Teoria biostructurală a academicianului român Eugen Macovschi, teoria care demonstrează existenţa omului şi după moarte
acum 26 minute
Gheorghe Cornel Rosca La acel link, voi comenta urmatoarele (voi da enter pentru articol abia DUPA ce voi publica acest comentariu aici in facebook si pe unul din Blogurile mele) !!!

COMENTARIUL MEU:
Bună Ziua !

Vă doresc un AN NOU Minunat ! La Mulţi Ani !
~
Desigur, Cunoaşterea este necesară fiecărui PAS (de popas !) pe care fiecare Om (om, Om, OM) îl face pe DRUM (revenirii ACASĂ = locul de după "moarte")
Obişnuiam să citesc - înainte de "Revoluţie" - un jurnal săptămânal. Acolo mai "scăpau" lucruri minunate, incredibile faţă de materialismul practicat oficial. Prin 1970, poate mai devreme, în două numere neconsecutive s-a publicat despre această teorie biostructurală, a Academicianului Eugen Macovschi.
Ca urmare a acestei teorii, americanii - foarte "receptivi" - au construit SPECIAL pentru verificare, un microscop conceput din start ALTFEL decât precedentele.
Desenele propuse de acest GENIU ROMÂNESC, reprezentând diversele etape ale materiei - conform teoriei sale - AU FOST CONFIRMATE ! Fotografiile făcute cu ajutorul invenţiei special concepute - noul microscop - erau identice cu desenele făcute cu câţiva ani mai devreme !!
Apoi, tot americanii, au CÂNTĂRIT ... Sufletul !
Faptul în sine a fost "amintit" de un mare poet român, în aşa fel încât să treacă de CENZURĂ. Asemenea INFORMAŢII ale Cunoaşterii nu trebuiau să deranjeze "Programul de spălare a creierelor", practicat în România !
Ceea ce încă NU se înţelege, este că nimeni nu poate accede "Taine şi Minuni" construind "tehnologic". Da, acele "construcţii" pot fi performante ... doar în DISTRUGERE, inclusiv a utilizatorului, ca o consecinţă firească.
De asemenea, Cunoaşterea în sine, nu poate "trece" de anumite stavile, hotare, concepte - precum (ca exemplu): manifestările egoiste.
~
Îmi pare rău, nu pot face copy/paste după PROPRIUL MEU text, pe care doream să-l înnobilez cu diacritice. Nu pot deci nici să-mi corectez eventualele erori în redactare, dar ... am pierdut O ORĂ, pentru că totuşi textul de mai sus ÎMI APARŢINE !!!
~
Cornelius, :)

acum 23 minute
~
Şi dacă tot îmi aparţine, îl mai public o dată, înainte de această publicare de după altă publicare !
~
Şi chiar îi voi trimite un comentariu special:  R
ămas netrimis !
Îmi pare rău, domnule autor ! Dar şi eu sunt autor, chiar dacă nu sunt plătitor la OSIM, chiar dacă nu deţin ceva mai multe drepturi de blogger (îmi expun ideile - bune/rele - pe bloguri free), pentru mine personal nu contează faptul că nu-mi veţi publica spusele, dar - fiind avertizat ! - le voi păstra, pentru că uneori, doresc să-mi păstrez anumite gânduri - în probleme mai importante despre Viaţă, aşa cum este probabil acest Blog al dvs., eu citind doar un articol din el ! 
De ce nu ? Eu vă respect munca dumneavoastră, mult mai importantă decât MUNCA mea ! Dar, atât de anostă cât îmi este această muncă, vă rog să mi-o respectaţi şi dumneavoastră ! 
Cu plăcere şi VĂ MULŢUMESC FRUMOS ! 
Când am timp, voi mai trece să citesc, căci am ce citi aici ! 

Cornelius, :)
Rămas netrimis !
~
Şi iarăşi, mai întâi îl voi publica pe facebook, întâi ca link, apoi ca "Stare" - nu strică niciodată să fi prevăzător. Mai ales când eşti ARS cu focul menit altora !
7 ianuarie 2012, 12:21
~
"Articolul" acesta
şi-a luat o porţie de somn, acum la 15:47 îşi cauta o Foto. La 16:42 se opreşte din căutat, deşi nemulţumit, foto găsită corespunde pentru o anumită latură a Mesajului (asta rămâne: SDC10906)
~

Obiectele păstrează amintirile
Obiectele păstrează amintirile
~
La închiderea ediţiei - :D - voi aduce nişte linkuri "propuse" de sistem (observabile imediat sub articol la PREVIZUALIZARE). Apar cu titlul:


Linkuri de întoarcere către această postare


Un comentariu:

  1. Domnule Cornelius, foarte interesant acest comentariu al dvs.bazat pe adevar. O seara frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm