ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 27 februarie 2011

Vlagă dezleagă neputinţa ce LEAGĂ !!!


Suntem mulţi, suntem puternici, suntem FRUNZELE ce înalţă COPACUL ! 

 
Bună Ziua ! 
 
Mă numesc ROŞCA Gheorghe Cornel. "Am" 9 Bloguri în domeniul FREE (greşeală de începător !), sunt blogger de peste DOI ani, din care UN AN ratat din cauza unei Clonări, care încă MĂ AFECTEAZĂ !!! Credibilitatea mea, din cauza acelei Clonări ... este aproape de ZERO. Soţia mea a murit anul trecut de CANCER !!! Această ŢARĂ este "condusă" ... , despre CUM este "condusă" NU am vrut să vorbesc, având totuşi, uneori ... , răbufniri. 
 
Acum, în acest ARTICOL APEL, vă semnalez o necesitate de AJUTOR care să sosească din partea celor care POT SĂ OFERE; în acelaşi timp, O RUGĂMINTE din partea tuturor bloggerilor care deja s-au implicat !
 
Eu ... Vă Implor, doar pe CEI CE POT să ofere, să OFERE ajutor în "BANI" !!!
 
Mulţi dintre dumneavoastră CUNOAŞTEŢI deja cazul celor DOUĂ GEMENE ... bolnave ! Deşi am întârziat, ca de obicei, această postare este utilă CELOR CE AU UITAT, deşi AU DORIT Să Ajute !
 
Vă rog, pe toţi cei ce AŢI CITIT până aici, vă rog să CONTINUAŢI, pentru Numele Domnului Dumnezeului nostru !! 
Această FAMILIE disperată are Speranţă doar de la Dumnezeu şi de la NOI. 
"Amănunte" am cules doar de pe Blogul lui Nea Costache
 
  
Români, să ştergem lacrimile din ochii unei mame şi a gemenelor ei! 
 
şi ... DIN NOU: 
 
O mamă îşi strigă disperarea: s-o ajutăm! 
 
 
Eu, am întârziat, ca de obicei, DAR NOI avem încă posibilitatea de A OFERI AJUTOR FINANCIAR, fie direct, din propriul BUGET diminuat de LEGI scoase pe bandă rulantă, fie ... FĂCÂND LOBBY, prezentând cazul, ACEST CAZ ... şi convingându-ne Prietenii, ori Cunoştinţele, ori pe Şefii noştrii dragi ... SĂ AJUTE şi dumnealor, măcar din INIMĂ ! 
Vă rog, vizionaţi acest Videoclip ... şi meditaţi, apoi acţionaţi !
 
NU AM NEVOIE de comentarii "în favoarea" celor două TINERE, nu am nevoie să ştiu CINE cu CÂT ... a contribuit ! Eu mă bucur doar de atât: am reuşit să finalizez acest articol ! (atât cât m-am priceput).

~
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
~
Mihai Eminescu ~ Mănuşa

(după Fr. Schiller)

Lâng-a leilor grădină regele Francisc aşteaptă,
Ca să vază cum s-o-ncinge între fiare lupta dreaptă.
Împrejur cei mari ai ţării şi ai sfatului s-adună.
Pe balconul nalt se-nşiră dame-n veselă cunună.

Regele dă semn cu mâna, sare-o poartă din ţâţâne
Şi un leu iese în faţă, cumpătat, cu pasuri line,
Mut se uită împrejuru-i, cască lung, şi a lui coamă
Scuturând-o, îşi întinde muşchii şi s-aşează jos.

Regele un semn mai face, se deschide-o altă poartă
Şi dintr-însa se repede
C-un sălbatec salt un tigru, care când pe leu îl vede
Muge tare,
Coada roată o-nvârteşte,
Scoate limba,
Sperios însă pe leu într-un cerc îl ocoleşte,
Sforăie înverşunat,
Apoi mormăind se-ntinde
Lângă el.

Regele mai face-un semn,
Şi pe două porţi deschise
Se azvârl doi leoparzi,
Ce cu poftă inimoasă de-a lupta se şi aruncă
Peste tigru.
Dar acesta îi apucă în cumplitele lui gheare -
Leul muge,
Se ridică în picioare,
Fiarele se-nfiorează,
Şi-mprejur, arzând de dorul de-a se sfâşia-ntre ele,
Se aşează.

O frumoasă mână scapă de pe margine de-altan
O mănuşă, drept la mijloc, între tigru şi-ntre leu;
Iară dama, Cunigunda, zise-atunci, bătându-şi joc,
Cavalerului Delorges:
"Dac-amorul ţi-e fierbinte cum te juri în orice oară,
Să te văz,
Mergi, mănuşa de-mi ridică!"

Cavaleru-aleargă, iute se coboară
În grozava prejmuire, calcă sigur, fără frică,
Din mijlocu-acelor monştri,
Cu-a lui degete-ndrăzneţe el mănuşa de-o ridică.
Cu mirare şi cu groază
Damele şi cavalerii l-au privit,
Însă foarte liniştit
El mănuşa o aduce înapoi.
De-a lui laudă răsună orice gură,
Cunigunda îl priveşte cu o gingaşă căldură,
Ce-i promite că norocu-i e aproape. -
Dar mănuşa el în faţă i-o aruncă:
"Doamna mea, o mulţumire ca aceasta n-o mai voi!"
Şi-o lăsă numaidecât.

~ preluare

Suntem mulţi, suntem puternici, suntem FRUNZELE ce înalţă COPACUL !
Suntem mulţi, suntem puternici, suntem FRUNZELE ce înalţă COPACUL !


Iubirea unei mame care refuză să obosească Sperând:

Dragii mei,
Va scriu aceste randuri cu speranta ca ne veti intinde o binecuvantata mana de ajutor. Avem mare nevoie de ajutorul dumneavoastra, iar dumneavoastra aveti puterea sa faceti minunea de care au atata nevoie Loredana si Adelina.
In urma cu 26 de ani am nascut doua fete gemene, doua flori, florile mele, care au fost sanatoase si s-au dezvoltat normal, au avut o copilarie frumoasa, au terminat un liceu si au fost inconjurate de toata dragostea noastra. La varsta de 17 ani insa linistea familiei noastre s-a prabusit, zguduita de diagnosticul pus pentru una din ele, Loredana avea atrofie cerebeloasa, boala degenerativa progresiva, pentru care nu exista tratament. Eram distrusi, cu ochii impaienjeniti de lacrimi cautam raspunsuri, ajutor, alinare orice pentru copilul nostru. Cum sa-i pot spune ca nu va mai putea sa mearga in picioare, ca nu va mai putea vorbi, ca lumea ei se va reduce la camera in care sta.
Ca si cum aceasta lovitura nu era de ajuns, dupa 5 luni, acelasi diagnostic ne-a lasat fara cuvinte pentru ca si Adelina avea aceeasi boala. In mod firesc mi-am pus o sumedenie de intrebari, de ce ? de unde ? de ce noi ? de ce ele ? La inceput am refuzat sa cred ca este vorba despre aceasta boala, am refuzat sa cred ca este acest diagnostic, dar timpul le-a dat dreptate medicilor care l-au pus.
Au trecut de atunci 9 ani de durere suferinta si speranta, starea lor s-a deteriorat vizibil, abia daca mai pot face doi trei pasi fara sustinere, vocabularul a devenit sarac si uneori aproape monosilabic, nu pot manca singure si nu pot face nimic singure in acest moment.
Lumea lor este o colivie mai mare, camera lor, unde isi petrec tot timpul in fata televizorului. Ce poate face o mama disperata pentru copii ei atunci cand viata le este amenintata, atunci cand diagnosticul
medical nu le da nici o sansa si le condamna la o moarte lenta dar sigura ? Ar tipa sau ar sopti la urechea tuturor celor care o pot auzi, ar cersi, s-ar umili, ar indrazni sa bata la orice usa
in speranta ca ea se va deschide si va spun sigur ca niciodata nu va obosi si ca speranta nu o va parasi.
In 2009 am reusit sa iau legatura cu un institut de medicina din China specializat in transplant cu celule stem, medicii de acolo mi-au spus ca prin acest transplant boala poate fi oprinta din progresie si chiar se pot recupera in proportie de 70 %, iar pentru mine minunea prindea contur. Am avut programare la institutul Beike Biotech, dar lipsa banilor nu ne-a per- mis sa beneficiem de ea pentru ca acest tratament costa 60000 euro pentru amandoua.
Sunt mama, si la fel ca mine sunt toate mamele din lumea asta, copii sunt dragostea, speranta si tot ce avem mai scump pe lume. Ajuati-ma sa le sterg lacrimile de pe obraji sa le redau zambetul si speranta ca pot pasi afara din colivia lor si ca vor putea sa zboare, pasind desculte prin gradina de flori a tineretii.
In acest scop am deschis la BCR Sucursala Braila, urmatoarele conturi, titular de cont Zaharia Gina Daniela :
RO 62 RNCB 0048085555310002 pentru euro,
RO 35 RNCB 0048085555310003 pentru USD si
RO 89 RNCB 0048085555310001 pentru RON.
Speranta noastra sunteti dumneavoastra toti cei care vreti si puteti sa ajutati, va rog din suflet nu ne lasati prada disperarii, ajutati-ne.
Dumnezeu sa va binecuvanteze si va doresc tot binele din lume.
Va multumim din tot sufletul.
Zaharia Gina Daniela – str. Plutinei nr. 29 Braila Jud. Braila cod. 810527 telefon : 0763664224

În articolul viitor: despre DOCTRINE POLITICE
!!! = Slujbă pentru un ŞOMER: Theodora are nevoie de noi!


Ce am ales, AM CULES !
Ce am ales, AM CULES !
... eu trebuie SĂ AM GRIJA ultimei Clipe ! ... 
~
Cornelius, :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm