ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Mai ieri ... -- 23 . 06 . 90 --

" In perioada scrierii caietului ( a ideilor ) , setea de cunoastere , de acumulare de noi idei cunostinte , era foarte mare . Acest lucru reiese clar din implementarea de idei proprii mai vechi , de data recenta , sau care se nasteau pe masura ce scriam in caiet , completandu -le cu idei ale altor persoane , din anturajul momentului , extrase din lectura obligatorie , extrase direct din Theofil Simenschy - " Un dictionar al intelepciunii " , idei care la momentul respectiv ( 1975 ) prezentau afinitati , tangente , sau chiar contraziceau propria mea gandire . Tot ce am scris impunea logica , laconism ( chiar fortat uneori ) , sinceritate , dorinta de a " recepta " cat mai multe idei , idei care sa fie prelucrate la nivel constient si subconstient . Fraza amendata de Z.M. datorita laconismului ei care lasa loc la o interpretare tendentioasa , in contextul general se refera inconfundabil la " profitul "de a invata , de a extrage idei din viata , din experienta proprie , la modul cel mai activ posibil : " sa profit mereu de situatie " . Deci sa asimilez , sa memorez , sa creez permanent , in fiecare clipa a vietii , in orice conjunctura ( situatie ) oferita de viata , chiar si in somn .
In caiet am precizat la un moment dat , in mod intentionat exagerat , ca dupa completa lecturare , fiecare idee citita separat , contine intregul . In 1975 si mai tarziu nu banuiam , nu-mi dadusem seama inca de faptul ca scriind tot ce am scris , ma asemanam , dar nu la acelasi nivel , cu modalitatea oferita de BIBLIE . Desi pus la " naftalina " , caietul redescoperit acum o luna - doua , mi-a oferit surpriza de a constata ca ideile care-l alcatuiesc , esenta sa , apar in multe situatii si opinii actuale .Imbogatit cu experienta acumulata de la interdictia caietului si pana la revolutie si in prezent , reconsiderarea caietului se impune de la sine . Daca in 1975 nu stiam inca la modul cel mai strict lamurit ce doresc , ce urmaresc , cum finalizez , astazi , acum , am nevoie in primul rand sa fac o sinteza a caietului . Mai intai il voi transcrie ,eliminand ideile care se departeaza de motto si precizare . "
Precizarea am anulat-o chiar azi ( 31.01.09 ) , era prea " sarita " . Din pacate , am pus din nou caietul " la pastrare " -- chiar in '90 -- , dupa ce apucasem sa transcriu cate ceva : 48 de foi de caiet studentesc cu foi veline . Daca cineva interesat va citi " tampeniile " mele , sa tina cont de cei trei timpi : " dinainte " , " imediat dupa " , " acum - blogand " . In rest , scriu si din alte motive , cel principal : chiar am nevoie de TRECUTul meu in incercarea de a face ceva - ceva .

2 comentarii:

  1. Hristos A ÎNVIAT !
    ~
    Bine te-am regăsit, "trecutul meu" rămas în urmă !
    NIMIC nu s-a schimbat, de parcă NIMIC nu s-ar fi întâmplat, cu adevărat !
    NIMIC n-am aflat; poate că, alegând prea multe OGLINZI, am încetat să mă mai "zăresc". Ceea ce nu-i rău, căci NU PE MINE trebuie "să mă CAUT", nu pe voi trebuie să vă caut, nici pe Adrian, sărmanul fotograf amator, SUPĂRAT PE MINE, nu pe Clona mea ! Nici pe doamna Elena Marin-Alexe, lipsită COMPLET de fair play, crezând că E PANACEU UNIVERSAL, care însă ... după ce te invită LA PLIMBARE, te aruncă din "căruţă", de nu te vezi, dacă nu-i INTRII ÎN "Graţii" ! Ale dumneaei ! Căci dânsa ÎI ŞOPTEA VORBELE ... Mântuitorului nostru ! Dânsa ÎI PORUNCEA pe cine "să bage în seamă ... şi pe cine NU !". Hotărâtă, rău de tot, pe "făcut BINE" ! Binele dumisale, desigur !
    Măi "ăla" din trecutul meu ! Te rog să STAI cuminte ... în căruţă ! Taci mîlc ! Fii dăstept şi "ascultă" de VIZITIU ! Chiar dacă-i femeie aprigă, CE NU IARTĂ, nici în Iad !
    ~
    Resentimentele te-au anemiat, "TRECUTULE" ! Nu ai FOST LĂSAT să cunoşti în TIMP REAL, "producţiile" semenilor tăi ! Nu te-au lăsat să evoluezi firesc ! Ai pierdut TIMPUL în apărări STERILE ! Eşti un TÂMPIT ! Iartă-mă că îţi spun o nerozie, dar ... LAS-O SĂ FIARBĂ ÎN SUC PROPRIU ! Ce şi-a ALES, aceea va şi CULEGE, multiplicat desigur !
    Vezi mai bine şi "te-adună" şi CAUTĂ DoarATAT: CELE SFINTE, Cele Tradiţii STRĂMOŞEŞTI, CELE BUNE !!!
    Să SE ADUNE !
    Doamne ajuta ! Amin.
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ADEVĂRAT a Înviat !
    ~
    Hai, stai cuminte !
    ~
    Cornelius, :)
    PS:
    "Pluribloggerule" ce eşti ! ~,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm