ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 7 octombrie 2010

A mai murit un român de cancer (+ R)

Sincere condoleanţe domnului preşedinte al României.
Ieri, domnia sa, şi-a condus pe ultimul drum MAMA. Dumnezeu să o ierte ! Dumnezeu să o odihnească !
Ca Om, domnul Traian Băsescu, a devenit EGAL cu toţi cei care nu-şi mai au părinţii în viaţă. Abia ACUM, ca Om ... poate înţelege Suferinţa celor care nu mai au părinţi. Fiecare ins, fiecare om al planetei se confruntă cu SUFERINŢA.
Aceasta poate să înalte un Om, poate să-l doboare. Poate să-l decadă din statutul de Om, poate să-l ridice la statutul de OM.
Fiecare ins al planetei ... suferă ... Modul cum îşi trăieşte fiecare propriile suferinţe, ţine de complexitatea trăirilor anterioare, de durata acestora, de modul fiecărui om de raportare a sa la Divin, la Dumnezeu. Doar individul în sine (şi Dumnezeu) îşi cunoaşte AMPLOAREA oricărei suferinţe ... şi Dumnezeu.
Şi Dumnezeu !
Nimeni nu se poate ascunde de la Faţa lui Dumnezeu.
Se poate spune AŞA, deoarece toţi facem parte din CREAŢIA lui Dumnezeu.
Diferenţele dintre oameni sunt hotărâte de Dumnezeu.
Diferenţele hotărâte de Dumnezeu între oameni, NU ŢIN CONT:
* nici de RASĂ
* nici de Loc şi Data de naştere
* nici de "Gradul de inteligenţă"
* nici de Statutul Social
* nici de POSESIUNILE materiale
A mai murit un Om. Doar Dumnezeu ŞTIE ... unde "pleacă" sufletul acestui Om.
Speranţa însă ... poate muri, poate renaşte ... Speranţa !
Speranţa este unul din darurile date de Dumnezeu din IUBIRE ! Tuturor !
Speranţa însă ... trebuie întreţinută ! Primul gest fiind acela de A O ACCEPTA în Viaţă !
~
Anumitele posibilităţi ale Suferinţei umane au fost catalogate grosier drept STRES. Fiecare "eveniment" a primit punctaj. Într-o anumită perioadă de TIMP, oamenii pot cumula mai multe evenimente de STRES. Suma punctajelor aferente fiecărui "eveniment" de viaţă, considerat ca factor de STRES ... plasează pe respectivul om în 3 Grupe de RISC de ÎMBOLNĂVIRE ! :

A= Acumularea unui scor mai mare de 300 puncte, indică un grad major de stres, riscul de îmbolnăvire (vezi consecinţele negative ale stresului) fiind foarte crescut.
B= Un punctaj care se situează între 150 şi 299, indică un risc moderat de îmbolnăvire.
C= Dacă s-au acumulat mai puţin de 150 de puncte, stresul are puţine şanse să "treacă" în boală.

Iată câteva punctaje (această scală a fost îmbunătăţită în 1970, luând forma cu care se lucrează şi astăzi):

1. Moartea soţului (soţiei) ........................................ 100 p.
2. Divorţ .............................................................. 73 p.
3. Despărţire conjugală ............................................. 65 p.
4. Moartea unei rude apropiate .................................... 63 p.
5. Boală sau rănire .................................................. 53 p.
6. Căsătorie .......................................................... 50 p.
7. Pierderea serviciului ............................................. 47 p.
8. Împăcarea conjugală ............................................. 45 p.
9. Pensionarea ....................................................... 45 p.
10. Apariţia unor probleme de sănătate la un membru al familiei sau la o persoană apropiată ............................................. 44 p.
11. Sarcină ........................................................... 40 p.
12. Dificultăţi sau nereuşite sexuale .............................. 39 p.
13. Naşterea unui copil în familie ................................. 39 p.
14. Schimbarea veniturilor (schimbarea statutului financiar) .. 38 p.
15. Moartea unui prieten ........................................... 37 p.
16. Schimbări frecvente neprevăzute ............................. 37 p.
17. Schimbarea ocupaţiei profesionale ............................ 36 p.
18. Situaţii conflictuale în familie ................................. 35 p.
19. Împrumut de la bancă (sumă mare sau ipotecă) ............. 32 p.
20. Schimbarea responsabilităţii profesionale ................... 29 p.
21. Un copil părăseşte casa părintească .......................... 29 p.
22. Probleme (greutăţi) cu socrii .................................. 29 p.
23. Mare reuşită personală sau profesională ..................... 28 p.
24. Soţul (soţia) începe sau abandonează serviciul .............. 28 p.
25. Copilul începe sau termină şcoala ............................. 26 p.
26Schimbări,revizuiri cu privire la condiţiile personale de viaţă 24 p.
27. Dificultăţi cu şeful ............................................... 23 p.
28. Schimbarea orarului sau a ambientului la serviciu .......... 20 p.
29. Schimbarea domiciliului ........................................ 20 p.
30. Schimbarea şcolii ................................................ 20 p.
31.Schimbări în legătură cu distracţiile sau în legătură cu hobby 19 p.
32. Schimbări legate de viaţa religioasă (spirituală) ............ 19 p.
33. Schimbarea obiceiurilor sociale ............................... 18 p.
34. Împrumut mic, care nu se cumulează cu altele, de la bancă (sub 5.000 de euro) ...................................................... 17 p.
35. Schimbarea locului sau a orelor de somn .................... 15 p.
36. Schimbarea locului sau a orelor de masă .................... 15 p.
37. Reuniuni de familie ............................................ 15 p.
38. Vacanţe, concedii .............................................. 13 p.
39. Crăciun, paşte .................................................. 12 p.
40. Contravenţii şi mici infracţiuni .............................. 11 p.
~
articol in curs de finalizare ....
~
Bibliografie:

* Scala Stresului (http://www.bioterapi.ro/aprofundat/index_aprofundat_index_enciclopedic_terapeuticScala_stresului.html)
* Evaluarea STĂRII DE STRES (http://www.bioterapi.ro/aprofundat/index_aprofundat_omul_particularitati_starea_psihica_evaluarea_starii_de_stres.html)
* STRES ~ definiri (http://www.bioterapi.ro/aprofundat/index_aprofundat_index_enciclopedic_terapeuticStres.html#consecintele_negative_ale_stresului)
~
Aş putea calcula STRESUL meu, cumulul celor 43 de zile: ar fi peste 300 !
Aş putea calcula STRESUL soţiei, de la debutul bolii, pentru diferite perioade de timp: ar fi peste 300 ! ... mai tot timpul !
Aş putea calcula STRESUL fetiţei mele: ar putea fi peste 300 !
Aş putea calcula STRESUL ... acestui POPOR: ... mult peste 300 !

CUM SCĂPAM DE STRES ???

* Mie ... mi-a murit SOŢIA, mi-a fost sechestrat COPILUL MINOR ! CUM pot să-mi reduc stresul ! Deja aproape că-s BOLNAV !

* Soţiei ... care a schimbat "adresa" ... cât îi este STRESUL "actual" ? Acum "VEDE ... AUDE ... ŞTIE" ... multe din acest ... "Plan de Chin", pe care noi, ceilalţi ... îl continuăm ... ÎN SUFERINŢĂ ! Doar că: NU mai poate interveni !

* Fetiţei mele ... BRUTAL separată de Tatăl ei ! Ţinută FORŢAT în Minciună ! Împotriva VOINŢEI EI ! Încălcându-i-se DREPTURILE prevăzute de LEGE ! RISCÂND SĂ-ŞI PIARDĂ Tatăl ! După ce deja ... a rămas fără MAMĂ !

* Acestui POPOR ! ... ...
poate DACĂ s-ar intra în Legalitate ! Poate ... dacă NOI înşine, noi TOŢI ... am fi mai BUNI !
~
Acum e AZI !
Mâine ... poate E !

~
212*CATEGORIE = Caietul cu Frunze, om_Oameni_OMENIRE, Scala de STRESS
Cornelius,
~
(+ R) (18, 19, 20)
~
R= 18 la duminică, 25 ianuarie 2009 (Diverse)

( Moarte clinică ) LEGUMA

Eu nu exist: mă fac a fi; eu nu trăiesc: visez orgii; eu nu gândesc: iau de la voi; eu nu respir: acum blochez; eu nu mai văd: arunc la coş ; eu nu mănânc: acum vomit; eu nu nimic: nimic nimic. EU EU. EU ... eu Eu. EU, eu; eu/eu. EU EUEU ... şi iar din nou încă o dată EUUUUUUUUU.

faradata.farazidinsaptamana.faraora.
~
Publicat de DoarATAT la 8:43:00 AM
Etichete:

0 comentarii:
= - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - =
R= 19 la luni, 26 ianuarie 2009 (Diverse)

Respect

Nu ştiu din ce motiv, un blog mi-a bloCat accesul către el, complet. Respect decizia, dar: - 1) dacă am greşit cu ceva, îi cer iertare ! - 2) dacă nu am greşit, îi cer iertare ! - 3) probabil nu-i place de vârstă mea, de ochii mei -:- să fie sănătos ! - 4) poate este vreo defecţiune tehnică pe "traseu" poate o să se remedieze. - 5) chiar dacă încă pot să îi plasez "mici comentarii" (cred eu inofensive) -:- n-am s-o fac, pentru că am încetat să mai exist (pentru el). - 6) deocamdată îl mai ţin pe lista mea de bloguri - sper la o redresare a situaţiei - dar imposibilitatea comunicării "directe" mă forţează "să-l arunc la coş". - 7) etc., etc., ... pentru că vă iubesc -- toate faţetele -- (ale mele, ale voastre), ... etc.
~
Publicat de DoarATAT la 9:36:00 AM
Etichete:

0 comentarii:
= - = - = - = - = - = - = - = - = - = - = - =
R= 20 la marți, 27 ianuarie 2009 (Caietul cu Frunze)

De ce ?

Tot ce privesc

mi-aduce aminte.


Şi-i dureros,


e dureros...

e tare dureros.


...Cu ochii încerc


să mint lumina


aducerii aminte :


închid.


Imaginile vin


puhoi


Şi inima :


MĂ DOARE,


DE DOR...

~
Publicat de DoarATAT la
Etichete:

3 comentarii:

KC spunea...
Thanks for your comment on my blog, I think. I have no idea what you said. I am sorry to say I only read and speak English.
28 ianuarie 2009, 17:38

froZen spunea...
foarte, foarte frumos! si trist...
29 ianuarie 2009, 01:55

DoarATAT spunea...
Multzumesc ! Multzumesc !
Cu intarziere , de ziua FEMEII , 8 Martie 2009 :

La Multi Ani , cu sanatate , IUBIRE , pace !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm