ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 16 mai 2010

Gol ... 8 = 53, Arhivă blog, Etichete

metaxa
dyeve
dreamwind55
Cristina
dan ardelean
Odorica
Mariana Rogoz Stratulat
calmstorm
angel gabriel
tasha
Ligia Art
Calin Hera
Bianca Dan
Gaby
Gabones
MONICA
marcu
Boss
Anka`s Demons
Floare-de-colt
ELENA
Didona
alinadel
Hălăţel
mihaella
emmeline
MariaB
hoinarnet
daniel vinca
Iulian Penescu
AMIRA
Paul I Mos
Sergiu
SĂVINESTI-NEAMT
lilshorblackcat
Dumitru Negoita
DoarATAT
Steve (My Dog Ate Art)
Viorel TÎRNOSCHI
adriana
Flore
Sorin M.
malhus
gabi
7 ZILE
Jean Bica
criss
Mugur

Elena
Lisandru Cristian
Dan Gheorghe
VIATA
~
Arhivă blog
2010 (46)
mai (13)
Ajutor pentru ALEXIA !
Gol ... 8 = 53, Arhivă blog, Etichete
Gol ... 7
Gol ... 6
Gol ... 5
Gol ... 4
Gol ... 3
Gol ... 2
Gol ... 1
Ziua ...
1 Mai ! rostoGolire = 3 (8. Tăria a numit-o Dumnez...
1 Mai ~ rostoGolire - 2
1 Mai ~ rostoGolire = 1
aprilie (2)
2009
HRISTOS A INVIAT !
martie (4)
Ajutati-o pe ALEXIA !
Buna Ziua ! ... Caut Clona !
Imagini ... primite de la PRIETENELE Mele !
O ZI ... pentru ETERNITATE !
februarie (12)
Ultima ... ZI
Dedicatie ... de ziua mea
Azi este Luni
Lista ... Persoane interesate
Poate mai TARZIU !
Lipsa la APEL !
DoarATAT
Logotsor LaMiniM ~ 2009
Confesiune
Duminica Lăsatului sec de carne (a Înfricoşătoarei...
G=7 la 04.02.2010.4~6:00 AM
Intampinarea Domnului !
ianuarie (15)
Ce vad altii la mine
Anonimi, Fantome, ... MASTI
Slavă lui Dumnezeu !
Va multumesc ... PRIETENI dragi !
NON-Valoare !!!
In "VIZITA"
Dragi PRIETENI ! Eu TOT va mai astept !
CRED întru unul Dumnezeu, Tatăl Atotţiitorul !!!
Rostogol 7 ~B
Rostogol 6 ~B
Rostogol 5 ~B
Rostogol 4 ~B
Rostogol 3 ~B
Rostogol 2 ~B
Rostogol 1~B
2009 (111)
~
Etichete
" Oracol " (3)
"Poezii - 1974" (6)
"refuza" sa apara la mine (1)
1 - pelerin (1)
A-CUI-Este-? (1)
ABC (1)
Abis (3)
Ac_Tiv (1)
Accent (1)
Actualizare (1)
ACUM (2)
ADEVARAT A INVIAT (1)
afara (1)
aici (3)
Ajutor pentru ALEXIA (1)
AJUTOR-UMAN (2)
al-treilea (1)
Alb (1)
am fost si eu (2)
am raspuns (1)
Amin (1)
Analiza (1)
Apel de OM (3)
Arhiva CORNELIUS ROSCA (2) (1)
Ascultare (1)
Blogul=familia-mea (1)
Buna Vestire (1)
Cantece bisericesti ortodoxe (1)
capat (1)
capră (3)
Cartea_Sfintilor_Zilei (1)
Celor-ÎNCERCAŢI (1)
Citate (11)
COMUNICARE (2)
comunismRomanesc (1)
Consecventa (2)
CONSTRUIM-sau-?-distrugem (1)
Construind (1)
Credinţă (1)
curat (1)
CURCUBEUL_Iertării (1)
cuvânt (1)
de verificat (1)
definite (3)
Desigur (1)
detalii_premiu (1)
Dezamagire (1)
din Liceu (6)
drag (1)
Eva=Viaţă (1)
Fara-Speranta (1)
februarie (1)
Frunze (29)
Gata: eu tot VA IUBESC (1)
Gata_. (1)
Go1 (1)
Go2 (1)
Go3 (1)
Go4 (1)
Go5 (1)
Go6 (1)
Go7 (1)
Go8 (1)
Hai ... ACASA (1)
Iertare (1)
Iubire (2)
I~maculat~URA (3)
loc de dat cu CAPUL (1)
luati_de_ăla (1)
Magnific (1)
masiv (1)
melita (1)
metamorfoză (4)
Minune-contemporana (1)
Moaste (1)
Mortua-EST (1)
mosor (1)
multimi (1)
Natura ... umană (3)
niciodata (1)
NOAPTE luminată (1)
noi NU (1)
noir (1)
Nu-intra-la-gadget (1)
Născătoare de Dumnezeu (1)
o zi (1)
OM (4)
PAGINA DE START (1)
Poem (1)
Poeziile altorNoi (4)
Preluare (1)
Premiu (1)
Prieten drag ... cu Bun Suflet (2)
r-u-g-ă (1)
Radio ortodox NOU (1)
revenirea (1)
Rostogol 1 ~B (1)
Răspunsul-meu (1)
S-au gasit acte ... LA (1)
Sfat (1)
SOMN ... "de Voie" (1)
Speranta (1)
Speranţă (1)
suflet (1)
Surpriza (1)
Să le luăm locul - cu CINSTE (1)
tandem (1)
Tardiv (2)
TERRA ACTIVA (1)
toateblogurile.ro (1)
Trecutul_meu (1)
Tâmp (1)
Uneori (1)
varZA (1)
VIAŢĂ (1)
www (1)
ZBB (1)
zece (2)
zi muntoasă (2)
Zombie (1)
~
Au ramas "bannerele" !
Sustinator
Campanie  anti-furt
100 Ro
100 Ro
100 Ro
BUTON

planetarium 1
~


Avec plaisir


Steag (14 Mai 2010.5~00:45 AM)
free counters
~
Cornelius,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm