ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

luni, 24 ianuarie 2011

Karina - playcast art

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOBLQeF4_hzNzisRq1cztuM8-iP4FD_hVgtxBrqeJl7BhzYWb6dsIYWy0G9Qvqq5360DEfJOOBaxaWCd2LaiBjxkk7MA4wedGiFu1C6git5wrC9P1mvSC7p65rOWkge4rQEuCjyvw7hD4/s1600/diplomablogdeblog10.gif Concurs gen Leapşa ! 
In acest sens CITITI:
BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Categorii în concurs ;
Bloggeri, vi se pregăteşte ceva! ;
BLOG DE BLOG - cele mai bune bloguri din 2010. Regulament organic
~
Karina - playcast art
Cu pumnul strâns, nu se poate da mâna cu cineva. Indira Gandhi
~
UpDate la 24.01.2011.1~7:24 AM ... Semn de carte ! Totuşi există Spiritul CRĂCIUNULUI [1] !!!
Întradevăr ... deşi desuetă pentru cei care ŞI-AU AŞEZAT-O sub titlul de Blog ! 
V-am mulţumit pentru că "m-aţi băgat în seamă" ! 
Aţi făcut două agrafe pe cele două bloguri principale ale mele. 
Apoi ... v-aţi retras ! ESTE dreptul dumneavoastră ! 
Însă, pentru mine ESTE O CATASTROFĂ ! 
Nu mă mai interesează că este o dovadă în plus, că NU SUNT recunoscut ca o persoană INTEGRĂ ! 
Nu mă interesează că NIMENI de fapt NU CREDE că NU EU am fost Clona ! 
Pentru acest lucru, mulţumesc în SPECIAL nu Clonei (care se pare că a "dispărut") ci: 
Doamnei Elena Marin-Alexe, căreia ÎI PRETIND să-şi ceară SCUZE PUBLIC !!!! 
Domnului Adrian Frăţilă, căruia ÎI PRETIND să-şi ceară SCUZE PUBLIC !!!! 
PRETIND scuze publice de la cele două persoane, CARE ... din punctul meu de vedere AU FOST ŞI AU RĂMAS COMPLICII Clonei mele !!! 

Eu nu am dat năvală să preiau ADRESE ... la mine, doar ca să îmi crească ratingul (dacă nu am scris corect în engleză, nu mă interesează, căci NU cunosc această limbă, dar o respect; însă ... acum NU caut să verific, corectitudinea unui CUVÂNT ! ~ din altă limbă). 
Nu voi anula nici postări şi nici bloguri PERSONALE !!! 
Am o postare în care AM COPIAT de pe Blogul doamnei Elena Marin-Alexe, toate CONEXIUNILE dumneaei (atât cât am reuşit) TOCMAI pentru A NU DERANJA ! 
Ce nu s-a înţeles ???! PENTRU a nu deranja ! 
Există un Blog, cu postări în domeniul RELIGIE. Nu-l numesc. 
Acel Blog ESTE închis comunicării DINSPRE NOI - înspre AUTOR ! (Fiind "religios" ... consider că ESTE o Binecuvântare pentru autor ! Deşi ... este discutabil !). Acel Blog este DESCHIS doar pentru A FI CITIT !!! Îi mulţumesc pentru că nu m-a BANNAT şi pentru că MĂ LASĂ să citesc ! 

Stimată "colecţie" de AUTORI ai Blogului Karina - playcast art , NU cunosc motivele pentru care ŞI DUMNEAVOASTRĂ mă evitaţi ! Nu am timp CA EU să repar, ceea ce a stricat ALTCINEVA !!! Tocmai de aceea VĂ REPROŞEZ această atitudine ... sfidătoare ! 
În rest ... pot să procedez AIDOMA acelui Blog : 
MĂ ÎNCHID COMPLET COMUNICĂRII ... dinspre EXTERIOR ! 
VĂ MULŢUMESC ! 
Vă doresc Un An MINUNAT ! Mai BUN decât toate celelalte (din trecut) la un loc ! Un An plin de Beneficitate ! 
LA MULŢI ANI ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, Pace în Suflete, alături de cei dragi ! Acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! 

Cornelius, .
Etichete: (pentru ca la "etichete" NU intra toate !)

" Oracol " "Poezii - 1974" "refuza" sa apara la mine +R 1 - pelerin ? A-CUI-Este-? ABC Abis abur abuz Ac_Tiv academician Accent Actualizare ACUM ADEVARAT A INVIAT Adevăr Adrian Păunescu adâncime afara afară aici Ajutor pentru ALEXIA AJUTOR-UMAN al-treilea Alb ALEXIA alimentar am fost si eu am raspuns Amin amintiri Analiza anulat apel Apel de OM Arc-en-ciel Arhiva CORNELIUS ROSCA (2) Ascultare asumat atitudine B CIRCUMFERINTA SDC13895 B MAGNIFIC SDC13885 Blog-Principal-CORNELIUS-ROSCA Blogul=familia-mea bluf Buna Vestire bălării Băsescu Caietul cu Frunze Cantece bisericesti ortodoxe capat capră Cartea_Sfintilor_Zilei cazna Celor-ÎNCERCAŢI CENZURAT Chichiţă Citate comentariu salvat COMUNICARE comunismRomanesc Consecventa CONSTRUIM-sau-?-distrugem Construind Credinţă cuget de Slavă Cuget VAG curat CURCUBEUL_Iertării cuvânt CĂLDURA SDC11945 cărăbuş Căutare DAR de-o CLIPĂ De DOR de la prieteni CITIRE de verificat De-a viselea debut definiri definite Demiurgul minciunii Desigur detalii_premiu Dezamagire dicţionar din Liceu Diverse Doar atât drag Draga neichii mamă DRUM Efort URIAŞ elementar Ermetic Eva=Viaţă Familial~Conexiuni fapt Fara-Speranta februarie Franţa Frate mai tânăr friday flowers Frunze Frunze PUTREDE fără de eu Gata: eu tot VA IUBESC Gata_. GHIRLANDE Go1 Go2 Go3 Go4 Go5 Go6 Go7 Go8 gogoşi gol GRUP GUNOIUL din Ochi Hai ... ACASĂ Hazna Iertare incipient Individual şi ÎMPREUNĂ Iubire I~maculat~URA JOS La Mulţi Ani MAJESTATE loc de dat cu CAPUL luati_de_ăla Magnific Marea Neagră masiv melita metamorfoză minciună Minune-contemporana Moaste model modLansat momentan Mortua-EST mosor multimi muzică mărunţişuri măturat 1 Natura ... umană necesar neclasificată Nevolnic niciodata NOAPTE luminată noi NU noir Nu-intra-la-gadget Născătoare de Dumnezeu nătâng o zi Observatori ... faţă în FAŢĂ OGLINDA oglinda SPARTĂ Oglinzi OM om_Oameni_OMENIRE PAGINA DE START Partidul paşi Poem Poeziile altorNoi Preluare Premiu Prieten drag ... cu Bun Suflet prieteni adevăraţi Prietenie ... Virtuală Prima primul PAS prisos proiect putrede r-u-g-ă Radio ortodox NOU real Recuzita revenirea Rostogol 1 ~B rostogolire rugăminte rădăcini Răspunsul-meu S proprietar JUNGHIn coaste S-au gasit acte ... LA sacralitate Scala de STRESS Scrisoare deschisă senin Sfat Singuri ÎMPREUNĂ SOMN ... "de Voie" Speranta Speranţă suflet Superfluu Să le luăm locul - cu CINSTE Să nu ne tragem de şireturi Taină tandem Tardiv Tatonări Tatăl nostru TERRA ACTIVA Tirania electorală toateblogurile.ro tradus Trecutul_meu trăiri Turnul MEU de Fildeş Tâmp Ultima adresă Uneori varZA vechituri VIAŢĂ VÂRSTE www ZBB zece zi muntoasă Zombie ZOO ÎMPREUNĂ început ÎNCREDERE înţelesuri Ştiinţă 
De ACUM ... ma blochez ! Imi cer Iertare DACA EU (Rosca Gheorghe Cornel !) v-am deranjat ! 
VA CER IERTARE ! ... daca eu am deranjat pe cineva CU sau FARA intentie ! 
NU eu am fost Clona mea ! 
Eu am fost cel clonat ! 
Eu NU RASPUND pentru FAPTELE si EFECTELE produse de ALT~CINEVA (altcineva !). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm