ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

miercuri, 23 martie 2011

TRASEUL meu, este doar al meu !


IARBĂ
Bună Ziua !
Dragii mei, eu trag Speran
ţa că începând de astăzi, eu însumi în faţa mea ... voi fi altul !
Pentru aceasta, am nevoie de o Transformare ! Însă, fiind la prima decizie în acest Sens, nu am deloc cunoştinţă a ceea ce ar trebui f
ăcut ! Aşa că voi continua pe linia numită de mine: Intuiţie ! Multe cuvinte, le folosesc, însă, vă rog să mă credeţi, pe multe nu le cunosc ! Sunt într-o situaţie mult mai ingrată decât cititorul meu !
De ce ?
Pentru că Cititorului, la urma urmei, puţin îi pasă de Soarta mea ! Cei mai mulţi, vă asigur, (cam 95 %), intră la mine doar o dat
ă !!! Acum eu posed o recoltă (fără majusculă !) de 2 ..., doi comentatori ! Ceeea ce înseamnă că cele două doamne, căci, despre două doamne este vorba, se străduiesc să şi înţeleagă ceea ce scriu eu ! Eu le mulţumesc (cum altfel ?) pentru participarea dumnealor la acest Joc numit Blogosferă ! Le asigur de participarea mea foarte intensă şi implicată ! Eu nu prea ştiu să mimez !
Îmi cer iertare de la toţi participanţii, care uneori dau de mine, găsind s
ărăcie lexicală desăvârşită. Deh ! Fiecare este răspunzător pe Zona sa de influenţă ! (A mea Zonă, este aproape nulă !)
~
De fapt, doream să spun câteva lucruri despre Traseu ! Traseul meu ! Fiind al meu, străbătându-l eu
însumi, fără nici o regulă prestabilită, fără nici un alt criteriu decât al selecţiei pur întâmplătoare, şi, mai ales în Timpul de care nu prea mai dispun, acest Traseu va face parte din, banal de firesc: Nişa mea informaţională !
Să nu credeţi că va fi uşor să mă cunoa
şteţi ! Nimic nu este dinainte hotărât, nimic nu este planificat ! Chiar dacă veţi şti din Timp pe unde voi fi, uneori, trăirea îmi aparţine integral ! Şi staţi liniştiţi: aici, în Virtual, veţi cunoaşte doar partea mea de Virtual !
~
Fumuri ! Cine mă mai bagă în seamă !?
Poate doar, acei Bloggeri la care apuc să mai comentez uneori !
~
Cornelius, :) 
Pe fugă, am trecut pe la:
-- Tudor Enea, şi, m-am integrat atmosferei din Întâlnirea.
Părerea mea, deocamdată, este aceeaşi: vreau să cunosc şi PRIMA POSTARE şi următoarele ! Cred că trebuiesc "urmărite" în paralel cu PREZENTUL, altfel ... NU ! Căci, ceea ce "accept" pe moment, eu îi spun OGLINDĂ ! Ceea ce "se reflectă" în aceasta OGLINDĂ ... MEREU ALTA, sunt proprii mei PAŞI în DEVENIRE ! Cred că ESTE firesc şi necesar, ca OGLINZILE mele "să fie" ... pe înţelesul meu !
IARBĂ
IARBĂ

~ 
Publicată pe: 23.03,2011 ! 
Schimbând majusculele (în 21.07.2011) am făcut o greşeală: în loc să apăs butonul "Publicaţi postare" am apăsat pe "Salvaţi acum", Postarea s-a anulat, mutându-se automat la noua "dată", ca "Postare nefinalizată". Deci, această procedură se poate "utiliza" când ... vrei să scapi de nişte comentarii, sau, când vrei s-o iei Razna ! :) 
Fiindcă tot este "Postare nouă", îi adaug două rostogoliri: 
(text) 
Amintiri ... NECESARE !
ş
(listă de linkuri)  
Linkuri de ... urgenţă
(text) ceas 

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm