ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Semnul meu de ?

Plantaţi pe Orizont COPACI, să crească-n INFINIT !
SDC15204
~
..............!!!!!!!!!adevărul
............!!!!!!!!!!!!!doare, dar
..........!!!!!.......!!!!!vindecă !
.........!!!!!.........!!!!!VOM MURI,
........!!!!!...........!!!!!DAR VOM
........!!!!!...........!!a!!FI LIBERI !
........!!!!!...........!!b!!ROMÂNIA,
........!!!!!...........!!c!!ai un IMN:
.......................!!!d!respectă-l !
......................!!!!!Citeşte-l,
.....................!!!!!defineşte-ţi
...................!!!!!!termenii şi
..................!!!!!!transpune-l
.................!!!!!!în Viaţa ta !
................!!!!!!Să nu uiţi însă!
...............!!!!!!Mai înainte de
..............!!!!!!a fi român,
.............!!!!!!eşti Om !
.............!!!!!!Asta ESTE
.............!!!!!!Voia lui
.............!!!!!.Dumnezeu !
....................................
..................................
.............i!!!!!ESTE VIE
............!!!!!!acolo unde
............!!!!!!Omul E viu !
............Voi decideţi acum
............ŞI pentru urmaşi,
............sau, pt. Extincţie !
.................................
................................
..............................
~
Continuarea ... ESTE conţinută !
Acest articol ESTE o Aberaţie ! NOI suntem morţi, dinainte de a ne naşte ... "STAŢI LINIŞTIŢI ! NOI ... AM HOTĂRÂT."
Deoarece PĂREREA MEA nu contează, deoarece DEJA SUNT MORT ... prin ACŢIUNI GUVERNAMENTALE, deoarece chiar "cei vii" sunt şi ei LA FEL de morţi, căci tocmai ASTA este aberaţia ... DECLAR, fără drept de APEL ... STAREA DE ........
.... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... bip ... :) ...
~
Lăsând "Gluma" la o parte, STAREA DE VIAŢĂ, este ... o Stare, ca oricare altă Stare (că de "aia" chiar are acest ATRIBUT adăugat Vieţii - VIAŢA însă NU ştiu ce ESTE - , problema MEA (nu a dumneavoastră !) este.

Am uitat să precizez ... ce este, pentru simplul motiv că ea este.
Adică ESTE problemă.
A mea.
Nu ŞI a dvs..
Am o nelămurire MARE: ce "trebuie"(Cuvânt cenzurat) să ... urmăresc, ... să înţeleg ! ... (pardon) ... ?
Cuvântul STARE, sau Cuvântul Viaţă ???
Ce fac cu "particula" [de] ?
Cred că sunt prea intransigent ! OARE chiar prezintă interes ? La ce bun SĂ DEFINESC:
STAREA,
sau
VIAŢA,
chiar şi pe
de ?????????????
Nu mai am TIMP să definesc NIMIC. Nici "Starea", nici "de", nici "VIAŢĂ" !
Ori, poate ... din neatenţie, nu-mi dau seama, acum, nu ieri, nu mâine, (acestea nici nu există FĂRĂ azi ! un AZI înţeles ca ... "imediat" ! deci ... VIRTUAL) ... acum în imediatul permanent numit AZI !
Azi desigur, AR TREBUI (iar ... cuvântul "cenzurat") ... SĂ LE DEFINESC PE TOATE !
Altfel nu îmi pot ASUMA, mai nimic !
Şi risc să PLEC GOL !
GOL de sens, posesiuni, ştiinţă !
"Na-ţi-o frântă ... că ţi-am "dres-o" !"
~
Cornelius,
~
Semnul meu de ? - Plantaţi pe Orizont COPACI, să crească-n INFINIT ! SDC15204 ~ ..............!!!!!!!!!adevărul ............!!!!!!!!!!!!!doare, dar ..........!!!!!.......!!!!!...
acum 1 oră
~
Plantaţi pe Orizont COPACI, să crească-n INFINIT !
~,

~
UpDate la 13.11.2010.6~16:07 (4:08 PM)
AMINTIRI dintr-un VIS numit Viaţă:

CĂLDURĂ MARE ! - Trei GENERAŢII ! CĂLDURĂ ... Căldură mare ! Căldură MARE ! Din ură ! Sau din Iubire ! Inimile nu fac faţă, săracele ! Mii de gânduri, ne lucrează ... feri...
Cu 3 luni în urmă

Cornele : "Dacă mă Iubeai, mă ascultai !" - *Uite Cornele, că mă rog, - dar sunt aşteptată !* SDC11492 EU nu o ASCULTAM pe Mihaela ! Îmi vorbea în şoaptă, iar eu NU O AUZEAM ! Doamne Dumnezeule, iart...
Cu 2 luni în urmă

Şi PLÂNG ca prostul ...
~
UpDate la 20.11.2010.6~00:45 AM
OBOR ~ Parcul Primăriei - OBOR Parc ~ Profil de Octombrie ~ Vinerea Florilor ~ ediţia din 19.11.2010.5 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Postate în cadrul "Friday Flowers", iniţiat d...
Cu 56 minute în urmă
...
si niste rostogoliri:

Blogger ~ propuneri
:
~
Noutati 18 Iulie
:
~
Radio Enigma Romania
:

2 comentarii:

  1. Vă mulțumesc pentru că m-ați atenționat în privința banner-ului de pe blogul meu AROME. Cred că voi face altul, poate voi găsi alt site cu bannere gratuite. Văd că acesta nu prea merge.
    Vă doresc spor la lucru , poate și la gătit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare de ce dispar AVATARELE !!!????
    ~
    Vă mulţumesc !
    Ca de obicei ... aici UIT să mai comentez, mergând DIRECT la cel vizat, "acasă ... pe Blog/bloguri" !
    Însă ştiu că v-am spus CUM să procedaţi, parcă ... ŞI LA MINE, prin comment !
    ?
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm