ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 19 decembrie 2010

Frunze din GÂND BUN ... (spulberate de restrişte)

Decorul este pregătit
SDC16151
~
Decorul este OFERIT 
SDC16152 
~
Această PAGINĂ, vă doreşte ... prin intermediul celui ce o "animă" din Inimă, din Suflet un GÂND BUN de:


SĂRBĂTORI FERICITE !  

La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi ! 
*** acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! *** 
~
acum ... voi trece pe la fiecare:
:
 
1. 100 Ro ! !
2. Flore's Blog
3. Unde este "acasa"? (Mihaela Petrescu Banu)
4. Ana Maria Stroescu
5. (Darias) ~ * ... SI PENTRU TINE; * HAINUTE IEFTINUTE
6. Ioan Usca
~
UpDate la 23.12.2010.4~4:38AM
PR - 22.07.2010.4 = 0


relojes web gratis
~ Page Rank
Am intrerupt, constatand o ABERATIE: Blogosfera, Internetul in general , nu este nici al meu, nici al doamnei Elena Marin-Alexe. De ce ... continui sa-i "fac reclama" acestei distinse doamne ? Pentru simplul motiv, ca eu chiar am vrut ... sa n-o mai deranjez IN NICI UN FEL ! Dumneaei este foarte sensibila si ii respect ... "PUNCTUL" de vedere. (La mine ... oricine, inclusiv eu, beneficiaza doar de virgula ! Exceptia facand-o cei rau voitori, ori cu limbaj PREA colorat.) 
Am constatat ... ca noi romanii beneficiem de ENORM de redusa comunitate de bloggeri. Evident, bloguri sunt mult mai numeroase, putini s-au rezumat DOAR la unul singur ! Insasi domnia sa ARE doua Bloguri ... deci ... ESTE tot o pluribloggera si evident PSIHOPATA ! Va redau mai jos (numai) spusele dumneaei: NU POT REDA comentariile din ARTICOLUL incriminat. Am mers la postarea mea din 16 Decembrie, am accesat ... si am primit raspunsul: 
[Nu a fost găsită pagina 
Pagina pe care o căutaţi în blogul hai la plimbare nu există.]. Am ramas dezamagit (4:58 AM) ! Caci ... eliminarea unei postari, de altfel remarcabile ... NU REZOLVA "problema" mea ! 
EU INCA ma intreb: Unde NU pot sa mai merg, pe care blog din Blogosfera ... pentru a NU O MAI deranja pe doamna Elena Marin-Alexe ??? Eu NU ii mai citesc Articolele dumneaei, din acelasi MOTIV ! Daca, atunci in Octombrie 2009, cand ... (imi pot IMAGINA) as fi fost ... pentru o vreme ... doamna in cauza, AS FI PROCEDAT LA FEL ! Doar ca, "ramanand aceeasi doamna pana AZI~2010~sfarsit de an" ... poate ca ... POATE CA ... nu m-as fi rezumat DOAR la o banala ... ELIMINARE DE POST (care apartine ... Trecutului !). Insa ... ASA gandesc eu ! Deci ... este vorba despre CREIERUL meu ... nu al dumneaei ! 
CERT este ca ... tot afectat raman ! Si ... complet debusolat ! Doamna Elena Marin-Alexe, Dumnezeu s-o Binecuvanteze, chiar si prin acest GEST ... continua sa ma afecteze. Simplu: oricine citeste la mine si acceseaza ... rezultand O INEXISTENTA, isi spune (O PRESUPUNERE ... bineinteles !) ca (citez posibila presupunere:) OMUL ASTA E NEBUN ! 
Poate ca doamna ... respectiva, s-a simtit ... OBLIGATA ! Ori, cineva ... "a obligat-o", doar ca putea SA VINA ... sa-mi zica ... VREO DOUA ! ~ vorbe ! Putea sa-mi adreseze orice ... VORBAgand ! Putea sa-mi spuna chiar si: NU mi-am schimbat parerea ! ... si doar atat, ar fi fost mult mai mult, decat ... DELOC ! 
Sunt bulversat ! Doream sa spun, incepand acest UpDate ... ca ... NU POT EVITA bloggeri pe care ii regasesc SI LA DUMNEAEI ! Nu invoc "dreptul" ... la libera circulatie de IDEI !!! Nu invoc "dreptul" ... de a avea propriile PREFERINTE !! Nu invoc "dreptul" ... de a avea ... vreun drept ! 
Eu continui sa fiu AFECTAT ! Blogosfera CONTINUA sa fie afectata ... de actiunile unor NEMERNICI !!! Nu este un termen injurios ! Nu este o "judecata" (pripita, sau nu) ! Este o definire ... a unei STARI de FAPT ! Exista acest termen (nemernic ~ puteti consulta DEX, pentru o explicitare suplimentara) ... si AM DREPTUL (inca !!!) ... sa-l folosesc ! In curand ... VA FI IMPOZITAT ! In curand ... NU VOM MAI AVEA DREPTURI ! Si asta ... si din cauza NOASTRA ! A moliciunii (eu ... fiind un MARE lenes !), sau interpretarii eronate a faptelor (produse CU STIINTA de nemernici), ori chiar A NEIMPLICARII noastre ! (PRODUSE de unii, dar ... ASUMATE de noi ... toti !)
Cum sa va conving ... stimata doamna, ca eu CHIAR am suferit, SUFAR (in acest moment ~ 5:29 AM~ chiar PLANG !), si voi ... suferi  ??? Vreti ... SA VEDETI ... CE ??? Ce vreti sa vedeti ? Ca am doar un Blog ? Vreti sa-mi anulez ... TRECUTUL ??? Sunt ... ale mele ! Nu Blogurile ! GANDURILE ! 
Ori ... daca dumneavoastra NU faceti DEOSEBIREA dintre UN Om ... si O LICHEA ... este treaba dumneavoastra ! Vreti sa MA DISTRUGETI ... prin IGNORARE ??? 
Vreti sa VEDETI ... ce inseamna ... IGNORAREA ??? 
Va voi da ... aceasta SATISFACTIE ! Cum ? Voi inceta ... SA MAI EXIST ! 
Voi ignora COMPLET ... Blogosfera ! Cine vrea sa ma citeasca ... n-are decat ! 
Voi ANULA complet ... Coloana Gadget ! Doar ... "adresele" !
Din Blogosfera ... fac parte si ... Retelele Ning ! Va rog, va IMPLOR ... nu-mi cereti SA MA SINUCID ! Coloana Gadget ... o pot reface ! Dar eu chiar RESPECT ... niste Oameni ... chiar daca NU ii cunosc personal. Ii cunosc ... prin GAND !!! Corecta citire ... a unei insiruiri DE CUVINTE, formeaza un UNIVERS al celui care ni-l daruieste ! Nimeni NU poate fi IZOLAT ! Nimeni ? Vreti sa ma IZOLATI ? Lasati asta ... in seama mea ! Voi trai si aceasta ... experienta ! A izolarii ! Duce ... la sclavie ! La SCLAVIA ... spre care se straduie "conducatorii" nostri SA NE ADUCA ! 
5:43 AM ! Va EXECUT "dorinta", din acest moment ! NU ma intereseaza ... Exteriorul, asa cum PE NIMENI nu mai intereseaza ... "blogurile mele"! Veti "ramane" niste CIFRE ... in fata Monitoarelor ! 
Va rog sa ma iertati ! INCETEZ sa mai EXIST inspre dumneavoastra ... pe bloguri ! ~ Cornelius, :) Imi cer iertare pentru lipsa diacriticelor ! 
Va doresc SARBATORI FERICITE !
6:03 AM Am dorit sa incep si anularea Coloanei Gadget (deja ... am intrerupt ... comentariile !!) NU POT sa elimin TOATE adresele. Din respect ! Comentariile insa ... raman suspendate ! Imi pare rau ! Voi pastra ... maxim 100 adrese ! ASA CEVA ... nu se poate face, fara a fi ... asemenea "unora" CARE ... taie, darama, distrug ... dar, nonsalant ne spun noua IN CLAR: "Va asigur ca, anul 2011, asa cum arata toate prognozele ... VA FI ... BUN"
Va TAIEM ... , dar veti fi BINE !!!
7.
8.
9.
 
...
"lista" este o UpDatare permanentă şi aleatorie, până la CRĂCIUN. Sper DoarATAT: să nu uit pe nimeni !
~
Cornelius, :)

Decorul este ... 
Doar Dumnezeu ESTE !

Decorul este ... Doar Dumnezeu ESTE !

Doar Dumnezeu ESTE !

SĂRBĂTORI FERICITE !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi !
*** acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! ***
~
Multă Sănătate pentru ALEXIA !
Multă Sănătate pentru ALEXIA !
~,

Un comentariu:

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm