ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 20 februarie 2010

Lista ... Persoane interesate



emmeline

hoinarnet

daniel vinca

Iulian Penescu
NICI cele de sus, NICI cele de jos ... NU formeaza ADRESA, iar alaturi, pe coloana Gadget ... de asemenea, in plus ... APARE ... "cand vrea ... muschii "ei"!" (a "Rubricii"). La "Voi" ... NU stiu cum "apare" !!! ... DACA ... apare ... CEVA ! (voi face o "postare" ... in curand ... doar din PUNCTE DE Suspensie ! ...).
~
0) || showBlockedFilter">
~
Persoane interesate
(49)

calmstorm

angel gabriel


Ligia Art

borceadan


Calin Hera

Bianca Dan

Gaby

Gabones

MONICA DANIELA

marcu

CAZACU GHEORGHE

Boss

Anka`s Demons

Floare-de-colt

ELENA

Didona

alinadel

Hălăţel

mihaella

emmeline
0) || showBlockedFilter">



hoinarnet

daniel vinca

Iulian Penescu

mmary

AMIRA

Paul I Mos

Sergiu

SĂVINESTI-NEAMT

lilshorblackcat

Dumitru Negoita

DoarATAT

Steve (My Dog Ate Art)

Viorel TÎRNOSCHI

adriana

Flore

Sorin M.

malhus

gabi

7 ZILE

Jean Bica

criss

Mugur

Elena

Lisandru Cristian

Dan Gheorghe

VIATA

MariaB
atat imi "arata", doar 48, nu 49. Iar la "persoane blocate":



domolitu

Paul Gabor

stefan stoica

14carol06
desi am 5 ... de "copiat" am "reusit" sa copiez si sa redau doar 4 (pe cei 4 ... NU mai stiu care au fost motivele pentru care i-am "blocat" ... probabil ca, pentru trei dintre ei, NU AU AVATAR !, deci ... Nestiind ce s-a intamplat cu "avatarul lor" ... i-am "IZOLAT" ... iar pe primul, numit "domolitu" ... pentru CA M-A AMENINTAT ! ... CU DESFIINTAREA !!!
Al cincilea (care nu se "lasa ... copiat" va redau primele litere din "NUMELE ... sau":
pRimQqcfyNf.o2HQXq... , dupa cum vedeti: NU ARE NICI Avatar, NICI Nume !
Cat despre Floare-de-colt ... imi amintesc (fiind singura ... de altfel), ... era intr-o perioada "a mea" de TOTALA Incredere in Oameni, cand CREDEAM ca ... SI Virtualul prezinta incredere !
Am acceptat ... fara retinere "oferta" de prietenie ... si ATAT. AICI ESTE Spatiu Virtual ! Un spatiu care, cel putin mie ... NU imi mai Ofera ... NICI-O INCREDERE !
Imi pare rau ... pentru cei ONESTI, care SUFERA : manipulari (in primul RAND !) prin acceptare ... "a Jocului ... de-a VIATA", numit = INTERNET !! ; dependenta ... pentru ca, inclusiv "mie" ... (imi vine greu) NE VINE Greu ... SA Iesim DEFINITIV ... din "minciuna" !

Drept (adica ... NU stramb !) CARE: la "final" ... Suportam Consecintele !!!
Ceva de genul:(imprumutat ... din "retele Ning" !...multumesc PRIETENI !):
:

Prietenii dvs. (1)
Floare-de-colt

Tuturor VA CER IERTARE ! ... NU V-am mai vizitat ... tocmai pentru a VA PROTEJA !
Dupa ce ... intru eu cu ... comentarii, AM OBSERVAT CA ... INVARIABIL ... INTRA SI Clona mea ... CU INJURATURI ... pentru a ma discredita ... DAR SI pentru A VA MANIPULA !!!
~
Eu NU STIU ... DACA EXISTA DIFERENTA ... intre CE VAD EU (pe Monitor ... dupa ce tastez ORICE ~ text, imagini personale ... sau preluate, in special YouTube !) ... SI ... CE VEDETI DVS., pe Monitor ... "dupa ... ce ... accesati unul din cele 9 Bloguri personale... "ale mele" ! ("..." TOCMAI pentru ca NU stiu DACA mai "sunt ... ale mele" !)

Din punctul meu de VEDERE ... ACTUAL ... deoarece NIMENI nu a venit sa-mi CONFIRME ca ... "TOTUL ... este OK !" ... ESTE ABSURD SA MAI Continui !
Singurul MOTIV pentru care "mai ... continui ... sa BLOGGEZ pe acest CONT si ADRESA DE Profil" ... este pentru ca AR INSEMNA SA INTRERUP ... SI CELELALTE ACTIVITATI (retelele Ning, nefiind SINGURELE !).
Stiu ca ACUM ... TOTUL ESTE ... "Ghiveci" ... "LA MINE" !
NU Pot sa "abuzez" ... SA STERG ... TRECUTUL (...in 3 MINUTE ... maxim ... pot ANULA TOATE BLOGURILE ... MELE ~ dar, "ala" ... LE VA PASTRA ... CA FIIND ... "ALE LUI" !).
ACEST GEST ... ESTE EXCLUS !
~
NU-MI ramane DECAT :
sa traiesc Masiv ... PREZENTUL (cat ... mi-a mai ramas !) !!!!!! !
... si ... NU Uitati :
VA IUBESC !
Dumnezeu Sa Ne Fereasca de mai rau !
~
doua adrese:
http://www.orangecountyfineart.com/
si
http://www.artist-gheorghe-astileanu.com/gheorghe-astileanu-gallery.html
~,

2 comentarii:

  1. La mulţi ani!
    Frumuseţea vieţii se găseşte în noi înşine!
    Ai un blog interesant cu dschidere către cunoaşterea sufletului.

    Să ai o seară superbă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc din Suflet !
    Am "primit" cum se cuvine ... abia AZI ... cadoul dvs. de ieri !
    Vă mulţumesc !
    Doamnei Mariana Stratulat ! ~ moderator radio ... ŞI NU NUMAI !
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm