ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

luni, 27 septembrie 2010

Vis de Viaţă

Ce ştiu eu ... despre ce NU ştiu ?
SDC13261
~
Dulce AMAR ...

Clipe de vis,
Toate s-au stins.
Doruri mărunte:
Riduri pe frunte !

Grijile zilei:
Pulberea falei.
Arse sunt iar,
Fără altar.

Acum iar se-adună
Potop de nimicuri,
Snop cu snop în mână,
Rupte din adâncuri.

Mă ţin ocupat
Deşi ... aplecat,
Inima mea
Era doar la ea.

Acum a oftat:
Iată, a ... plecat !
Eu sper că la EL,
Suflet, sufleţel.

... Şi PLÂNG în zadar.

~
209*CATEGORIE = Caietul cu Frunze, Cuget VAG, cuget de Slavă
~
Vis de Viaţă
Vis de Viaţă
~
Arhanghelul Mihail - Archangel Michael

http://www.youtube.com/watch?v=lOMtbsXPppk&feature=player_embedded
~
PLECĂCIUNE ŢIE !

http://www.youtube.com/watch?v=tA7bheZiWzA&feature=related
~
gata la 21:18
~
Cornelius,

16 comentarii:

  1. Imi pare atat de rau ... am disparut o vreme din online...nu am mai citit bloguri , nu am mai cautat nimic, am postat informatii sau stari la vremurile respective si ieseam...pana aseara cand , ma intrebam ce face sotia dvs.. am intrat si am vazut prin cata durere ati trecut si treceti in continuare ... dar am ramas fara cuvinte ... nu stiam ce va pot spune...ce va poate alina.Dumnezeu sa o ierte, sa o odihneasca in pace, iar dvs sa va dea putere sa treceti peste ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara, nu m-am mai uitat pe acest blog de luni de zile.Am gasit aceeasi persoana sensibila. Cu bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua !
    Tuturor ... celor dragi, care mă vizitează !
    ~
    Încă nu pot intra într-un "firesc" necesar, din motive obiective, din motive subiective.
    Proiectele (blogurile "mele" !) nu le voi abandona, însă, le voi comasa sub forma unor "categorii" ale unui singur blog.
    Deocamdată ... le ţin pe linia de "plutire".
    Încă nu am depăşit momentul de criză, STRESUL este permanent şi creşte continuu, încet, dar sigur ! Deocamdată nu pot spune mai mult.
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamnei Flore !
    ~
    Bună Ziua !
    Îmi cer iertare pentru întârzierea moderării comentariului dumneavoastră !
    Toţi avem probleme.
    Mă bucură şi mă onorează faptul că REUŞIŢI să citiţi "articolele" mele.
    ... desigur, eu nu ţin neapărat să fiu comentat; eu nu caut să-mi formez un STIL PLĂCUT; nu am teme care să atragă cititori; mă strădui să NU fac politică pe blog; însă, desigur, am preferinţe: ador POEZIA - să citesc şi, de ce nu, să "contribui" - şi caut referiri asupra vastului domeniu al GÂNDULUI !
    ... cele câteva gadgeturi care mă anunţă despre "starea" cititorilor mei, m-au dumirit demult că peste 95% din aceştia ... NU au mai revenit; de aceea, eu, continui să fiu uimit de cele 5 procente rămase: sunt nişte cvasinecunoscuţi; din cei pe care eu îi mai deranjez (citesc apoi comentez, când am timp), doar cu trei m-am întâlnit faţă în faţă, putând spune ... că "ne cunoaştem" ! Fiecare dintre noi are POVESTEA pe care o aflăm de pe blog, însă ... doar atât !
    NU înţeleg DE CE nimeni nu preferă şi întâlnirile ORGANIZATE ? Aici îmi cer scuze: am omis prietenii de la IHTIS, pe care i-am întâlnit, însoţit de fetiţa mea ! Aceştia SE ÎNTÂLNESC periodic şi vă spun sincer: întâlnirile lor sunt adevărate sărbători !
    ~
    Doamnă Flore ... am divagat, îmi cer scuze !
    Vă mulţumesc pentru gândurile curate, pentru gândurile din Inimă.
    Îmi cer iertare, pentru suferinţa pe care am creat-o prin publicarea unui eveniment ... dureros, de Viaţă ! Nici nu bănuiţi prin ce am trecut în ultima lună, iar coşmarul încă nu a luat sfârşit. Aşa că eu vă mulţumesc din suflet pentru timpul alocat de dvs. unui act de milostenie sufletească, în special faţă de Mihaela ... care sunt sigur că va recepţionat gândul de compasiune ... ...
    Întradevăr, cei rămăşi ... suferă, înţelegând CĂ AR FI PUTUT FACE MAI MULT !
    Întotdeauna se poate face mai mult ! Întotdeauna se poate face mai mult dacă există participare ! Participare DE AMBELE PĂRŢI: a celui care dăruieşte, a celui care primeşte ... fără reţinere, fără opunere.
    Dăruind, înveţi să primeşti, înveţi să poţi primi.
    Cine refuză să primească, atunci când ESTE ÎN NEVOIE, înseamnă că NU a ştiut să dăruiască ... chiar dacă a mai dăruit, uneori, din inimă, din suflet. Însă, nici atunci ... "vina" nu le aparţine în totalitate: depinde foarte mult, sub ascultarea CUI se află !
    Vă mulţumesc !
    (Îmi cer iertare ... "m-a cam luat valul" !)
    ~
    Cornelius,

    PS: Încă o dată: VĂ MULŢUMESC !
    Dumnezeu s-o ierte !
    Dumnezeu să ne ierte şi pe noi, neputincioşii !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  5. Erată:
    în loc de: "... care sunt sigur că va recepţionat gândul de compasiune ... ...",
    corect era: "... care sunt sigur că v-a recepţionat gândul de compasiune ... ..."
    ~
    graba strică treaba !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamnei Odorica Ion !
    Bună Ziua !
    ~
    Vă mulţumesc !
    Nici eu nu m-am mai uitat ... pe multe, foarte multe BLOGURI (peste 1000 !), deşi tendinţa mea era ... să tot adun !
    Există o barieră naturală, o ştachetă care NU mai poate fi sărită ! Am avut o vreme când "urmăream" (credeam eu !) peste 300 de bloguri şi chiar mă străduiam să comentez, păstrând o oarecare periodicitate ! Într-un fel ... Clona ... m-a salvat, "FORŢÂNDU-MĂ" să NU mai comunic, tocmai din pricină că eu încercam întradevăr SĂ NU-MI AFECTEZ "PRIETENII" !!!
    Aceştia însă, FIRESC, dacă eu nu i-am mai "băgat în seamă", nici ei pe mine !
    Desigur, au existat EXCEPŢII datorate "muncii" Clonei:

    - unii m-au banat (şi aşa am rămas !)
    - alţii ... m-au uitat
    - câţiva însă, AU AFIRMAT (şi încă nu "şi-au revenit" !) cum că eu sunt duplicitar ... şi BOLNAV !
    - drept care, cei care îi vizitează pe aceşti "critici", şi aici nu mă refer doar la trecut, "află" un ADEVĂR FALS, prezentat de cei care S-AU ALĂTURAT, prin atitudine şi cuvânt ... Clonei mele.
    - ultima categorie o constituie cei care mi-au TERFELIT NUMELE MEU REAL

    De aceea, târziu (în timpul meu REAL), dar şi TÂRZIU pentru toţi participanţii la Blogosferă, consecinţele unei nesăbuinţe, dar mai ales A AMPLIFICĂRII ACESTEIA ... o va suporta FIECARE în parte, după contribuţia personală şi EFECTELE create !

    Cele prezentate sumar mai sus (doamnei Odorica Ion), m-au condus la folosirea excesivă ... a unui adevăr banal:

    "Dumnezeu ŞTIE !"

    Aţi înţeles, doamnă Odorica Ion ?

    Dumnezeu ŞTIE !

    Oamenii doar presupun !
    Oamenii au limite !
    Oamenii doresc ... ŞI HABAR NU AU CE !
    Oamenii "învaţă" ... abia după ce MOR !
    Oamenii ... au datoria să devină OAMENI !
    ...
    nici o diferenţă nu există, de fapt, între:
    * oameni,
    * Oameni,
    * OAMENI, ... şi totuşi ... câtă deosebire ! REALĂ !

    Doamnă Odorica Ion, vă mulţumesc pentru că existăm !
    Şi de asemenea, vă cer iertare şi dumneavoastră, pentru întârzierea moderării comentariului !
    ~
    Cornelius,

    PS: şi eu VĂ CITESC, în special pe "100Ro" ... unde aveţi o contribuţie ... de invidiat, prin periodicitatea debordantă !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc pentru cuvintele dvs. alese, adresate mie. In privinta postarilor excesive pe 100 ro sint din cauza ca, nu se pun noi articole. Si eu mai pun din cele moderate acolo. Pe blogurile mele si la blogurile ardelene, unde am acces, pun pun articole taioase, dar pe 100 ro nu vreau sa supar pe nimeni. Inca odata, va doresc tot binele din lume,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună Ziua !
    Către Falvo, dar şi altora ASEMENEA !
    ~
    Mulţumesc ... NU !
    Deoarece :

    "Profil nedisponibil

    Blogger Profilul solicitat de dvs. nu poate fi afişat. Mulţi utilizatori Blogger nu au ales încă să îşi facă public Profilul."

    Deci ... despre CE vorbim ?!
    Şi, de ce nu: CU CINE ???!!!
    ~
    Cât despre adresa de email ... ACOLO întru foarte RAR, iar când intru ... mă ADRESEZ celor care "s-au obosit" să prezinte O POVESTE CREDIBILĂ, chiar dacă au, sau nu au ... MASCĂ !
    ~
    Îmi pare sincer rău, că nu vă pot răspunde favorabil !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Ziua !
    Doamnei Odorica Ion !
    ~
    Vă port un respect deosebit şi, paradoxal ... NU simt nevoia să vă şi văd în real ! Deoarece ... dumneavoastră existaţi ... DINCOLO DE ORICE MASCĂ !
    Prezenţa multor domni şi doamne ... pe împrăştiatul meu BLOG (cele 9, care sunt de fapt: categorii !), recunosc: MĂ ÎNCÂNTĂ, dar ... mă şi înspăimântă (deşi MĂ ONOREAZĂ); îmi dau seama cât de încâlcit pot fii uneori, sărind de la o idee la alta, idei pe care eu MI LE ŞTIU, mie îmi VIN spontan, îmi vin rapid ... şi nu pot înţelege CUM REUŞESC să rămân coerent (poate ÎNSĂ mă înşel !..?).
    ~
    Doamnă Odorica Ion, în comentariul anterior, am vrut, de fapt, SĂ VĂ ŞOPTESC:

    ~* Aveţi atât un Blogrol MARE, cât şi un URIAŞ "teren ... cu agrafe" (adică v-aţi "abonat" la ENORM de mulţi bloggeri, în gadgetul "Persoane interesate")

    ~* Sunteţi foarte activă, reuşind să vă păstraţi sinceritatea; aveţi contribuţii ... chiar şi la COMENTARII, la care nu rămâneţi "datoare"

    ~* Aţi înţeles ?!!
    ~* Pur şi simplu, nu aveţi TIMP ... să vă întâlniţi vreodată, cu nimeni ... decât pe Bloguri !

    ~* Teoretic, se poate afirma ... că suntem martori la o DILUARE, dar, practic ... v-aţi descurcat EXCELENT !

    Vă întreb: Dacă eu ... sunt împrăştiat (cu cele 9 ale "mele" bloguri, la care adaug ... circa 30~50 de bloggeri preferaţi, pe la care ... mai reuşesc să trec şi uneori să comentez) şi încă (sper) logic şi legic, vă întreb deci >: CUM AŢI FI, dacă aţi fi mai CONCENTRATĂ ? Adică, dacă aţi avea "O PALETĂ" ... mult, mult mai "redusă" ?!!??
    ~
    Cât despre 100Ro ... !!! ... aveţi dreptate, dar ... vă înşelaţi !
    Eu totuşi: Vă felicit !
    Mai am şi alte ... şoapte ...
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara,
    Va scrisesem un comentariu cit un roman, dar noroc ca s-a sters singur caci, va plictiseam.Scriu pe mai multe bloguri,pentru ca s-au pierdut multe articole.Scriu mai ales articole politice, de dreapta.Comentariile s-au mutat de mult timp pe E-mail, de aceea principala ocupatie a mea este sa triez e-mailurile in jur de 200 zilnic.Sint majoritar politice.Si eu am avut acelas sentiment ca, nu vreau sa cunosc personal pe nimeni.
    Dar este placut sa stii ca cineva din orice colt al lumii, se gindeste la tine si iti scrie o data la 2-3 zile. Din simplul motiv ca asa s-a obisnuit. Din nici un alt motiv pentru ca, eu am spus ca am un picior de lemn si un ochi de sticla. Dar mi s-a raspuns ca, pe internet merge si asa.Bine ca am un ochi bun, sa vad tastatura.Bineinteles ca nu este adevarat si nu a crezut nimeni.Dar ce ne-am face fata internet? Viata noastra ar si searbada. Ma bucur ca mi-ati raspuns si ati vazut ca eu sint o persoana cam din topor, dar o singura calitate am, sint loiala.
    Va doresc o seara buna si mai vorbim,
    Va imbratisez,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt de acord, doamna Odorica Ion !
    ...
    Eu nu am intervenit BRUTAL ... niciodata, la nimeni din BlogoSfera !
    Nu am impus, insa, mult mai tarziu mi-am dat seama si MI-AM DEFINIT pozitia !
    Inclusiv in Familie !
    ...
    Dar, pe parcurs ... uneori, mai mult sau mai putin "impus" de altii (poate si datorita ... oboselii datorată unei minti treze "permanent") MAI FACEM si greseli !
    (exemplu de greseala, poate "minoră": acest comentariu, nu va avea ... diacritice !)
    ...
    Cât despre "politic" ... tocmai mi-am expus ... un mic-micut Punct de Vedere !
    ~
    desigur ... am sa "intorc" vizitele dvs., doar ca acum-in-imediat, mai am o postare de facut !
    ~
    "cam din topor" = adica SINCERA !
    Despre email ... ma asteapta trierea a peste 1000 de primiri ! De ... raspuns la ele, demult NU mai raspund ... decat PRIN PREZENTA ! Majoritatea vin ... din "Retele Ning", dar decesul sotiei m-a ravasit !
    Comentariile pierdute, cunosc sentimentul ! Chiar in acest moment ... ma confrunt cu PIERDEREA unei completari pe care tocmai o faceam, la postarea mea de ieri !
    ~
    Orice "pierdere" avuta in INTERNET este mizilic ... fata de o pierdere omeneasca !
    De aceea SUSTIN ca adevaratii bloggeri ... ar trebui SA SE VADA la propriu, uneori. Macar o data pe an.
    Si atunci DA: activitatea bloggeristica ar fi DEPLINA !
    Socializarea nu exista fara FINALIZARE: din "Virtual" in REAL !
    ~
    Cornelius,

    PS:
    * APEL pentru ... bucuresteni !
    si
    ** Macar daca pe strada, ne-am recunoaste printr-un SEMN, o insigna de Blogger, orice semn NE-AR UNI ... si ... poate am si "indrazni" ... sa ne salutam !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua ! Dumnezeu sa o ierte pe sotia dvs.! Si eu am trecut prin aceasta pierdere, acum 15 ani. Mi-a fost greu dar, m-am obisnuit cu singuratatea. Va inteleg perfect.Cu sinceritate,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Ziua !
    Va multumesc doamna Odorica Ion !
    ...
    Iata, 15 ani ATI ALES ... acelasi lucru ! Sa fiti SINGURA ! Poate ... doar cu Dumnezeu !
    ~
    La mine insa, de 35 DE ZILE, durerea SE AMPLIFICA pentru o DUBLA, chiar TRIPLA pierdere:
    ... dintr-o nesabuinta de GAND MURDAR, Familia sotiei ... mi-au sechestrat fetita ! Nesocotind LEGEA si ... CREDINTA !
    Deoarece sunt in litigiu, mai mult nu pot spune !
    Insa:
    @* Mi-e dor de Mihaela ! caci AM Iubit-o ! Aceasta pierdere este ameliorata doar de Speranta ca si-a ispasit, prin suferinta ... CEEA CE TOTI, avem de ispasit !
    @* Mi-e DOR enorm de Ana Maria Stefania, fetita mea si a Mihaelei. Aceasta fiind pierdere prin UZURPARE a drepturilor prevazute de LEGE: atat pentru mine, ca TATA, cat si pentru ea, ca FIICA ! Eu NU sunt decazut din drepturi, nici un moment nu am fost. Insa ... durerea acestei Familii, din partea sotiei, le-a intunecat judecata : dorinta de RAZBUNARE, dorinta de TRAI fara MUNCA (au cerut ca eu ... sa PLATESC !), dorinta DE "RECUPERARE" IN FORTA ... a unui bun "PIERDUT" ... i-au transformat, subit, intr-a treia mare pierdere.
    Acel, acei ... care NESOCOTESC Voia Domnului Dumnezeu, pastrandu-si URA, amplificand-o, fara pic de respect nici fata de Legea umana, care ORBI si SURZI, dau dovada si de GAND STRAMB, care au calcat NU doar demnitatea si suferinta mea, ca sot si TATA, nu doar LIBERTATEA lui Stefania (plasata FORTAT in Plina MINCIUNA, URA si NECUGETARE !) care ARE DREPTUL LA TATAL EI (drept intrerupt PRIN VIOLENTA !), dar mai ales ... AU NESOCOTIT INSASI EXISTENTA RUDEI LOR DE SANGE : Mihaela ! Care A CONVIETUIT cu mine peste 10 ani de zile, din care 6 prin CUNUNIE civila, iar 5 ANI prin Cununie Religioasa !
    10 ani ... in care EU, Cornel, i-am considerat FAMILIA MEA (prin fata lor, care imi era CONSOARTA)!
    Apoi ... insasi Mirela, FATA VITREGA, a trait CU NOI IMPREUNA, 6 ani de zile !
    Din cauza LOR ... a nesabuitilor, LUMEA este mai rea ! Din cauza lipsei de judecata a "purtatorilor de CREIER" ... multe RELE VIN IN LUME !
    ~
    In loc de ruga sustinuta, in TOT ACEST TIMP (35 din 40 de zile !) ... FATA LOR decedata ... a ramas "nesustinuta" ... la trecerea prin Vami !

    Caci cel CE N-A IERTAT, NICI nu este ascultat, oricat s-ar RUGA !

    Of, Doamne ... da-ne MINTEA romanului, cea DE PE URMA !

    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere
  15. M-a impresionat profund suferinta dvs. si sint sigura caci, cu trecerea timpului suferinta se va estompa cu ajutorul lui Dumnezeu si ii veti ierta si va veti vedea de drumul dvs.in viata. Eu nu am avut astfel de probleme. Am 2 baieti, dar sint la Bucuresti la casele lor. Eu stau singura. Cu singuratatea m-am obisnuit si tot mai rar simt lipsa cuiva. Va inteleg, dar totul la dvs.este prea proaspat si trebuie sa mai treaca timpul caci, timpul le vindeca pe toate. Va doresc tarie de caracter, sint cu sufletul alaturi de dvs. Cu Dumnezeu inainte !Va imbratisez,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere
  16. M-am intors caci, am vazut ca sinteti peste ca si mine ! Numai bine,
    Odorica

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm