ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Anonimi, Fantome, ... MASTI

vineri, 29 ianuarie 2010


Buna Ziua !
la 29.01.2010.5~22.57---fara diacritice

Va multumesc domnule Cristian Lisandru ! De altfel, multumesc tuturor care au adunat comentarii la articolul doamnei Elena Marin-Alexe, Pluribloggeri sau bolnavi? din data de marți, 12 ianuarie 2010, Blogul hai la plimbare !

Am incercat, dorind "sa scap" de Clona mea, de 4 ori sa-mi fac un Blog pe WP ... si de 4 ori AM Esuat ... dupa ce INTRODUCEAM TOATE DATELE CERUTE ! ... cele 4 incercari (sper ca DoarATAT am facut !) ... ERAU "esuate" pentru ca ERAU Preluari "de semnatura" ! Aviz amatorilor !

In acea perioada, domnule Cristian Lisandru, va solicitam DISPERAT ... O Intrevedere ! Doream sa ma ajutati (dumneavoastra AVAND "blog WP"), dar NU am fost TRANSANT tocmai pentru a va PROTEJA de falsul DoarATAT, care ar fi "deranjat...atmosfera" ! Nefiind suficient de transparent, SI (nici acum !) nestiind sa comunic prin "messenger", dumneavoastra ati inteles (pe buna dreptate) ... orice ALTCEVA !

ACUM, domnule Cristian Lisandru, va rog sa fiti f. atent la cateva argumente :

~@~
Am incercat in timp, NORMAL, Sa Ma Apar ... dar sa si inteleg ... Clona !
La inceput ... am incercat, in mod cu totul NEREUSIT, sa-mi ANUNT prietenii de Dialog Virtual !
Pe parcurs ... AM Parasit pur si simplu ... "Virtualul".
Dupa ce am revenit ... AM CONSTATAT ... RAVAGIILE !
NU MA MAI BAGA NIMENI IN SEAMA ! --- chiar credeti CA NU m-a durut ?!!!!!!!
A culminat cu ATACUL domnului Adrian (suparat, pe buna dreptate !) refulat asupra mea ! Vezi:
:
motivul: Eu mananc inghetata si nu va dau si voua!
aici a primit un "comentariu" : "DoarATAT Says:23 septembrie 2009 17:34
Această postare a fost eliminată de către autorul său."


DECI ... zic eu acum: ... NIMIC ! (daca NU a "pastrat intradevar" !)
Dar ... eu sunt SIGUR ca a fost ce spune dumnealui, CITIND ... toate comentariile care au urmat:
:
a

Zenna Says:
@DoarATAT: vaaaai, câtă nesimţire! După ce că apari cu o identitate falsă mai şi înjuri(pentru că mi-e greu să cred că adevăratul Cornelius Roşca ar vorbi aşa). Nu ştiu cum de te mai suporţi, e cazul să tragem apa după tine.
b
Adrian Says:
Va rog nu il bagati in seama pe DoarATAT are probleme de exprimare, atata il duce mintea atata spune...
c
nu-mi vine sa cred ca la o fotografie cu un mesaj copilaresc, cineva s-a gandit sa injure. grava situatie! oricum a scris un adevar, citez (scuze celorlalti bloggeri): "p... de fraer".
d
Adrian Says:
Nu vreau sa fiu rautacios dar ce am avut de zis am zis pe celalalt blog al meu, referitor la DoarATAT, si numele spune totul...
e
Leo Says:
Hehe, adrian, mi-ai trezit frustrari din copilarie !... Cand altii aveau si ceilalti nu ! Acum ii cumpar copilului din mine si inghetata, si ciocolata, cata vrea ! :))
f
Leo Says:
Scuze pentru duplicat, deci ai scos word verification, si ai introdus moderarea, buuuuun... :D
g
Adrian Says:
DoarATAT va rog nu va trageti cuvintele, o sa vi le pun din nou aici, sa nu aveti regrete, ce ati spus poate ati spus din inima
Iata cuvintele dumneavoastra:
DoarATAT a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Eu mananc inghetata si nu va dau si voua!":

Eeeee sami sugi p... de fraer........
h
dyanna Says:
Frumusei copii.
i
miki Says:
imaginea asta o vad destul de des si se intampla cam asa:fetita mea iese cu rolele, se intalneste cu prietenii si intotdeauna unul din ei mananca pofticios dintr-o inghetata, un corn sau o acadea.Evenimentul continua cu o plimbare in grup la magazinul din colt.Fotografia este foarte faina si se potriveste copilariei.Felicitari Andrei!
Precizare : Am subliniat cuvintele domnului Adrian, introducand adresa mea, deoarece LA MINE se refera ... domnia sa : DoarATAT "plasat, Ca ADRESA ... in cele 3 comentarii" facute de domnul Adrian cu referire LA MINE, NU LA Clona !
Acest Pseudonim nu este nici mai bun , nici mai rau ca altele, l-am ales DIN Modestie ... si de altfel NICI nu trebuie SA MA Justific !!!
Atat ... nu apar cele DOUA comentarii de raspuns ! Acum ii trimit urmatorul comentariu :
j "Buna seara !
Va doresc Un AN NOU Minunat ! La Multi Ani !
...
Doar o intrebare domnule Adrian:
:
De CE ... NU ati lasat sa apara AICI cele doua comentarii de RASPUNS ?
S-ar fi vazut CLAR ca cel care v-a injurat NU SUNT EU !
Oricum, SA NU UITATI : desi eu v-am IERTAT, "articolul dumneavoastra despre "MINTILE" mele ... inca FACE Ravagii !!
V-ati "razbunat" pe cine NU trebuia ... si ... se va intoarce LA Dumneavoastra, toata aceasta "vibratie negativa" cu care ati afectat COROLA De Minuni A Lumii" !
Erati indreptatit ... sa procedati cu intelepciune !
Eu v-am ramas TOTUSI ... prieten !
~
la 29.01.2010.5~23:58
~,"
Va avea o intarziere de 2-3 minute (l-am trimis, asteapta "aprobarea")
~
Domnule Cristian Lisandru !
Chiar acest blog (ABISURILE MELE) constituie "O POARTA de intrare a Clonei mele". Dar SURPRIZA consta in ACTIVITATEA Ulterioara a Clonei, care NU s-a mai multumit, pe Blogul "ei" via Italia ... Sa ma atace, ameninte, sa-mi fure poze, SA CREEZE CONFUZIE ! Era prea putin pentru "el" ! ... ["ea"sau"el"... sau "ei" !] ... nici prin VIS nu banuiam ... "cat de important pot fi !" ... cu atata URA dezlantuita asupra mea !
Va rog sa "admirati" ... cum arata Clona mea:

K@: DoarATAT Says: (ATENTIE ... preluat de la ... comentariul "facut" la domnul Adrian pe Blog!)
Asezati mouse si veti citi urmatoarea adresa: http://www.blogger.com/profile/09727468420005962328/.
Pentru comparatie, adresa mea este: DoarATAT si http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721/ .


... fara ... comentarii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iata cum arata "Profilul" Clonei ... chiar in momentul asta, 30.01.2010.6~1:03 AM :
:
Rosca Gheorghe Cornel
Interesant de vazut DE CE urmareste Blogurile pe care le urmareste ! Si ... ale CUI (inca) sunt acestea ! ... DAR, inca nu am terminat:

K@:
apare si dispare ... "CAND VREA MUSCHII LUI". Daca aveti rabdare URMARITI "adresele" de mai jos. Oricum ... NU vi se pare, cel putin CIUDAT ... CA ... FIIND "adrese" DIFERITE, ACUM (la 30.01.2010.6~1:22 AM), deci, eu asa le vad acum pe Monitor : sunt trimiteri CATRE Blogul meu.
DAR, repet, asta este pe Monitorul meu !
Eu NU STIU CE Vedeti dumneavoastra, acum, sau altadata !

a) http://www.corneliusrosca.blogspot.com/
b) http://www.corneliusrosca.blogspot.com/#

si ... NU sunt singurele ANOMALII !!

Va REPET : paginile pe aceste "adrese" SE Schimba ... dupa cum VREA ... cineva !
In nici un caz EU ! EU NU Stiu ENGLEZA, poate o sa mi-o insusesc de acum incolo !
~
Domnule Cristian Lisandru ... aveti asigurat tot respectul meu !
Nu mai EXEMPLIFIC ... sa arat Bloggeri CARE au ZECI de Bloguri.
Se poate intra pe ... si cine este curios ... VEDE si alte ciudatenii !

Da ... in Octombrie 2008 mi-am facut primul Blog : MiniMaL acum, de putina vreme, a devenit MiniMaL si Celor-ÎNCERCAŢI (1=A)(Primul din TOATE ... 9)
Acest Blog doream sa-l fac DOAR pentru Familie !

Ca incepator ... AM FACUT multe greseli ! Inclusiv "abundenta" de Bloguri.

A urmat cel mai important : CORNELIUS ROSCA acum : CORNELIUS ROSCA si Celor-ÎNCERCAŢI (2=B).
M-a ajutat un prieten ... deoarece cu primul INCA NU STIAM CE SA FAC, din punct de vedere tehnic ! Am mai invatat "cate ceva", dar ATUNCI eram ... "Bâtă" !

Au urmat:
BLA ... BLA ...BLA acum: BLA ... BLA ... BLA si Celor-ÎNCERCAŢI (3=C)
ElaEL acum: ElaEL si Celor-ÎNCERCAŢI (D=4)
TERRABLOG__dialog acum: TERRABLOG__dialo... si Celor-ÎNCERCAŢI (E=5)
TERRA_foto acum: TERRA_foto si Celor-ÎNCERCAŢI (F=6)
SANATATE pentru 3 , 4 , 5 ... acum: SANATATE pentru 3 , 4 , 5 ... si Celor-ÎNCERCAŢI (G=7)
ABISURILE MELE acum: ABISURILE MELE si Celor-ÎNCERCAŢI (H=8)
ALO ! STRAINATATEA ? acum: ALO ! STRAINATATEA ? si Celor-ÎNCERCAŢI (ultimul din seria de 9=i)

Pe al doilea ... urma sa INCHID ... perioada mea de Liceu, salvata intr-un "Caiet negru"
Pe al treilea ... deja, numele ales, spune tot : discutii cu Toata Lumea BLA ... BLA ...BLA
Pe al patrulea ... despre morti, moarte, existenta, comemorari si ... DUMNEZEU !
Pe al cincilea ... dialog cu ... TerraBloggeri
Pe al saselea ... foto
Pe al saptelea ... (preluind o idee din VIATA) Ideile mele despre SANATATE ! Deoarece ... sanatatea poate fi "discutata" FILOSOFIC ... cu rezultate in Viata Practica !
A fost cel mai CURAT Blog al meu ! Am specificat la un moment dat ... CA VOI Posta in Blog DOAR cand "voi vibra" ... "creator" ... ceea ce s-a intamplat ... rar !
Pe al optulea ... SINCERITATE Deplina ... toate GANDURILE asa cum vin ele...BUNE...rele
Pe al noualea ... dialog purtat cu ROMANII din Strainatate, pe care urma sa-i aflu. Aici doream sa "fiu ... un pic NATIONALIST"

Deoarece "intampinam greutati" in "urcusul meu" de blogger, mi-am facut (cu ajutorul unui coleg de servici" inca DOUA Bloguri. Le-am dorit pentru a-mi construi ACOLO "comentariile" (unul pentru BLOGSPOT si unul pentru WordPress), deoarece multe ... le "pierdeam" (credeam eu), pana m-am prins ca ... ERAU MODERATE !(comentariile ... care se pierdeau). Dar, acestea LE-AM utilizat ... mai tarziu, doar prin cateva articole CARE SA MA AJUTE ... SA MA APAR, la atacurile clonei ! Eu le-am abandonat ... pe de o parte, din cauza ca AVEAU ALT CONT, iar pe de alta parte ... IMI Devenisera INUTILE: intre timp...descoperisem "marele secret al comentarii pe WP !), si IN Plus ... NU MI SE PAREA "fairplay" SA MA ASCUND IN SPATELE unei Masti, asa cum AM SI RAMAS ... TOT TIMPUL...:
Fairplay sau ... PE FATA ! ... "cu tot BAGAJUL" !

Deci ... cele 9 Bloguri ... SUNT doar 9 aspecte ale PERSONALITATII Mele, si NU 9 Identitati DIFERITE ~~~ de Altfel, TOATE cele 9 au ACELASI Profil de utilizator.
Si , de asemenea, Cel Putin PANA am inceput sa ma apar, FIECARE TRATA ALT Subiect !
TOT Timpul am vrut sa le COMASEZ si NU am stiut si INCA nu stiu CUM sa procedez !
De altfel, NICI nu o voi FACE ... de pe CALCULATORUL MEU ... care ESTE SUPRAVEGHEAT !
De parca as fi "inamicul public Nr. 1...al Planetei" !

Iar daca as vrea ... NU AR TREBUI sa dau socoteala NIMANUI ... de ce am DOAR 9 si NU AS AVEA ... 99 ... de exemplu ! Altceva MAI BUN ... nu gasiti sa DISCUTATI !?????

Eu am CONTINUAT sa las LIBER la Bloggeri cu Blog sa vina sa comenteze CIVILIZAT !
Daca NU comenteaza Civilizat, STERG doar ACEL Comentariu, in SPERANTA ca POATE ISI Revine !
Dar, VA Fi O SINGURA EXCEPTIE : Clona mea = DoarATAT , NU ARE CE CAUTA in SPATIUL MEU !!!!!!!

Eu AM Doar Doua Bloguri PRINCIPALE : BLA ... BLA ...BLA si CORNELIUS ROSCA . Le spun principale, deoarece DOAR PE ACESTEA le-am inscris in ZeList. DOAR PE ACESTEA le-am inscris in BLOGRANK. DOAR PE ACESTEA !
De ce oare apar si "celelalte" ... HABAR NU AM ... dar este cel putin CIUDAT (de Macabru) !
~
Iar eu (ca PROSTUL) ... continui SA VA IUBESC !
Va DORESC TUTUROR (NU "tutuLor" !) sa aveti :
Un AN NOU Minunat ! La Multi ANI !
Slava lui DUMNEZEU !
Sa ne Construim IMPREUNA !
Doamne ajuta !
Amin.
~

Um micut "comentariu":

Buna Ziua !
Doamnei Elena Marin-Alexe !
Imi pare rau ... ca NU va mai amintiti de mine, cel CURAT Sufleteste, stimata doamna Elena Marin-Alexe !
Eu va doresc:
Un AN NOU Minunat ! La Multi Ani !
~
PS: Premiul primit de la doamna "nakudo" NU ar fi existat ... daca NU L-as Fi INITIAT EU ... cel controversat (si Catalogat si CLASAT drept NEBUN) !
Imi pare rau de ... existenta CONFUZIEI, dar SI de cei ... CE Raman in Confuzie, unii CHIAR ... SUSTINAND-O !
Nu Insist ... am ALTE "carari" ... DIN PACATE, pentru multa Lume "din pacate" !
Eu am FOST si SUNT ... un "calator" ONEST !
Este singurul EPITET ... pe care mi-l pot atribui ... FARA sa NASC discutii inutile !
Ar mai fi : Sincer, Modest, Comunicativ, Inovator SI , NU in ultimul rand IMPLICAT (deocamdata, intradevar modest) in Viata OAMENILOR ! ... dar acestea ... imi sunt CONTESTATE ! (iar dumneavoastra ... aveti partea dvs. de "contributie" !).
Va Multumesc pentru ca EXISTAM !
SLAVA LUI DUMNEZEU !
~
Am o rugaminte : Cum pot sa preiau Si EU, sau sa-mi fac, O Rubrica pt. "emoticoane" ?
gata la 30.01.2010.6~3:27 AM, fara diacritice
~,

3 comentarii:

  1. Buna Ziua:
    Domnului Cristian Lisandru !
    la 30.01.2010.6~6:56 AM; fara diacritice.
    ~
    Asta mi-a adus aminte de povestea cuiva, Sanatos, CARE, ajuns accidental in Tara ORBILOR, "se vedea" Imparat peste ei !
    Curand si-a dat seama ... de NEPUTINTA SA, de a NU fi asemenea lor !
    Acestia ... il "CITEAU" ... de la distanta !
    ~
    Paradoxal, in Noaptea asta CU LUNA PLINA, am "tras tare" ... la inca un "articol MORT"~inainte de a se naste !
    De 7 luni de zile ... TOT incerc sa scap de "Umbra-mi" ... pana acum.
    Articolul dvs., Domnule Cristian Lisandru ... vrea sa ma convinga de CONTRARIU !!
    ...
    OARE chiar NIMENI nu ne poate scapa de ... "UMBRA" ???
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua !
    Va doresc Un AN NOU Minunat !
    La Multi Ani !
    Doamnei Diana Didona (NATURA MAGICA) !
    ~
    Va rog frumos, vreau sa adaug la mine textul articolului "Fa-ti timp".
    Daca aveti "timp" ... poate mi-l trimiteti prin e-mail (la cornelius_rosca2008@yahoo.com)
    ~
    Eu ... continui "sa curatesc" pe ale mele, si am "dat" peste o trimitere de la
    http://rodellinda.blogspot.com/,
    spre
    http://natura-blogspot.com/, care NU imi dadea nimic.
    Am cautat ... si am ajuns aici !
    Acolo erati "rodellinda", aici sunteti Diana Didona ... pe care o cunosc !
    Ati reusit sa va reveniti ? Ma refer la "job-ul" cu "Revista" !
    ~
    Va rog ... daca NU "m-ati uitat" ... desi EU nu mai bag in seama "clona" ... "ea se baga in seama" si s-ar putea SA VINA (pe alta adresa de Profil) ca SA va deranjeze ! De aceea VREAU sa stiu daca va trec pe Lista de Prieteni (NOUA), sau "sterg" orice URMA spre ACTIVITATEA dumneavoastra ?
    Si aveti, Slava Domnului ! ~ de aceea, eu as prefera ... sa NU ne "uitam" !
    ~
    Va doresc Multa SANATATE !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ziua !
    Doamnei Flore's !
    ~
    Se poate face Mult, dar ... LA Vedere !
    ~
    Dacii si stramosii LOR vindecau un om, CA Ansamblu format din
    Corp (propriu zis)
    Minte
    Suflet
    Daca "vindeci" DOAR una din cele 3 parti principale ale ansamblului OM, deja ... ESTE partial !
    Sunt multe "alte" aleatorii de care trebuie SA Tinem Cont:
    -mostenire genetica
    -"locul de nastere" SI mai ales SCHIMBAREA LUI
    -pozitionarea corpului in functie de punctele cardinale, in TIMPUL Somnului; -HRANA primita, -alte influente ale Mediului, -factori de EDUCATIE (de cei 7 ani de "acasa", SUNT raspunzatori parintii !!); am amintit doar cateva, dar:
    Corpul OMENESC trebuie privit ca "UN ANSAMBLU" de 3 "corpuri" CARE conlucreaza intr-un mediu de INFLUENTE !! !
    ~
    Va doresc multa Sanatate ! Cu Iubire si Speranta !
    ~,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm