ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 17 decembrie 2010

Domnul Dan Ioaniţescu, a găsit ...

Vă rog ... SĂ ARUNCAŢI ... la GUNOI acest articol ! 
SDC15783

"Să învăţăm să ne iubim pentru a putea iubi… Drumul de la iubirea de sine la iubirea pentru celălalt"

Spiritul CRĂCIUNULUI se regăseşte în IUBIRE ! Iubirea ... vă este explicată de Jaques Salomé !
Aici adaug doar videoclipul propus de Croazieră pe Nil !
:
Poeme Salome

http://www.youtube.com/watch?v=FWcqUWoI-lA
amaneser2010  | 27.10.2010 | (595)
~
Vă mulţumesc, domnule Dan Ioaniţescu, pentru postarea făcută de dumneavoastră pe 100 Ro !

TRĂIRILE ! Doar prin "trăirile" noastre aflăm "detalii ... despre noi înşine". Acestea ( trăirile ) sunt adevăratele noastre ETALOANE ! Doar noi şi Dumnezeu, ştim CÂND atingem anumiţi Parametri evolutivi ... pentru a putea "trece" ... spre următorul ! 
Pentru EVOLUŢIA noastră spirituală, de CREŞTERE în Voia lui Dumnezeu, avem nevoie de multe "unelte". Printre acestea: ascultarea, înţelegerea, compasiunea, ... comunicarea ... . Spunem despre noi înşine că suntem ... cum suntem (creştini, evrei, hinduşi ...), căutăm să ne "definim", mai bine sau mai eronat, visăm, credem sau nu într-unul CREATOR (multe conotaţii religioase), dar actul în sine al evoluţiei, se obţine prin multiple "examene" ale Vieţii ! Eu ... le denumesc: TRĂIRI !
Aceste TRĂIRI, nu pot fi doar ... GÂNDURI !, sau CUVINTE !
Aceste TRĂIRI, nu pot fi doar ... fapte !
Aceste TRĂIRI, nu pot fi "rupte" din Context ! Deşi ne aparţin, la nivel de INDIVID ... TRĂIRILE sunt "cuceriri" ale COLECTIVITĂŢII UMANE !!! Eu recunosc ACUM, că toate trăirile mele, cuceririle mele ... spirituale, APARŢIN ... întregii OMENIRI !

De aceea, stimată doamnă Elena Marin-Alexe ... am INSISTAT să vă ofer ... PORTIŢE de "Revenire la Normal" ! Eu însumi, mai am FOARTE multe "trăiri" de "CUCERIT", ştiu că sunt deabia LA ÎNCEPUT de DRUM ! Eu pot, la fel ca dvs., SĂ AFIRM că îl primesc, sau ... că l-am primit pe Iisus Hristos, Mântuitorul nostru (al Oamenilor !), în Inima mea, în Sufletul meu, dar ... atunci când EU RESPING existenţial (negând, JUDECÂND, umilind, IGNORÂND) pe ORICARE semen al meu, eu ... în ACEL moment ... m-aş plasa SINGUR ... MAI JOS (evolutiv) decât CEL ARĂTAT CU DEGETUL ! Eu nu vă arăt NIMĂNUI cu degetul ! Eu ... m-am adresat chiar dumneavoastră, iar dvs. M-AŢI RESPINS ! Am "adus" aici, pe pagina mea ... comentariile REFUZATE ... pe motiv că NU AU CONŢINUT !!! Dacă am afirmat că sunteţi FALSĂ ... nu v-am judecat: SUNT PROPRIILE dumneavoastră SENTIMENTE în ceea ce mă priveşte, căci ... eu chiar sunt OGLINDĂ, dumneavoastră chiar sunteţi OGLINDĂ, NOI TOŢI ... SUNTEM OGLINZI !!!
Ceea ce ... credem că "VEDEM" la ceilalţi ... ne aparţine, în primul rând ... NOUĂ !
Articolul precedent ... vă ARATĂ pe Dvs., stimată doamnă Elena ! Arată CÂT DE UŞOR ... este să DISTRUGI, să ... DĂRÂMI O "Construcţie ... multiplă" ! Negând-o, ignorând-o, dar ... mai întâi CONFISCÂND-O ! Adică ... o dărâmi, o ignori ... DAR RĂMÂI CU "EA" ... CU RUINA adică !
Este o ruină care ... deja îţi aparţine, pentru simplul MOTIV că "TU ÎNSUŢI" ... ai "CREAT-O" ! Devii, mai târziu, puţin câte puţin ... propria "creaţie": O RUINĂ !!!! Şi ce este cu adevărat GRAV: ratezi momentul ... OFERIT cu insistenţă ... de a TE RECUNOAŞTE ... în "celălalt" SEMEN al tău !!! Prin ... RECUNOAŞTERE, îi devii CU ADEVĂRAT ... FRATE ! Chiar dacă ... eu SUNT ortodox, catolic, hindus, evreu, ... sau ORICE altă ... denominaţie religioasă ! Este mult mai simplu ŞTIIND că EŞTI ... OM, adică eşti CREAŢIA lui Dumnezeu ! Şi nimeni nu se v-a "supăra" pe "denominaţia religioasă" ... in care te-ai NĂSCUT. 
Toţi ... avem SUFLARE DE VIAŢĂ !!! SUFLET ! Acest Suflet ... ESTE cu noi pentru "suport" al creşterii spirituale ! Şi ... întradevăr, uneori ... ARE MULTE DE ... suportat !
~
Să nu uitaţi vă rog ! Eu ... şi pe dumneavoastră VĂ IUBESC !! Căci ALTFEL nu doar că nu aş mai putea să mă iubesc şi PE MINE, dar ... CUM aş mai putea afirma CĂ ÎL iubesc pe Dumnezeu, dacă eu ... îi IGNOR ... CREAŢIA ???
~
CORNELIUS, :)
 
Vă rog, stimată doamnă Elena Marin-Alexe ... SĂ ARUNCAŢI ... la GUNOI acest articol !
~
Vă rog ... SĂ ARUNCAŢI ... la GUNOI acest articol !
Vă rog ... SĂ ARUNCAŢI ... la GUNOI acest articol ! ~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm