ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 31 ianuarie 2010

Ce vad altii la mine

~
OMUL din spatele "contributiei ... Sale * "~
â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ ~ http://srv.diacritice.com/ sau diacritice ! ~ http://dexonline.ro/ sau DEX , http://dictionar-englez-roman.ro/ sau d.En/Ro ~ Am revenit ! Am fost adormit ! 8:01 AM ~ Pauză până la 15:00. Acum lucrez la două proiecte, in tandem; diacriticele când am timp. Asta este unul. Pe celalalt ... tocmai l-am terminat, adineauri (21:00), dar mai am de pus diacriticele. Voi refolosi ... metoda rapida ! (stop. acum este 01.02.2010.1~5:09 AM).
Cele 9 Bloguri Sunt de fapt doar UNUL, toate avand un unic administrator, unic "Profil" DoarATAT spunea...Ele reprezinta diferite(le) ASPECTE facute Publice :
:
1) MiniMaL a fost primul, la data duminică, 12 octombrie 2008, DoarATAT , FAMILIAL. (din 38 articole, 4 discutabile, 1 este un anunt de interes general, restul ... Familial). (http://doaratat-minimal.blogspot.com/). ADRESA DE PROFIL: http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721 .
2) CORNELIUS ROSCA al doilea, la data vineri, 9 ianuarie 2009, PRIMUL PASDoarATAT DoarATAT
3) BLA ... BLA ...BLA al treilea, joi, 15 ianuarie 2009, TatonariDoarATAT
4) ElaEL al patrulea, joi, 5 februarie 2009, Alunecand pe o raza DoarATAT
5) TERRABLOG__dialog al cincilea, joi, 5 februarie 2009, DIALOG_modul_REAL, DoarATAT ,
6) TERRA_foto al saselea, marți, 10 februarie 2009, Comunicare prin IMAGINI DoarATAT ,
7) SANATATE pentru 3 , 4 , 5 ... al saptelea, joi, 12 februarie 2009, Niciodată nu e prea tarziu DoarATAT ,
8) ABISURILE MELE al optulea, joi, 12 februarie 2009, 20 .05 . 75, DoarATAT Etichete: . Cineva ar formula "Ce e in gusa Si in capusa !" Dar ... eu nu sunt CINEVA si, deoarece (vezi "caietul negru" !) M-AM "Programat" demult SA NU MINT ... si AICI si pe "celelalte 8" ... AM Cenzurat DoarATAT : CUVINTELE/CU/CONOTATII Nepermise !
9) ALO ! STRAINATATEA ?
al noualea, duminică, 15 februarie 2009, RAPEL, ,
Acel (cel CARE concepe + promotorul sau "coada la topor" + executantul ca simpla unealta "inconstienta") CARE IMPUNE ORICE+ORICUM+ORICUI ... este SINGURUL care ... Deja ESTE Pierdut ! ... iar Ceilalti, adica MAJORITATEA, NE Suntem FRATI !!! Intru VECIE !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !


Aici, ACUM, voi face o Paranteza, asupra unui ASPECT pe care l-am observat SI la "altii" !:
:
"vineri, 9 ianuarie 2009

Zi muntoasă
Când am fost capră
Sărind
Am ajuns la cascadă
Perete umed
Îndulcit de căderea incoloră
De sub care UD
Am ieşit
OM.

Dan Gheorghe spunea...
frumoase cuvinte. om - ce lucru minunat!
9 ianuarie 2009, 14:53


DoarATAT spunea...
Multumesc. Le-am scris din suflet.
Cornelius
9 ianuarie 2009, 15:32


DoarATAT spunea...
dupa cum Observati, Avatarul meu, de la Primul Raspuns personal ESTE APLATIZAT. DE CE ?
Deoarece A FOST FOLOSIT de "hacker" pentru A MA DISCREDITA !
Banuiesc eu CA ... SE POATE Afla CINE a facut inlocuirea !
Am observat ACEST ASPECT, NU DOAR la mine !!!!
... iar "procedura" a REPETAT-O de mai multe ori (le voi numara)
~,
1 februarie 2010, 07:35


Trimiteţi un comentariu
Slăvit este DUMNEZEU ! Fiti binecuvântati ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin." Repet: Multi bloggeri (blogspot) AU pe alocuri ACEASTA ANOMALIE !
BLOGSPOT.COM ce parere ARE !! Daca NU va lua masuri, multi bloggeri VOR Parasi "serviciile ... blogspot.com" ! Vom VIRA cu totii spre WP, retele Ning si ... ce mai gasim ! Cred ca se poate REMEDIA ! In caz contrar ... ADIO ... SI N-AM Cuvinte ! (Ca TOT e "criza" !). Am inchis PARANTEZA ! . Eu cred ca "acest SERVICIU" (le MULTUMESC...totusi !) blogspot.com ESTE SABOTAT DIN INTERIOR !

Imi aduc aminte cu MELANCOLIE de ACELE Vremuri ... eram, ca si ACUM = tot "afon" ... dar mult mai MIC !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !

Astazi este marti, 2 februarie (faurar) 2010, cruce rosie, cand Biserica Ortodoxa praznuieste Intampinarea Domnului !

~

6 comentarii:

  1. Adineauri am trimis un "mass" doamnei "susana"[bsusyka sica (bsusyka)]:
    :
    Cornelius Rosca: Am deschis pentru a intra in retele Ning ... SI NU MAI POT intra in NICI UNA !! ... Dumneavoastra aveti acces ? Daca aveti acces ... Va ROG sa transmiteti ACEST "mass" domnului adorcrysti ... pentru A STI ! Am introdus O INSIGNA (pt. MINUNATUL UNIVERS) ieri, iar AZI ... NU merge nici insigna, si nici NU mai pot intra NICAIERI in Ning ! Va rog !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am reusit sa aflu ca era doar O REVIZIE ...
    ...
    mass pt doamna susana:
    :
    "Cornelius Rosca: Gata ... am vorbit cu o doamna ... din reteaua MINUNATUL UNIVERS ... am ID-ul dumneaei, asa cum am ID-ul dumneavoastra ! ADICA ... imi sunt DRAGI Prietenii Adevarati ! Va multumesc din Suflet, pentru tot ce imi trimiteti ! Dar nu pot ... sa introduc Chiar totul ... desi am facut RUBRICA Speciala ... pentru "mass" pe Blogul meu "BLA ... BLA ... BLA" (la coloana Gadget). O zi Minunata va doresc ! ... si ... SA NU MA UITATI, va rog !"

    RăspundețiȘtergere
  3. Cornelius Rosca: ... imi este DOR de Oameni !!! De Oamenii ADEVARATI ... asa ca dumneavoastra ! Va urmez Sfaturile ... acum ... FAC aproape ... 15-20 de minute, in fiecare dimineata ... [de inchinare, inchinare cu Plecaciune si matanie] spunand de 9 ori (in gand) "Tatal nostru" ... si ... NU sunt multumit ... mi se par prea putine (...pe rugaciune, fac 4 serii de inchinare(1), inchinare cu plecaciune(3) si metanie(1), toate inmultit cu 9(de 9 ori TATAL NOSTRU !). Vreau sa fac ... spunand de 12 ori "Tatal nostru"... seara NU pot, pentru ca ... eu ADORM primul ... si DOAR dimineata (ma scol primul) ESTE Liniste !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ziua !
    Va multumesc pentru interes, am creat acest Grup si pentru a-mi ridica "stacheta" proprie, dar si pentru "un nou INTELES" al cuvantului ... "mesaj" !
    a) Va rog deci sa aveti rabdare cu mine ... deocamdata NU pot fi mai mult decat "creator al acestui grup Melancolie" ... mai tarziu (poate chiar ca NECESITATE !) voi fi "administrator al Melancolie" !
    b) "mesaj", cuvant regasit in caseta fiecarui "user" ("Mesaje primite" cu un icon : o scrisorica !).
    Fiecare administrator de retea Ning isi atrage si pastreaza "invitatii" avand O Strategie de comunicare proprie ! Le multumesc.
    Eu personal cred ca ... uneori SE Abuzeaza ... DE UN Schimb de MESAJE ... prea abundent ... CEEA CE Diminueaza Semnificativ ALTE Activitati posibile:
    Blog, Grup, Evenimente, Forum, Videoclipuri, Fotografii, Membri, Pagina Mea, Invitatii ... si NU in ULTIMUL Rand (chiar in Primul Rand !) ... Principal !
    Eu personal cred ca ... asa cum fiecare "doreste" sa fie cunoscut, la fel de MULT ... se intereseaza de "ceilalti Calatori" ... la care s-a ALATURAT prin folosirea uneia sau mai multora "retele Ning".
    Eu personal cred ca ... doar prin "mesaje" NU oferim altceva decat "fragmente" !
    ~
    De aceea va rog sa UTILIZATI posibilitatile oferite de acest "instrument" GRUP.
    Melancolie este una din temele generale CARE ma "caracterizeaza" in ACEST moment. Desi este suficient "de larga", va rog sa folositi acest grup in SENS Restrictiv:
    -- se pot "alcatui" miniGrupuri de discutii in cadrul "Forum de Discutii" din "Melancolie" ... pentru cei ... de-o varsta apropiata (aceeasi tipologie comportamentala); "tinerii" se pot ReGasi in : "CE FACI ... DISEARA ?" ... iar "varstnicii" ... la "Iti mai aduci aminte ?"... sau "stii ca ... ne-a parasit...?".
    Asta e ! Trebuie sa ACCEPTAM ... ca si noua NE Vine ... randul !
    Eu personal NU O SA imi pun "cenusa pe CAP" !
    Dar ... O SA Fiu mult mai ATENT la ...
    OFERTA DE Viata !
    ~
    BineTze !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  5. Profilul meu:
    :
    Buna Ziua !
    Doar in acest grup (fara falsa modestie) ma pot prezenta PE MINE ca "entitate umana" ... descriere, aptitudini, familie, fotografii ... pasiuni ... etc. ... etc.
    Deci AICI ma veti GASI ... pe mine
    Dar Tot aici ... VA Puteti alatura (NU este obligatoriu !) si VA Puteti PREZENTA celorlalti !
    ~
    in limitele BUNULUI Simt !
    ~
    Dar ... va puteti "construi" chiar ... Propiul dumneavoastra GRUP ! ... in reteaua Ning in care "calatoriti" !
    ~
    Va multumesc !
    Calatorie PLACUTA in continuare !
    "Stilul" Ning ... ARE Oferta BOGATA !
    ~

    RăspundețiȘtergere
  6. Stilul Ning APUNE !
    De la gratis...acum se cere prea mult !
    500 $ pe An !
    Au 3 categorii de preţuri, însă Ning fără GRUP, FORUM...nu mai are farmec !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm