ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 4 iunie 2009

Fericiti cei saraci cu duhul...

Dumnezeule MARE, Tata Ceresc, Sfanta Treime, Doamne Iisuse Hristoase ... TE rog, Lumineaza-ne !
.. of ..
unchiesul spunea...
Adevarat s-a Inaltat!Invatatura crestina ne invata sa iubim si sa iertam!Interesant mod de a asterne gandul. Am venit si ieri, am ramas surprins placut ce vad, insa, nu aveam timp sa astern cateva randuri si-atunci mi-am zis, de-mi place si peste-o luna oi reveni chiar daca omul m-o "cenzura definitiv":))
28 mai 2009 18:44
..si iar of..
~
~~
...Si ne iarta noua greselile noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri !...
~
Recomand http://subiecte.citatepedia.ro/despre.php?s=sup%E3rare dupa ce-mi REVIN.
Daca nu-mi revin, INCHID peste tot !
~ Va Iubesc, dar chiar m-am blocat...cat de mult poate sa strice "grija de aproapele", atunci CÂND ESTE IMPINSĂ LA PAROXISM !! Si va fi preot...in curand. Doamne fereste !
~
Acum inteleg CÂTĂ RĂBDARE a avut (nu dau nume, nu sunt autorizat...imi pare rau).

3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-am trecut cu această adresă la blogroll şi voi prelua blogul tău prin feedreader, pentru a fi la curent cu postările... Baftă în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Probababil că poţi pune un link către mine pe coloana cu blogurile pe care le urmăreşti... În ceea ce priveşte temă de blog cu două coloane laterale, nu ştiu ced să spun, tema mea am regăsit-o numai la blogger, poate sunt alte variante la blogspot sau la wordpress... O zi cât mai bună îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm