ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 31 octombrie 2010

Special ! (+ R)


Ajutor UMAN
SDC15070
~
Bună Ziua ! Pentru că ... a fost prea lung, voi face un comentariu ... POST (articolul de faţă!)
~
Bună Ziua !
Domnişoarei Bianca Velichea !

~

Vă rog să nu vă supăraţi !
Deocamdată nu pot face mai mult, decât să vă dau nişte adrese:

1) http://www.terapianaturista.ro/

2) http://www.terapianaturista.ro/home.htm

Aceste prime două, sunt de fapt către un Om care practică Terapia naturistă !
Atunci când soţia mea (CU VOIA lui Dumnezeu, acum decedată ! ... A avut Cancer ... operat !) s-a hotărât să apeleze la astfel de tratamente (din păcate ... prea târziu ! Eu o rugasem ... încă din primele faze ale "bolii" !), acesta a fost primul la care a apelat.
Apoi l-a întrerupt ! (Nu pot să mai ştiu ... dacă a fost bine, sau rău !).
A apelat la un tratament (tot naturist) pe bază de SPÂNZ !
Deja ... aici mă opresc !
Este destinul FIECĂRUIA ... să decidă !
Chiar NU ştiu ... dacă ERA BUN SAU NU !
Şansele, pentru ea ... erau diminuate ... din cauza că fusese operată !
Iar acest tratament, cu SPÂNZ ... este controversat !

Soţia mea l-a încercat CU TOATĂ SPERANŢA ! Nu a reuşit să ţină prima "cură" complet ! (Dureri FOARTE mari !). A întrerupt, dar a reluat ... fiind semne de reuşită ! (Avansase mai mult decât la prima tentativă !).
Din păcate ... "buba" (localizarea "râului" !) NU I S-A SPART pentru a supura, aşa cum ... preconizează "tratamentul" !

Poate că l-a început prea târziu, poate că ATÂT a putut "duce" ... sigur este doar faptul că ... Dumnezeu ne-a "luat-o", pentru că ... ASTA ESTE VOIA SA !

(deşi eu încă plâng !)

~

Iartă-mă ! NU am dorit să te întristez şi eu !

Te rog din tot Sufletul !
LUPTĂ pentru viaţa TA !
Să NU OBOSEŞTI NICI-O CLIPĂ !
În primul rând, ROAGĂ-TE din tot Sufletul !
Eventual, fă O PROMISIUNE (de care să ştii doar Tu şi Dumnezeu)... de care SĂ TE POŢI ŢINE, ... în caz de Vindecare!

Dar, mai întâi ... ACCEPTĂ !

Apoi ... încrede-te în Dumnezeu !

Dar caută SOLUŢII ... în IUBIRE de Dumnezeu !

Toată Familia TA !
Toţi cei dragi Vouă !

~

Apoi ... primeşte DAR de la Dumnezeu ! Indiferent de "părerea" noastră ... tot ce ni se întâmplă ... are un SCOP Divin !

~

NU ÎNCETA să urmăreşti SĂ AFLI ... tratamente mai puţin cunoscute, precum cele două pe care ţi le-am indicat ! (FANICA VOINEA-ENE, Dumitru CALINA ... noi am apelat pentru CANCER !)

~

DAR, poţi să urmezi ... şi alt DRUM !
Este vorba despre o SCHIMBARE completă !
Trebuie SĂ PURIFICI întregul organism !
Iar ... un organism (plantă, insectă, animal, sau OM !) are 3 componente:

FIZIC - propriu zis,

MENTAL - gândurile,

SUFLETUL - "Relaţia" cu Dumnezeu !

Se spune că strămoşii noştri dacii, făceau vindecarea ÎNTREGULUI (trup, minte, suflet) pentru o Vindecare COMPLETĂ !
Se ştie ... despre asiatici, că ... de asemenea, VINDECĂ ... Întregul (trup, minte, suflet), având chiar METODE ... din care ACUPUNCTURA a "depăşit" "grijile medicinii occidentale", fiind recunoscută ca metodă "ŞTIINŢIFICĂ", şi practicată ... ŞI de noi, ... occidentalii !
~
Te rog ... NU accepta doar ... varianta occidentală a MEDICINII !

~
Cornelius,

PS: ... şi de tine DEPINDE ! Nu doar de Dumnezeu ! ...

~
Ăsta a fost COMENTARIUL ... care refuză să între, fiind prea lung !

Dumnezeu să o ajute pe Bianca Velichea !
Să ne alăturăm şi noi prin RUGĂCIUNE !
Voi indica Blogul, în care veţi afla CONTURILE unde puteţi depune orice sumă, acei care puteţi contribui !
~
Dumnezeu să ne ajute pe noi toţi !
Amin.
~
Ajutor UMAN
~
PDF primit pe Fri, June 25, 2010 5:15:01 AM Fw: - * Planuri * SDC10977 ~ Da ! Îmi pare rău ! Trebuie depus un EFORT real ! Materialul aflat în sistem PDF, eu nu ştiu să-l redau aici altfel decât ... LITERĂ...
Cu 18 ore în urmă
~
UpDate la o1.11.2010.1~22:42 !!

Nu ştiu cu adevărat DE CE fac, ce fac !
Îmi aduc aminte că, odată, demult, am "VIBRAT" la suferinţa altor Oameni ... găsită AICI, printre Bloguri ! Am avut EMOŢII mari, atunci când am introdus pe coloana Gadget, referiri la Apelul făcut de doamna ORIANDA, în favoarea TATĂLUI dumneaei ! Zilele astea, am căutat blogul ... A DISPĂRUT !
Proaspăt intrat pe Blogul Isabellelorelai's Weblog, tot aşa ... cândva DEMULT, după două-trei comentarii, în care îmi manifestasem dorinţa DE A AJUTA, DE A FI PUS "LA TREABĂ", şi acest Blog aproape că a dispărut ! Ori de câte ori întru "acolo" ... GĂSESC ostentativ, obsesiv ... acelaşi ultim articol: Steluţele de mare. Miruna Ioana Enache
De curând, ca blogger am împlinit 2 ani. Ei şi ce ? Am întâlnit diferite FAŢETE ale Suferinţei, inclusiv A MEA ! Nu am ocolit NICIODATĂ pe nimeni ... şi m-am străduit măcar ... SĂ COMUNIC !!!
NU ŞTIU dacă vreodată am ajutat pe cineva ! Poate că şi eu ... cu Blogurile mele cu tot, sunt ŞTERS din ... Blogosferă ! Am continuat să AM ATITUDINE, să AM OPINIE, să devin din ce în ce mai RESPECTUOS !!!
~
Ei ŞI CE ???
Valoarea oricărui ANGRENAJ ... este dată de CEL MAI SLAB ELEMENT al său !

Acest ... LOC ... este un Angrenaj !
Acest ... TIMP ... este un Angrenaj !
Acest ... ORAŞ ... este un Angrenaj !
Această ... ŢARĂ ... este un Angrenaj !
Oamenii din ... acest LOC, acest TIMP, acest ORAŞ, această ŢARĂ ... este un Angrenaj !
Întreaga Planetă cu toţi şi toate CARE o populează ... ESTE ... un Angrenaj !

Toţi ... SUNTEM EGALI ... de diferiţi !
TOŢI ... suntem "Buricul Pământului" !
deoarece FACEM PARTE din Angrenaj, ... noi toţi, menţinându-ne drept "Cel mai slab element" ... NOI TOŢI, dar mai ales FIECARE ÎN PARTE ... dau VALOARE ... angrenajului ! cu a MIC !

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

SOARELUI ... nici că-i "pasă" !

... mă mut în altă galaxie ...
~


~
Cornelius,

4 comentarii:

  1. BUNA SEARA ,AM CITIT CU ATENTIE CE MIA-TI SCRIS DAR SI CRED CA SUNT MULTE SANSE SI PENTRU MINE DAR UN SINGUR MOTIV AM SA NU POT SA MAI FAC CEVA SAU SA INCERC .DE LA INCEPUT ADICA EXACT DE CIND AM AFLAT DE CE BOALA SUFAR MAM AGATAT DE UN TRATAMENT NATURIST DE CARE SIMTEAM CA O SCHIMBARE AR FI:DAR NU A DURAT MULT DECIT VRE-O 5 LUNI ,PENTRU CA TRATAMENTUL TREBUIA CONTINUAT SI CU BAI SI EU CUM NU AM AVUT BAIE AM RENUNTAT SI NICI ACUM NU AM ,MA SPAL LA LIGHEAN ,,,,ASA CA TOTUL DEPINDE DE SITUATIE SI DE BANI .DACA AS ENUMERA CITE METODE SI CITE AM INCERCAT IN ASTEA 3 ANI NU AM LOC PE BLOG .INTRUN CUVINT NU AM BANI SA MERG LA SCOALA SI FAM MEA NU MAI POATE SA MAI FACA NIMIC PENTRU BOALA MEA POATE ATI CITIT PE BLOG SI ATI INTELES .VA MULTUMESC PENTRU INTENTIA SI SFATURILE PE CARE CU DRAG LE-AM CITIT SI INTELEGIND DUREREA DIN SUFLETUL DUM. CU RESPECT BIANCA

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA SEARA ,AM CITIT CU ATENTIE CE MIA-TI SCRIS DAR SI CRED CA SUNT MULTE SANSE SI PENTRU MINE DAR UN SINGUR MOTIV AM SA NU POT SA MAI FAC CEVA SAU SA INCERC .DE LA INCEPUT ADICA EXACT DE CIND AM AFLAT DE CE BOALA SUFAR MAM AGATAT DE UN TRATAMENT NATURIST DE CARE SIMTEAM CA O SCHIMBARE AR FI:DAR NU A DURAT MULT DECIT VRE-O 5 LUNI ,PENTRU CA TRATAMENTUL TREBUIA CONTINUAT SI CU BAI SI EU CUM NU AM AVUT BAIE AM RENUNTAT SI NICI ACUM NU AM ,MA SPAL LA LIGHEAN ,,,,ASA CA TOTUL DEPINDE DE SITUATIE SI DE BANI .DACA AS ENUMERA CITE METODE SI CITE AM INCERCAT IN ASTEA 3 ANI NU AM LOC PE BLOG .INTRUN CUVINT NU AM BANI SA MERG LA SCOALA SI FAM MEA NU MAI POATE SA MAI FACA NIMIC PENTRU BOALA MEA POATE ATI CITIT PE BLOG SI ATI INTELES .VA MULTUMESC PENTRU INTENTIA SI SFATURILE PE CARE CU DRAG LE-AM CITIT SI INTELEGIND DUREREA DIN SUFLETUL DUM. CU RESPECT BIANCA

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Seara, domnişoară Bianca !
    ...
    Să ştii că ... abia îndrăznesc SĂ MĂ adresez, celor aflaţi în Suferinţă !
    Oricând poţi să răneşti FĂRĂ să vrei ! Aceşti Oameni sunt nişte fiinţe foarte sensibile, dar, sunt din FERICIRE, sau ... NEFERICIRE ... "bolnavi" !!!
    Te rog din Suflet ! Ai grijă de tine şi mai ales, amplifică Relaţia ta de Comuniune cu Dumnezeu !
    Dacă uneori ţi se permite să te foloseşti de Calculator, te rog, caută Bloguri Creştine, citeşte articole şi ASCULTĂ MUZICĂ ORTODOXĂ ! ... dacă eşti ortodoxă ! Sau catolică, dacă eşti catolică ! ...
    Sunt atâtea posibilităţi !
    Eu personal NU cred că există BOLI, ci ... doar BOLNAVI !!!

    Fiecare "bolnav" în parte ... are nevoie de Un Tratament SPECIFIC lui ! Uneori "Boala în sine" ... poate să nici nu fie a celui bolnav de ea !!
    Tu, Familia ta, toţi cei "din anturaj" trebuie SĂ VĂ AMPLIFICAŢI ... Darul de IUBIRE Divină, care se revarsă pentru toţi Oamenii în mod egal !
    CUM poţi să "amplifici" ?
    ESTE simplu:

    * Încrede-te în VOIA Domnului Dumnezeu ... şi acceptă-i IUBIREA ! El este pretutindeni VIU în Creaţia Sa ! Deci: observă şi bucură-te de tot ce-i Viu ! Copaci, flori, fluturi, nori, ploaie, animăluţe ... Oameni !

    * Primeşte FĂRĂ nici-o reţinere, IUBIREA lui Dumnezeu !
    Întreaga Natură ... ne POARTĂ DE GRIJĂ ! Să-i mulţumim cu Inima, cu Mintea, cu Sufletul şi să avem şi noi grijă de ea !
    Vorbeşte cu Florile din apartament ! Spune-le cât de mult le iubeşti şi tu pe ele ! Mulţumeşte ÎN GÂND ... Norilor ! aceştia aduc Ploaie Benefică Pământului pentru a da rod !

    * Tu personal, dar şi părinţii tăi, toate rudele tale ... mergeţi să vă cereţi IERTARE, celor ... la care aţi greşit, cât de mică ar fi fost ... greşeala !
    Dar mai ales: IARTĂ tu pe TOŢI care ţi-au greşit !

    * Dumnezeu ne permite ÎNCĂ, multe "greşeli" cu voie, sau fără de voie ! DE CE ??!
    Este SIMPLU !
    Dintotdeauna LEGILE SALE au fost ... VII ! Adică ... cei care "s-au abătut" de la ele ... AU ŞI PRIMIT ... corecţia Necesară, pentru a putea REVENI ... în legalitate ! Adică, în RESPECT ... şi LAUDĂ, faţă de Creatorul nostru, Domnul Dumnezeu !

    * Îţi REPET !
    CONSUMĂ NUMAI ... CALITATE !
    Mai întâi ... O CURĂ zdravănă de DETOXIFIERE ! 2-3 luni, numai cu îndrumare medicală ... şi doar produse naturale ! această cură este pentru TRUP !
    Acelaşi procedeu de "detoxifiere" îl aplici concomitent ... în planul Minţii ! De asemenea, sub îndrumare medicală de specialitate !
    "Nebun" este cel care NU caută să se vindece, deoarece se consideră ... "sănătos" !
    Îţi spun un secret: NIMENI nu este "sănătos" !
    SĂNĂTOŞI devenim ... cu ajutorul lui Dumnezeu ! Doar că ... de NOI depinde ... dacă stăm cu Faţa, sau ... cu Spatele la Dumnezeu, ŞI ... dacă ne străduim să-i respectăm Legile ! Şi iată că ... ai început să purifici şi Sufletul !
    ~
    Începe cu ce ţi-am spus !
    ...
    Înlocuieşte E-urile din alimentaţie ! Consumă mai mult legume şi fructe, în special cele care pot fi consumate CA ATARE !
    Nefierte ! Ne prăjite !
    NU păstra Supărările, nu urâ, nu avea teamă, nu avea repulsie ... faţă de nimic şi NIMENI !
    Adună Gânduri de BINE, Frumos, Benefic, Iubire !
    Roagă-te neîncetat !
    ~
    Toţi suntem SINGURI !
    Dar suntem SINGURI ÎMPREUNĂ !
    ~
    Dumnezeu ŞTIE !
    Noi Oamenii ... doar MIMĂM !
    ...
    Când Singuri îl căutăm pe Dumnezeu pentru a fi Împreună, abia atunci TRĂIM cu adevărat !
    ~
    Cornelius,

    PS: ... iartă-mă pentru întârziere ! Eu sunt bugetar, merg la "servici" ... iar acum ... chiar voi întrerupe ! Trebuie să fac CURAT şi în casă !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  4. UITE !
    Chiar şi eu ... mă schimb !
    Mi-am pus o FRUNZĂ !
    Aceasta apare ... pe W.P !!
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm