ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

vineri, 22 ianuarie 2010

Va multumesc ... PRIETENI dragi !

Buna Ziua !
Doamnei Elena Marin-Alexe ... si NU NUMAI ! Doamna Elena ... va ofera un calduros hai la plimbare .
EU NU v-am uitat (si chiar MA Doare !!!) ... NU v-am mai vizitat ... pentru ca SI "Clona mea" SA VA LASE "in PACE". Unii, nici ei NU m-au "uitat" ... dar au FOST Manipulati ... si NU si-au dat SEAMA ... neintelegand si neavand "arme" de ..."raspuns" ... impotriva CONFUZIEI. Acestia, devenind la randul lor : Creatori de Confuzie !
Cand AR FI FOST ... asa de simplu ... DoarATAT : sa verifice ADRESA de Profil !
Multora (pe care ii indragisem cel mai MULT) ... le-am explicat despre ce-i VORBA. Si la ei, si la mine. Practic ... Blogurile mele ... N-AU MAI Facut nimic altceva DECAT : ... sa se apere, PIERZAND 6 (sase) LUNI ... de "postari" ... "adevarate".
Ii Multumesc domnului Adrian ( Amatorul ) pentru "intelepciunea" ... DOVEDITA !!!
Si care ... draga "domnule" ... CONTINUA sa dea ROD :
Doamna Elena Marin-Alexe (sustinand "activitatea" domnului Adrian---de a fi COparticipant la DENIGRAREA mea ... "publica") ... m-a neglijat (domnisoara Zenna, ce parere "are" ?).
Dar, NU "m-a UITAT" : recent, pe "marți, 12 ianuarie 2010" a postat un articol.
Pluribloggeri sau bolnavi? care, la momentul in care SCRIU aceste randuri ... are 58 de comentarii. Facand "o simpla SOCOTEALA", daca 2/3 din aceste comentarii ar fi ale doamnei Elena ... RESTUL de cca. 20 ... "hai", jumatate din ei, 10 deci ... se vor afla in plina Confuzie, de data asta CREATA de ... doamna Elena.
Atat ! Ba NU:
Doamna Elena, va ADUC aminte DoarATAT : un SINGUR comentariu de-al dvs. de acuuuuum "multa vreme" (mai Ieri !) , de fapt doua, pentru ca au fost "consecutive":
:
"marți, 21 aprilie 2009

Ei sînt cuminţi ...
Eu sînt nebun ...
Dar cum Eu sînt ce-am fost mereu --
Poate că cel cuminte-s Eu --
Deşi de cîte ori le-o spun,
Eu pentru Ei ... sînt tot nebun ...

Ei mă urăsc că nu-s ca Ei ...
Eu îi iubesc că nu-s ca Mine ...
Ei beau
Şi mint fără ruşine --
Şi-n ochii prietenilor mei
Trec drept nebun ... că nu-s ca Ei ...

Lor nu le place-amanta Mea ...
Mie nu-mi place-amanta Lor ...
Ei văd cu ochii tuturor
Femeia ...
Eu n-o pot vedea
Decît cu-ai mei --
Amanta mea ...

Dar cum din Ei toţi numai Eu
Nu sînt ca Ei,
Am să mă duc
De voia mea la balamuc --
Şi fiindcă nu-mi va părea rău,
cumintele voi fi tot Eu !...

Cîntecul nebunului
de Ion Minulescu
din ciclul "Nu sînt ce par a fi"

1 comentarii:
elena marin-alexe spunea...
Va multumesc, pentru Minulescu, dar si pentru comentariul de pe hai la plimbare.
9 mai 2009, 10:29".

si ... al doilea :

marți, 21 aprilie 2009

Strofe pentru EL

Deşi noi toţi îi sîntem fraţi
Şi toţi îl ascultăm la fel --
Noi nu-i sîntem decît argaţi,
Căci L-am ales stăpîn pe EL ! ...

Dar Eu, cum nu-i pot fi argat --
Deşi noi toţi sîntem la fel --
De şorţul alb m-am dezbrăcat
Şi n-am mai ascultat de EL ...

Dar azi, cînd simt că se cuvine
Ca toţi să-L ascultăm la fel --
Deşi m-ascult numai pe mine,
Eu nu m-ascult decît prin EL ! ...

Strofe pentru EL
de Ion Minulescu
din ciclul Nu sînt ce par a fi
~,

adriana spunea...
anul despre care intrebati este de fapt...o carte....scrisa zilnic...o stiti deja...
daca va place, o puteti citi si aici...
http://cartea-de-pe-blog.blogspot.com/

Ingerul tau spunea...
deosebita poezia si interesante si originale noile tale blogroll "Intaietate " si "Noutati... in studiu" de pe cele doua bloguri
Daca vrei intra si la mine pe blog

Sergiu spunea...
foarte frumoasa poezia si blogul in general
4 mai 2009, 10:04


Dumitru Negoita spunea...
Placut pentru Altornoi si pentru Al{t}ornoi,
de aceea "simt ca se cuvine", sa ne mai spunem
de intalnire.Dar pana atunci numai de bine
si va mai astept si pe la mine !
{ Pe la bloguri, v-ati ... prins ! }
5 mai 2009, 08:25

elena marin-alexe spunea...
Super poezia lui Minulescu. Va mai astept pe la mine, poate cititi poezia Cautari, caci mi-ar place parerea dv.
9 mai 2009, 14:30
~
Apropo, ... domnule PACO , ... dar CARE este B-Log-UL dumneavoastra ???(pentru ca eu NU am acces !).
~
ACUM, mai sus, s-au mai limpezit niste APE !
Dragi Prieteni, eu NU va FORTEZ ... la NIMIC !!!
DAR ... macar IESITI din Confuzie ... si ... NU VA MAI LASATI ... manipulati !
VA Iubesc ! ~~ deci N-O sa mai comentez la VOI, tocmai pentru ca ... imi sunteti dragi !!!
~~~
~~~
Eu, de FAPT, imi cautam un "argument" pentru un RASPUNS ce urma sa il dau unui Prieten RECENT, dintr-o retea Ning, ... numele NU pot sa-l dezvalui aici si Acum, fara APROBAREA dumnealui.
Acest OM ... nu mi-a Gresit cu NIMIC (sper ca NICI eu ... lui), dar ... PANA la Proba Contrarie !!
~
VA Iubesc ! Sa FITI ... CuMinti !!!! !!!
Verificati TOTUL, innainte de Orice ACTIUNE (Fapta, Vorba, GAND) ... pentru ca "riscati" Sa Murdariti

COROLA DE MINUNI A Lumii !

Ce parere aveti de :
?

sâmbătă, 11 aprilie 2009 Comentarii
duminică, 5 aprilie 2009 Din CANTARE OMULUI (1956)

~
Dumnezeu sa va BineCuvanteze !
Doamne ajuta !
amin.
~,
gata (fara diacritice) la 22.01.2010.5~9:02 AM
~,

8 comentarii:

  1. Buna Ziua !
    Daca STAU sa ma gandesc ... ceea ce fac de altfel foaaarte rar, in ultimele 7 luni M-AM TOT Aparat, deci Neschimbandu-ma ... trebuia SA NU AM ... Nici un discomfort.
    M-am Hotarat : Sa NU ma mai apar, DECI ... O PROFUNDA Schimbare, care ar trebui "sa ma Arunce in NEGRE Tenebre ... de disperare" !!
    Cu Toate "astea" ... EU ma simt asa de relaxat ... CA RISC sa-mi "ies din Forma" !
    Din FORMA ... in CARE ... m-am BALACIT ... "aruncat" de altii !
    Conform domnului Paul Coman, inseamna ca eu sigur SUNT un TAMPIT, deoarece NU "m-am Inregimentat" ... "studiului ... aprofundat" via "America" !
    ~
    Va astept GIGELITATEA ... pe la mine, neaparat ... sa dati cu "subsemnatul" la ultimul articol de pe "Principal": vineri, 22 ianuarie 2010~"Va multumesc ... PRIETENI dragi !"
    Adresa mea de profil, NeSUPUSA "Schimbarii" este:http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721, iar "Blogul": http://corneliusrosca.blogspot.com/
    Important, pe coloana "Gadget"-uri, referiri despre Prieteni, Prietenii !!
    ~
    Desi risc sa va produc UN Discomfort Coplesitor, va urez totusi, sa aveti"
    Un AN NOU Minunat ! (care presupune ... o Schimbare Exponentiala !) (pentru) La Multi Ani ! ... LUMINA !
    Schimbarea dvs. de sfarsit de an ... banui ca s-a produs ... prin Stagnare~Relationala, DECI ... VOM continua ... fara "batai de CAP" !!
    ~
    23.01.2010.6~5:26 AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  2. BUNA ZIUA ! ~ doamnei AMIRA !
    ~
    Eu stiu, ca de mic-iar ACUM nu m-am schimbat prea mult- cand mergeam cu parintii la CIMITIR la "mamare", NU imi "placeau" deloc "cladirile"...le Resimteam RECI si Nefiresti !
    Iar mormintele simple, doar pamant, sau Ornate cu flori, acestea trimiteau NU Mesaj "cald", "primitor". Da !
    Fastul "strica" ARMONIA si Naturaletea !
    ~
    Daca m-ati "uitat":
    http://corneliusrosca.blogspot.com/, avand Adresa de Profil: http://www.blogger.com/profile/12637013553674152721.
    Daca veti citi ultimul meu articol: "vineri, 22 ianuarie 2010~"Va multumesc ... PRIETENI dragi !", veti intelege (in mare parte), de ce am precizat ! Priviti va rog si pe coloana "Gadget"-uri, sunt cateva referiri despre Prieteni, Prietenii !
    ~
    Va doresc Un AN NOU Minunat !
    La Multi Ani !
    ~
    23.01.2010.6~6:06 AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ziua !
    Doamnei Mariana, "Psalm de dor".
    Va doresc Un AN NOU Minunat !
    La Mulţi Ani !
    ~
    Iata, tocmai rataceam pe la AMIRA, cand, cu o privire ... am devenit curios. Iar acolo au fost 3 !
    Raspund eu:
    ...
    Eu nu prea AM Obiceiul sa "insist" in ochii "cuiva". Sunt multe de spus, ... "obosesc" repede ... si NU ma pot concentra, la ceea ce ZIC (eu, sau "ei").
    Privindu-i pe interlocutori ... percep tot felul de "senzaţii", multe, foarte multe ... erau de respingere, sau mai bine zis, de Superioritate. A Lor. Si atunci MA Blocam ... si NU mai "comunicam".
    Dintr-o privire ... imi dau seama CINE nu este atent, cine ... minte, cine fabuleaza, cine ORICE ... impresiile vin Buluc ... SI nu mi-a placut niciodata ... sa "am dreptate".
    Si atunci, ca un fel de "Prezumptie de Nevinovatie" ... le acordam posibilitatea manifestarii ... NeGratulandu-i cu privirea !
    Cei care imi erau dragi ... erau CEI care ma indrageau, iubeau, intelegeau, acceptau. Cu acestia NU puteam sa "intorc" PRIVIREA ! Ii sorbeam din OCHI !
    Si ACUM ... LE PORT privirea CALDA ... atunci cand imi aduc aminte de ei.
    Privirea este principala POARTA ... prin care IUBIREA sau "ura" ...ESTE afirmata, simtita, traita !
    Se completeaza, bineinteles cu "atitudinea generala a corpului", cu gestica, mimica fetei SI nu in ultimul rand Vorbirea ca SENS, ca Intonaţie !
    Toate SE INVATA ... traindu-le EFECTIV ... si NU din carţi DEDICATE Manipularii !
    Eu NU am nevoie sa manipulez pe NIMENI ... si nici NU as putea s-o fac (la modul SERIOS ... cu "profit" egoist !) deoarece (NU zic ca nu am minţit niciodata, sau ca nu am incercat sa mint...) eu DE CAND MA STIU... am fost SINCER !
    Mie mi-au fost SUFICIENTE "trairea" o data, de doua ori ... uneori poate de trei ori A UNUI "CEVA", "ORICARE" Eveniment ... "prinzand" repede "E Bine~E Rau", "E Bun~Nu-i Bun" ... si AM stiut SA Generalizez !!! Si NU ma laud. ACUM, chiar MA MIR !!
    ... dar, ma abat de la subiect.
    Recent, cam de la "Revolutie" incoace ... am remarcat ... ca "alţii", tot mai mulţi, NU-MI suporta Privirea.
    ...
    Dar eu ... MA Indepartez de privirea "Incruntata", sau, mai ales, de privirea "Dusmanoasa" !
    NU este Treaba mea sa-i Vindec pe cei "In Ceaţa".
    Are Dumnezeu grija !
    ~
    23.01.2010.6~7:09 AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ziua !
    Domnului DUNGHA !

    Superb...sublim !
    Nici NU va imaginati ce "suparat" sunt ca mi s-a umplut de nisip, aparatul foto.
    Sunt SUTE de "Imagini" MINUNATE, un "amestec" de "grafic si subtil" ... care imi "scapa ... printre degete" !
    Va multumesc !
    ~
    23.01.2010.6~7:19 AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Ziua !
    Doamnei elenacassiana !

    Felicitari ... si LA MULTI ANI !
    Este cu aproape 10 luni mai micut decat "ingerasul" meu.
    Ce nume frumoase ati ales "ingerasilor" dumneavoastra : Teodor si Timeea.
    Fetita mea se numeste Ana Maria Stefania !
    S-a nascut de Ziua Femeii !
    ~
    Doamne ajuta !
    Dane Doamne Dumnezeule O Lume MAI Buna, ca sa ne crestem "ingerasii" ... CE ne-AI Dat ... spre infrumusetarea COROLII de MINUNI a Lumii !
    ~
    (ca de obicei, INTARZIAT ... imi cer Iertare !)
    ~
    23.01.2010.6~7:48 AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Ziua !
    Doamnei elenacassian !

    Va rog, pe Blogul meu Principal, pe coloana "Gadget"-uri, am "ceva" referiri despre Prieteni ... care Doresc ... sa ma VIZITEZE pe Blogurile mele !

    "Restul" ... il stiti !
    Va ROG ... prieteneste: TINETI-VA Promisiunea si NU mai intrati ... in Spatiul Virtual ... o luna, cat v-ati propus !

    - poate imi dati "un semn", totusi, cand "reveniti" ! Intre timp, am sa mai trec ... sa "ma bucur" de acest "Coltisor", daruit noua "din RAI" !
    ~
    23.01.2010.6~8:02 AM
    ~
    La Multi ANI ! ... SOTULUI dumneavoastra ! Sa Va Bucurati de VIATA ... paaana la adanci Batraneti !
    Dumnezeu sa VA Ocroteasca Intreaga FAMILIE !
    Doamne ajuta ! amin.
    ,

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Ziua !
    Doamnei elenacassian !

    SOŢULUI dumneavoastră,
    Un Sincer LA MULŢI ANI ! Dumneavoastră şi familiei dumneavoastră, Să Fiţi Binecuvântaţi de Domnul Dumnezeu !
    Vă doresc Un AN NOU Minunat, alături de soţia dvs., de copilaşi şi DE Intreaga dvs. FAMILIE !

    Dumnezeu să vă dăruiască Impliniri tot mai numeroase, şi PACE, Iubire, Speranţă şi CREDINŢA !
    Dumnezeu să vă Binecuvânteze !
    Doamne ajută ! amin.

    la 23.01.2010.6~8:19 AM
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  8. Domnului Dan Borcea !
    ~
    Buna Ziua !
    Va doresc din Inima Un AN NOU Minunat ! La Multi Ani !
    ~
    Va rog sa NU va suparati ... probabil ca INJURATURILE ... Nu dumneavoastra mi le-ati trimis !
    Va asigur de TOT respectul meu !
    Se poate verifica MEREU adresa de PROFIL !
    A dvs. de exemplu este: http://www.blogger.com/profile/03833078868915880272
    ~
    Doamne ajuta !
    ~
    la 25.01.2010.1~14:30
    ~,

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm