ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 1 februarie 2009

Caietul negru

Scriu cu mare placere celei mai sensibile fiinte pe care am intalnit-o pana acum. Sensibilitatea ta Mihaela este lucrul cel mai de pret acum. Pastreaz-o cat mai mult !
Mihaela Mitrache
25-05-1975

(diriga)

Draga mea Mihaela, te apreciez mult pentru sensibilitatea ta, pentru bunatatea ta, pentru seriozitatea ta. Iti doresc mari succese
Prof El Vlad
24 mai 1975, ne vom vedea in 1985

23.05.75

Buna Miha
Traiesc poate unele din clipele fericite si in acelasi timp nostalgice ale vietii.

A fost frumos la liceu, a fost foarte frumos si imi pare rau ca acest frumos capitol din viata noastra se apropie de inevitabilul sfarsit. Pana acum am fost multi, mai mult sau mai putin uniti, si ne - am obisnuit sa fim multi, cu probleme aproximativ asemanatoare. A sosit timpul sa luam singuri viata de coarne, si sunt oarecum nelinistit.
Sper ca voi si vom reusi sa iesim triumfatori din aceasta corida. Pentru vremurile care vor urma iti doresc ceea ce imi doresc si mie si tuturor prietenilor mei si anume libertate si fericire.
Cu drag fostul coleg
si prieten Florin Aanitei


(Profa)

Aie soin de garder toute ta vie cette candeur qui m'a ebloui. Aie soin de garder tout ce que tu possedes parce que tu es vraiment riche, cherie.
23.05.975

Totusi viata-i pe pamant si nu in vis.
Bose

Nu stiu ce sa-ti scriu. Te iubesc.
Irina

22.05.1975
Am dorit intotdeauna sa termin acest liceu, sa iau viata asa cum este, sa traiesc intr-un oras alaturi de o "lume". O "lume" sunteti si voi si, poate de aceea sunt trist ca trebuie sa ne despartim. Nu v-am cunoscut decat, ca o "lume", deci vag si, nu din egoism ci, pentru ca nu am vrut sa va precizez. Sunteti urati precizati. Sunteti buni si de neinlocuit neprecizati. Pentru tine Mihaela - eleva, cuvinte mai multe nu am a-ti spune, pentru tine Mihaela - om iti voi zice-n versuri d'asta data:
"Campia vietii eo campie de mlastini si dealuri plina
Dar noi, trece-vom peste ea calauziti de-o lumina.
Calauza ne va mai fi cerul cu nori albi-cenusii.
Ca si necugetarea noastra de-a ajunge o idee Printre galaxii.
Sterian Laurentiu
Str . Lupeni N: 43 Focsani J. Vrancea

cod 5300

Draga Miha,
din cauza firii atat de schimbatoare a omului si mai ales a gandurilor lui, imi vine foarte greu sa-ti scriu. Gandurile si sentimentele cateodata au o existenta atat de scurta incat cele doua fenomene legate de existenta lor: moartea si nasterea - se pot adesea confunda. Nu stiu daca o sa ti se para banala comparatia gandurilor cu valurile, dar mie mi se pare foarte asemanatoare. Recunoaste si tu: nu se nasc gandurile asemeni valurilor la o simpla adiere a vantului si dispar in crunda lovitura ce le-o da tarmul si mai exista o asemanare: au o existenta efemera. Din aceasta cauza n-as vrea sa-ti scriu nimic ce ar putea fi schimbator si te-as propune sa stai aproape de mine si sa asisti la nasterea si moartea gandurilor mele, sper ca aceasta te va ajuta sa te cunosti mai bine.
Simona

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm