ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 14 februarie 2010

Lipsa la APEL !

Bună Ziua ! ~ la 14.02.2010.7~16:09
~
Până recent credeam că Boala este datorată lipsei de ASCULTARE !
NU m-am lăsat ... şi am intrat din nou ... pe Net ! fără nici un SCOP, la început ... trăgând "tare" pe JOCURI ! ............. şi am ajuns, pâş-pâş la : ... Saccsiv's Weblog, articolul "DACĂ E REAL, E GRAV: declaraţiile PATRIARHULUI DANIEL în Adunarea Naţională Bisericească referitoare la botezul în bani a nepoatei lui BERCEA MONDIALU' şi atacurile anticreştine ale lui PAVEL CORUT". Un titlu ... cât un "articol" de-al meu, din proaspăt "părăsitul meu Blog" !
Şi dăi cu cititul ... şi în continuare ÎN COMENTARII (mai ales) ... m-am oprit când am ajuns la VADIM (până am vizionat filmuleţul de pe vremea când era "..." căci ACUMA bineînţeles căăăăă Nuuuuuuuu maiiii E !). Acest Fapt mi-a SPĂLAT iar Creierul (atât cât mai rămăsese) punându-mi iar întrebarea DACĂ să Revin, sau nu în spaţiul Virtual ... După ce AM Trântit uşa în NAS la Toţi !
Răspunsul l-am găsit (pentru că tot "este" Valentine Day) într-un (jalnic totuşi) cântec al fostului O-Zone ! (De ce DACĂ toţi se "zbat" ... făcând NIMIC ... eu de ce să Fac Excepţie ... OPRINDU-MĂ din a NU face NIMIC, ...alegând să SCAP ... la Dumnezeu ??? ... la urma URMEI, "toţi" suntem Puţin ... LUAŢI !!!):
:

http://www.youtube.com/watch?v=e_cl41T0Z8s

~
bineînţeles că n-aţi înţeles ce vroiam Să zic ... parţial AVEM dreptate:
:
http://www.youtube.com/watch?v=yBKIpALH_Mw

~
ăsta de-al doilea O-Zone ... ESTE Răspunsul ! Deh ! Ei ... pentru BANI ... s-au desfiinţat, DAR ... a rămas CE AU Creat ! Eu DEJA SUNT Mort ! Dar ... O să vă mai plictisesc ... niţel !
DE CE ? Habar_N-am ... !!!
Aaaaaa, da ! Vorbeam despre SĂNĂTATE !
Tocmai v-am zis ... Esenţialul !
Dar ... azi ... mi-am dat SEAMA:
Boala ... ESTE cauzată de ... Redirecţionarea ASCULTĂRII !!!
Şi m-am grăbit ... să vă împărtăşesc ... această PERLĂ !!
~
apropo !...EU nu ŞTIU Alţii cum sunt ! Dar eu, de câte ori întru la mine...DUPĂ autentificare...PRIMUL Lucru pe care îl observ ... este Redirecţionarea !!!
A mea ... SAU ... a altora ! (?-eu NU ştiu !).
~ la 14.02.2010.7~16:58

"Cerne Doamne, liniştea uitării
Peste nesfârşita suferinţă
Seamănă întinderi de credinţă
Şi sporeşte roua îndurării.

Răsădeste Doamne, dragostea şi crinul
În ogorul năpădit de ură
Şi aşterne peste munţi de zgură
Liniştea, iertarea şi seninul !"


Corneliu COPOSU

~
(acum este 17:30, au trecut 90 de minute ... (am anulat si ... reintrodus de 3 ORI ...Lista cu "Persoane interesate" ! DE CE Nu era ACTIVA ... DE CE inca NU se activeaza?)
~,
trimis prin messenger (azi 14.02.2010.7):
http://www.youtube.com/watch?v=pZHTglNWNqg

~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm