ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 21 mai 2011

FR... domeniu ~ *merge la CORNELIUS ROSCA

(... ai văzut ? ...)
~
De-a valma - congruent !
De la primul, până la ultimul, toate au aceeaşi semnificaţie ! Doar în context.
~

Ieri mi-a fost foame. Din câte ţin minte, am mâncat doar o merdenea cu brânză. Acum, când mă gândesc, îmi dau seama. Chiar doar atât ? Am mai ciugulit nişte pufuleţi, de la Ştefania. Un iaurt cu căpşuni, început de ea şi ... abandonat. Un cubuleţ (din 18) de ciocolată amăruie (Schogetten ~ Dark Chocolate). Şi, cam atât ! Ciudat ! Cum doar atât ?! Aş mai adăuga, dacă ar avea importanţă, apa, chiar şi ceaiul (cu zahăr, bineînţeles). Şi faptul că ... am continuat să respir ! NU MAI ŞTIU CE AM CITIT ... !!!
Şi asta a fost tot.
~
Cornelius, :)
PS:
încă pot adăuga tot ce am mirosit, tot ce am pipăit, tot ce am auzit, tot ce am văzut !
chiar şi, poate ... chiar mai ales şi tot ce am făcut: cu gândul, cu vorba, cu fapta (propriu zisă). Impactul produs, s-a întors multiplicat LA MINE. Deja. Altfel, nu-mi explic.
Desigur că m-am rugat (M-am Rugat ! _ M-AM RUGAT !) cel puţin O DATĂ !!!
Jalnică ZI. Mâine ce voi face ? ~,
= 1040
Vă rog, adăugaţi UN COMENTARIU de minim 12 cuvinte ! Voi, toţi care aţi citit ! Vă mulţumesc !
Şi a fost ... nr. 1 !
~
Nimic. Ba nu ! Fraged ! ~, 
~ 
Înţeapă
Înţeapă
frust ~ postat la Karina - playcast art

Foamea aaaa 
Foamea aaaa
frugal ~ postat la TERRABLOG_*_dialog peste Timp
~
1 Ron bucata !!!
1 Ron bucata !!!
frivol ~ postat la 100 Ro
~  
Muzele de la Bibliotecă
Muzele de la Bibliotecă  
frenetic ~ postat la BLA ... BLA ... BLA şi Celor-ÎNCERCAŢI

(... ai văzut ? ...)
(... ai văzut ? ...) 
fraged ~ postat la CORNELIUS ROSCA  


,  
~,

6 comentarii:

  1. Aş vrea...

    Aş vrea
    să întind mâna spre fiinţa ta,
    fruntea să-ţi descopăr
    de şuviţa rebelă
    şi ochii aceştia de catifea
    să-i zugrăvesc acum
    în acuarelă!
    Ştii,
    eu călătoresc prin ei
    către adâncul sufletului tău.
    Tristeţea lor
    dictează poezii,
    m-apropie de tine, dragul meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hristos A ÎNVIAT !
    ~
    ...
    Rămurică rămurea,
    Câte-n Viaţă nu aş vrea ?

    Dar nu am. Ce pot să zic ?
    Astăzi, nu mai fac nimic.

    Fără "ea", sau fără "el",
    Sunt un simplu Sufleţel !

    Ne găsim spre a ne pierde;
    Asta-i viaţa cât e verde.

    Şi ne-om duce rând pe rând,
    Umbre doar, rămase-n gând.

    Spre ATUNCI ..., eu sunt o Floare
    Care zâmbeşte sub Soare !
    ...
    ~
    Cornelius, :)
    ~
    ADEVĂRAT a Înviat !
    IERTARE, SPERANŢĂ, DOR, COMPASIUNE, ÎNDEMN, REGĂSIRE, MISTER, EXEMPLU, VIS, SACRIFICIU ! ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Acelaşi drum


    Te prind de mână: nu privi-napoi!
    Nu fă greşeala fără de scăpare,
    Urcăm Golgota asta amândoi!
    Ţi-e drumul greu, primejduit,
    picioarele ţi-s aprig scrijelite
    dar chipul tău e luminos
    şi privirile-osândite!
    Şi de-o să cazi
    cu fruntea-n mărăcini
    lasă-mi, povara frunţii tale!
    O cruce, fie şi din spini
    să-ţi duc pe-a vieţii înspinată cale!
    Când soarele se va ascunde
    şi de durere n-o să-l vezi,
    să-ţi fiu alături, o lumină,
    şi în lumină să mai crezi!
    Când sete-ţi este eu să-ţi fiu,
    năframa buzii arse în pustiu!
    Să-ţi întăresc, în timp, credinţa
    în tot ce înseamnă iubire
    şi să câştigi cu biruinţă
    a noastră primenire!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acelaşi drum


    Te prind de mână: nu privi-napoi!
    Nu fă greşeala fără de scăpare,
    Urcăm Golgota asta amândoi!
    Ţi-e drumul greu, primejduit,
    picioarele ţi-s aprig scrijelite
    dar chipul tău e luminos
    şi privirile-osândite!
    Şi de-o să cazi
    cu fruntea-n mărăcini
    lasă-mi, povara frunţii tale!
    O cruce, fie şi din spini
    să-ţi duc pe-a vieţii înspinată cale!
    Când soarele se va ascunde
    şi de durere n-o să-l vezi,
    să-ţi fiu alături, o lumină,
    şi în lumină să mai crezi!
    Când sete-ţi este eu să-ţi fiu,
    năframa buzii arse în pustiu!
    Să-ţi întăresc, în timp, credinţa
    în tot ce înseamnă iubire
    şi să câştigi cu biruinţă
    a noastră primenire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă iertaţi, vă rog ! Eu am moderare la comentarii şi TIMP din ce în ce mai redus !
    O să revin pentru un răspuns detaliat la Poezia dvs. !
    Vă Mulţumesc !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cântec de sirenă

    Cu algele dorului, sfinte,
    Să te împresor îmi doresc
    Şi-n zbuciumul mării, cuminte,
    În taină să mi te vrăjesc!

    Lasă a lumii scenă
    Şi braţelor mele, te dă!
    Iar cântului meu de sirenă,
    Jertfeşte-i, a ta inimă!


    Ioana Voicilă Dobre

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm