ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

joi, 22 iulie 2010

CIRCUMFERINTA

B CIRCUMFERINTA SDC13895
CIRCUMFERINŢA

Ce s-a copt, a dat în pârg. Acum, se consumă, deci urmează cizelarea. (4:27 AM) pauza

Băă !... BĂĂĂ ! Bă pierde vară ! Uitaţi-l cum pierde timpul, în loc să pună mâna LA MUNCĂ ! BĂĂĂ ... n-auzi ! Treci dr....ui la muncă, NU MAI Fotografia atâta ! Băăă ... uooooă ! UUUOOĂ ! La muncă cu tine, Jigodie ce eşti !
Ia uitaţi-l, Oameni BUNI ce face ... UUUUUUUOĂ ! ... Treci dr....ui la muncă, tâmpitule !

Asta, în loc de Bună ZIUA ! (4:48 AM) pauza

(4:56 AM)
Ciulinii... Bucureştiului .
Apoi, unde nu-i cap, vai de căciulă ! De fapt ... de picioare, dar nu mai contează. Nu-i şi nu-i, restul este la fel de DEPLIN. Ce "treabă aveţi cu BOC" ? NU POATE ... deoarece "mulţimea" la plasat ... în CENTRU ! "Mulţimea ... continuă, a fiecărei clipe !", asta de fapt DICTEAZĂ !
Dumnezeu ... a dat LEGEA (Mii şi Miliarde de Infinităţi !), după CARE ... toate funcţionează "la fel", până la Sublim ! Apoi, o ia de la capăt !
Mai devreme m-am dus şi am zis

[Bună Ziua !

Doamnei Ana !
~
Minunată realizare "Ciulinii... Bucureştiului".
Adevăratele MINUNI sunt ACOLO unde VIAŢA răzbate în condiţii vitrege.
Minuni MARI găsim pretutindeni. "Banalul" ... este DOAR punctul nostru de vedere, poziţionarea noastră în CENTRUL "Anturajului acceptat" !
CIRCUMFERINTA este acest anturaj, CARE, de fapt, NE DICTEAZĂ" noua, CE şi CUM să facem !
Iar CENTRUL, ceea ce ramane ... dupa "manipulare" !!!].

Şi eu tot ca voi: SUNT când CENTRUL, când CIRCUMFERINŢA !
Dumnezeu ne "dirijează" ... este "Jocul" LUI ! Nu este nevoie să intervină, acum admiră ... şi ... aşteaptă. De fapt, LUCREAZĂ ... în altă parte, pretutindeni ... ! (Hai că am zis-o ! ... Timpul ... NU există, este DOAR o închisoare, de unde se poate evada !). (5:20 AM) pauza .

(6:28 AM) Mai adineauri, făcând nişte modificări la DEPLIN (acurateţea aspectului !), am greşit ceva, nu îmi dau seama CE ? Dar, AM PROFITAT, pentru a face nişte eliminări, oricum este prea lung articolul, prin adăugarea de "Rostogoliri". Important pentu mine, este că "păstrez informaţia, adică o mut de pe coloana Gadget, în articol. Dar, îmi dau seama că unele zone din GADGET ... chiar NU merită păstrate în nici un fel. Elimin şi GATA. "Pe rapid înainte" înseamnă ŞI faptul că ... totul are o DURATĂ !
"Vechii" prieteni, dacă NU se mai interesează de mine ... nici eu de ei, este pierdere de timp ! Eu totuşi LE MULŢUMESC pentru "întâlnirile" din Virtual. Fiecare ... îşi VEDE de ale sale.
Chiar dacă nu ne mai întâlnim, "contactul" a rămas LA PROPRIU (chiar dacă AU MASCĂ !).
Oricum ... noi toţi, INTERACŢIONĂM ... apărând la "întâlniri" când acestea ... s-au copt ! Chiar dacă nu se lasă cu comentarii, în cazul "întâlnirilor" din Virtual, totuşi "capul de pod" s-a realizat, iar interacţiunea ... a avut loc pentru AMBELE părţi implicate !
Acum, fug să închei un comentariu început la domnul "derscanu". (6:52 AM) pauza.
~
UpDate
23 Iulie 2010.5 ~ 7:13 AM

CIRCUMFERINŢA

CIRCUMFERINŢA

Ieri s-a terminat. Am dorit mai mult, atât am "realizat". DoarATAT.
Ba NU ! Mint. Am "trăit" fără Dumnezeu. Aşa se vede dinspre mine ! Rare momentele când mi l-am adus AMINTE. Tocmai când eram "nervos".
Păi, ce motiv ... doar nu făceai nimic ?
Spre seară, după un somn "înghesuit" (am scos cam jumătate din cărţile mele, pentru TRIERE şi punere pe căprării), am ieşit "la Bancă" de m-am împrumutat, să plătesc întreţinerea ... pe două luni. Lui Mirela, i-am spus pe la 8 fără 10 (seara) că vreau să întru ! Pe NET.
Până "să iasă ea" ... am lipsit cam 9~13 minute !
DEZASTRU. CATACLISM. TEROARE. NEPUTINŢĂ. ... şi câte altele (cu înjurături ! ... şi aici, am început să mi-l aduc AMINTE. Pe Dumnezeu ! NU se cade să înjuri !).
SOLUŢIA ?!!!
M-am "vârât" într-un INTERNET, aruncând "pe fereastră" 3,5 Ron (ăştia chiar NU mai sunt Lei ?). Nu am "sacrificat" decât o parolă, Portalul toateBlogurile.ro ... REDESCOPERIŢI recent !
Acasă, NU puteam s-o cert, mai mult, domnul Viorel Sima ... LOGIC ... mi-a CONTINUAT "gândul", dorindu-mi ... să mă cert PE MINE ! ... la... OGLINDĂ !
Of, dragă Prietene (moderator la RADIO Universul Prieteniei ! ... de "fel" din Constanţa !) ... EXACT asta făceam ! Îţi mulţumesc ... eşti amabil ! DAR, mai ales ... MODERATOR Radio. Zic eu, unul chiar foarte BUN. EŞTI binecuvântat ! Doamne ajută ... TUTUROR ! (sau ... TUTULOR ! ... căci, ideea contează !).
Apoi ... m-am culcat, fiind epuizat ! (23 Iulie 7:33 AM)
(diacritice gata la 7:45 AM)(7:47 AM)
~
Cornelius,
..... ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm