ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

sâmbătă, 3 iulie 2010

MINCIUNA mea ... este mai mare ca a TA ??? (rostogolire ~ a 2)



~
Umblu. Umblu şi plouă. Umblu şi plouă fără umbrelă. Umblu şi plouă fără umbrelă, acum sunt UD - fleaşcă ! Umblu şi plouă fără umbrelă, acum sunt UD - fleaşcă ! ESTE FRUMOS !
~
FOC !
~
http://www.youtube.com/watch?v=N0g5fbrW1Cw&feature=related
~

~
http://www.youtube.com/watch?v=ReMMS46pGG8&feature=related
~

~
http://www.youtube.com/watch?v=gE8HNB4sKzk&feature=related
~

~
http://www.youtube.com/watch?v=tZjVlMvvsO8&feature=related
~

~
http://www.youtube.com/watch?v=BSe-OnC0EKU&feature=related
~

~
http://www.youtube.com/watch?v=XbQCyhluIE8&feature=related
~

~
http://www.youtube.com/watch?v=RR8pgEKsrIs&feature=related
~
Uşoare sunt vieţile multora ...

Uşoare sunt vieţile multora.

Ei prind din zbor plăcerea trecătoare,

În orice timp au clipa lor cu soare

Şi-n orice zi le-apare aurora...

Dar spune, tu, copilă visătoare,

De-am fost şi eu din rândul acelora,

De-mi eşti şi mie ce le eşti altora,

De nu mi-ai fost o stea nemuritoare?

Trăiam pierdut în umbra amorţirii,

Deşarta-mi viaţă semăna cu spuma

Şi orb eram la farmecele firii...

Deodată te văzui... o clipă numa'

Simţii adânc amarul Omenirii...

Şi iată că-l cunosc întreg acuma.


Mihai Eminescu


~
http://www.youtube.com/watch?v=eD4dkZ7qjYY&feature=related
~
Cornelius,

PS: ... adevăruri parţiale, tot minciună IAŞTE ...
~,
rostogolire ? ... ce să mai ... golesc ?

Mă mişc ... lent, dar... mă mişc !


Eseu nereusit ... (19.05.2010.3)
~
Vă rog să consideraţi din START că ABIA aştept să veniţi şi dacă aveţi timp şi MOTIV, să şi comentaţi.
Eu însă ... AM MURIT :... mă "joc" ... la VOI !
Aici voi face "mici promovări", "mici retrogradari", dar, FĂRĂ importanţă: NIMENI nu-i părăsit ~ odată intrat !! Dar, la cerere ... pot exclude prin ROST-0-golire !
Nici eu nu fac exceptie !
~
Recomand

URGENT : Solarienii
~
Forum "Oastea Domnului"
TV Oastea Domnului
Radio Oastea Domnului
RADIO Universul Prieteniei ~ Site
~
Jaloane (24 Mai 2010.1)

Bravo Germania - Germania a facut instructie cu Argentina lui Messi cel mic la stat dar mare la fite si se pare ca am scapat de aceasta "vedeta" a mondialului, idolul la c...
Cu 2 ore în urmă ( 04.07.2010.7~00:13 AM)

gandeste.org
Goldman Sachs, manipulator al pieţelor şi cauzator al crizei? - Istoria economiei arată că nu a existat criză majoră produsă în Statele Unite de cînd s-a înfiinţat compania Goldman Sachs din care brokerii newyorkezi s...
Cu 4 ore în urmă

Things worth mentioning
Sfat pt vampiri - O dimineata perfecta se incepe atunci cand soarele de ora 8-9 mijeste printre frunzele copacilor si atinge usor cu fascicule de aur incaperea in care stai....
Cu 11 ore în urmă

Alex Mazilu - Daily Photo Blog ... 7
Clipa inghetata - Am trecut usor de 1100 de articole. Deja, imi este greu sa imi amintesc lucruri… Citesc posturi din trecut care sunt o surpriza si pentru mine… Va multumes...
Cu 13 ore în urmă

trendul... codurilor

Pentru NIMA! - Om frumos, mi-ai trantit usa direct in nas... n-am apucat nici sa-mi retrag tzuguiul. O parte din el a ramas prins in tocul usii tale. Dar nu ar fi asta o ...
Cu 1 zi în urmă

bLOG

-
Cu 2 săptămâni în urmă

Sandy
It was wonderful last night - Au venit, au cantat, au plecat. Nu “Buna seara!”, nu “Noapte buna!”, doar “Thank you!”. Cam asta a fost supararea majoritatii. Dar chitara, clapele si voci...
Cu 3 săptămâni în urmă

Back From Silence
Cine rezistă? - Am împărţit zilele astea nişte melodii… şi culmea, nimeni nu e în stare să le asculte. Come on pleople, sunt super catchy, simple… au chitara!!! una bucată...
Cu 3 săptămâni în urmă
~,

Căutări

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm