ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

miercuri, 10 noiembrie 2010

... Timpul ROADE fără roade ...

Edith Piaf - Non, je ne regrette rien (1961)
Dora Gaitanovici (live)
~

Timpul ROADE fără Roade
SDC15182
~
SLAVĂ lui Dumnezeu !


Mulţumesc Adrian Păunescu ! Cred ... că m-ai ajutat, da, ... acum, la plecarea dintre noi, m-ai ajutat ... să-mi ajung Timpul din urmă ! Eu ... un veşnic întârziat ! Am reuşit, în fine "să-mi fiu contemporan" ... cu Semenii ! Am reuşit ... (îmi cer Iertare !), să fiu prezent la "Înmormântare" ! Măcar atât ! Am reuşit ... să mă ajung din urmă ! Adrian Păunescu ESTE ! Mi l-am ales (tardiv) OGLINDĂ ! ... şi iată: încep SĂ DEVIN !
Îţi MULŢUMESC pentru că EŞTI ! ... ce mirare că SUNT !
Dumnezeu ... ESTE "de vină" !

SLAVĂ lui Dumnezeu ! CREATORUL ne-a dăruit CREAŢIA SA !
EL ... ne lasă ÎNCĂ ... pentru a putea devenii ... VII !

~
DoarATAT,

... <> ...

Vă rog RESPECTUOS !

NU doresc să comentaţi NIMIC, dacă nu simţiţi nevoia FIREASCĂ de a comunica !
NU ESTE TIMP ... pentru A-L MAI ŞI PIERDE !

Vă mulţumesc tuturor celor CARE reveniţi pe pagina mea ! Chiar şi trecătorilor ... accidentali ! Dacă ... şi citiţi ceva din TEXT, dacă ... mai aveţi timp şi pentru Video propus (mulţumesc YouTube !), vă mulţumesc ... şi SPER că, la plecare ... VEŢI UITA ... slăbiciunile, greşelile, ura, temerile neîntemeiate, lipsa de implicare, lipsa de întrajutorare REALĂ şi multe alte DEFECTE de care încă "dispun" şi pe care le-aţi găsit aici, la mine pe pagină, explicite ori ... printre rânduri !

Vă rog însă : NU comentaţi un TEXT necitit !

Astăzi este 8 Noiembrie 2010 !
Multă Sănătate, Iubire de aproapele şi de Creaţie, Iubire pentru CREATOR, tuturor !
dar, astăzi mai ales, celor ce poartă NUME de Sfinţi, NUME SFINTE !

Dumnezeu să ne OCROTEASCĂ !
Dumnezeu să-l Odihnească în PACE pe Adrian Păunescu !
Acum, ... Păunescu ESTE !

... noi, ÎNCĂ nu !
... noi, ÎNCĂ nu !
... noi, ÎNCĂ nu !
~
Cornelius,

PS: DICTIONAR: extincţie, dor, OM, Dumnezeu, Mamă, ...

Trăiri consecutive: Nunta de FLORI, au inebunit salcamii !, Melancolie, Edith Piaf, Citeşte numai la final, Păstrează-mă doar pentru tine, Ce bine ca esti, Nu pleca ..., Pentru clipe seci, nu mai am poteci, DOR ... asumat !, Hai acasa !, Du-mă acasă măi tramvai !, Drumurile noastre toate, Vagabondul vietii mele, Cosarul, Două rândunici, Strada Speranţei, Mulţumesc Iubită MAMĂ !, Fericirea are chipul tău, Dorul, Copacul, Oamenii, Eternitate, Ani de liceu, Ghiţă, Ce seară minunată, Pe drumul alb, pe drumul verde, Nu mă mai despart de tine, ...of, Inimioară ..., Un actor grăbit, După noapte vine zi, Marea cânta, De-ai fi tu salcie la mal, Cântec pentru prieteni, Suflet gol, De ce oare ai plecat ?, Strada ta, ... şi plâng ...

... <> ...

(când poeţii ŞOPTESC !)(prin CÂNT !)

Noi, nu!


O parte din noi ne-am învins
Greşeala, minciuna şi groaza,
Dar e drum, mai e drum necuprins
Până-n zarea ce-şi leagănă oaza.
Generaţii secate se sting,
Tinerii râd către stelele reci -
Cine-şi va pierde credinţa-n izbândă
Pe-aceste mereu mişcătoare poteci?

Cine din noi va muri
Înainte ca trupu-i să moară?
Cine-o să-şi lepede inima-n colb -
Insuportabil de mare povară?
Ca un vânt rău, ori ca o insultă
Întrebarea prin rânduri trecu.
- Ascultă, ascultă, ascultă!
Noi, nu! Niciodată! Noi, nu!

Nicolae Labiş

~
O portocală ... de la Anda Călugăreanu !

NOI NU !!!
EMINESCU
SLAVĂ lui Dumnezeu ! ! ! ! ! ! ! ! !
~
Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
Bună ZIUA !
~
Cornelius,
DoarATAT.

odată am ucis o vrabie
.

Semne ... de prietenie

Au fost odată ... Reţelele Ning !
Despărţirile aşează LAURI prin ReVENIRI !
~ ~ *** ~ ~ *** ~ ~
de la "victoria preotesescu" (din SUFLET BUN), trimis la 9 Decembrie 2009 (10:30:58 AM):

.................(.. (.. (
..........,•’``’````````'``•,
.........' *`*`*`*`*`*`*`*, '```•,
........', *`*`*`*`*`*`*`'',,,,,,•’
..,•’......’•,,,,,,,,,,,,,,,,,,•’....`•,
...’•,...............................,•’
(o ceşcuţă cu cafea) Mulţumesc !

cu mare, mare, mare întârziere (adineauri am reuşit să ajung cu citirea mesajelor ... în Decembrie 2009 !) VĂ MULŢUMESC !
Din păcate, deşi LE-AM CITIT pe toate, cum am promis (!), am şi ŞTERS imediat după citire ... NU ştiu cum aş putea PĂSTRA IUBIREA acestor "trimiteri", altfel decât :

PĂSTRÂND GÂNDUL BUN !!!

VĂ IUBESC ! ... Să fiţi cuminţi !

Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,











<> *** <> *** <> *** <> *** <>
~
UpDate la 09.11.2010.2:XXX
Tot de la doamna "victoria preotesescu", de sezon:

Îngeri din Rai, care îmi amintesc de Mihaela (şi PLÂNG), Mirela şi Ana Maria Ştefania (şi plâng !) ... căci, parcă mai ieri, mergeam cu ele de mână, la astfel de spectacole minunate, aici, la noi în Bucureşti, în Cişmigiu ... şi pe unde mai erau ele !
Mihaela, dragă ... iartă-mă !
Dumnezeu să te Ierte !
Dumnezeu să te odihnească în PACE !
Încă sufăr ... "din cauza ta" !

Tot in Decembrie, de la doamna EMILIA GRIGORESCU-BEJENARU ... o Inima !

SLAVĂ lui Dumnezeu !
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius.
~
UpDate la 09.11.2010.2~17:26
M-am razgandit, nu mai pun . ci revin la ,
~
De la Destiny (SUFLET BUN):
["Timpul este prea lent pentru cei care aşteaptă , prea iute pentru cei care se tem , prea lung pentru cei care se plâng , prea scurt pentru cei care sărbătoresc. Dar pentru cei ce iubesc, Timpul este o eternitate !"] la Wed, November 18, 2009 7:31:27 AM

Fals, dar ADEVĂRAT !

RESPECT
Repetabila ... ! †
Vânare de vânt
A lua sau a nu lua - Horatiu Malaele
Dan Bălan - Despre Tine Cânt - Romanian Ballad Version
Tatiana Stepa - Ce departe esti !
Tatiana Stepa: Cantec pentru prieteni
~
Timpul ... ROADE ... sterp
~
Fără ... "încadrare" (deocamdată=18.08.2010.3~18:16 )
By dumitru negoita on Dec 20, 2009
By dumitru negoita on Jan 15, 2010
By dumitru negoita on Jan 20, 2010
By dumitru negoita on Jan 23, 2010
~
"Mai mentionam ca, in cimitirul Manastirii Cernica se afla mormantul monahului erou Iorgu Cosma de Ia Manastirea Ciolanu-Buzau, decedat la Bucuresti in anul 1902 si apoi adus si imnormantat aici. Pe crucea lui sunt insirate localitatile sud-dunarene: Plevna, Vidin, Smardan, Nicopole, Grivita si Rahova, unde s-au dat lupte in 1877, la care poate el va fi participat, caci altfel, desigur, nu ar avea nici un rost amintirea lor in acest loc."(Pr. prof. dr. Viorel Ionita - Originile si implicatia ortodoxiei in istoria poporului roman : http://www.crestinortodox.ro/editoriale/originile-implicatia-ortodoxiei-istoria-poporului-roman-70070.html)
~
Apel pentru ridicarea unui monument la Rusavatu - : http://viatabuzaului.ro/2009/04/01/apel-pentru-ridicarea-unui-monument-la-rusavatu/
~,

Noutati 18 Iulie


~
Listă de Candidaţi pentru NOU INTRAT = 1 pe săptămână

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm