ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 5 mai 2011

Nu mă pot abţine !

Tatii ...! (mă vede !)
~
Bag seamă că am TRAC !
Într-un interval extrem de scurt, Două CERERI care m-au ONORAT peste poate !
pentru mine este însă UN SEVER AVERTISMENT, primit prin Oameni, din partea lui Dumnezeu !
"Cum Doamne ? Cum e posibil ? Sunt aici FĂRĂ merit, ori, poate, tocmai asta doreşti: SĂ MERIT a continua SĂ FIU ! Sarcină GREA, dar am încredere în TINE Doamne Dumnezeule ! Ajută-mă să nu mă fac de râs ! SLAVĂ lui Dumnezeu !"
~
Cornelius, :)
PS: Sunt foarte emoţionat. Vă rog, lăsaţi-mă un pic ... să-mi revin ! ~, 

Tatii ... ! (mă vede !)
Tatii ... ! (mă vede !)

(!!!) Vedeţi:
DE CE (?), pe coloana Gadget, nu-mi apare ca POSTARE CU FOTO ???

eu

Nu mă pot abţine ! - *Tatii ...! (mă** vede !) * ~ Bag seamă că am TRAC ! Într-un interval extrem de scurt, Două CERERI care m-au ONORAT peste poate ! pentru mine este însă ...
acum 1 minut

În "Tabloul de bord", la "Lista de lecturi", există poza !
postat de DoarATAT în CORNELIUS ROSCA - Cu 5 minute în urmă
*Tatii ...! (mă** vede !) * ~ Bag seamă că am TRAC ! Într-un interval extrem de scurt, Două CERERI care m-au ONORAT peste poate ! pentru mine este însă UN SEVER AVERTISMENT, primit prin Oameni, din part...
Adăugat după închiderea articolului (îmi pare rău !):
Nu mai sunt mulţumit de "serviciile" blogspot.com, îmi pare rău ! Vreau neapărat un Blog Word Press ! Deoarece nu ştiu să-mi fac singur, CER AJUTOR !
Mă poate ajuta cineva ? De preferat din Bucureşti, pentru uşurarea transmiterii detaliilor necesare ! În principiu, vreau SĂ CONŢINĂ toate utilităţile, dar ... şi "Drepturi de autor", care presupun, înregistrare la OSIM (dacă nu mă înşel !). Am MII de fotografii ! Nu am mai publicat nimic, deoarece NU ŞTIU unde îmi "dispar" CELE PUBLICATE !
 
Dacă la "text" NU am ţinut în mod deosebit, lăsându-l FREE, pentru POZE este însă altceva: SUNT ALE MELE ! Am investit în ele nu doar banii pentru un aparat foto de duzină, AM INVESTIT ... TIMPUL MEU, de la "Liceu" încoace. Aceste poze, nu sunt simple fotografii: ÎN "SPATELE LOR" eu aşez TOATE EMOŢIILE MELE, ÎNTREAGA MEA TRĂIRE ! Prin ELE îmi ASUM chiar EXISTENŢA !
NU PERMIT NIMĂNUI să-mi utilizeze ACEST DOMENIU PERSONAL, FĂRĂ aprobarea mea SCRISĂ. Nici ACUM, NICI ÎN TRECUT, NICI ÎN VIITOR !
Sunt foarte supărat pe "serviciile" blogspot.com, pentru această imposibilitate din partea lor, de A-MI ASIGURA = [prezenţa permanentă a FOTOGRAFIILOR] în spaţiul rezervat [Coloanei Gadget].
 

Ups ! Am două comentarii NEMODERATE ! Îmi cer Iertare !
~
Traseu: 
2011, un ... trecător prin viaţăSemn de carte (Noul album semnat RAOUL – “DE ZIUA TA”), aici,...
Am citit: 
Blog misto (!!!): Răspuns; Sondaj; Urare de AN NOU; Reincarnare;
~,

Un comentariu:

  1. http://hailaplimbare.blogspot.com/2011/05/doar-atat.html
    Aici la mine pe blog, v-am răspuns public la mesajul dv.
    Vă doresc numai bine!

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm