ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 4 noiembrie 2011

la Început, în cădere veşnică a pasului

o părere printre Galaxii
~
Bună Ziua !
Mereu suntem la Început ! Astăzi ca şi ieri, mâine ca oricând. Din Timpul dat.
~
Antet "vechi":
Să păstrez GÂNDUL BUN! ... Nimic nu-mi aparţine dacă mai întâi nu AM DĂRUIT din toată Inima, din tot Cugetul şi din tot Sufletul meu, spre SLAVA lui Dumnezeu, TATĂL NOSTRU ! ...

Antet "nou":
Păstrez Gândul BUN ! 
Nu e Cancan, nu e Filosofie ! Este însăşi raţiunea de [A FI, sau A NU FI !] a oricărei fiinţe locuind pe Terra, cu VOIA Divină, având ca dar Gândirea ! 
Azi, noi oamenii, ... mâine, poate furnicile, ori gândacii. 

4 Noiembrie 2011 ~ La Mulţi Ani Majestăţilor Voastre, Oamenii !
~
o părere printre Galaxii
o părere printre Galaxii
 ~
A-Vis IDEE
Update până la postarea următoare:
Traseu: IUDITA SI OLOFERN Biblia; Iudita şi Olofern – BIBLIA (7); Suflete abandonate; Nu Facebook va violeaza intimitatea !!!; Totul despre Legiunea Străină Franceză; Eveniment; a; a; a; a;
de citit
:
a; a; a; a; a; a; a;
~
Alţii: PORTRET LIRIC: UN POET VINOVAT DE NEVINDECARE – ALEXANDRU DRĂGHICI; Prima eleva din Jean Monnet care are curaj sa vorbeasca despre ce s-a intamplat in excursie; a; a; a; a;
de citit: a; a; a; a; a;
~
am citit: a; a; a; ...
am vizionat: a; a; a;
altele: a; a; a;
~
Dicţionar: a; a; a;
dicţionar: a;

Gânduri, ca frunzele:
1) a 2) a 3) a ... n) a

Şoapte din Oglinzi:
1) a 2) a 3) a ... n) a
[@]%[@]%[@]
Fiţi Binecuvântaţi ! Dacă vă este de folos această idee, vă rog să o folosiţi ! ~ Cornelius, :) ~
F
ără comentarii: a, a, a, a, a, a, a,
Comentarii: 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 

ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥
~
ARTICOLE:
NING:
1) ale mele: a; a;
2) ale prietenilor: a; a;
3) ale altora: a; a;
4) Grupuri: a; a;
Facebook: a; a; a;
Alte reţele de socializare:
a) la mine:
b) la ceilalţi:
c) Grupuri:
Forumuri: a; a; a;
Colaborări: a; a; a;
Alte aplicaţii: a; a;
~
RECOMANDĂRI:
Initieri, cursuri Reiki, terapii energetice.; a; a;
reţete (linkuri): Supa de pui cu galuste de gris, a, a, a,
### ### ###
Editoriale: Prof. Mencinicopschi: Omul primitiv mânca mai sănătos decât noi. Cine sunt ucigaşii din bucătăriile noastre; a; a; a;
Şi cu asta BASTA !
~
la Început, în cădere veşnică a pasului - *o părere printre Galaxii* ~ Bună Ziua ! Mereu suntem la Început ! Astăzi ca şi ieri, mâine ca oricând. Din Timpul dat. ~ Antet "vechi": Să păstrez G...
Cu 5 minute în urmă
~
Cornelius, :)
a
7.000.000.000 şi creşte

AZI
AZI
Angrenaj
Angrenaj
 ~bloguri de verificat:  , a, a, a, a, a, a, a,
~
UpDate special (09.XI.2011.3~5:23AM)
Nou intrat (pe 13 Noiembrie)

Angel in Art...




Membri (168) (de fapt, doar 91) (+1)


Angel in Art...

Cezarina Adamescu

Суслонова Надежда Григорьевна

disa

Oanna's Blog

Diverse

Diana Alzner

Karina

Chelariu

moashasanda

amocy

Ioana Voicilă Dobre

Cori Roth

horace

Karla

Adriana Alexandru

MonkeyMade

karina

cypy

Odorica

Alice Georgiana

Elena Valentina S.

Dave

cartim

ionelmuscalu


Profº Netto, F.A.

Mihai C. Szilagy, ADMINISTRATORUL EDITOR AL SITEULUI

veronica

Cami-Witt

carmen

AleRosu

JOHN

shinnybeeds.blogspot.com

Ramona

Traian

Dulcineia

AICISIACUMACOLOCURAND

sorin andreica

metaxa

dyeve

Ada Angharad

Cristina

dan ardelean

Odorica

Mariana Rogoz Stratulat

calmstorm

angel gabriel

tasha

Ligia Art



Calin Hera

Bianca Dan

Gaby

Gabones

Boss

Anka`s Demons

*ELENA*

Didona

alinadel

Hălăţel

mihaella

emmeline

MariaB

hoinarnet

daniel vinca

Iulian Penescu

AMIRA

Paul I Mos

Sergiu

Ciprian Drăghici

SĂVINESTI-NEAMT

lilshorblackcat

Dumitru K. Negoita

DoarATAT


Steve (My Dog Ate Art)

Viorel TÎRNOSCHI

adriana

Flore...

Sorin M.

malhus

gabi

7 ZILE

Jean Bica

criss

Mugur Badarau

Elena

Lisandru Cristian

Dan Gheorghe

VIATA

Blog misto

Monalisa Preghieri

Flavius

marcel ovi
în total 91 înscrişi, în nici un caz 168, aşa precum "se vede" !!! Mai am un număr de 8 "înscrişi" blocaţi. Aceşti 8 au LIPSĂ completă de adresă, ori "m-au deranjat" prin injurii şi acuze. Aceşti 8 blocaţi sunt simple măşti, probabil au rămas ca reziduuri. 91+8=99 ! Ceilalţi 69 care NU SE VĂD sub nici o formă, probabil că au link înspre acest Blog. Probabil ! Deoarece eu nu-i văd, consider că acest Gadget [Persoane interesate] este cel putin o ciudăţenie !!!

Sakura roz, preluare din Wiki
Sakura roz, preluare din Wiki
a
~ http://www.jurnalul.ro
a
~,

10 comentarii:

  1. Bună Ziua ! ~ Doamnei Cezarina Adamescu !
    ~
    O privire fugară, câteva lecturări asupra conţinutului "Oglinzi cu Memorii", sumar în DOR căpătat: incizii în Timp, vibrânde cuvinte deşteptând amintiri petrecute POETEI, glăsuind laconic, dar cu atât mai cuprinzător spre [OCHIUL OGLINDĂ], hulpav să ... cuprindă.
    Oglinzile's menite ca să-şi reflecte multiplicând Lumina.
    Pe a mea, abia am început s-o şterg de mâzgă. Mirare pentru ... acceptare !
    ~
    Cornelius, :)
    PS:

    Dorul nu mă lasă,
    Când poftit la masă

    Eu ce să aleg,
    Cum o să culeg

    Scânteieri divine
    Din Suflete pline ?

    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Ziua !
    Dragilor ... VITEJI şi "Bărbaţi" ! aţi uitat ceva esenţial": credibilitatea !
    Este uşor să fii ZMEU sub imperiul anonimatului !
    În prezent, "armatele" nu mai SERVESC nişte ţări, ci doar Corporaţii financiare multinaţionale ! Ceva mult mai puţin DEFINIT, decât însăşi anonimatul vostru !
    Fiecare decide în CONT propriu; problema secolului 21 ÎNSĂ, este următoarea:

    MANIPULAREA informaţională (şi NU numai !) !!!

    Câţi dintre noi - NOI TOŢI - mai putem decide "în Cont propriu" ???
    Se SPALĂ creierele umane ... LA GREU !!!
    Valorile umane - adevăratele - s-au CAM pierdut !
    Ce poate să mai fie considerat [FRUMOS], sau [UTIL] ... în aţi ucide FRATELE, sau SORA ... pentru nişte interese ALE ALTORA ???
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua ! ~ Doamnei MARIA !
    ~
    Mulţumită doamnei Odorica Ion, care a "distribuit" acest articol ... iată-mă Prezent !
    ~
    Bine v-am găsit !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna seara, nu inteleg nimic, vorbiti alambicat pentru mine. Eu nu stiu despre ce este vorba si scriu provenienta fiecarui articol. Cu toata consideratia, Odorica:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamnei Odorica Ion !
    ~
    Am comentat laconic si am asezat linkuri in comentariu !
    Daca ati fi intrat pe linkuri, ati fi inteles mesajul:
    Doamna MARIA, a preluat de la altcineva etc.
    Daca va referiti la 100ro, v-am raspuns si acolo.
    Aveti dreptate, voi fi mai atent pe viitor !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună Ziua ! Doamnei Lăcry !
    ~
    Bine v-am găsit !
    Chiar şi înlăcrimând un Apel de memorie, cei care ne-au marcat ... Trecutul, sunt dăruiţi nouă de chiar [Clipele noastre de trăire]. Aceştia se alătură la "cei dragi", membrii de Familie, mai apropiaţi sau mai îndepărtaţi, dar ... cu DAR de Formatori ! Noi înşine, purtători ai darurilor Divine pe care, distribuindu-le, le primim înapoi îmbogățite şi înfrumuseţate, ori sărăcite şi urâţite ... tot AŞA cum noi înşine LE DĂM CU ADEVĂRAT altora !
    Singuri suntem toată Viaţa, însă adunăm între Timp, clipe de VIS, împreună cu ... [reflectarea noastră din OGLINDĂ] ! Toţi oamenii sunt Oglinzi; ceea ce văd - ori cred că văd - la ALŢII, nu reprezintă nimic altceva, decât propria lor REFLECTARE din OGLINDA ... altuia !
    Este drept că ne "aşezăm" între Oglinzi asemenea, însă chiar şi acestea, sau altele ... de neînţeles, vin, ori pleacă ... după VOIA lui Dumnezeu !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara, D-le Cornelius, vad aici o activitate cam slabuta :)(E o gluma)
    O seara frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Seara ! Doamnei Odorica Ion !
    ~
    Aveti dreptate si nu era nevoie de eschiva; este o activitate anemica.
    Acum, mi-am stabilit principalele criterii ale Traseului (a durat mai mult de un an !!!), insa ... mi-am pierdut "continuitatea" asupra Proiectelor incepute !
    Probabil ca acum va mai dura un an, ca sa-mi restabilesc ... "Stilul" !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: desigur ... glumesc ! Motivatia lipsei de activitate se regaseste in lipsa de "Motivatie" !
    Sunteti singurul "cititor" al acestei ... "GELATINE" ! ~,

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Ziua ! Doamnei Odorica Ion !
    V-am răspuns aici, la recenta dumneavoastră intervenţie ! Nu vă sfiiţi: aveţi dreptate, ativitatea este NU doar slăbuţă şi anemică, este la limita "supravieţuirii".
    Desigur, zonele mele de interes contribuie şi ele la această lipsă de "Manifestare a Darului", pe suport electronic ! Aveţi dreptate, probabil că există "O Aşteptare" a unei finalizări personale (prin Postări de articole) şi mai puţin la nivel de ... Comentarii ! Eu însumi fac parte din cei care AŞTEAPTĂ ... la mai mult.
    Am luat notă de ... "mângâierea" dvs. (aproape ca o Palmă peste ceafă; în ultima vreme s-au înmulţit aceste "Palme", staţi liniştită, nu sunteţi singura care mă doreşte mai concret) !
    ~
    Cornelius, :) (la 15XI2011.2~4:30AM)
    PS: abia aştept momentul în care mă veţi anunţa că m-aţi nominalizat pe lista dumneavoastră de Linkuri, ori chiar în Blogroll !!! Nu vă grăbiţi vă rog: încă nu merit ! (7:32AM)~,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm