ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 30 decembrie 2010

La Mulţi Ani MAJESTATE ! ~ 3

trepte la Tutelă (sector 6) 
SDC10861
~
Bună Ziua !
Astăzi ... a fost 30 Decembrie 2010 ! ... Ar trebui să continui.
~
freddy kempf - Horowitz-Sousa, Stars and Stripes Forever Transcription

http://www.youtube.com/watch?v=DF0o08YXu4o
kiesworld86  | 10.06.2010 | (2519) | 4:10
Freddy Kempf  (din Germania) = A cântat şi în România, la Cluj, pentru un "onorariu" de 10 ori mai mic decât cel obişnuit. Şi asta datorită PRIETENIEI cu dirijorul Nicolae Moldoveanu (din Elvetia) (monitorulCj.ro) monitorulCJ.ro (napocanews.ro) napocanews.ro

Freddy Kempf - Chopin, Etude Op.10 No. 12

http://www.youtube.com/watch?v=Tt8AQKFkYBk&feature=related
Stravinskij0 | 22.04.2008 | (143346) | 2:38
~*~
I - Lacrima din paradis 
 
3. 
 
Îmi ninge noaptea pe cuvânt, 
îmi plouă stelele într-un cânt, 
îmi este chin în dimineaţă 
iar lacrima mă plânge-n ceaţă 
când rătăcită sunt în dor 
şi-mi caut viaţa într-un nor. 
Îmi strig durerea în ecou, 
în gândul vechi, în visul nou 
şi mă ascund în ierburi moi 
crescute-anume pentru noi. 
Şi somnul cade peste gene 
cu amintiri de sânziene.
 
 
versuri de 
mariana rogoz stratulat 
(suflet de cocor) 

~*~
Andreea Raducan prezinta: Ivan Patzaichin

http://www.youtube.com/watch?v=4yrp6yT7l5M
InvingatoriPtRomania | 22.11.2010 | (333) | 1:39
~
La Mulţi Ani MAJESTATE !
~
Bună ZIUA ! ~ nr.: 00 10 (Joi 30.12.2010)
~
trepte la Tutelă (sector 6)
trepte la Tutelă (sector 6)
~
Cornelius, :)
~
Ăsta nu e nici aici ... e dus cu SORCOVA
Ăsta nu e nici aici ... e dus cu SORCOVA
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm