ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 13 februarie 2010

DoarATAT

Bună Ziua !
Vă doresc un AN NOU Minunat!
La Multi Ani !
Doamnei Mariana !
(si celor care pot primi...)
~

De mână cu Prietenia !

"Prietenia ...
...
...
se trăieşte ...
dacă am înţeles că Prietenia,
e Însuşi Hristos."

Cuvintele scoase de mine:
"...nu se cerşeşte,
nu se oferă,
nu se visează
... pur şi simplu"

DAR ... cei care OFERA sincer ... si sunt RESPINSI ... tocmai de cei ... CARE ... "cred" ca SUNT depozitarii ... PRIETENIEI ?!! SI sunt respinsi NU din cauza lor, ci din cauza ..#..Unui NEAVENIT..#.. care (probabil din PIZMA) ... isi DUCE in Continuare CAMPANIA de DENIGRARE ... folosind procedee de hacker ... iar MULTI din cei care i-au intors SPATELE, L-AU Lovit TOT pe cel denigrat !!!!!!!!!!

DA, despre mine este vorba !
Eu sunt cel denigrat ! inca din luna Iunie 2009. ... si IATA ca durerea mea SPORESTE, doar rasfoind paginile ACESTUI Blog ... PE Care l-am evitat TOCMAI din Prietenie ! Ca si pe TOATE celelalte Bloguri ... care m-au cunoscut, pe care eu le cunosteam !
Am lipsit ATATA timp ... de la o viata "normala" (IN Virtual)...pe care NU O MAI POT Recupera !

Si asta ... pur si simplu ... pentru ca cineva MI-A UZURPAT :
AVATARUL si Pseudonimul ! Evident ... pe ALTA adresa de Profil !
Desi am ATENTIONAT pe TOTI, in nenumarate randuri asupra faptului ca SUNT Clonat ... MAI Rau era !

Nu am venit sa-mi VARS Necazul !
Ma IERTATI daca TOTUSI ... asta am facut !
DAR MA DOARE ...
... CUM vreti ! ... am sa ma inchid ... tuturor !
Oricum, NIMENI nu ma mai baga in seama ... CAT TIMP Pierdut DEGEABA !
~
Ma bucur ... CA VOI ATI Inflorit !
Dar ... eu ... DE CE m-am ofilit ???
~
Adresa mea de Profil:
http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721 ... DESI ... nici in aceasta ... NU MAI AM Incredere !!!
~
Va Iubesc !
DoarATAT
~la 13.02.2010.6 ~ 10:12 AM .
~UpDate...14.02.2010.7~18:45
:
"Bună Ziua !
~
Vă mulţumesc pentru Înţelepciune !
Am revenit ... Să cer Iertare !
...mi-am regăsit "Supărarea", dar ... NU pot să o "şterg" (să apăs pe "coş") ... NIMENI nu-şi poate "modifica" Trecutul RECENT !
~
De ce am fost (şi ... mai sunt) SUPĂRAT !?? (deja aţi aflat...) pentru că "ALŢII" au înflorit, în timp ce "eu" "m-am ofilit" !
ŞI CE DACĂ !? (ar fi prea simplu!).
~
Sunteţi Minunaţi !
eu --- am introdus "moderarea comentariilor" (dar ... le-am ŞI SCOS ... "trântind uşa în nas", celor puţini ... care ar putea să mai vină pe la mine !)
eu --- m-am Reanalizat...şi, mi-am dat seama (de ceva timp)(iar ACUM ... în Comparaţie, pentru TOT ce am fost) CĂ NICI eu ... n-aş fi avut CE comenta ! (sunt excepţii ... puţine !)
Dar NIMENI nu poate să mă facă MINCINOS, sau că n-aş fi FOST ÎNCĂ DIN start ... FOOOARTE Deschis ! (a se vedea ... măcar "Minimal" !)
Gata ... VĂ rog din tot sufletul, să mă lăsaţi ... SĂ RECUPEREZ !
~
deocamdată voi rămâne "închis" ... probabil până îmi voi face Blog pe WP ! -- anumite "articole" (mai vechi) pot ... şi probabil, LE VOI "înlocui" !
Vreau SĂ FAC mai întâi CURAT !
~
Vă Mulţumesc !
Vă rog să mă Iertaţi !
("Invidia" ... nu intră la Calităţi creştine !).
Doamne ajută !
amin.
~
18:46
~,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm