ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 1 mai 2010

1 Mai ! rostoGolire = 3 (8. Tăria a numit-o Dumnezeu cer. Şi a văzut Dumnezeu că este bine. Şi a fost seară şi a fost dimineaţă: ziua a doua.)

*@ 010 @*
~

Concurenţă ? ... Care-i LUNA ?? : "Nocturnă ... pe cheiul Dâmboviţei".
~
La "ţară", acum peste 40-45 de ani, NOAPTEA, când lumini erau în Casele Oamenilor care nu se culcaseră, AFARĂ ... vedeai ! Mai ales dacă nu erau nori. Chiar dacă LUNA ... lipsea pentru câtva timp ... Mirosea a fân, a balegă, lătrau câinii, dar AERUL era curat, mult mai curat ca la ORAŞ .
-- Bună seara !
-- Bună să-ţi fie Inima ! Dar, al cui eşti ?
Pe vremea aia, aveam inima cât un purice şi nu înţelegeam rostul întrebării. Cum adică AL CUI SUNT ? ... mereu mă încurcam şi nu ştiam ce să zic:
-- Ei, al cui ! ... Roşca a lui Floarea a lui Codin ...
-- Daa !? ... Şi ce mai face "Mitu" ?
-- Bine, bine ! - spuneam pe grabă ferindu-mă de-un câine "scăpat din curte": "MARŞ de-aici !".
Până acasă, tot aşa ; însă, am observat că nu toţi răspundeau la salut, dar în nici un caz nu o făceau la fel ! Dar dacă eu nu eram atent şi nu spuneam la fiecare "Bună Seara !", câte unul, mai mucalit, spunea "mai pe şoaptă":
-- I-a mâncat "ăla" limba ... se vede bine !
-- Taci bărbate ! ... ptiu ! (scuipând) ... Ucigă-l TOACA !
Dar atunci ... şi stelele erau mai mari ... şi mai multe ! Şi mămica mă AŞTEPTA ! Nu avea linişte până nu eram toţi "acasă"...
-- Noapte Bună, mămico !
-- Noapte Bună ! Somn uşor, vise plăcute ... puricii să vă sărute !
...
"Mitu" şi "Vali" au mai "făcut" un bine: pe Dana, cea mai mică.
Cu puţin înainte s-o nască, a apărut o ... LEGE. Din care cauză, ea crede că nu a fost "dorită" ! Dar se înşeală. "Ai mei"au vrut încă un bine, era să-i fie frăţior ... , dar NU s-a mai născut ! Apoi, mămica s-a îmbolnăvit şi a murit. Şi tăticu. ... Acum ... şi Mihaela, soţia mea ... probabil este "chemată", (dar ... mă doare tot "interiorul" şi caut să nu mă gândesc...)...
Abia la 50 de ani, am "făcut" şi eu un bine: pe Ana Maria Ştefania.
Mihaela mai are (din alte două căsnicii) pe Mirela şi Elvis.
...
Acum însă, la mine ... doar "inerţia" !
Dar, acum "înţeleg" ... mai multe ... şi Rostul întrebării:
-- Bună să-ţi fie Inima ! Dar, al cui eşti ?
~ (UpDatare de 2 Mai)
Cornelius,
~
*@ 010 @*
DoarATAT ! Ceea CE urmează, toate Rostogolirile de fapt, urmează să fie ANULATE după triere !
~
http://www.youtube.com/watch?v=o6cP30oReH0&feature=related
~
http://www.youtube.com/watch?v=s7VoS6AJGVY
~
http://www.youtube.com/watch?v=fnJ2M-uP0P0&feature=related
~
http://www.youtube.com/watch?v=WUcSs7OwUtw&feature=related
~
http://www.youtube.com/watch?v=do1UlyZQfFs&feature=related
~
tot n-am găsit ce caut !
şi trebuie să fac mâncare; Mihaela e internată (citostatice)... şi nu mai am nimic în frigider !
~
http://www.youtube.com/watch?v=N2XaGTFmOpU&feature=related
~
(gata la 01.05.2010.6~14:37)
~
Cornelius,
~

Din Septembrie 2012 (bineînţeles, este vorba de 2009 !...mai "greşeşte" omul; bine că am inventat ... ROST=0=Golirile !)

Psalm de dor
Şi-i iarăşi cerul tânăr... - Şi-i iarăşi cerul tânăr şi pe pământ e MAI şi dragostea-nfloreşte şi lumea-i numai rai. Miroase-a mir lumina în orişice-nserat şi-i ceasul rugăciunii ...
Cu 3 ore în urmă
De vorbă cu mine - Jurnal de zbor ( dor )
Ai numărat vreodată clipele? Când? De ce?
- O, de câte ori am făcut lucrul acesta, trăgând aer adânc în piept până simţeam că o să-mi explodeze plămânii, sau închizând ochii pentru a mă desprinde de...
Cu 11 ore în urmă
alondra

Clame pentru par
- Clame pentru coc ….1 leu buc.
Cu 5 zile în urmă
Paul Ioan Mos - Photo BLOG

Timisoara 1484
-
Cu 1 săptămână în urmă
Şoapte din raze divine ce-n versuri se scurg…

Caut un Om
- Rătăcesc pe străzi, cu ochii umezi, căutând un Om ce m-a-nvăţat iubirea să o dăruiesc înainte s-o primesc... El mi-ai dat apă când eram însetat şi hrană m...
Cu 1 săptămână în urmă
butiq

Gola curta (short scarfette) 21 e 22
- Golas curtas feitas em malha com lã e botões vintage. 7.00 cada Knitted wool scarfettes with vintage buttons. 7.00 each 21: 22: Golas curtas feitas em m...
Cu 1 săptămână în urmă
petale de trandafiri

Vai, vai, vai... - Nu am mai intrat pe blog de nu tin minte. Mi-e nespus de dor de voi si am datorii pe la toate blogurile prietene, trebuie sa-mi fac timp sa va vizitez, sa ...
Cu 2 săptămâni în urmă
ICOANA - TAINĂ ŞI CULOARE
Lucrari
-
Cu 2 săptămâni în urmă
La izvoarele dorului - povestiri la gura sobei
Povestea mielului jertfit - Primăvara îşi întinse veşmântul peste toată natura, livezile prinseră viaţă, iar mugurii stăteau nerăbdători, gata să iasă la lumina soarelui. Oamenii s...
Cu 4 săptămâni în urmă
Picaturi de imaginatie

La multi ani de Martisor! - Eu si Ori va uram multa fericire, implinire si sanatate in pragul unui nou inceput...al anotimpului renasterii. Sa aveti "Babe" cat mai calduroase:))
Acum 1 lună
Cuvânt de dor şoptit cu dor

O intrare creştinească în Anul cel Nou - Ce am făcut eu pentru semenii mei, ce am făcut eu pentru ca hristos să fie adus până la ei, iar ei aduşi până la Hristos? Iată o întrebare cu care am trecu...
Cu 3 luni în urmă
Radio Universul Prieteniei
-
evenimente
-
~
NOUTATI ... de August 2009
HOT: Videoclip trupa Ecstasy - HOT: Videoclip trupa Ecstasy Ieri dupa emisiune am tras pe dreapta cu Ioana sa manance si gurile noastre ceva..dar si sa mai schimbam ceva informatii….prin...
acum 1 oră
Cocalari si printzese=Pamflet
Jaga Jaga
- *Click here to view the embedded video.*
Cu 20 ore în urmă
design by diana

the tutti frutti mini - If you didn't already see this on the A Scrappy Design blog, here is the mini that I made with the Tutti Frutti collection. The above picture shows all of ...
Cu 22 ore în urmă
Mircea Badea
Rugaminte - Am o rugaminte catre site-ul 220: sa scoata secventa de la radio Zu in care un bou ma injura. Numarul de telefon pe care l-am facut public atunci nu e al d...
Cu 1 zi în urmă
Viitorul este Acum

Exercitiu de imaginatie - Incercati, o data macar sa va imaginati cum ar fi fost traseul vietii daca nu ar fi intervenit ceva anume, o persoana, un eveniment etc. Probabil ca ar f...
Cu 2 zile în urmă
poveşti cu şi fără sfârşit...: ajnanina

falsul inlaturat si inlaturarea blocajului scriitorului - sursa imagine de azi inainte ar trebui sa devin din nou capabila sa vad povestile rotindu-mi-se pe deasupra capului... cu patru luni inainte ma inscrisesem...
Cu 3 zile în urmă
Alex Popa Photos

Balcaniada Bouldering Iasi 2010 - In acest weekend am fost la Balcaniada de Bouldering, eveniment ce a avut loc in Iasi, aici aveti niste imagini de la ce a fost acolo. Felicitari c...
Cu 2 săptămâni în urmă
7zile

Spanacul şi Loboda - *Spanacul* conţine fier, vitaminele A, E, B1, B2, B6, C ŞI K. Este recomandat în anemii sau după pierderi abundente de sânge. Acesta este şi un bun mijlo...
Cu 3 săptămâni în urmă
Streets of Philadelphia

Cu 3 săptămâni în urmă
Amira's style
Hristos a inviat! -
Cu 3 săptămâni în urmă
New...life : Andrada
yeah... gatA - yeah.... gata... asa incep. inca un semestru a trecut cu bune, cu rele cu nopti albe si gri.... si cum multe amintiri frumoase, in general. mai multe de fac...
Cu 2 luni în urmă
Din casa direct in Rai
Drum bun, mare suflet! - De ieri, 26 ianuarie, Andreea Cosmina se indreapta spre Rai. Stim de la Sfintii Parinti ca pana la 40 de zile, sufletul calatoreste. Astazi, incepand cu or...
Cu 3 luni în urmă
Patericul Maicii Domnului
1.Binecuvantata cantare a Arhanghelului Gavriil - 1.Binecuvantata cantare a Arhanghelului Gavriil adusa Maicii Domnului Un schimonah rus, parintele Macarie, care traia intr-o pestera din pustia Kerasia (Sf...
Cu 7 luni în urmă
LIFE COACHING & COACHING LIVE

BEAUTY COACHING la TAHION - sursa imagine O imagine de sine armonioasa sintetizeaza si echilibreaza frumusetea interioara si cea exterioara. Chiar daca una din ele straluceste, dezec...
Cu 8 luni în urmă
~
" IUBIREA "
Psalm de dor
Şi-i iarăşi cerul tânăr... - Şi-i iarăşi cerul tânăr şi pe pământ e MAI şi dragostea-nfloreşte şi lumea-i numai rai. Miroase-a mir lumina în orişice-nserat şi-i ceasul rugăciunii ...
Cu 3 ore în urmă
De vorbă cu mine - Jurnal de zbor ( dor )
Ai numărat vreodată clipele? Când? De ce? - O, de câte ori am făcut lucrul acesta, trăgând aer adânc în piept până simţeam că o să-mi explodeze plămânii, sau închizând ochii pentru a mă desprinde de...
Cu 11 ore în urmă
Şoapte din raze divine ce-n versuri se scurg…

Caut un Om - Rătăcesc pe străzi, cu ochii umezi, căutând un Om ce m-a-nvăţat iubirea să o dăruiesc înainte s-o primesc... El mi-ai dat apă când eram însetat şi hrană m...
Cu 1 săptămână în urmă
petale de trandafiri

Vai, vai, vai... - Nu am mai intrat pe blog de nu tin minte. Mi-e nespus de dor de voi si am datorii pe la toate blogurile prietene, trebuie sa-mi fac timp sa va vizitez, sa ...
Cu 2 săptămâni în urmă
Picaturi de imaginatie

La multi ani de Martisor! - Eu si Ori va uram multa fericire, implinire si sanatate in pragul unui nou inceput...al anotimpului renasterii. Sa aveti "Babe" cat mai calduroase:))
Acum 1 lună
Opriti Planeta! ... vreau sa cobor!
Casa noua! - Lume lume! M-am mutat cu tot cu boarfe pe wordpress. Asa ca de azi incepand ma puteti gasi aici: http://opritplanetavreausacobor.wordpress.com Va astept i...
Cu 2 luni în urmă
Cât despre mine eu şi casa mea vom sluji Domnului! Iosua 24:15 -Alina

- Ca o cămila prin urechile acului... De ce Domnul Iisus afirma adesea ca bogatii vor intra cu greu in Împărăţia lui Dumnezeu? Să vedem mai intâi cam ce ins...
Cu 2 luni în urmă
Cuvânt de dor şoptit cu dor

O intrare creştinească în Anul cel Nou - Ce am făcut eu pentru semenii mei, ce am făcut eu pentru ca hristos să fie adus până la ei, iar ei aduşi până la Hristos? Iată o întrebare cu care am trecu...
Cu 3 luni în urmă
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm