ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 7 ianuarie 2011

La Mulţi Ani MAJESTATE ! ~ 4

ATITUDINI
~
Ieri, teatrul de Comedie, a împlinit 50 de ani !
Cândva, pentru vreo 3 (sau 4) ani, am făcut parte din colectiv. Pe vremea aceea ... oamenii erau mai apropiaţi, mult mai apropiaţi decât astăzi. Erau mai deschişi, mai comunicativi, mai direcţi, fără fereală. Atunci, mai mult decât astăzi ... eu (EU ... EU) eram mult mai timid (îmi făcusem SINGUR nişte criterii de "evaluare" ... care mă "plasau" ~ mai tot timpul ~ pe ultimul PLAN (loc, pe ultima poziţie). Acum (vorba lui GĂRDESCU ~ Dumnezeu să-l Odihnească ! ~, sau ... Baronul Munchausen) este ... VICEVERSA !
În 1960 (poate, totuşi ... 1961) "ai mei" (părinţii mei ... adică) au cumpărat TELEVIZOR. Dar nu aveam voie ... decât la desene animate. Erau unele "ruseşti" O MINUNĂŢIE ! Nici nu-mi trebuia TEXTUL, imaginile erau (am ... un LipSUS ... o să revin) ... (da, mi-am adus aminte:) ... sugestive ! Ufff ! M-am senilizat ... stând cu "nasul" numai în calculator. Nici nu mai ştiu ... de când n-am mai citit ... CEVA. De fapt, "ultima" a fost Alchimistul, de ... Coelho (Paulo). Recent, am promis să citesc DEMONUL. Am purtat-o în traistă (EU plimb mereu ... O Traistă ! Mihaela, [Dumnezeu s-o ierte !], mi-a tot cumpărat ... gentuţe "tip" Diplomat, de câte ori se stricau fermoarele. Nu suferea să mă VADĂ cu ... traista DUPĂ MINE ! ... acum, că nu mai este "aici" ... MI-O REAMINTESC ... TOATE CELE ... şi iar plâng ! Ca prostul !).
Neam de traistă ! NU că aş fi ... aşa se spune ! Nici Getuţa (Dumnezeu s-o Odihnească !) nu "agreea", dar ... de la ea AM ÎNVĂŢAT multe ! Printre care şi [să nu reproşez]. Iar acum, toate amintirile despre Getuta, sunt nişte ... delicate şi fine ... Reproşuri !
Eu ... am trăit ! Cred că voi mai trăi încă ! Nu pot să renunţ la amintiri. Ori ... poate că "ele" nu pot renunţa la mine. Încă ne împăcăm bine.
La Comedia, am jucat ŞAH ! (Domnul) Cornel Vulpe ... juca foarte bine ŞAH. Şi ... nu se supăra (!) când "mânca bătaie" ! Era foarte OPTIMIST şi ... se detaşa rapid de "probleme". Poate ... de aceea nici eu, nici alţii ... NU putem fi ACTORI. Nu este doar TALENT, sau HAR. Este o Veşnică "rupere", detaşare ... MOARTE. Pentru aşa ceva ... trebuie şi DĂRUIRE !!! Ori eu, eu cred că şi la acest "capitol" ... scârţâi rău de tot !
Dăruirea ... seamănă cumva cu Moartea, cu detaşarea ... cu "ruperea" DE LA TINE ... către ... ALT CINEVA !!!
50 de ANI de DĂRUIRE ! Aşa ceva ... POATE fi Mimat, tot CU DĂRUIRE !
(ei ! poate că exagerez ... "ca de obicei". Şi eu M-AM DĂRUIT, aproape TOT TIMPUL ... CELORLALŢI !!! Doar că ... nu eram încă ... pe nivelul hărăzit ! Încă NU am atins (în FAPT) acel "Nivel" ! Tot timpul ... am tangentat ! Parcă ... cineva m-ar fi vrăjit ! Parcă cineva ... "m-a lucrat") (de pe la 4 ani ... mă tot lucrează UNUL/ALTUL ... şi abia acum ... [abia ACUM ???] ... m-am deşteptat ! De ce ABIA ... acum ? Ce pot eu ... să mai fac acum ??) (Voi face 55 în curând. O ... eternitate GOALĂ. NEANT. Zero barat. Vid absolut. La "concret" ... pentru MINE, nu am "făcut" aproape NIMIC. Sunt propria mea PAGUBĂ, dar ... benefic celorlalţi. Celor care, au ştiut ... să mă lucreze ... punându-mă LA LUCRU !).
~
Acum ... ESTE Frig mare în "relaţionări". Acum, aş avea "ceva cotă ... valorică" în proprii mei OCHI. Doar că, NU am fost singurul "lucrat ... la greu" !!!
Aici ... în MIORITIC, oamenii (Oamenii) aveau (poate că ... ÎNCĂ) NEVOIE de ... "Tătucu". Aşa ... ni s-au "transmis" ... programele ! Toţi Oamenii (oamenii) sunt PROGRAMAŢI !!! Unii într-un fel, alţii în alt fel. Sunt ... câteva FEL-uri. Zonale ! ~ Temporale ! ~ "Viabile" cele mai noi, perisate ... marea majoritate. Toate însă sunt defecte. INDIVIDUL îşi păstrează propriul PROGRAM !!! Câţi indivizi, tot atâtea ... "Programe" ! Desigur, marea majoritate ... sunt ALTERATE ! Chiar şi "cele BUNE". Idealul ... este: CEL LĂSAT LIBER !
Doar că, exceptând "sincopa" ... de 2000 de ani, NIMENI nu este cu adevărat LIBER !
Ori, paradoxul creat de "sincopă" ... ERA acela ... al ELIBERĂRII !!!
Conştiente, asumate, individuală şi colectivă !!!
Jale MARE !!! [ ... :) ... ]

Azi dimineaţă, punând titlul acestei postări, am dorit să comunic ALT CEVA. S-a ales praful ... şi mi-a intrat în "ochi". Acum mă întreb ... ce aş pune în această postare ? 
Este deja ... ALT TIMP. 
Eu ... sunt deja, în ALT CONTEXT. 
Azi dimineaţă ... eram BLOCAT ! Deşi ... devenisem LIBER ! 
Acum ... pot publica ! Deci ... iar SUNT ÎNLĂNŢUIT !!! 
Măcar ... să ALEG ! Ce ? CALITATEA desigur. Dar ... "revizuind" NEURONUL (este cumva ... patent: Mircea BADEA ?), ori poate ... neuronii (?), contează, de fapt ... câte conexiuni s-au realizat. Cu cât numărul conexiunilor este mai mare, cu cât VITEZA "lor" este mai mare ... dar, de fapt CHIAR AŞA E ??? Nimeni nu are UN NEURON. Şi dacă ar avea, cu "ce" ar mai face conexiuni ? La urma urmei ... CE SUNT "alea ... conexiuni" ? "Ele" nu au ... personalitate. Sunt doar ... PUNŢI între ... două "chestii" numite NEURONI. Dar chestiile astea ... ce fac "ele" ? Care-i rostul lor ? Se realizează oare ... "de-o finalitate" ??? "Concretul" exterior ... neuronilor, acestora le este ... IMPALPABIL. Cu toate acestea. neuronii PRELUCREAZĂ ... "date" şi din exterior. Dar dacă de fapt ... ESTE viceversa ??? Atunci ... cum aleg Calitatea ? 
Nu cumva ... Calitatea este aceea care MĂ ALEGE ... pe mine ? Nu cumva, este ... o PUNTE ? Iar eu ... doar "UN NEURON" ??? 

La Mulţi Ani MAJESTATE ! 
~

I - Lacrima din paradis 
 
4. 
 
Îmi este visul apă moartă, 
îmi este apa ruptă-n toartă, 
îmi e plecarea prin grădină 
şi zorile într-o sulfină. 
Îmi e urciorul adunat 
din gând sărac, înverşunat, 
din lacrima pământului, 
din chinurile vântului. 
Şi mă adorm lângă copac 
să-mi fac din frunza lui colac, 
colac de vis şi amăgire, 
colac de dor şi pomenire.
 
 
versuri de 
mariana rogoz stratulat 
(suflet de cocor) 
~
La Mulţi Ani MAJESTATE !
~
Azi dimineaţă am citit ceva foarte interesant, de fapt, ceva foarte viu ! Găsisem chiar şi ceva, pe care "să-l citez" la mine. După care CITAT, urma articolul pentru POSTAREA 250 !!! Asta. Au trecut 10 ore ! (17:22 !) Demult ... sunt ALTUL. Şi iar, şi iar ... altul.
Acea "postare" ... nu există, a rămas ... DoarATAT: ca NUMĂR = 250.
Îmi ASUM ... responsabilitatea acestei PIERDERI. Mă duc "să văd" ... pe cine "VOI BATJOCORI" ... prin simpla prezenţă, căci de ... COMENTAT, nu scapă !
~
Dar, până atunci (căci ... DEJA m-am răzgândit ! căci ... "AM" cuvânt !) STAU să-mi reamintesc ... BAZELE PROGRAMĂRII !
~
Eu sunt Domnul Dumnezeul tău, Care te-a scos din pământul Egiptului şi din casa robiei. 
Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine !
(Ieş. 20, 2-3).
~
Nu există ALT ÎNCEPUT. Este doar o reluare, de parcurs de fiecare. Fiecare SUFLET VIU ("Eu sunt Domnul Dumnezeul tău, ..."), egal de diferiţi, dar având suficientă "înzestrare" pentru a face faţă ("...Care te-a scos din pământul Egiptului şi din casă robiei."), pentru a FACE FAŢĂ eventualelor abateri ... datorate Neascultării ("Să nu ai alţi dumnezei afară de Mine !").
Este primul îndemn, din cele cunoscute sub denumirea de "Cele 10 Porunci".
Este foarte restrictiv, dar şi foarte LARG prin Libertatea "lăsată" ... omului. Restrictivă, pentru că Dumnezeu se autodefineşte în "Relaţia omului cu Creatorul său", stabilind clar "graniţele" ... unui DRUM~ fiecăruia altul, tuturor "acelaşi parcurs". Dumnezeu este inflexibil, are acelaşi "comportament" pentru fiecare. Acela de "îndreptare" după "depistare".
~
Update la 07.01.2011.5~2:48 AM
Gata. Am adormit. Aş continua, dar ... la ce bun ? Acum voi preciza (prin link ... mai sus !) citatul care mi-a plăcut (mai jos). :
:
(un bob zăbavă ~ 2:54AM ~ să citesc încă o dată !)
 
"Trebuie să trăim expresia omului sărac ce stă în nevoinţă. Înainte de a dobândi o masă bogată de Crăciun, trebuie să dobândim o inimă curată, un suflet blând şi iertător, să ştim să primim greutăţile şi persecuţiile vieţii noastre de zi cu zi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm