ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 5 noiembrie 2010

Adrian Păunescu ... are altă adresă !


Ni s-a mai STINS o Stea
SDC11616
~
Dumnezeu să-l ierte !
Dumnezeu să-l odihnească în PACE !
~
Maestre ... ŞTACHETA înălţată de dumneavoastră, NU poate fi preluată de unul, sau doi SEMENI.
Ştacheta de CALITATE, IMPLICARE ... ALTRUISM ... trebuie preluată de însăşi ACEST POPOR ROMÂN, în totalitate !
Dacă ... ne mai considerăm PATRIOŢI !
...
Mă iartă MAESTRE dragă ... în ultimele două luni, am plâns ZILNIC !
Iar PLÂNG !
Dumneavoastră sunteţi "VINOVATUL" lacrimilor mele ! (cele ... de moment).
~
Sincere condoleanţe Familiei dumneavoastră, care, iată ... vă va purta pe ULTIMUL DRUM !
De acum încolo ... ne veţi veghea ... DE SUS, dintr-un CER promis de Dumnezeu !

SLAVĂ lui Dumnezeu !
Mulţumesc CELOR care ... acum TE AŞTEAPTĂ cu IUBIRE ! IUBIRE MERITATĂ !
Da MAESTRE, Dumnezeu TE VREA alături de SUFLETELE MARI, care au ARS pentru acest NEAM !

Dumnezeu ŞTIE ! ... iar noi Sperăm, păstrându-ne CREDINŢA !
~
Asta e !
Eu prefer ... POEZIA !
~
Repetabila povară*Adrian Păunescu

http://www.youtube.com/watch?v=7YrLuW5HFRo
Mulţumesc (1387) Rosioriidevede şi YouTube !
~
Cornelius,

Când TĂCERILE Vorbesc !!!
Maestre care ne DĂRUIEŞTI ... chiar şi UN MOMENT DE RECULEGERE !



















~
Adrian Păunescu-Totuşi iubirea

http://www.youtube.com/watch?v=DPjete80pFo
(835)

Br0cart | 16.08.2010

Si totusi există iubire
Si totusi există blestem
Dau lumii, dau lumii de stire
Iubesc, am curaj si mă tem.

Si totusi e stare de veghe
Si totusi murim repetat
Si totusi mai cred în pereche
Si totusi ceva sa-ntâmplat.

Pretentii nici n-am de la lume
Un pat, întuneric si tu
Intrăm în amor fără nume
Fiorul ca fulger căzu.

Motoarele lumii sunt stinse
Retele pe căi au căzut
Un mare pustiu pe cuprins e
Trezeste-le tu c-un sărut.

Acum te declar Dumnezee
Eu însumi mă simt Dumnezeu
Continuă lumea femeie
Cu plozi scrisi în numele meu.

Afară roiesc întunerici
Aici suntem noi luminosi
Se ceartă-ntre ele biserici
Făcându-si acelasi repros.

Si tu si iubirea există
Si moartea există în ea
Imi place mai mult când esti tristă
Tristetea, de fapt, e a ta.

Genunchii mi-i plec pe podele
Cu capul mă sprijin de cer,
Tu esti în puterile mele,
Desi închizitii te cer.

Ce spun se aude aiurea,
Mă-ntorc la silaba dintâi,
Prăval peste tine pădurea:
Adio, adică rămâi.

Si totusi există iubire
Si totusi există blestem
Dau lumii, dau lumii de stire
Iubesc, am curaj si mă tem.
~
Dumnezeu să-l odihnească în PACE !
~

Ni s-a mai STINS o Stea

~
Toaca

http://www.youtube.com/watch?v=D2icovOk0bY&feature=related
Ortodox4Life | 20.02.2008 (23449)
~
Toaca si clopote

http://www.youtube.com/watch?v=mfrGN9a95no&feature=related
Mioara68 | 09.06.2008 (22772)
~
,,Durerea femeiasca,,
http://www.youtube.com/watch?v=wP_G8hpHPvk
Lacrimadeinger1 | 14.10.2010 (104)
~
Tatiana STEPA - COPACI FARA PADURE

http://www.youtube.com/watch?v=LnOFJtNxfSM
georgegrama2007 | 08.09.2007 (195886)

TATIANA STEPA

COPACI FĂRĂ PĂDURE de Adrian PĂUNESCU

în povestea copacilor goi
scârţâind într-o singură uşă
este vorba de noi amândoi
este vorba de foc şi cenuşă

doi copaci fără frunze pe drum
după cum îi priveşte înaltul
doi copaci prin sărutul de scrum
aplecându-se unul spre altul

nu mai suntem decât doi copaci
vor veni tăietori să ne tundă
vor lua crengi toţi copiii săraci
pentru flacăra lor muribundă

şi chiar dacă mă vei mai iubi
peste crivăţul iernii ce vine
fără braţe cu ochii pustii
n-am să am ce întinde spre tine

spune-mi pădure cu frunză rară
unde-i iubirea de astă vară?
nu ştie iarna să se îndure
de noi copacii fără pădure

Clip multimedia
Realizare: George GRAMA R O M A N I A georgegrama2007
~
UpDate la 06.11.2010.6~6:07 AM
~,
UpDate la 07.11.2010.7~8:26 AM

Tastează ... A !!! ... apoi Rândul 3 !!!
UpDate la 09.11.2010.2~7:40
Din păcate, PREA REPEDE ... a coborât ... pe rândul 6 !
~
Suntem VII prin ASUMARE
~,

2 comentarii:

  1. "[ Acest TITAN AL IMPLICĂRII, a trensferat Flacăra-i Vie POPORULUI pe care l-a slujit, Iubindu-l !

    Dumnezeu să-l odihnească-n PACE !
    Dumnezeu l-a adăugat alături de TOŢI care au "ARS" pentru acest NEAM ROMÂNESC, aici ... acasă !
    Dumnezeu i-a schimbat adresa, ca IMBOLD pentru TREZIREA "mojicimii" ... ajunsă la rang de APATRID în propria lor ŢARĂ !
    OGLINDA Valorii sale ... a fost aşezată DEFINITIV în faţa celor care SUNT ROMÂNI !
    Bucuros mă voi molipsi de "boala" nemuririi ce poartă un NUME de OM: Adrian Păunescu !
    Blestemul nostru Viu, de Nemurire !
    ~
    Cornelius,

    PS: Dumnezeu ŞTIE !
    ... noi Oamenii AM MIMAT gândirea ! Iată că ne-am trezit ! ... ]"

    .............
    .............
    Acest comment l-am trimis la adresa http://www.romanialibera.ro/actualitate/mapamond/ce-spune-presa-americana-despre-decesul-lui-adrian-paunescu-204890.html
    ~
    L-am redat şi aici ... din nerăbdare !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  2. "[ Păi DA !

    Abia acum S-A AFLAT !
    Abia acuma ESTE !
    Acum e VIU, cu-adevărat !
    FLACĂRA din Poveste !

    Cântatu's-au şi tot CÂNTAT
    Cu vers de Foc şi Jale,
    Şi Soarele a scăpătat,
    Mulţimile-S ... CĂRARE !

    Cuvintele ce s-au cântat,
    Ne regăsim în parte,
    Ele în Suflet au săltat,
    Au devenit CITATE !

    ~
    Viziune apocaliptică a unui final zădărnicie, ce va să fie ! Nimic nu transpare optimist, verbul se biciuie pe sine, Ultimatum logic al neimplicării.
    Dacă "eu şi tu" împreună n-ar mai fi ... rostul DIVIDERII ar "înflori" ...
    Cântecul lebedei - murmurat de un popor devenit "persona non grata" decis prin vot fraudă, de nişte LUPI ... moralişti.

    La ce BUN ... O ALTĂ ~ Primăvară ?

    ~
    ... tăcerile vorbesc ASURZITOR, iarba foşnind UNIFORM ... se stinge tăciunele OM ... păianjeni, lăcuste şi SCRUM ...
    ~
    Cornelius,

    PS:
    Ne-am ALES până am CULES !

    Opţional între:

    "Primăvară, care-ai fost
    Nu veni, n-ai nici un rost
    Poţi să pleci suntem reci
    Iarnă ni-i pe veci"

    ori

    "Ce spun se aude aiurea,
    Mă-ntorc la silaba dintâi,
    Prăval peste tine pădurea:
    Adio, adică rămâi.

    Şi totuşi există iubire
    Şi totuşi există blestem
    Dau lumii, dau lumii de ştire
    Iubesc, am curaj şi mă tem."

    ~
    Un MARE OM, dăruit româneşte prin PILDĂ BLESTEM AL NEMURIRII !!!

    IMBOLD spre-O ... REPETABILĂ POVARĂ !

    "V-am spus că bătălia pentru om
    Nu iartă astăzi nici o dezertare
    Şi voi v-aţi decorat voi între voi
    Când lupta este în desfăşurare.

    V-am spus că muzica nu-i un microb
    Care ameninţă civilizaţii
    E-a omului pentru a fi mai bun,
    V-am spus: ceva care să-i placa daţi-i.

    V-am spus, concetăţeni analfabeţi,
    Şi luaţi aminte şi să ţineţi minte.
    Dar nu ştiam ca v-aţi născut şi surzi
    Şi scoateţi arma când vedeţi cuvinte." (1979 !!!)

    [RUŞINE ! ... Ţări Străine ! ... ce-s VII prin VENETICI ! ...]

    ...
    CĂRAREA e plină,
    Mă alătur ACUM :
    Epigon ... dar,
    Pe DRUM !
    ~
    MAESTRUL se dăruie, iată,
    Cuvintele vibrează,
    În piepturi INIMA tresaltă,
    Cuvintele lucrează !

    DAR ... Lumea, este TREAZĂ ! (?)
    ~
    Dumnezeu să-l Odihnească în PACE !
    Amin.
    ~, ]"
    ~
    aflat la "moderare" la http://flaviusobeada.wordpress.com/2010/11/05/semne-de-iarba-despartirea/
    ~
    Adrian Păunescu ESTE !
    Dumnezeu să-l Odihnească în PACE !
    Amin.
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm