ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 28 octombrie 2010

Preluare din Reţele Ning ! (+ R)

PROASPĂT ... APATRIZI !
~
KK ... MAKA !
E mai rău ca-n AFRIKA !
~
KK-MAKA (Imnul Crizei)

http://www.youtube.com/watch?v=924nfz7E-Tc
1506536 vizionari la 28.10.2010.4~10:41 AM
~
Ne-au rămas DoarATAT: rugăciunile personale !

Căci DEMENŢA ... e în "floare" !
~
"Politicii" noştri dragi ... îşi fac de "CAP" ... adică ascultă ÎNREGIMENTĂRII trupeşti, nu sufleteşti !

Ei s-au PREZENTAT (mă rog ... cu "program" ASUMAT sau NU, al lor personal ... sau al Partidului !) ... NOUĂ ! Şi ... au folosit CUVÂNTUL ... îngemănat Speranţei, dar, din păcate, dovedit (DOVEDIT !) ancorat FERM ... Minciunii !
De la MINCIUNĂ ... la FRAUDĂ, distanţa este practic NULĂ !

76 = 170
sau, mai corect:
76 identic EGAL cu 170

Deşi Preşedintele ÎNSUŞI, a Legiferat ACEASTĂ FRAUDĂ (prin "înapoierea" la Parlamenul unei ţări (pretins) democratice !) ... TOCMAI motivul "ÎNAPOIERII" ... contează !
Acest "Preşedinte" (deja al unei FOSTE ţări democratice, al unei FOSTE ţări "europene", ... de FAPT ... al unei FOSTE ŢĂRI !) ... şi-a CĂLCAT în picioare propriul CUVÂNT, LEGITIMÂND (deci) FRAUDA ... pentru că ... A BINEVOIT ... să mai acorde ... 2 (doi ... deci ... DOI) ANI de "Graţie" ... FEMEILOR !!! Doar pentru ... că s-a FĂCUT că SE FACE Că Ne Conduce "BINE", a "ÎNTORS" (deci A LEGITIMAT ... FRAUDA !) ... respectiva "LEGE" ... DOAR ... pentru un ARTICOL. Doar ATÂT !
În rest ... NICI nu mai contează ... cine "a SUPERVIZAT" ... cum că ... AR FI ... LEGALĂ !

Este doar UN ASPECT nesemnificativ FAPTUL că ... FRAUDA cu "rang" de TÂLHĂRIE ...
S-A PETRECUT ÎN VĂZUL ÎNTREGII PLANETE !
...
TOT ce A URMAT ... după aceea ... SE ÎNCADREAZĂ ... nimicniciei UMANE !

Aşa că ... nouă, CELOR care i-am ALES ... ŞI NU-I MAI VREM, pentru că NU LE MAI PERMITEM MINCIUNA, nouă ... ne rămân doar ... "Rugăciunile personale", ale fiecăruia dintre noi ... PROASPĂT ... APATRIZI !
...
Restul sunt doar ... FRUNZE !
Frunze PUTREDE !
~
FRUNZE
~
Cornelius,
~,

2 comentarii:

  1. Buna ziua, domnule Rosca. In legatura cu premiul dvs, mentionez ca nu este chiar leapsa, pentru ca leapsa merge la toata lumea in general. Premiul l-am acordat doar persoanelor (blogurilor) pe care le frecventez cu placere, iar al dvs se numara printre acestea. Va doresc mult succes in activitate si astept sa reveniti pe pagina blogului meu. Cu prietenie, Alice D. Boboc

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu înţeleg CE SE ÎNTÂMPLĂ ???
    ...
    Am răspuns la ACEST comentariu, şi încă făcând un Comentariu Fluviu ... ca de obicei !
    Mereu dau RESTART, pentru a verifica DACĂ ... a intrat !

    ORI ... poate, am răspuns ACOLO, la dvs., uitând să "completez" cu ceva ... şi AICI, la mine !
    ~
    NU am considerat Premiul dvs. NICI-O CLIPĂ ... "Leapşa" !
    Încă o dată VĂ MULŢUMESC !
    Eu am menţionat doar că NU prea îl merit, pentru că NU l-am DISTRIBUIT şi altora !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm