ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 1 ianuarie 2010

Rostogol 2 ~B

~~~~~~~
Rostogolirea continua cu BLA ... BLA ...BLA si anume "Coloana Gadget"
. Va rog cititi acum Deoarece pe BLA ... BLA ... BLA, sau eticheta : !
~~~~~~~
(?) BlogRank
BlogRank

~~~~~~~
Abonaţi-vă la
Postări Toate comentariile
urmatoarea NU imi aduc aminte sa o fi adaugat eu, m-am uitat un pic ... nu face trimiteri PE ALTE pagini (OARE DE CE ?) :
(ba face dupa ce accesez ZONA)
CAPITA-LIST (Bucuresti)
Recensamantul Bloggerilor
~~~~~~~
la urmatorul, nu mai stiu de ce i-am pus titlul asa ! (nici cand !) :

URGENT
Jurnalul Anei
La multi ani, 2010 ! - Va multumesc si va imbratisez ( virtual) cu mult drag, pe toti aceia care, cu gand bun, mi-ati fost alaturi intregul an de la care ne luam ramas bun,si ...
Cu 20 ore în urmă
~~~~~~~
Incep eliminarile :

Bloguri NOI = in studiu (oare?)

REDUCERE 20% -30 %-LA MULTI ANI 2010! - pentru comanda de minim 50 lei,beneficiati de reducere 20 %,iar pentru comenzi de peste 100 lei-30 % reducere.Spor la cumparaturi!LA MULTI ANI 2010!
Cu 4 ore în urmă


FiFFy AlbutZ
La mulţi ani!
- Fie ca anul nou să vă aducă tot ce vă doriţi. La mulţi ani şi multă sănătate!
acum 1 oră

TiSport.blogspot.com
Video: Revelionul 2010 in lume - Cea mai inalta cladire din lume, Taipei 101, a fost luminata de focurile de artificii in momentul in care ora 0:00 a lui 1 ianuarie 2010 a sosit in Taiwan....
Cu 4 ore în urmă
Taraba-cu-cercei
LA MULTI ANI 2010 !!! - Va doresc un an nou fericit , multa fericire , bucurie , implinirea tuturor viselor , dragoste din belsug si multa sanatate :)
Cu 4 ore în urmă

::Crestin Total::
Articol de Anul Nou
- Nu stiu voi ce intelegeti prin An Nou. Eu cand spun An Nou ma gandesc la sperante, aspiratii, tinte noi sau poate ce imi propusem in anul precedent si nu...
Cu 17 ore în urmă

HuPs ! HuPs Blog ! Hups si mergem mai departe :)) !!! divertisment, poze tari, ciudatenii, inventii, animale, lucruri ciudate, pitzipoance, cocalari, lol, varza
dc radem azi #14 ? 15 poze !
- UN AN NOU FERICIT TUTUROR ! . . . . . . . . . . . . . .
Cu 19 ore în urmă

BLOG de VRANCEA
Urare de Revelion! - Sa va fie masa tihnita si hranitoare! Pofta buna! [image: What would you taste like to a cannibal?] P.S.: maine, sa nu va duceti la spital si sa va plan...
Cu 23 ore în urmă

Flittin'
Cupa Africii 2010 la Eurosport - De pe 10 ianuarie 2010 până la finalul lunii va avea loc cea de-a 27 ediţie a Cupei Africii pe Naţiuni : 16 echipe, 32 de meciuri transmise în direct. Cifre...
Cu 1 zi în urmă

Daca e musai, cu placere!
pe 30 pentru pe 31
- Pentru ca maine clar o sa fie ca la nebuni, si pentru ca a fost prea mult de lucru in realitate ca sa mai am timp si de blog (mde mde), zic sa imi iau si e...
Cu 2 zile în urmă

Concursuri online cu premii
Telefon de 2010 - Cautam dimineata concursuri noi pentru voi si am dat peste un concurs nu tocmai nou dar ...care mi-a facut cu ochiul. N-am avut niciodata un telefon mobil ...
Cu 2 zile în urmă

TARABA VESELA

DE CE N-A SOSIT MOSUL LA UNII DINTRE VOI :).....
-
Cu 3 zile în urmă

Tempête
Sarah McLachlan ~ Angel
- iarăși eu...un adevărat fenomen...de această dată la capitolul muzică :D De ce fenomen? pentru că în momentul când găsesc o melodie care să îmi placă foooar...
Cu 3 zile în urmă

HiTechBlog
Intel Atom, o noua gneratie de platforme
- Intel Corporation este tot mai preocupata de concurenta si realizeaza lansare dupa lansare. Dupa ce a pregatit procesoare mobile – Intel livreaza procesoar...
Cu 1 săptămână în urmă

About the Big City
London -
Cu 1 săptămână în urmă

Cuvintele sufletului
Focul din padure (1) - Ar trebui sa dorm. Asta mi sa recomandat sau mi s-a impuns, nu stiu sigur ca ce a sunat defapt. Dar nu pot inchide ochide ochii. Fantomele propiilor gandur...
Cu 2 săptămâni în urmă

blog oarecum
uite biletu` – nu-ţi dau biletu` !
- Astăzi este una din zilele în care ar fi trebuit să te trezeşti dis de dimineaţă, bine dispus şi foarte motivat, şi după ce te întinzi puţin să te aşezi cu...
Cu 2 săptămâni în urmă

Pretty Special
Poezie poezie .... - Va spun un lucru strict secret M-am abonat la internet In prima zi de stat pe chat 9 gagici am agatat Si le-am chemat la 7 fix La barul din cartierul X Cand ...
Acum 1 lună

Viata de zi cu zi. Pur si simplu.
Proverbe ( 32 ) - Dacă eşti bogat sau sărac, mulţumeşte-te cu soarta ta, fiindcă e nebun cel care nu ştie să râdă în orice împrejurare. [...]
Acum 1 lună

Bijuterii, hainute si alte accesorii
Ceas - Panza de paianjen - * Ceas de perete paza de paianjen.* *Ceasul este hand made- unicat!* *Pe panza se gasesc 7 paianejenei.* *Pret: 60 ron*
Acum 1 lună

Filmotor
Cirque du Freak: The Vampire’s Assistant
- Darren Shan si prietenul sau Steve sunt doi adolescenti obisnuiti in varsta de 14 ani, a caror viata se schimba pentru totdeauna atunci cand decid sa cumpe...
Cu 2 luni în urmă

STUDIOART-RO
ATENTIE!
- In perioada 12-18 octombrie 2009 nu vom putea onora nicio comanda deoarece nu suntem in Bucuresti.Reveniti dupa data de 19 octombrie daca doriti un portret...
Cu 2 luni în urmă

KrieppeN's BLOG
Adrenalina?!
- Vrei adrenalina? Vrei senzatii tari? Fa ca el! See more funny videos and TBT Videos at Today's Big Thing.
Cu 4 luni în urmă

rugaciunea inimii
Nistorescu la carma ziarului Cotidianul pentru debarcarea lui Basescu de la Cotroceni
- Nu mai e un secret pentru nimeni: Sorin Ovidiu Vantu a intors armele impotriva lui Traian Basescu. Motivul? Presedintele Romaniei nu a acceptat mafia secur...
Cu 4 luni în urmă

~~~~~~~
lok
Mai multe virale la BlogRank
~~~~~~~
Astronomy Picture of the Day
~~~~~~~

Octavian Paler
Ghita nu va plange
~~~~~~~
Activi
Jean Bica. Jurnalul unui oarecare
La linea 8 -
Cu 1 zi în urmă

Camelia13capitanu
Anunt!! – MA GASITI PE http://cameliacapitanu.ro/
- Dragilor si dragilor, A venit Mosul si la mine! Si am un cadou tare frumos. Nu m-as lauda daca prins acest dar n-as avea posibilitatea sa duc povesti mai ...
Cu 2 zile în urmă


Ganduri
Decembrie
- Luna aceasta e preferata mea din an...e luna cand ma simt cel mai bine si am cel mai bun tonus. Numai cand ma gandesc la sarbatori, care sunt cele mai frumoa...
Cu 1 săptămână în urmă

Criss-arta de a trai sanatos
SARBATORI FERICITE TUTUROR!
-Cu 3 săptămâni în urmă

"Daca e nevoie,opreste-te si o viata noua va incepe,Daca e nevoie, asteapta...miracole se intampla"
Daca asa esteeeeee!
- Daca intradevar acesta este rezultatul final, NE MERITAM SOARTAAAAAAAAAAAAA!!!. DACA DUPA ATATIA ANI DE COMUNISM NE INTOARCEM CU BUNA STIINTA LA EL, suntem ...
Cu 3 săptămâni în urmă

Shh... Vreau să aud timpul trecând...
hi-tec-ul si femeile - nu ma intelegeti gresit fetelor, stiu ca suntem bune oriunde ne-am baga nasul. cu alte cuvinte, bune de si la orice suntem. vreau sa ma scuz (probabil) cu ...
Cu 4 săptămâni în urmă

ARIPI de FLUTURE
cer(sky) -
Cu 4 săptămâni în urmă

laviniastefan
E ora stingerii
- Da, chiar e, dragii mei. Ştiu, vreţi explicaţii. Le am, dar nu cred că interesează pe nimeni, de fapt, aşa că nu vă mai obosesc aiurea. Simt că e inutil să ...
Cu 4 săptămâni în urmă

S-A Blocat "Prietenilor ... CONSACRATI".
TOT ce ESTE legat de "acest" subiect (inclusiv ... domnul "Adrian"... SI (din pacate) ... "fratele" VOI _Elimina, cu incepere din : 01 Februarie 2010 !

Secretele vietii - Secundar
- stgbfxb
Cu 5 săptămâni în urmă

Blogul lui Varanoblack
Cel mai bun dintre cei mai buni!!! - Imi plange sufletul...imi plange inima....imi plange simtul artistic...imi plange demnitatea de roman.Gheorghe Dinica a murit!De ce?....pentru ca Dumneze...
Acum 1 lună

Criss-fotografii Parcul Circului
I love the colours of autumn -
Acum 1 lună

...un zambet pentru Romania...
- IMPORTANT!!! am deschis de curand un nou site dedicat fotografiei si pasionatilor de aceasta arta.Toti sunteti invitati sa va alaturati acestui site si sa ...
Cu 2 luni în urmă

Step by Step
I-II - I Nebuna din turn Deschise fereastra Lăsându-şi ficatul la vedere Şi plămânii la respirare Măruntaiele umplură lumea De ea Lumea striga Invad...
Cu 4 luni în urmă

Curiozitati si recorduri
BUONA PASQUA/PASTE FERICIT -
Cu 8 luni în urmă

Criss art-Mirajul margelelor
40- SET COLIER SI CERCEI-40 RON - REALIZAT DIN MARGELE DE STICLA CAT-EYE SI PERLE ALBE, PE SARMA SILICONATA ARGINTIE. ACCESORIILE SUNT ARGINTII. LUNGIMEA CERCEILOR ESTE DE 5 CM. LUNGIMEA C...
Cu 9 luni în urmă

Traim in Romania....si regretam amarnic !
Ochi inlacrimati de singe - *Pingind cu lacrimi reci de februar* *Am mai crezut ca pot sa sper* *Si ai sa-mi dai fara sa-ti cer* *Un zimbet cald ascuns in sinaxar.* ** *Cu singe rosu fr...
Cu 10 luni în urmă
~~~~~~~
MOARE VIA = PIETRELE VORBESC
Cezar Ivanescu: Poeme
Jeu d’Amour (Colind)
- *! de-acuma nu te-oi mai uita, poţi să şi vii, poţi să nu vii, cu vii stigmate, sîngerii eşti scrisă toată-n carnea mea ! ! de-acuma nu te-oi mai uita, coap...
Cu 6 zile în urmă
~~~~~~~
asta ramane, bine'nteles :
CAUTARE zor nevoie
Carte Online / librarie
~~~~~~~
Va Iubesc !
~ ,
if (!window.gadgets || !gadgets.rpc) { document.write('

~~
Avand o MICA problema, am alcatuit O Postare pe BLA ... BLA ... BLA, eticheta:

Un comentariu:

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm