ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 25 decembrie 2010

Arta de a muri ... pentru a te NAŞTE

vreau SĂ MOR, dar să rămân VIU ! 
(SDC13534)
~
Asta E. Încă n-am MURIT ! Deci încă nu exist, pentru ceilalţi. Pentru a fi ceva, orice ... trebuie să fi un PRODUS FINIT, gătat, terminat, proiect FINAL. Produsul EŞTI tu, nu persoana în sine. De produs au nevoie ... ceilalţi, nu de tine ... ÎNCĂ VIU ! Dacă n-ai murit NU exişti. Părerea ta nu contează, nu contează nici "universalitatea MORŢII" ... TOŢI oamenii SUNT NEMURITORI. Cei care mai şi mor, rămân doar Oamenii ! Cât despre OAMENI ... aceştia desigur, aceştia desigur ... mai rar să VEZI în Viaţă. De aceea era necesar Toma. Toma necredinciosul ! 
 

Deci ... m-am DECIS ... să mor ! Adică să promovez la statutul de Om. Pentru cât timp .... chiar(!), pentru CÂT TIMP ? ... pentru cât timp mai am la dispoziţie, AR FI BINE să mor !. Desigur, se face, doar că ... aş vrea să mai rămân ŞI ÎN Viaţă, dacă se poate ... mă înţelegi ! ... ? 
Da ... asta se poate clasifica la slăbiciuni. Una din slăbiciunile omeneşti: dorinţa de a fi VIU. Nu contează pentru cât "TIMP" ... pentru "cât" timp ... pentru "cât timp" ... grafic VĂ LAS pe voi să optaţi ...  varianta, o variantă ... care "vă convine". Ideea e că E NECESAR (dar ... pentru cine ?) să rămânem în Viaţă. Suntem de acord (nu-i aşa ?!!): de murit, ORICUM murim ! Dar, SĂ RĂMÂNEM în viaţă ! 
Nişte ZOMBI ! Poate doar aşa. Variante de manifestare  ... sunt o infinitate. Ideea este o imbecilitate, dar este importantă: CUM să mori rămânând în Viaţă ? 
Simplu: te TRANSFORMI în produs ! 
Dacă vrei să TRĂIEŞTI ... trebuie SĂ MORI ! 
Asta fac ACTORII ... cu fiecare rol. Asta fac ARTIŞTII ... cu fiecare Realizare. asta fac MEDICII ... cu fiecare speranţă repusă "pe tapet". Asta fac PROFESORII ... ciclic, cu fiecare GENERAŢIE ... "lansată la ... Viaţă". Asta fac Oamenii ... care pot să dea Viaţă ... SPERANŢEI. 
JUMĂTATE din Omenire ... deja sunt Oameni. FEMEILE ... care NASC ! MAMELE. Dacă mă gândesc (oare CUM (!!)... mă gândesc ?) ... mamele SUNT de fapt ... mai puţin de jumătate. Oricum ... oricât ... sunt MULTE. Ele ţin Omenirea ... ÎN BRAŢE. 
MAMELE. 
... 
STOP ! ... nu mai ştiu ... NU ŞTIU ! ... Vroiam să SPUN ceva ? 
Însă ... POLITICIENII ... vor, pentru a "trăii ei" ... să ne omoare ! 
Asta e: ... politicienii VOR SĂ NE OMOARE pentru a fi ei în viaţă ! Nu toţi, desigur ! Doar cei ... care nu au evoluat de la "stadiul" de om. Încă nu au devenit ... Oameni. 
Noi i-am ALES ... fiind minţiţi, fiind ÎNŞELAŢI ... pe unii care AU RĂMAS DoarATAT: oameni ! 
ÎNCĂ ... nu au murit ! 
~ 
Cornelius, :)

~
vreau SĂ MOR, dar să rămân VIU !
vreau SĂ MOR, dar să rămân VIU !Eu încă NU am murit !
Dar astăzi ... s-a născut MÂNTUITORUL ! Acum ESTE în braţe la MAMA Lui !
Eu încă nu am murit: am ÎNCĂ prea multe păcate.
Eu încă nu am murit: am încă prea multe dorinţi.
Eu încă nu am murit: sunt ÎNCĂ ... leneş, "pofticios", neascultător ...
Eu încă nu am murit: NU SUNT VIRTUOS !
Eu încă nu am murit: nu îl am pe Iisus ca Domn şi Mântuitor, în Inimă, în Cuget, în Suflet ! 
 
Te ROG ... Doamne Dumnezeule !
Te ROG ... MAMĂ a Lui Iisus Hristos ! Pe Tine te rog, Pururea Fecioară MARIA !
Te ROG ... Însuţi TU, Doamne Iisuse Hristoase ! Indrăznesc să Te ROG !
Te ROG ... Sfinte DUH !
Vă ROG ... , dar mai întâi IERTAŢI-MĂ !
 
Iertaţi-mi neascultarea ! Iertaţi-mi ... neputinţele !
eu vreau ... NU vreau eu ... Fie VIE Voia TA, Doamne Dumnezeule !
Te rog ... nu mă uita ! Nu mă lăsa să Te mai răstignesc, prin CLIPELE mele de ... netrăire !
SLAVĂ ŢIE Dumnezeule !
~
Astazi s-a nascut Hristos - Minisong

http://www.youtube.com/watch?v=mbrVObqZqfQ&feature=related
dorela22 | 24.12.2007 | (83269)
~
Miruna - colinde - Astazi s-a nascut Hristos

http://www.youtube.com/watch?v=Dkf6-71aJ2c&feature=related
sorebiz | 13.12.2008 | (10139)
~
Colinda: Astazi S-a Nascut Hristos (Corul Madrigal -- dirijor: Marin Constantin)

http://www.youtube.com/watch?v=Af-aWM91HPo&feature=related
frconstantinalecse | 29.11.2010 | (2688)
~
Dă-mi Doamne Dumnezeule HARUL Tău, prin Credinţă, Nădejde, Dragoste, ajută-mă să nu-mi lipsească nici Înţelepciunea, Smerenia, Răbdarea, Blândeţea, Pacea, Dreptatea, Hărnicia, Mila !
Fii sigur Doamne Dumnezeule, că TE Voi mai RUGA şi de altele, după ce mi le desăvârşesc ... pe CELE PRIMITE (prin ... conştientizare, asumare, trăire).
Pentru TOT ce EŞTI, Doamne Dumnezeule, eu ÎŢI MULŢUMESC !
~
Stefan Banica Junior - E bezna rau ( In capul tau )
PARODIE

http://www.youtube.com/watch?v=Uqxrzt9_aRY&feature=related
ghitacezarflorentin  | 16.10.2010 | (5650)
~
Colinde - Mariana Anghel & Nineta Popa-Deschide usa crestine

http://www.youtube.com/watch?v=OFdpNvAbfhA&feature=related
cstpp | 17.11.2008 | (68636) | 2:42 |
~
********************************************************************************** 
**********************************************************************************
Să avem cu toţi Folos,
De naşterea lui Hristos !
********************************************************************************** 
**********************************************************************************
~

Vreme trece, vreme vine,
Suntem nişte simpli
spectatori !

Vreme trece, vreme vine,
: Aşa-i Viaţa asta, te naşti ...
apoi mori !
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm