ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 12 decembrie 2010

Request to LARGE ... (+R)


Împărtăşiţi-vă GÂNDURILE ! - ca început pentru COMUNICARE 
SDC15514 
... chiar dacă acestea ... au, primesc, sau vor primi ... "paraziţi" ...
~
Request to LARGE ... Acest avertisment îl PRIMESC mai tot timpul, mai ales la ... comentarii, chiar "micuţe" ... zic eu !
Nu ştiu zău ... ce să cred despre aceste "performanţe" ale Internetului.
În Blogosferă desigur că se fac comentarii şi mai mari decât cele pe care eu ... mi le tot restrâng, dar ... tot mari sunt. Nu pot să nu "las" un SEMN de apreciere ... nu pot să spun ORICUI doar stereotipii !
Iar ceea ce resimt CITIND la voi, la OGLINZILE mele ... nu poate fi "declarat" în două fraze. De aceea ... uneori, ca acum de exemplu, ... postez ca articol (o "chestie" MULT mai Înaltă ca valoare !) un "banal" (căci, totuşi ... asta şi sunt "comentariile mele ! Nişte ... banalităţi !) ..., un banal "comentariu" !
Cel "prezent" este adresat doamnei Dana Pătraşcu (Blogul: O PICĂTURĂ DE SUFLET)... şi-mi face impresia ... că va "exista" (dacă NU este respins de "sistem", nu de dumneaei !) de DOUĂ ori ! (sau ... nici o dată !)
Şi iată-l ... şi aici:


{" Bună Ziua, doamnă Dana Pătraşcu !  
...  
Deşi îmi doresc "vibraţii poetice", care pentru mine înseamnă mult mai mult decât ... două cuvinte alăturate, în ultima vreme "mă feresc" chiar de Comunicare ... nu ştiu din ce motiv.  
Poate tocmai ACESTA să fie motivul, aşa cum l-aţi sesizat excepţional de CLAR definit:


["Simt lumea ce mă-nconjoară 
Rece, palidă, neclară. 
Poate ochii mei greşesc 
Dar cuvântul "te iubesc!" 
Nu prea mai este crezut ..."] 


Cândva, un coleg de liceu spunea (confuz, credeam eu atunci) că "lumea" aceea de liceu, pe care urma să o ... părăsească, curând ... era o lume ... prost definită ! Adică ... "greşeala" îi aparţinea şi, era conştient de existenţa ei. Am scris în Blogul meu principal; îl cheamă, în caz că mai trăieşte: Laurenţiu Sterian, şi ... era din provincie ! ... încă nu "m-a lăsat" acea parte de memorie, a trecutului îndepărtat ! 


Ceea ce spuneţi, în versuri "etalate" în Blog, în versuri "special" pentru mine, în comentariu ... da, constituie o realitate, din păcate ... adevărată ! Dumneavoastră ... O SESIZAŢI şi o etalaţi ... pentru a putea fi PURIFICATĂ ! Cu toate că "prezenţa ei" ... vă doare !  
Da ... şi eu simt o sfârşeală teribilă ... cu toate că eu, mai molatec ... nu îi întrepătrund ... MIEZUL, rămân ... la periferie ... 
~  
AICI, la aceste "performanţe" VREAU şi eu ... SĂ REVIN !  
Şi ... chiar GREŞESC evitând pe cei care ... deja SUNT !  
~  
Vă doresc SĂRBĂTORI FERICITE !  
Vreau neapărat ... să revin ... şi pe la dumneavoastră şi pe la domnul Lisandru, doamna Gianina ... şi mulţi, mulţi alţii ... !  
Ştiu că deja ÎMI ESTE TOT MAI GREU ... distanţa creşte ..., dar SPER ca eu, rămânând "agăţat" ... să pot fi "tras" AFARĂ din "Indolenţa mea nefastă" !  

Cornelius, :) "}
~
Acest comentariu am vrut să-l aşez la articolul: Într-o lume îmbibată .

... "ăsta" sunt eu de fapt: ... un Request to LARGE ... (+R) ... din păcate, ori ... din fericire !! Tocmai ... am tradus, cu ajutorul "Translator ONLINE~En/Ro": Cerere pentru a mări , da ! În cadrul "Comunicării" (comentariu ... adresat PENTRU !) ... pentru A FI comunicare completă, adică ... DIALOG, ... nu "te întinzi" CA o zi de post ! Adică ... nu "cauţi" să spui TOTUL ... dintr-o suflare ! OK ! Am reţinut ! Vă mulţumesc !
~
Cornelius, :)
~
... ei ŞI CE dacă, acest "articol" ... a durat mai mult de o ORĂ de redactare ... ?! ... 
~

Împărtăşiţi-vă GÂNDURILE ! - ca început pentru COMUNICARE

~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm