ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 3 decembrie 2010

Abureala REALA ! ... abur ... real ... alaerubA.

~
~
~
Buna Ziua !
~
Va multumesc pentru "nominalizare" !
Daca ati vedea Monitorul meu ... exact in acest moment ... ati intelege si dvs. ca NU mint: pur si simplu, pe Monitor AM DATE FALSE ! Este greu de explicat in cateva cuvinte (nu o sa mai adaug diacritice, imi cer scuze !) :

Am deschis "la mine" (Blogul principal) o fereastra la (cca.) ora 6:00 AM (incepusera stirile pe Antena 3 !). Am "cautat" ceva, orice ... pe coloana Gadget. Am dat de o postare "recenta": [postat cu 16 minute in urma] ... am MERS "acolo", bucuros ca voi fi primul comentator ! "Acolo" DEJA mai fusese publicat un ALT articol !
Verific datele ... si ma "linistesc": "E clar ... astia ma lucreaza LA GREU !"
Pur si simplu, ceea ce la mine a aparut ca ESTE doar de 16 minute, era DEJA vechi de cca. 22 de ore. Am facut urgent ALTE ... "plimbari" ... peste TOT ... aceeasi situatie (la domnul Cristian Lisandru EXACT aceeasi poveste !
Decalaj intre ce VAD eu ... si "realitatea" ... de "pe teren" (la altii acasa !!).
Te rog sa ma ierti pentru acest "comentariu" ... complet "aiurea" !
Nu este PRIMA descoperire de acest soi: eu sunt ATENT aproape 90~92% la ceea ce FAC, citesc, vad ... pe calculator, de cand am fost "clonat", si au fost multe alte SEMNE ... ca SUNT prelucrat, ... si probabil NU doar eu !!!
Acum, dupa ce trimit acest ("monstru" de) comentariu, voi incerca O Postare in care sa exemplific ! Pentru ca ACEA fereastra am pastrat-o intacta, am mai deschis una, si inca una pe care voi lucra ... la articol.
Voi introduce in articol, prin procedeul (meu) de rostogolire ... acele (cateva, nu o sa le pun pe toate !) diferente evidente ! Iata: deja este7:12 AM, deci ... a mai trecut o ora !
~
Cum POT TOTUSI sa-mi pastrez ... "candoarea" copilariei, sau ... sa redevin "COPIL" ?
Sunt ... un "pestisor" ... intr-un Ocean de MINCIUNA !
"Cineva" ... m-a "mutat" aici ! Caci ... EU NU am "atras" ... ACEST MEDIU OSTIL !
OCEANUL meu ... era MULT mai curat !
~
Cred ca voi RENUNTA ... la INTERNET !
Ramane totusi O MARE MINCIUNA ! ... este IDEAL Comunicarii, dar ... eu cred, ca SUNTEM "lucrati ... la greu !".
~
VIATA reala ... este acolo, AFARA ... acolo unde suntem mintiti ... insa, FIIND pe "teritoriul NOSTRU !" ... VOM putea lua "MASURI" ... chiar daca deja "este prea tarziu" !
~
La urma urmei ... si pentru Mantuitorul nostru A FOST prea tarziu ... INSA ... s-a tinut de Promisiune: A TREIA ZI ... A INVIAT !!!
Nu "moartea" trebuie sa ne sperie ! Ci pierderea Identitatii Personale, din punct de vedere al Umanitatii in ansamblul ei ! Dar mai ales ... SA NE TEMEM de pierderea CREZULUI !!!
Dumnezeu ESTE !
Indiferent ce "nume primeste": EL ESTE !
Toti suntem "frati": fiecare CETATEAN al Planetei !
Pe mine NU ma deranjeaza daca oricine vrea sa-si pastreze CREZUL in Dumnezeu, RAMANAND: Chinez, Indian, Rus, Francez, Israelian, Roman ... etc.
Nu ma deranjeaza ... sa-mi IMPART painea: evreului, turcului, tatarului, mandarinului, romanului etc., si FARA sa le "impun" ... CREZUL meu !
Adevarata Libertate ... incepe abia atunci CAND ... i-o ACORZI "semenului tau" ... indiferent de "deosebirile ... evidente" !
SUNTEM 7 MILIARDE de entitati DIFERITE !
ASA ne VREA ... Dumnezeu !
Nebunii ... vor sa ne "uniformizeze" ! Acesti nebuni ... NU constientizeaza ... ca si-au PIERDUT ... "SUFLAREA DE VIATA" ! Au ramas FARA de Dumnezeu ! Si se considera "superiori" NOUA : Oamenilor ! (7:50 AM) 
~
Am deschis CALCULATORUL !
Am "chemat" ... pagina mea !
Am coborat pe "Coloana GADGET" !
Astazi, la ora 6:00 (+- 2,3,4 minutele) am gasit (in PRIMA "Fereastra"):

Tu cum ti- ai baut cafeaua ieri? - *Libera, nationala si friguroasa, ziua de ieri nu numai ca m-a tinut in casa dar mi-a reamintit si de ce imi place sa beau o cafea in tara mea. Nu cred ca...
Cu 12 minute în urmă 
Atentie:  Cu 12 minute în urmă
"Merg" acolo ... DEJA postase altceva ! Citesc, vreau sa comentez ... ma intorc sa-mi activez "instrumentele": = diacriticele ... renunt pe moment caci MA INTRIGA ... neconcordanta ! Ma intorc, si OBSERV data publicarii: 3 comentariiCulori rotunde
Ma grabesc sa verific la inca 3 prieteni ! Aceeasi situatie ! Si inca unul ... la fel. 
Au trecut cca. 20 de minute, PASTREZ prima "Fereastra" deschisa ... adica NU o modific in nici un fel (asa este si acum ! Va jur ... AM AVUT calculatorul inchis, peste noapte ! Antivirusul ... poate proba acest lucru, oferind ORA cand a efectuat "mica revizie A DESCHIDERII !"). Deci, pastrez prima Fereastra si mai deschid una catre "Pagina mea". Dupa NUMAI 20 de minute ... situatia ERA ... PREZENTATA ... LA ZI !! 
Am verificat cele "Doua Intrari ... ale mele" ... uitanduma pe Gadgetul: "FEEDJIT Live Traffic Feed" (ala albastru ... de sub Postari !). Deja ... intre cele doua "deschideri" ale mele ... se interpusese ALTCINEVA !!! Probabil ca la prima mea deschidere ... APASASEM pe SONERIE ! Verific si alte "aspecte" ... si "vreau' sa fac ... ceva. trebuia sa SEMNALEZ si altora aceasta ANOMALIE ! Am plasat un Comment, apoi ... AM SCRIS ACEST ARTICOL ! 
Nu stiu daca VREUNUL din cele doua (Comentariul, Articolul !) Vor fi vazute de cineva ... vreodata ! 
Insa ... eu cred ca ma las de bloggerit ! 
Pana atunci insa, va prezint ... pentru comparatie ... cele doua "Ferestre ... TEMPORALE" 
In Prima Fereastra: la mine IN CASA, ORAS, TARA ... era cca. ORA:= 6:00 AM (3 Decembrie 2010)
In a doua Fereastra:= 6:30 AM (3 Decembrie 2010)
Iata deci ... CUM primesc eu INFORMATIA "oferita" de Internet : 
A 1 
Tu cum ti- ai baut cafeaua ieri? - *Libera, nationala si friguroasa, ziua de ieri nu numai ca m-a tinut in casa dar mi-a reamintit si de ce imi place sa beau o cafea in tara mea. Nu cred ca...
Cu 12 minute în urmă
A 2 
Culori rotunde -
Cu 9 ore în urmă 
B 1 
Culori 2 - Tema pentru acasa - studiu individual: Aici - S-Hell, Aici - Marius Grozea, Aici - Blue and other sounds
Cu 37 minute în urmă 
B 2 
Litere - Tema pentru acasa - studiu individual: Aici - S-Hell, Aici - Marius Grozea, Aici - Blue and other sounds
Cu 11 ore în urmă 
C 1 
EA imi lipseste... - ...plecam spre Bucuresti ca de obicei intr-o dimineata pe la orele 6. Nu ieseam niciodata din casa fara sa ma duc la EA. O gaseam citind. Ii spuneam: "Ai g...
Cu 7 ore în urmă 
C 2 
EA imi lipseste... - ...plecam spre Bucuresti ca de obicei intr-o dimineata pe la orele 6. Nu ieseam niciodata din casa fara sa ma duc la EA. O gaseam citind. Ii spuneam: "Ai g...
Cu 1 zi în urmă 
D 1 
Desene de craciun - Poze de craciun - *Desene de Craciun - Poze de craciun* Vine Craciunul, peste tot o sa auzim colinde, orasul a inceput sa se impodobeasca si sa se pregateasca de Sarbatoar...
Cu 8 ore în urmă 
D 2 
Planse de colorat cu Mos Craciun - *Planse de colorat cu mos craciun* Continui seria cu planse de colorat cu mos craciun cu inca trei planse: Plansa de colorat cu Mos Craciun cu sacul plin [i...
Cu 8 ore în urmă 
E 1 
Călător fără călătorie - Eu vin din ironie şi-mi fac în suflet haltă, Pândesc armonizarea tăcutelor dureri, Spre-a sparge tot dezmăţul cu virtuala daltă A bucuriei smulsă din şoapt...
Cu 8 ore în urmă 
E 2  
Aşa suntem… - deprinşi cu traiul mizer încercănaţi de coşmaruri încovrigaţi deasupra propriilor fantasme strânşi în menghina neputinţei storşi în pumnii mari ai destinul...
Cu 6 ore în urmă 
La litera F, cu parere de rau trebuie MAI INTAI sa anunt ... O AVERTIZARE primita din partea Firefox, un TEXT plasat pe Alta Bara de Sus, aflata imediat dedesuptul Barei de sus (adica SUB Bara cu Ferestre !): "Firefox a impiedicat acest site sa deschida o fereastra popup", text precedat de o mica fereastra incadrian un CERC Rosu, barat ! Textul nu poate fi COPIAT, l-am redat fara diacritice, desi acestea erau IN TEXT ! Deci, litera: 
F 1 
Ninge astăzi... - *Ninge astăzi peste ţară,* *Ninge astăzi în cuvânt* *Fulgi de dragoste amară,* *Doruri risipite-n vânt.* *Ninge astăzi cu iubire,* *Ninge flori de gheaţă...
Cu 16 ore în urmă 
F 2 
Ninge astăzi... - *Ninge astăzi peste ţară,* *Ninge astăzi în cuvânt* *Fulgi de dragoste amară,* *Doruri risipite-n vânt.* *Ninge astăzi cu iubire,* *Ninge flori de gheaţă...
Cu 1 zi în urmă 
Acum intrerup ... acest pomelnic ! Ar trebui sa exemplific, aratand DIFERENTELE de "informare BLOGGER" ... de DUPA numai 20 de minute, de la deschiderea Calculatorului Personal !! 
Eu il FOLOSESC ... dar NU este al meu ! Este PRACTIC ... al celui care MA MANIPULEAZA prin "prezentarea" unor "DATE" ... ce nu pot fi "controlate DE MINE" si deci ... IN CARE ... nici nu trebuioe sa mai cred ! 
Exista oare cu adevarat: domnul Cristian Lisandru, sau doamna Mariana Rogoz Stratulat ... sau CHIAR EU: Rosca Gheorghe Cornel ??? 
Nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa ... 
Atata timp cat NU vor exista INTALNIRI in REAL, Periodice (maxim UNA la 3 LUNI ! ... mult mai dese, mult mai dese !), in care ... intalnindu-se 3..4 ... 8 .... 12 BLOGGERI ... acestia sa se CONFIRME reciproc ... la ei pe Bloguri, evidentiind SI prin Fotografii "acea" intalnire ... APOI ... ALTII si ALTII ... sa le urmeze EXEMPLUL, atata timp cat acestia ... INTALNINDU-SE ... nu SI PROBEAZA ca ei controleaza Blogul CREATIE Personala, ei bine: ... NU EXISTA NIMENI ! 
ABSOLUT NIMENI !!! 

NOI TOTI ... nu suntem decat ... O INCHIPUIRE, nici macar VIS ! Si NU facem altceva ... decat SA NE PIERDEM Timpul ! 
Fiecare SECUNDA PE CALCULATOR ... NOI SINGURI NE-O smulgem ... de la Relatia noastra INTIMA ... cu Dumnezeu ! 
Eu ... ma voi LASA pagubas ! Cum ? Voi fi pe "calculator" ... MAXIM ... 30 de minute de Bloggeraj ! 
Aceasta PROVOCARE ... asteapta ... o confirmare ! 
Cine este "doritor" ... SA SE VERIFICE ... prin intalniri periodice DE CONFIRMARE ! 
Va repet: 
cel putin pentru mine ... FARA CONFIRMARE ... NIMENI NU EXISTA !!! 
Cornelius, :)

Iata inca UN EXEMPLU, pentru Fara numar ~ lista 1: 
La ora 6:00 =
a Fara numar ~ lista 1
a
La ora 6:30 =
Fara numar ~ lista 1
Cristian Lisandru 
Aşa suntem…
Cu 6 ore în urmă
100 Ro 
Planse de colorat cu Mos Craciun
Cu 8 ore în urmă
metEMOrfoze 
cand nu e timp de pregatire...
Cu 8 ore în urmă
Alice in WonderNet 
Cortul cu pereți transparenți
Cu 9 ore în urmă
Atunci ploua cu poem peste fluturi 
Desen 23.
Cu 9 ore în urmă
C I T A D E L A . . . S I B I A N A 
Reactii la campania "Sunt mandru ca sunt roman!"
Cu 10 ore în urmă
ENERGIA NOUA 
Puterea intenţiei pe această planetă
Cu 13 ore în urmă
Călin Hera. PA-uri şi mirări 
Fotografiile capitalei înghetate
Cu 16 ore în urmă
Blogu' unui Gând licitat 
Kilogramele în plus UCID !!!
Cu 19 ore în urmă
Ioan Usca » Cenaclul 
Ideal
Cu 21 ore în urmă
Amalgam colorat 
EA imi lipseste...
Cu 1 zi în urmă
Blogul lui Teo Negură » Un viciu rar 
Un viciu rar
Cu 1 zi în urmă
Offshore 
Preoţi, judecători, poliţişti - planul divin
Cu 1 zi în urmă
sunt roua 
sa iti crape fatza
Cu 1 zi în urmă
 
Eu si tu. Tu si eu.
Cu 2 zile în urmă
...
Si pentru "adineauri":
a a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm