ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 13 februarie 2010

Logotsor LaMiniM ~ 2009

~
~
~
intre TIMP ... M-AM Blocat !
~
intre timp (dupa ora 8:00AM), am cautat urmatoarea "aprobare" (partiala):
Sorin M. spunea...
Va multujmesc de vizita facuta si de comentul lasat. Cat priveste rugamintea urmatoare:
"Va rog. NU doar pentru "a posta" "ceva" la mine ... ci pentru TRUDA mea de A TRAI alaturi de cei care SE AU "BINE" cu Dumnezeu, VA ROG :
a) solicit SA MA FOLOSESC (inclusiv pe Blogurile mele) de acest material, publicat aici cu titlul : "ZECE CUVINTE DESPRE IERTARE"
b) voi preciza SURSA si AUTORUL
c) de asemenea, il voi folosi (respectand pct. b)...) in cadrul retelelor Ning, unde activez !
~
Va multumesc !"

Nu am nimic impotriva, cuvintele trebuie sa zboare si sa ajunga la inima a tot mai multi dintre semenii nostri. Fii binecuvantat Corneliu!
23 ianuarie 2010, 11:03

~
acest 'rostogol' a fost gata până în ora 8:00 ! ~ deci am consumat INUTIL aproape 4 ore !
~
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********
joi, 26 februarie 2009

TRĂIEŞTE
CLIPA !!!
POATE FI
ULTIMA !!
~
http://www.youtube.com/watch?v=L-u3oNk49W0

~
"3:26 a expirat"
~
DoarATAT
0 comentarii:
Trimiteţi un comentariu
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********
miercuri, 25 februarie 2009

.
Când Ploaia...este Don Quihotte (don Quijote de la Mancha)
http://www.youtube.com/watch?v=yGv-sVfx5hw
.
FIE DOAMNE DUPĂ VOIA TA !---unde mi-e boala ?--ducă-se pe pustii !
http://www.youtube.com/watch?v=E9OkqC5nYnk
.
Shh ... AUD PIATRA VORBIND! În şoaptă, normal sau urlând !?
.
http://www.youtube.com/watch?v=FquyEkHenkk
.
păşind pe mare: "PUŢIN CREDINCIOŞILOR !"

. si ,
~ 0 comentarii: Trimiteţi un comentariu
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********
sâmbătă, 14 februarie 2009

http://www.youtube.com/watch?v=y7BB-p3gCIM
.
. Speranta la fericire in cant

.

aici am adaugat acum:
~
DoarATAT

0 comentarii:
Trimiteţi un comentariu
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********
sâmbătă, 14 februarie 2009

CUVINTELE PLINE DE SENS = astea erau cântecele noastre până în 1990. Ne ridicau moralul, ne trezeau zâmbete în colţ de gură, NE ŢINEAU ÎN VIAŢĂ.
Azi ... cântecele "noastre" sunt ritmate, sunt dansante, sunt "libere", sunt "pe val", au fost un timp cântece de imagine: "buric - şolduri - fese", mă rog --> plăcute la vedere, au fost un timp manele: "aoleu-şi-vai-de-mine", "să-moară-duşmanii-mei", "cine-mai-e-ca-mine cu mertanu şi bambine", ... , acum influenţăm "străinătatea", asta e, globarizare-globarizare, dar ... noi să n-avem faliţii noştri ? Căci ei ne dăruie "f-a-l-i-MENT-u-l" lor. Pe care noi îl legalizăm în regim de urgenţă.
DACĂ NU ARDEM O FLOTĂ (la ei .>.>Hă Hă Hă<.<.) atunci FALIMENTĂM O ŢARĂ (la noi) ! ~
DoarATAT

0 comentarii:
Trimiteţi un comentariu
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********
marți, 10 februarie 2009

A mai fost, deci POT să o mai pun încă o dată, tot aici:
(UPDATE la 23 Septembrie 2009, miercuri ... aproximativ 9:00)
~
http://www.youtube.com/watch?v=LuiqCM8CuMw

.
-- Tati ... dă la baubau ... tati ...
,
~DoarATAT

0 comentarii:
Trimiteţi un comentariu
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********
luni, 2 februarie 2009

Draga noastră Ana Maria Ştefania, tati (eu adică) îşi cere iertare pentru postarea de ieri: ţi-am folosit IMAGINEA TA pentru elucubraţiile mele. Te rog iartă-mă !
~
DoarATAT

0 comentarii:

Trimiteţi un comentariu
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** *********

duminică, 1 februarie 2009
"Somnul raţiunii naşte monştri". Chiar azi a fost o emisiune pe un canal TV. ( = manipulare ) despre STRES (= 10 - 16 ore / zi) în cadrul unei Multinaţionale S.R.L. . "Domnilor", nu ne mai învăţaţi democraţia pe care a-ţi trăit-o în secolele 18-19, globalizarea "se face la zi", cu "împrumuturi" mai ales, deci: în nici un caz UNILATERAL => participare GLOBALă (toţi + toate cele).
SĂ VISAM FRUMOS - ÎMPREUNĂ ! ! !
~
Trimiteţi un comentariu
~
Bună Ziua !
mie însumi ! voi rostogoli Minimal ! ce a mai rămas, începând cu ... februarie ! în ordine inversă, adică cele mai vechi înspre "jos" ... precum această urare pe care o voi repeta totuşi, ... ca să "pară" ok !
începută la 13.02.2010.6~4:01 AM
Bună Ziua !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm