ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

miercuri, 15 aprilie 2009

De veghe LACUSTELE (26.03.2009)

Cuvintele uneori construiesc daramand , alteori darama
construind...caractere , prietenii , oameni .
BineTze !
Pacala va saluta !
Glumesc , desigur ... oricum , fara notiuni de engleza , nu pot
recunoaste decat ... niste repetitii ...cunoscute pretutindeni
diluarii temporale ...
N-am stiut cu cine ma pun : invat chineza , araba , hindusa ,
mongoleza , scriu aceeasi poezie in cinci limbi asemeni de
diferite , cumpar o bicicleta si ma mut pe Luna , pe Jupiter , pe
Nibiru , loc sa gasesc , Universul e mare ... si naivi multi , dar
BU-NI-
Sandra Brawn e mic pitic oglinzi multiple ... reflectand
imprumuturi diverse ... de colo pana colo ... aducandu-si
aminte sa puna punct si apoi reluand , din fata , din profil , de
sus , acelasi eu tesand , paienjenindu-si plasa in casa cu1000
(sic.nu1001) de ferestre , senin in zbor de fluture , larvand alt
fluture ... Pacala .
Ajunge ... paienjenis secat ... sunete neam ... fraze
arestate ... potriviri ciudate ... intelesuri plate ... deslusiri
uitate... aproape necomentate ... auzim cand glasuim , sau
doar SUIM ... sa le potrivim ... la inaltimi de Suflete ...
caderilor zgomote ... goale , nude , vide , seci .
Oglindind ne'oglindirea ... uneori ne'oglindind oglindirea ... cand
va priveam eram tot eu ... cand eu priveam credeam c'a VOI ...
ma regaseam in rataciri ... ma rataceam in regasiri ... viitorul
mimand prezentul in imensitatea trecutului ... capcana
trecutului OGLIND'A imensa in reflexul UNIC al viitorului lipsa ...
Pe cine oare am sa jignesc , ridand prietenia ... efemera ridare
a jignirii , prieteniei invatat'a Stapana ... sau chiar cuvant
STApanind : bi_rou de ra_bin ; e bine_rau de rau_bine ... si
uneori e rau_bine de bine_rau ... culcand orizontal un OPT .
Aprob dezaprobarea .
Dezaprob aprobarea .
Cine vrea sa traiasca , trebuie mai intai sa moara !
Cine vrea sa moara , trebuie mai intai sa traiasca !
.
Mi-am dorit ... o OGLINDAAA ...
Si iata ... acuma o AM ... Ammm !
.
Stiu ... ca stii ... ca stiu ... ca stii !
.
Publicat de DoarATAT la : "Infinitaria"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm