ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

marți, 13 octombrie 2009

TIMPUL ... NU mai este !!!



~
Nimicnicie = "A STA cu spatele la Dumnezeu !".
~
A merge, a păşi ... înseamnă de fapt ... A CĂDEA.
Această "Cădere" este Veşnică, pentru TOATĂ ~" Creaţia lui Dumnezeu ".
Fiecare, cândva, ALEGE între :
VIAŢĂ ... şi ... n i m i c n i c i e .
Amândouă sunt Veşnice !
~
~
Eu însumi "m-am învelit Nimicniciei".
Eu însumi STAU ... de teama ... "căderii" ... : în plină CĂDERE, ameţitoare, eternă ... HAOS "surd"!
Eu ... acum ... "vreau" CEVA. Nu ştiu ce !?!
Sunt SINGUR ... în "COR de ... urlători" !
~

Doamne Dumnezeule, Sfinte TARE, Sfinte Fără de Moarte
, ... te rog ... la TINE este IERTAREA !

Te rog ... iartă
-mă !
Te rog ... deschide-mi "ochii" !
"Vreau" să-Ţi văd URMA PAŞILOR TĂI ... ale mele "urme" ... au dispărut DEMULT !!!

NIMIC nu sunt fără Tine, Doamne Dumnezeule !
Nimic NU SUNT ... fără Creaţia TA, Dumnezeule !
NIMIC rămân ... fără Ascultare !

Deja ... "îmi Ţipă PIETRELE" !
~
(articolul NU este ... gata !~vă rog să mă iertaţi !),
~
Reluare la 13.10 2009.2~23:00
Am pierdut o "parte" din inspiratie, cât despre "surse", nu pot decât să le precizez (nu ştiu de ce nu devin "adrese" !?), dar sub "forma micşorată".
~
(surse de inspiratie :
@ a) ~http://www.formula-as.ro/2006/741/spiritualitate-39
@ b) ~ http://www.crestinortodox.ro/crestinortodox/74284-moastele-
sfintilor-prezente-in-bisericile-si-manastirile-noastre
@ c) ~ http://ro.orthodoxwiki.org/Moa%C5%9Fte
@ d) ~ http://www.crestinortodox.ro/dreapta-credinta/
69775-cinstirea-sfintelor-moaste-credinta-sau-idolatrie
@ e) ~ http://www.crestinortodox.ro/datini-obiceiuri-si-superstitii/
68716-moaste-igiena-si-sfintenie ).

~
Creaţia ... ESTE ... tot ceea ce ... EXISTĂ :
:

-- "Aici" ŞI "Acum",

-- "Oriunde" ŞI "Oricând",

-- "Pretutindeni" ŞI "Veşnic",

-- "Totul" ŞI "Nimic"...

-- "Inchisoarea neputinţei noastre" !!! SAU "Libertatea ... de a fii robi IUBIRII ".

.~.

FACEREA (Geneza):
Capitolul 1
1. La început a făcut Dumnezeu cerul şi pământul.
...
...
31. Şi a privit Dumnezeu toate câte a făcut şi iată erau bune foarte. Şi a fost seară şi a fost dimineaţă: ziua a şasea.

.~.

OMENIREA ... alege la nivel de ... individ.
Individul ... alege ... până CULEGE !!

.~.

DUMNEZEU însă NU Şi-a părăsit Creaţia !!!

A "lucrat", "lucrează" ŞI "va lucra" prin TOŢI Sfinţii Săi... LUMINÂNDU-ne cu grijă !
Pe "cei mai mici Credinţei", ferindu-i de ORBIRE ... cu MOAŞTE îi modelează !
Iar celor ORBI ... cu PIETRELE "Ştiinţei ... materiei ... inerte" ... le FACE ochi să-L vadă !!!

.~.

~
Iar astazi este Miercuri 14 Octombrie 2009.

SFINTII Zilei:
:
+ Sf. Cuvioasa Maica noastră Parascheva cea nouă
Sf. Mucenici Nazarie, Protasie, Ghervasie si Chelsie
Sf. Mucenic Silvan
Sf. Mucenic Petru Avselamul
Sf. Evtimie, care s-a luptat în Tesalonic pentru sfintele icoane
Sf. 40 de Mucenici cei din Egipt si Palestina
.
**Recomand http://www.credo.ro/
~
Cuvioasa Parascheva, ocrotitoarea Moldovei

http://www.youtube.com/watch?v=TcI7FQLZUd0

~
http://www.youtube.com/watch?v=v-yy0EGB5So

~
gata la 14.10.2009.3~2:43 AM
,
Update la 14.10.2009.3~8:17 AM

A)
http://ro.orthodoxwiki.org/Moa%C5%9Fte
citat:
:
Moaştele (sl. mošti) sunt rămăşiţe, oseminte - adesea mumificate, plăcute la vedere şi având un miros plăcut - ale unui sfânt sau ale unei persoane cu viaţă sfântă. Prin extensie, se aplică şi la resturi de îmbrăcăminte, veşminte sau alte obiecte persoanei sfinte.
~
Omul face parte din Creaţie ... ŞI ... este inclus în Creaţie .
AICI este locul unde omul ~~ datorită "Ne-ascultării"~~ a fost ... "răsplătit".

Facerea (Geneza)

Capitolul 2

15.
Şi a luat Domnul Dumnezeu pe omul pe care-l făcuse şi l-a pus în grădina cea din Eden, ca s-o lucreze şi s-o păzească.
16. A dat apoi Domnul Dumnezeu lui Adam poruncă şi a zis: "Din toţi pomii din rai poţi să mănânci,
17. Iar din pomul cunoştinţei binelui şi răului să nu mănânci, căci, în ziua în care vei mânca din el, vei muri negreşit!

Capitolul 3

22. Şi a zis Domnul Dumnezeu: "Iată Adam s-a făcut ca unul dintre Noi, cunoscând binele şi răul. Şi acum nu cumva să-şi întindă mâna şi să ia roade din pomul vieţii, să mănânce şi să trăiască în veci!..."
23. De aceea l-a scos Domnul Dumnezeu din grădina cea din Eden, ca să lucreze pământul, din care fusese luat.
24. Şi izgonind pe Adam, l-a aşezat în preajma grădinii celei din Eden şi a pus heruvimi şi sabie de flacără vâlvâitoare, să păzească drumul către pomul vieţii.

~
~
Omul ... a continuat ... să cadă în "păcatul" Neascultării.

Acum ... Dumnezeu
îsi Sfinţeşte ... Creaţia !

ACUM ... ne dorim "modela
ţi degrabă" ... acei ce "vor" ... acei ce "au ales" ...

UNII :

-- ORBII ~ "se uită
... ascultând" cum Vorbesc PIETRELE,
-- delă
torii ~ "STAU ... în plinădere" !
Ace
ştia ... NU au ALES ... încă !

-- "cei MICI credinţ
ei" ~ în "Sfinte MOASTE" ... cu "faţa" sunt La Dumnezeu !
-- "câ
ţiva deja ... Au Fost SFINŢI " !
Ace
ştia ... AU ALES ... să-şi poarte Crucea ... "robi" IUBIRII !

~
B) http://ro.orthodoxwiki.org/Moa%C5%9Fte
citat:

:
"
Moaştele sunt semnul lucrării harului Duhului Sfânt în lume, şi ele sunt făcătoare de minuni pentru cei care se închină cu credinţă lui Dumnezeu, a cărui lucrare se manifestă în sfintele moaşte. "
~
C)
http://www.formula-as.ro/2006/741/spiritualitate-39
citat:
:
Moastele sfintilor si puterea lor. Parintele Gheorghe Calciu-Dumitreasa.
interviu de Claudiu Tarziu, ziarul "Formula AS", nr. 741, anul 2006.

" Dacă există persoane care cred că moaştele fac bine,
nu Dumnezeu Însuşi, înseamnă că au căzut într-un exces,
foarte aproape de idolatrie "

cu speranta ca veti citi tot articolul, mai citez doar:
:
" - La finalul acestui interviu, pentru care va multumesc, sa ajungem la o concluzie: ce trebuie sa stie un crestin ortodox despre cinstirea sfintelor moaste si despre inchinarea la icoane?

- Toate sunt trepte, doar trepte în urcuşul către Dumnezeu. Creştinul nu trebuie să se limiteze la rugăciunea dinaintea moaştelor ori chiar la rugăciunea către sfântul invocat. Creştinul să fie conştient că Dumnezeu Însuşi lucrează prin sfinţi şi răspunde rugăciunilor făcute la icoane sau la moaşte. Altminteri, va fi foarte aproape de idolatrie. Pericolul e foarte mare, mai ales pentru oamenii care sunt adânc credincioşi, dar nu au o bază a înţelegerii lui Dumnezeu. "

si:


:
" Parintele Gheorghe Calciu-Dumitreasa (n. 1925, Mahmudia, Tulcea) este un simbol al verticalitatii romanesti si un duhovnic pretuit. Sfintia Sa a fost printre acei slujitori ai altarului care s-au opus demolarii bisericilor de catre regimul comunist. A fost arestat prima data, pe motive politice, in mai 1948, pe cand era student la medicina in Bucuresti. A trecut prin iadul "reeducarii" de la Pitesti si a supravietuit miraculos regimului de exterminare la care a fost supus. Gratiat in 1964, odata cu toti detinutii politici, a absolvit Facultatea de Litere si apoi pe cea de Teologie. Preot si profesor la Seminarul Ortodox din Bucuresti, a fost arestat din nou, in 1977, pentru ca a protestat impotriva daramarii bisericilor. Condamnat la 10 ani de inchisoare, pe 4 mai 1979, a fost eliberat la 20 august 1984, in urma interventiei Sua. Ulterior a fost silit sa plece in exil in America,( unde traieste si azi ?). "
~
~
Separat de "umila mea postare", va rog sa cititi si o parere avizata:
:
http://biserica-savinesti.blogspot.com/
( Bisericasavinesti.com) :
:
Sfânta Cuvioasă Parascheva articol din 13 Octombrie 2009
dar si
CALEA SFINŢILOR articol din 11 Octombrie 2009
~
gata la 14.10.2009.3~10:54
Doamne ajuta !
~
,

6 comentarii:

  1. Acest comentariu "va Fi" pe "dardindar" :
    :
    "Buna Ziua !
    Dumnezeu sa va Binecuvanteze !
    ~
    Da...la dvs. NU se pierde TIMPUL. Pentru cei care AU rabdare !
    Am citit si Am vizionat TOT articolul si primul "video".
    NU inteleg (doar daca nu-i moderat) DE CE nu sunt comentarii ?
    Acest OM ... ESTE cu adevarat "Parinte". Va multumesc !
    ~
    Eu nu va parasesc, doar SCHIMB (prin Link) modul de urmarire a altor bloguri.
    ~
    Va rog, DOAR pe "CORNELIUS ROSCA", la ultima "postare", DOAR ACOLO voi citi Comentarii pe viitor.
    LA ULTIMA POSTARE !
    Aceasta decizie am luat-o chiar ... acum ! Indiferent de ce "AVETI TIMP"(daca aveti) sa cititi pe celelalte bloguri ale mele.
    Va multumesc.
    Daca NU raspundeti, "Nu-i bai", pe dvs. NU POT sa ma supar !
    ~
    Sunt doar curios daca ati primit CORECT mesajul ACESTA, sau ..."v-a aparut o INJURATURA "marca_CLONA".
    ~
    Eu sunt debusolat ... PE neatentia "Prietenilor"... care NU VERIFICA adresa celui care "comenteaza" ... iar APOI ... vin si ma injura, dupa care INCHID COMUNICAREA CU MINE.!!!
    Eu CUM sa le mai explic ???
    Pentru ca NU IMI CER IERTARE pentru FAPTELE ... altuia !
    Dar nici macar "UN DREPT la replica" NU AM PRIMIT !
    Domnul ADRIAN a scris un articol "despre" mine ... in care MA ACUZA ! I-am trimis UN COMENTARIU ... care nu a aparut. Iar eu NU ma "descurc" pe "messenger" ! Pe care de altfel (am vazut trimiteri IHTIS) NICI nu il deschid...decat RAR."
    ~
    Aici doar l-am "salvat" !
    Va multumesc !
    VA IUBESC PE TOTI !
    Dumnezeu sa ne OCROTEASCA ... si dupa "Faptele NOASTRE" !
    Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
    Amin.
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot pe "dardindar", am comentat la postarea "anterioara" ... cu adresabilitate CATRE domnul "Adrian":
    :
    "Da !
    Am verificat si aici !
    Am accesat (am vrut sa intru la "Adrian") adresa "Adrian" si AM PRIMIT "raspunsul":
    PROFIL NEDISPONIBIL !
    Multumesc "draga Adriane" !
    M-ati acuzat ... apoi ... ATI FUGIT !
    ~
    Eu ma "feresc" CHIAR si la folosirea EPITETELOR !
    Pentru ca:
    "TOT CEEA CE VEDEM LA ALTII ... NE CARACTERIZEAZA ... in primul rand pe NOI INSINE" !
    Eu mi-am CERUT SCUZE ... de la "Clona" ... pentru ca "l-am ... categorisit : "Ne-om"".
    DECI : EU insumi ... deveneam astfel ... "NEOM" !
    ~
    Va rog sa ma iertati ... pentru acest "comentariu" FACUT pe Blogul "dardindar".
    ~
    Da DRAGA "Adrian" :
    Te-ai "milostivit de mine" si "M-ai ... BANAT" !
    Te-ai milostivit de "CORNELIUS ROSCA" ... SI i-ai BLOCAT accesul ... catre tine !
    Te-ai milostivit de "DoarATAT...cel REAL" ... SI AI SFATUIT SI PE ALTII ... sa ma BLOCHEZE !
    Si acei ALTII ... deja m-ă blocheaza ! Si numarul lor creste !
    Te intreb:
    PE CINE AI BLOCAT ... de fapt !
    Eu doar cred ca "te-ai pripit" ... si "l-ai servit" pe "Clona mea" prin aceasta atitudine ... in speranta ca TE VA LASA IN "Pace" !
    In "Pacea" ... CUI (?) ... te AFLII CHIAR ACUM ... domnule "Adrian" ?!?
    ~
    EU VA IUBESC PE TOTI !
    Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
    Amin."
    ~
    Ii cer iertare "Doamnei Adriana" ... pentru ca AM ABUZAT ... prin "comentariu adresat altcuiva", plasat la dumneaei pe Blog !
    Dar ... CUM ALTFEL ... sa comunic "unei persoane CARE Blocheaza accesul", eu stiindu-ma NEVINOVAT de acuzatiile pe care le face DESPRE MINE (sau ... altcineva !) ?
    Cum pot sa-i ARAT ca SE INSEALA ? Si ca astfel ... inseala SI PE ALTII ?!!!!!!!!
    ~,
    "Va rog sa ma iertati !
    Nu vreau sa stric "prietenia" cu NIMENI ... fortând nota !
    ~
    Citand pe "marada" :
    " Fie ca Sfânta să ne lumineze drumul vietii !"
    Amin.
    ~
    la 15X2009.4~9:55AM"
    ~
    la15X2009.4~9:54AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Timpul...e o poarta catre eternitate...unde nu exista timp...unde totul e masurat, nu in secunde, ci in iubire...un week-end superb sa aveti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vă mulţumesc " raza de soare " pentru urare si pentru ADÂNCUL Înţeles al "precizării dumneavoastră" ! :
    :
    " Timpul...e o poartă către eternitate...unde nu există timp...unde totul e măsurat, nu în secunde, ci în iubire... ",
    la 17.10.2009.6~14:08;adresa de AVATAR/Pseudonim:
    http://www.blogger.com/profile/
    00218389168549616740
    " petale de trandafiri "
    http://petaledetrandafiri.blogspot.com/
    ~
    Fie-ne Doamne după Voia TA !
    Binecuvântează-i Doamne Dumnezeule, după Voia TA, pe cei cu SUFLET BUN !
    AMIN.
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  5. Va doresc tuturor:
    Vă mulţumesc pentru că ... EXISTĂM !
    Cred şi în voi, TOŢI OAMENII, noi toţi SUNTEM Fraţi şi Surori EGALI în Iubirea DARUITĂ de Dumnezeu !
    ~
    DoarATAT :
    :
    Bună Ziua ! Vă mulţumesc !
    Vă mulţumesc pentru că EXISTAŢI !
    Dumnezeu să vă Binecuvânteze !
    Vă Doresc un AN NOU Minunat !
    Vă Doresc un AN NOU cu Sănătate şi PACE, IUBIRE, SPERANŢĂ, CREDINŢĂ !
    Vă Doresc un AN NOU Îmbelsugat în Fapte Benefice şi pe placul Voii lui Dumnezeu !
    Vă Doresc un AN NOU Benefic întregii OMENIRI !
    Doamne ajută !
    amin.
    ~
    Viaţa trebuie să continuie ("bună", sau "rea" ...), de noi depinde Împlinirea Spirituală, Individuală şi Colectivă !
    Să NE CONSTRUIM Împreună !
    VĂ IUBESC !
    ~
    DoarATAT (http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721)[=UpDate07.01.2010.4~18:09).
    ,

    RăspundețiȘtergere
  6. Salvand un comentariu:

    [Bună Ziua ! ~ Doamnei Cristiana !
    ~
    Eu nu dau răspunsuri "standard" !

    Personal ... NU doresc să răspund la o astfel de întrebare, FOARTE DIRECŢIONATĂ, dealtfel !

    Eu CRED !

    Eu cred că ORICE "expresie", trăire, atitudine, GÂND, ..., pentru a fi libere, NU trebuie să BLOCHEZE ... pe ale altora. Căci, de fapt, ATUNCI se vor AUTOBLOCA !

    (gata ... cu utilizarea literelor MARI, au început să mă deranjeze ... chiar dacă accentuează !)(am făcut o mică pauză - mă grăbesc - pentru cafea, acum voi continua, deşi mi-am 'pierdut' şirul !) ... :)

    Eu cred că multe trebuie ... susţinute ! De exemplu, eu personal mi-am cenzurat cuvântul: [trebuie]. Doar că nu pot să nu-l folosesc. Ni se cere să iertăm ! Este minunat şi vindecător să poţi ierta ! Dar ...

    Eu (sau, poate ... EU !) fac mereu "mici" descoperiri, majoritatea cu aură de spiritualitate, de îmbogăţire sufletească, de asumare. Este bine să ierţi ! Dar nu este bine ... să tolerezi ... răul !
    Eu ... pot fi capabil să-mi iert ... oponentul, ori "fratele" (toţi trăim pe aceeaşi Planetă !), dar, tolerându-i (prin ... tăcere "temătoare") Minciuna, Frauda, Dorinţa de "a mă stăpâni" subjugându-mă unor interese meschine ... practic, îl încurajez să facă altele, să nu mai fie în stare ... să-şi realizeze greşeala ! Pentru aceasta trebuie să-mi asum ... posibilitatea de SACRIFICIU ! Nu trebuie să-l caut, pentru a fi "asemenea" Mântuitorului. Trebuie (... cuvânt cenzurat!) ... având asigurarea că Dumnezeu EXISTĂ, să-mi asum acţiunea de [A NU TOLERA ... răul], ca pe un posibil ... sacrificiu !
    Oricând ... pot avea ... eu, sau o persoană dragă mie, ... un "accident", un ... traumatism provocat ... ca Represalii, la ... "intoleranţa mea" !
    Oricum ... eu, EU, (noi toţi, de altfel !) ... nu mai am NIMIC de pierdut ! Faptele "lor" URLĂ tot mai tare ! Amintesc doar ... două: initium (acţiune "guvernamentală), sarea ... de bucătărie ! ... :(

    Uneori, eu cred ... că anumite "lucruri" ajungem să le "trăim" ... pentru a putea conştientiza LATURA nefastă. Ar fi în regulă ... dacă am fi "reduşi mintal", "înapoiaţi ... spiritual", dacă ar fi ... cu adevărat, ceea "ce am ATRAS" !
    Poate că, acum, se doreşte o conştientizare COLECTIVĂ !
    Suntem ÎMPREUNĂ, ... ori, vom avea "privilegiul" de a fi martori la ... EXTINCŢIE !

    ~
    Apropo: ... dacă GÂNDURILE sunt în "clocot" ... de ce "rămânem" doar în faţa "Monitoarelor" ? Mai ales CĂ ... au început ... SĂ NI LE INTERZICĂ (deocamdată ... "economic" !) !!!
    Când ne vom ÎNTÂLNI ... pentru "COLOCVII" ???
    ~
    Vă rog frumos să mă IERTAŢI ! Sunt de acord că "individul" RIDICĂ ... dacă "Se înaltă spiritual", întreaga Planetă ! ... Cât EGOIM, şi ... poate chiar ... Mândrie ! Câtă ... risipă !
    Românii (proverbe !) au o vorbă:

    Unde-s doi, puterea creşte !

    ~
    Eu CRED !

    Eu cred ... că cel mai mare duşman al meu, sunt chiar EU !
    Atunci când:
    NU mă implic !
    NU mă "doare" suferinţa semenului meu !
    NU doresc decât ... "binele" personal ! ...
    ...
    ...
    ... !!!
    ~
    Vă rog frumos ! Mi-a plăcut aşa de mult comentariul doamnei [Blue Freedom] încât vreau să devină POST (articol) ... la mine pe blog ! Cer permisiunea ... de a-l "împrumuta" ... şi pe pagina mea ! (căci în GÂND ... deja mi l-am "plasat" !)
    Voi cere ŞI acordul doamnei Blue Freedom !
    Voi specifica "Sursele", aşa cum este normal !
    ~
    Îmi pare rău, NU vă invit pe pagina mea, ÎNCĂ sunt în HAOS ... al "reconstrucţiei", NU al distrugerii !
    ~
    ...
    ~
    Cornelius,

    PS: ... Păstrez GÂNDUL BUN ! ...
    ~,]
    ~
    Comentariul facut la http://cristiana-blogulunuiomcuminte.blogspot.com/2010/11/intrebare.html
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm