ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

La Mulţi Ani MAJESTATE ! ~ 6

Tinerii. Ultima şansă.
~
Sacrificiul Vieţii ... pentru VIAŢĂ ! Celor de acum 21 de ani, când NOI TOŢI eram tineri, iată, ni se reaminteşte că pentru Viaţă ... merită SĂ "MORI" ! Tunis, Egipt ... întreaga Planetă, "sărbătoreşte" Viaţa prin MOARTE !!!
Românii însă ... au UITAT !
Românii însă ... sunt "anesteziaţi" de MINCIUNA devenită "clasă" CONDUCĂTOARE ! Nişte oameni, lipsiţi de "CLASĂ", nişte oameni ... lipsiţi de MAJESTATE, ei înşişi fiind EPITETUL "aruncat NOUĂ" în cârcă: nişte MOJICI !!! (pentru a ne păstra în limitele ... toleranţei !)
Aceşti nemernici aşezaţi UNII PE ALŢII pe nişte Piedestale RĂPITE adevăratelor Valori, îşi etalează doar nimicnicia, trufia, agoniseala, jaful, intoleranţa, incompetenţa, reaua voinţă şi NU în ultimul rând URA care i-a răvăşit iremediabil. Sunt Jalnici, sunt deplorabili, dar, DEOCAMDATĂ ... legea, aşezată DE EI, PENTRU EI ... încă le permite SĂ-ŞI BATĂ JOC de UN POPOR MILENAR !!!
Nu vor afla nici GAURĂ DE ŞARPE ospitalieră LAŞITĂŢII LOR: cei care "doresc ALTORA ... ceva", vor beneficia EI INŞIŞI, însutit, înmiit ... încă "din Viaţă", de "Oferta LOR ... pentru ALŢII" !!!
Dumnezeu să-i IERTE ! Au nevoie ... DIN PLIN !
Dar, destul despre CEI DAŢI UITĂRII !!! Destul despre CEI SUPUŞI MINCIUNII şi FRAUDEI ! Destul !
~
Deunăzi (pe 20 Ianuarie 2011) am fost la UN EVENIMENT ... MAJOR !
În sfârşit prind rădăcină
Acest singur Eveniment, VALOREAZĂ înmiit mai mult, decât TOŢI MOJICII care "ne conduc" ! Valorează înmiit mai mult decât ... "munca lor, a mojicilor" din ultimii ani. Ani de DEZASTRU NAŢIONAL, cu participare A POPORULUI ! Popor care s-a lăsat pentru ULTIMA dată MINŢIT !!!
Un ... banal Eveniment FIRESC: o "Lansare de CARTE". Acest eveniment, el însuşi, deşi firesc, este MAIESTUOS !!! Este însăşi NECESITATEA !
O doamnă, o familistă, o trăitoare în acest VACARM INFAM al "Societăţii româneşti PROPUSE de nişte îndârjiţi ai Jafului LEGIFERAT CU FORŢA", un OM ... la urma urmei, ca noi toţi, oropsiţii PLANETEI, şi-a permis SĂ VISEZE ! Iar VISUL s-a concretizat ! Prin EFORT comun, prin efort individual. Prin propriul EFORT dus până la Sacrificiu. Nopţi nedormite ... pentru NIŞTE versuri. Pentru POEZIE.
Da ! ASTA este VIAŢA: Un Spectacol care merită TRĂIT prin PARTICIPARE !!!
"Politica struţului" legiferează doar MOARTEA. Moarte care VINE întotdeauna prin MINCIUNĂ !
 
Destul !
 
Un singur vers din Poezia acestei doamne, valorează infinit mai mult DECÂT ... toţi anii de minciună silită, TRĂIŢI de acest Popor ! Minciună "servită" de generaţii de POLITRUCI corupţi, dar atent TRIAŢI de Josnicia MATERIEI lipsită de Dumnezeu.
Cine este doamna Dana Pătraşcu ? Un OM adevărat, cu frică de Dumnezeu. Un OM adevărat care ştie să-şi CREASCĂ ... Speranţele, căci ESTE MAMĂ !! Un OM adevărat, care conştientizează că ARE DREPTUL la Viaţă ! Viaţă care aparţine NUMAI lui Dumnezeu ! Şi de aceea ... şi-a permis ... SĂ VISEZE ! Şi de aceea  ... şi-a permis ... să-şi pună Visul "la Lucru", şi , să-L CONCRETIZEZE !! Pentru ea însăşi, dar ŞI pentru NOI TOŢI ! De ce ... pentru noi toţi ? Pentru că ŞI-A ASUMAT acest "MOFT" (primit în dar, de la Dumnezeu ... de toţi oamenii !) de a fi, ca Om ... asemenea lui Dumnezeu: un mic Creator. Iată doar 3 exemple:
Iubirea, nu are moarte! 
Doar de fericire plâng 
O altă... Rugăciune
Orice Creator ... dăruieşte Viaţă !
Orice Creator ... re-dăruieşte Viaţă din VIAŢĂ !
Orice Creator ... "trăieşte cu adevărat" abia atunci CÂND ... DĂRUIEŞTE din ceea ce a primit mai presus de Fire !
Orice Om SUPUS Minciunii, este un ANTICREATOR !!!
Majestatea ESTE TRĂITĂ doar în Adevăr !
~
Valorile trebuiesc păstrate, dar ... REDEFINITE !!!
La Mulţi Ani MAJESTATE !
~

I - Lacrima din paradis 
 
6.
 
Îmi este lacrima sărată, 
iubirea nopţii descântată 
de vrăjitoare şi de iele, 
de mătrăgună în surcele. 
Îmi este lacrimă şi plâns 
în focul dorului nestins, 
îmi este strop de ploaie rece 
în pasul vieţii care trece. 
În gândul nucului, venin, 
îmi este ochiul un suspin. 
Îmi este dor de veşnicie 
îmi sunt în ora mea pustie.
 
 
 
versuri de 
mariana rogoz stratulat 
~
La Mulţi Ani MAJESTATE !
~
Gică CONTRA: Aberaţie #36: Scrisoare pentru părinţi de PumpkinPie.
~
 ͡๏_͡๏
Am citit (cu lacrimi în ochi) un articol minunat: Vindecări miraculoase părintele Arsenie Boca. Vi-l recomand, vă rog să nu-l rataţi !
~
Abia acum pot să închid acest articol, prezentând o propunere benefică:


Acest FORUM se adresează tuturor creatorilor, care doresc să ÎNVEŢE, sau SĂ-I ÎNVEŢE pe alţii !! Este "fabricat" de TINERI pentru cei care SUNT Tineri ! Chiar dacă au ... depăşit: 100 de ani !
La Mulţi Ani MAJESTATE !

Tinerii. Viitorul nostru care "RĂSPUNDE" la modul Minunat !
Tinerii.  Viitorul nostru care "RĂSPUNDE" la modul Minunat !
~
Tinerii. Ultima şansă.
Tinerii. Ultima şansă.
~
Cornelius, :)
Uppss !!! 
UpDate: la 29.01.2011.6~18:39 AM
Răscolind Blogosfera, "am dat" peste NIŞTE ÎNTREBĂRI legitime, ale unui ... copil, elev, domnişoară, ... care m-au PUS "pe gânduri" ! Vă rezerv una dintre întrebări:  Sa vorbim despre ce ar trebuii sa faca statul!. Dacă NU aţi sesizat ÎNTREBAREA, vă rog citiţi-i tot Blogul ! Are doar câteva articole. Articole care sunt de fapt AŞTEPTĂRI ! Iată CUM, până şi COPIII ne trag de urechi !!
~
Valorile trebuiesc păstrate, dar ... REDEFINITE !!!
Valorile trebuiesc păstrate, dar ... REDEFINITE !!!
~
(La Revedere) ADIO ... 2010 !!
(La Revedere) ADIO ... 2010 !!
~
Traseu: VISUL MEU BLAND, SCUMP SI MARE (10 august 2009), Publicat de DanaPătraşcu in O PICĂTURĂ DE SUFLET. (DanaPătraşcu = 1); Un banc ....., 100 Ro,
Semn de Carte: Inteligenta umana (articol Odorica Ion, 100 Ro) = 1 ; Operatia a reusit, pacientul e mort !, articol de Marius-Adrian Porojnicu, 100 Ro = 2 ; Se clatina plopi-n furtuna, Autor: Dumitru Sirghi, 100 Ro = 3 ; Voturile dinaintea DIASPOREI, pe Starea NATIUNII, decembrie 7th 2009. = 4 ;
Am citit:
~,

5 comentarii:

  1. Vă mulţumesc din suflet pentru articolul dumneavoastră!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc din suflet pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua ! Doamnă Dana, am vrut doar să evidenţiez ABSURDUL ... "Politicului" în VIAŢA Cetăţii !
    Este "o preocupare" umană care TREBUIE înlocuită de grabă ... cu altceva. Însăşi conceptul [POLITIC], este devastator prin natura sa ! Ori astăzi, s-a ajuns SĂ PLĂTIM din bani publici ... această "activitate" în DEPLIN CONSENS al inactivităţii ~ dovedite !
    "De stânga", "de centru", de dreapta", "extremiştii" ... TOŢI sunt construiţi după ACELAŞI calapod, mai corect spus: au aceeaşi MATRIŢĂ FUNCŢIONALĂ !
    Este evident pentru cei care mai şi gândesc, faptul că, din păcate, OMENIREA în ansamblul ei, a depăşit demult, pragul prăpastiei !
    Furnicile, albinele, toate animalele de altfel, pe care noi, MÂNDRI ... le socotim "sub nivelul nostru", chit că NU AU acea CONŞTIINŢĂ de care oamenii sunt "aşa de mândrii", au totuşi UN ECHILIBRU natural, firesc ... al respectului SUPRAVIEŢUIRII împreună unii cu alţii !
    Toată CREAŢIA este a lui Dumnezeu !
    Poate că ... a sosit timpul că Omul să-şi piardă LIBERUL ARBITRU, lăsat de Dumnezeu, ori ... prin SACRIFICII să încerce, aproape "Postum", să îndrepte, tot ce se mai poate îndrepta !
    ~
    A CREEA orice lucru BENEFIC, dedicat lui Dumnezeu, INEFABILUL, Entitatea Supremă, ... fiecare CU TOATĂ Strădania, respectându-ne reciproc, dar, mai ales, respectând însăşi CREAŢIA din care ÎNCĂ facem parte !
    NU ESTE O UTOPIE, este o strictă Necesitate, aceea CA FIECARE să-şi crească Valoarea, în primul rând prin Respect şi Ascultare, acordat "celuilalt membru" al aceleiaşi Entităţi: Omenirea !
    ~
    Eu vă Mulţumesc, pentru că îmi sunteţi UN BUN EXEMPLU !!!
    SLAVĂ lui Dumnezeu !
    Doamne ajută !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Domnule Rosca, de pe blogul meu

    http://cenusaunuisuflet.blogspot.com/

    Eu vad ca se poate comenta pentru ca mai am citeva comentarii. Va rog sa ma invatati si pe mine ce setari sa fac pentru a putea prietenii sa intre nestingheriti. Astept raspuns de la dv. Ma pueti gasi pe Esente, pe Reteaua Literara, pe Cititor de proza... Va multumesc anticipat! Georgeta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Ziua ! Doamnei Dulcineia !
    ~
    Mă iertaţi, vă rog !
    De fapt ... nu am înţeles ce doriţi, însă, eu ... VĂ MULŢUMESC pentru invitaţia făcută de dvs. de A REVENI şi în Reţelele NING ! Primele două sunt comune. Despre Cititor de proză însă, nu îmi mai aduc aminte, este posibil să fiu şi acolo, însă, ne mai primind "mesaje" ... mi-a scăpat din vedere. Ori, am vrut să "întru", mi s-a pus o întrebare despre Eminescu şi AM FOST REFUZAT, spunându-mi-se că ... am greşit. Poate am greşit ... CĂ AM RĂSPUNS ! Căci, dacă am greşit DIN NEŞTIINŢĂ ... nu am avut OPORTUNITATEA "alegerii" SĂ APĂS pe varianta "NU ŞTIU" !
    Există un filmuleţ cu NU ŞTIU !
    Nu îmi este RUŞINE să AFIRM că ... NU ŞTIU ! Poate că ... dorinţa mea de A ŞTII, mă îndemnase să "întru" şi ... acolo !
    Într-un fel este mai bine, căci PREA mă scald în "multe ape" !
    ~
    Doamnă Dulcineia ! Nu ştiu (sic !) la ce vă referiţi ! Am fost ieri în cele 3 şi am văzut COMENTARII. Recunosc însă că m-am grăbit, având treabă ... în altă parte. Dar, indirect ... v-am răspuns în BLA ... BLA ... BLA, celălalt Blog Principal al meu ! Cred că "după" acest comment, voi face LA DVS. câte unul/Blog, ca să îmi dau seama despre ce este vorba !
    Dacă este doar o problemă TEHNICĂ, vă ajut ... atât cât ştiu !
    Dacă însă "PRIETENII" (aici, din păcate ... mă includ !) ... vă "evită" ... SĂ LE FIE RUŞINE !
    Pe fugă ... şi tot am văzut că ..."Se Merită Vizitate" ! Mă refer la Blogurile dvs. !
    Despre motivele ... de a fi DORITE la A FI Vizitate, este deja O ALTĂ PROBLEMĂ ! Poate că, la fel ca la mine ... "Ele" (blogurile) sunt vizitate, dar ... NU şi comentate !
    Eu cred că, pentru A EXISTA Comentarii ... trebuie MOTIV/motive ! Ori suntem prea "plicticoşi", ori ... "ne dăm MARI", ori ... ne împrăştiem pe mai multe TEME/postare, ori ... NOI ÎNŞINE ... nu prea mergem la PRIETENI (scris FĂRĂ de ghilimele !) să "comentăm" ... dând impresia că i-am UITAT ! Eu v-am prezentat HIBELE MELE ! Nu ştiu CARE sunt ale dvs., în caz că ... aveţi !
    Îmi plac POEZIILE, am văzut că AVEŢI câteva, pentru care VĂ FELICIT ! (Eu ... nu am mai "primit" demult Poezii ! - din "Zona Creatoare". Bănuiesc lipsa unei "vibraţii" ... pe măsură !)
    ~
    Îmi cer Iertare ! Ieri, după verificările minimale (pe care le face oricine ... la "deschidere") făcute la "primiri", am uitat, am amânat ... SĂ REVIN să vă răspund ŞI AICI !! Ştiu însă că aveţi link înspre BLA ... BLA ... BLA şi că este posibil să fi recepţionat mesajul INCLUS ... printre rânduri, este drept ... însă la modul GROSIER, explicativ, aproape la ... "destinatar" !
    ~
    Cam atât !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm