ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

marți, 8 martie 2011

De 8 Martie !

Mult Verde ... şi ALB, de 8 Martie 2011
Vă Iubesc !  
Să fiţi Fericite, Sănătoase, Frumoase, Iubite, Înţelepte ... dragele noastre FEMEI:  
domnişoare, domniţe, doamne, colege, bloggerite, prietene, soţii, mame !
Acum nu sunt inspirat şi am să repet o urare, făcută pe ID de Y!M, astă noapte pe la 3 !  
:  

La Mulţi Ani !
Tuturor domnişoarelor, domniţelor, doamnelor, prietenelor, colegelor, soţiilor ... tuturor FEMEILOR căci ASTĂZI ESTE ZIUA LOR !
Este Ziua celor CE NE DĂRUIESC Viaţă, după care NE POARTĂ în braţe TOATĂ VIAŢA !
Este ZIUA Inimilor noastre, care bat pentru noi, bat pentru ca noi să fim ocrotiţi cu Tandreţe, de-a lungul întregii noastre Vieţi !
~
Cornelius, :)  
~  
Mi-am adus fetiţa acasă şi NU prea mai am timp de ... postări ! Deocamdată, voi "profita" doar de POST !!! Însă azi, ROSCA Ana Maria Ştefania, împlineşte 5 ani !  
LA MULŢI ANI ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE şi Pace în Suflete ! Îi doresc din Inimă şi ei şi VOUĂ, tuturor CELOR care m-au cunoscut, sau ... pe care le-am cunoscut, prin intermediul NET-ului !  
~  
Cornelius, :)

~
crush & alexandra ungureanu - dragostea ta

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VZS93IPI008#at=46
De la: | Data creării: 11.04.2010 | 4:17 minute
Melodie propusă de doamna Dana Pătraşcu, pt. poezia Stropi de verde-mi scaldă faţa !
~
Mult Verde ... şi ALB, de 8 Martie 2011
Mult Verde ... şi ALB, de 8 Martie 2011


Cutremur
Cutremur
~,

3 comentarii:

  1. Iti doresc clipe minunate alaturi de fetita ta.
    Iti multumesc in numele tuturor femeilor de pe Terra pentru vorbele frumoase:)

    Criss.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentarii ... de la Prieteni ! (şi acesta, moderat cu întârziere !). "Colac peste pupăza" (o expresie ciudată; nu prea ştiu CARE-I e rostul ...), am preluat răceala (ca ... boală), de la Ştefania, iar acum, sunt GRIPAT !
    Aşa-mi trebuie, dacă nici măcar O URARE de BINE, nu o "moderez" la Timp. Nu am "invazie" de comentarii, pentru ... a le LĂSA FREE, deci, rămâne ... cum "am stabilit" !
    ~
    MINUNILE ... numite Femei, cred, CRED că ... ar fi cazul SĂ PREIA, în sfârşit, ... "Conducerea" !
    "Votul MEU" le aparţine !
    ~
    Cornelius, :)
    PS: ... Doamnă criss ! Vă rog frumos să mă Iertaţi, pentru rarele "vizite" către dumneavoastră, vizite care m-ar fi onorat DOAR pe "mine". Vă rog frumos să mă Iertaţi, pentru desele confuzii şi (mai ales !) pentru logoreea mea, de care nu reuşesc să scap.
    Vreau, EU VREAU să pot să mai adaug ... O POEZIE, dar, mi-e INIMA ... plecată, alta nu prea mai doresc, deci: NU ÎL LAS pe Tatăl Nostru ... să HOTĂRASCĂ ! Poate de aceea, acum ... sunt aşa "gripat", poate de aceea, sunt aşa confuz ... deşi LUCID.
    Cred, CRED ... că AM OBOSIT ! Stare "firească" doar "bărbaţilor" !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă Mulţumesc din Suflet !
    ~
    În general, eu cred că nici un blogger nu trebuie să "SE SIMTĂ OBLIGAT" ! în nici un fel, faţă de nimeni !
    Pentru CEI care CRED, doar Dumnezeu NU TREBUIE ... UITAT !
    Indiferent de "Numele" pe care aceştia IL ACORDĂ !
    FERICIŢI ... avem şanse mai mari, să fim, doar Împreună !
    Împreună cu Dumnezeu, împreună cu "Semenii" noştri !
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm