ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 5 august 2016

Avem parte

Ne naştem pentru a muri 

Toate "neamurile" ... sunt unul. Că aşa-i scris în Biblie. Ce inspirată!
Dar desigur, vorbim despre oameni. Căci toţi ne suntem "veri", trupeşte. Căci toţi ne suntem "fraţi", sufleteşte. Avem parte de ... cuvinte. Aici e aici, căci acestea deşi ne apropie, utilizarea lor, ne dezbină! Unii dintre noi utilizăm cuvintele spre a dezbina. Şi a fost o naştere, şi vor fi multe morţi.

A mai murit 

Radu Beligan (14.12.1918-20.07.2016) Lucrător pe teritoriul patriei pe care a slujit-o ca actor timp de aproape 80 de ani! Cuvintele vor fi mereu insuficiente pentru a cuprine această performanţă într-un sumar de lămurire. Se spune că fiecare carte citită, adaugă respectivului cititor ... o viaţă; cîte cărţi citite, tot atîtea vieţi acumulate. Cu aceeaşi dărnicie, pentru toţi. Ei bine, închipuiţi-vă că artiştii în general vorbind, sunt de drept nişte creatori. Aceşti oameni creează - prin opera lor - tot atîtea vieţi, de dar. Însă actorii, cei "obligaţi" să intre în pielea cîte unui personaj, pe care-l creează neîncetat, oferindu-i mii de faţete, sunt într-o permanentă stare de "experimentatori ai morţii", pentru fiecare rol în parte. Fiecare personaj se ataşează de structura intimă a celui ce intră în rol, făcînd să vibreze întreaga-i entitate după caracteristicile personajului, fie bune, fie rele. Iar aceste caracteristici, înnobilate de măiastră interpretare artistică, atrag la rîndul lor ... oprobiul, sau binecuvîntarea publicului, care lovesc însutit, la fiecare spectacol, la fiecare vizionare, în structurile intime ale fiecărui actor, sau interpret, afectînd fie pozitiv, fie negativ, în funcţie de rolul asumat. Un actor "moare", sau "renaşte" astfel, pentru fiecare rol, în fiecare seară de joc, sau interpretare, înmulţit cu numărul celor care fie "îl condamnă", fie "îl slăvesc". Şi rezonanţa rămâne şi se amplifică prin însumarea tuturor vizionărilor din partea publicului. Desigur, aplauzele, florile, bisurile finale sunt cele care diminuează din efectul nefast, fără însă a-l micşora complet. Acest sacrificiu greu de înţeles, greu chiar de acceptat, izvorăşte desigur din marea lor iubire de oameni, din setea tuturor creatorilor pentru frumos, pentru adevăr, pentru împărtăşirea acestora către semenii lor mai puţin înzestraţi în virtuţi umane, sau mai puţin cunoscători şi trăitori de însuşiri spirituale ale desăvîrşirii umane.
Suntem Singuri, dar suntem Împreună!

A mai murit 

Regina Ana a României (18.09.1923-1.08.2016) Anne Antoinette Francoise Charlotte Zita Marguerite Principesă de Bourbon-Parma, s-a căsătorit cu Regele Mihai în exil, avînd împreună cinci fiice. S-a auto-considerat un om normal pe care viaţa l-a şlefuit într-o moralitate şi exigenţă desăvîrşite. Un adevărat exemplu, demn de urmat. Sunt întristat de faptul că mi s-a interzis buna cunoaştere a realităţii, atît în anii de "comunism", dar mai ales în anii din urmă, de după evenimentele din 1989. Minciuna care a asigurat anii de neştiinţă de pînă în aşa zisa Revoluţie Română, s-a prelungit pînă în zilele noastre, mulţi dintre români continuînd să orbecăie în bezna neştiinţei, amăgiţi cu vorbe din 4 în 4 ani. Ştiu că m-a durut impoliteţea prin care Regele Mihai nu a fost primit în ţară, la prima tentativă de revenire. Ştiu că m-a bucurat primirea călduroasă pe care a avut-o în Bucureşti. Ştiu că s-au pierdut ani buni, ani în care acest popor, această ţară ar fi revenit la normalitate, păstrîndu-şi forţa economică şi chiar amplificînd-o dacă ... dacă s-ar fi dorit cu adevărat. Din păcate, din anii 1990 şi pînă în prezent - 2016 - am asistat la distrugerea acestei ţări şi la împrăştierea acestui harnic şi demn popor. Credinţa noastră creştină, strămoşească şi milenară, este singura care ne mai menţine ... pe linia de plutire. Dar "cozile la topor" continuă să lovească în singura sursă de înalta moralitate - Casă Regală a României - care încă nu şi-a reintrat în drepturile uzurpate în 1947 prin ameninţare şi şantaj.
Sunt sigur că aş fi iubit şi pe Rege ca şi pe întreaga Familie Regală, la aceeaşi amplitudine cum mi-aş fi iubit Ţara. Doar că nu pot să mă prefac şi să mint, nu pot să mă mint: trăiesc o mare confuzie, o mare deziluzie şi o mare neîncredere! Clasa "politică" şi chiar actualii guvernanţi - aşa zis ... "apolitici" - continuă la modul nesăbuit, dar fanfaron, să-şi aducă aportul la distrugere. Tupeul maxim atins: pentru anii de "lansare" a legilor distrugerii controlate, aceşti nelegiuiţi şi-au decretat prin lege, pensii ... "de merit". MERITUL Distrugerii, desigur!
Suntem Singuri, dar suntem Împreună!

A mai murit 

Mara Ungureanu, o colegă de-a mea de servici, în vîrstă de 67 de ani. Desigur că orice moarte ne doare. Doar că morţile celor care ne-au fost apropiaţi, în special ale rudelor, dor cel mai tare!
Dumnezeu să-i odihnească pe toţi răposaţii noştri!! Amin.

Marie Laforêt - Un peu l'amour Robert Burton
În fiecare zi, dimineața, 
Noi luăm aceeași cale. 
În sat se râde, 
Știu că au înțeles: 
Tu mă iubești, dar nu-mi spui nimic. 
   
Tu mi-ai recoltat buchete 
Cu flori de cîmp și afine sălbatice, 
Și, când ți-am zâmbit,  
Tu mi-ai întors zâmbetul, 
Dar niciodată n-ai știut ce să-mi spui. 
   
Astept, 
Să-mi vorbești despre dragoste. 
Florile primite 
Trăiesc neofilite, 
Eu mor un pic în fiecare zi. 
Căci încă aștept, 
Să-mi vorbești despre iubire, 
Să mă curtezi ..., 
Să facem dragoste un pic. 

Un pic de dragoste. 
Un pic de dragoste.   
    
În toamnă, vom merge 
Să culegem mure în pădure la Anon, 
În serile răcoroase, 
Vei așeza pe umerii mei, 
Un șal mare,  iar mâna ta mă va atinge. 
   
Astept, 
Să-mi vorbești despre dragoste. 
Florile primite 
Trăiesc neofilite, 
Eu mor un pic în fiecare zi.
Căci încă aștept, 
Să-mi vorbești despre iubire, 
Să mă curtezi ..., 
Să facem dragoste un pic. 
~
Cornelius, :(

Un comentariu:

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm