ஜ۩۞۩ஜ 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10; 11; 12; 13; 14; 15; 16; 17; 18; 19; 20; 21; RVS ♫ ♪ ♫ ♪ ♪

Nişă

−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,♥ ; RADIO PRODIASPORA si de VIS; contor, C (sursa), P,
A murit un GIGANT: Liviu Ciulei ~ Dumnezeu să-l Odihnească în Pace !

duminică, 13 iunie 2010

Vă iubesc pe toţi, dar ... VĂ ROG:


Mulţumesc din Suflet
Domnului Mugur Bădărău
datorită căruia
nişte bloggeri
S-AU ÎNTÂLNIT
UNDEVA ... CÂNDVA
unindu-şi Inimile !
~Cornelius~
~
Vă rog din tot Sufletul ... nu pot vorbi cu toţi odată !
Decât ... aşa, pe blogurile mele. Cele 9 ... şi multele "prezenţe" ... împrăştierile mele în Blogosferă !

A fi prezent, însă ... NU este SUFICIENT ! Este necesar să fii [VIU TOT Timpul] !
Cu Iubire !

Vă rog deci: Să mă Iertaţi ! ... Căci sunt "neputincios", ACOLO unde "sunt" ... NU sunt !
Nu există ... continuitate ! "Activitatea mea" este sporadică ... sau, mai rar ... NU MĂ ÎNCADREZ în "ofurile" ... administratorilor de Blog. (ştiu, sună pompos, dar ... asta suntem !)(de fapt).

Îmi cer iertare, pentru "neîncadrare" ... următorilor bloggeri:

@*= Adrian Fratila
@**= Pr. Gheorghe CAZACU
@***= Elena Marin-Alexe
@****= Lavinia Ştefan
@+= Toţi cei care m-au "bannat", dar şi ... Clona !

Vă rog SĂ ÎNŢELEGEŢI ! Eu, când mă adresez ORICUI :

@= în primul rând AM ÎN VEDERE persoana de dincolo de "MASCĂ" ! Cu regret spun asta ! Mulţi dintre dumneavoastră ... puneţi în FAŢĂ ... o mască !
EU SUNT însă CEL CE AM ZIS CĂ SUNT !
eu NU folosesc alte "adrese": după cum este UŞOR de observat, cele 9 "Bloguri", (adică totuşi 9 adrese) ... SUNT UNITE de ADRESA Reală: aceea a "Profilului". De aceea, aceste 9 ... cum vreţi să le spuneţi, sunt doar UNUL !
Doar acest UNUL mă reprezintă ... inclusiv în COMENTARII !

@= apoi MĂ ADRESEZ ... tuturor celor care AJUNG să citească "perla ... sau ... gunoiul" meu.
Eu mă strădui ... să NU fie "VORBA" de "gunoaie", însă, unii bloggeri ... ASTA VOR SĂ VADĂ !
Este ... "neputinţa" LOR !

@= apoi mă adresez MIE ÎNSUMI ... celui care "revine" ! NU doresc nici ... să-mi fie RUŞINE ... cu VORBE ÎN VÂNT, nici să mă regăsesc ... CU "Platitudini" !
Eu însumi ... contribui la CONSTRUCŢIA mea ca OM (deocamdată sunt "doar" Om !) împreună CU TOŢI Ceilalţi !
Căci ... NU SUNT SINGUR pe Planetă !
~
Vă dau un mic exemplu, de comentariu care încă NU A PLECAT, adresat unei doamne, deci unui blogger (care POATE fi doar o "mască" ... dar, asta NU înseamnă că nu POATE FI foarte reală ! SĂ NU MERGEM ... doar pe PRESUPUNERI !).

Este adresat Doamnei Rodica Botan, TUTUROR bloggerilor şi mie însumi:


"Sărut mâna, doamna Botan !
~
Ignoranţa noastră, ca SPECIE, este desăvârşită !
Progresul tehnologic ... a atins culmi nebănuite, dar, din păcate ... DISTRUCTIVE !
"Poanta" din videoclip, mi-a adus aminte, de o descoperire a Japonezilor ... HAINELE pentru INVIZIBILITATE !
Mie, ca Om ... îmi pare rău că S-A AJUNS la "necesitatea ... EXTINCŢIEI" !
Ca Om ... ESTE şi "Treaba mea" !
Toţi au dreptul SĂ AIBE PĂRERI !
Toţi AVEM dreptul la Viaţă !
Viaţa însăşi ... TREBUIE ... redefinită ! Căci mulţi au devenit LEGUME, datorită ignoranţei !
Nepăsarea CREEAZĂ "meritul" !

Ne "merităm" SOARTA !
~
Dumnezeu ŞTIE !
... şi încă NE rabdă !
~
Cornelius,"

(i-am dat drumul spre MODERARE acum, la 13.06.2010.7~9:03 AM, ora Bucureştiului)
~
Deci ... ORIUNDE mă veţi "găsi" ... eu m-am ADRESAT tuturor !
Adică : NU AM NEGLIJAT pe nimeni, nici măcar pe mine !

Vă rog să ţineţi CONT doar de ACEASTĂ adresă de Profil !
Cel care se foloseşte ABUZIV de imaginea mea ... creînd CONFUZIE, ESTE singurul răspunzător DE FAPTELE SALE !

Vă rog deci SĂ NU CREDEŢI că v-am uitat. "Doar" nu am mai TRECUT pe la prietenii mei din TRECUT, pentru că încă NU mi-a TRECUT ... supărarea cauzată de Clonă ! Pentru că eu continui să-i "protejez" ... prin "absenţă" ... deşi ACEŞTIA îmi sunt VII în Inimă !

Vă rog, din acest moment : 13.06.2010.7~9:11 AM

Voi REVENI ... PESTE TOT ... în blogosferă !
Vă rog, pe toţi cei CARE NU MĂ AGREAŢI, vă rog SPUNEŢI-MI ... aici, la mine, FĂRĂ să precizaţi MOTIVELE.
Vă promit SOLEMN ... că NU VĂ VOI MAI Deranja !
Nu este nevoie să mă Bannati !

Părerea mea: aveţi GRIJĂ pe cine Bannati ! Şi eu AM BANNAT: fantome, rău voitori, cei care AU VRUT: să mă sperie, să mă jignească, să mă înjure ! pe cei care NU au Blog !

Acest "articol" însă, îl consider şi micuţul meu TESTAMENT.

Eu nu "desconsider" capacităţile de hacker ... ale Clonei !
De aceea ... Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !
~
Înainte de "a închide", am "alergat" să mai pun un comentariu:

"Vă mulţumesc ... pentru tot ce OFERIŢI cititorilor, deci şi mie !
~
Vă rog, pe mine NU mă deranjează ... cei care CRED în Dumnezeu !
Toţi îmi sunt FRAŢI, chiar dacă eu declar că sunt "ortodox" !

Să păstrăm în Inimi pe Dumnezeu !

Dumnezeu ESTE Pretutindeni ! ... noi suntem CEI care "fac parte ÎNCĂ" din CREAŢIA SA !
Modul în care Dumnezeu NI SE FACE Cunoscut ... ţine de "acceptarea noastră", de "influenţele" care "lucrează": ŢARA unde ne naştem; RELIGIA părinţilor noştri; Educaţia primită şi ASUMATĂ ... şi, NU în ultimul rând,(totuşi):
CEEA CE "ÎNŢELEGEM" noi ... de fapt !
...
eu fac parte dintre cei CARE se lasă în VOIA lui Dumnezeu, sau, cel puţin ... MĂ STRĂDUI !
~
CREDINŢA însă este aceea care decide: eşti sau NU eşti credincios, Dumnezeu ŞTIE !
...
orice spun şi fac, singurul care ŞTIE ADEVĂRUL ... îmi este Dumnezeu ! Pentru că EL ESTE CREATORUL !
~
Cornelius,"
("eliberat" la 13.06.2010.7~9:45 AM)

Vă rog să nu vă SUPĂRAŢI:
întotdeauna FACEŢI PARTE din Viaţa mea !

Da ... dumneata ... CITITORULE !!!
~
Cornelius,
~
http://www.youtube.com/watch?v=YqBsG0nbibk&feature=PlayList&p=A04543079FEE679E&playnext_from=PL&playnext=4
~
http://www.youtube.com/watch?v=MAg2cMu3zf8&feature=related
~
http://www.youtube.com/watch?v=uJJMybQ15_E
~
Acest Blog va continua cu "scrierile" mele din "Caietul negru" (perioada liceului), şi ... cu ajutorul lui Dumnezeu, va deveni Blogul meu de Creaţie ! (eseuri, schiţe, nuvele, de ce "nu" (?) romane), poeziile avându-şi LOCUL lor ALES !
Nădejdea mea este:
dacă reuşesc SĂ Nărui "lenea" ... voi prezenta "lucrările mele" în domeniul ARTĂ PLASTICĂ !
Înaintea mea ... SUNTEŢI voi toţi :
:
http://www.youtube.com/watch?v=FcHw4OTydcY
~
(gata la 13.06.2010.7~11:05 AM ~ Cornelius,)
~
Totul nu-i decât UN JOC !
Şi ... ca orice joc, ARE REGULI !
Cine refuză regulile Jocului, se autoexclude !
~
Dumnezeu ŞTIE !
~,

Un comentariu:

  1. Fiţi Binecuvântaţi !
    ~
    ...
    ~
    "Bună Ziua !
    Doamnei Rodica !
    ~
    Ce întâmplare minunată !
    Şi ... am completat, citind şi comentariile !
    Întradevăr ... sarcina noastră pe acest pământ (căci LUT suntem !) este SĂ-L Descoperim pe Dumnezeu (înzestraţi cu "Suflare de Viaţă").
    ~
    Deşi, în principiu: TOATĂ Viaţa SUNTEM SINGURI ! ...
    ... de noi depinde: SĂ ÎL RECUNOAŞTEM pe Dumnezeu ALĂTURI DE NOI !
    Cei care ... în singurătatea lor, îşi ALĂTURA pe Dumnezeu (adică şi-L Asumă !), practic ... aceştia ... SE ALĂTURĂ pe ei înşişi ... CELORLALŢI !!!
    TRĂIND în INIMI !!!
    ~
    Dumnezeu VĂ BINECUVÂNTEAZĂ !
    ~
    Cornelius,"
    ~
    Vă Iubesc !
    Căci suntem FRAŢI !
    ~
    Cornelius,(11:45 AM)

    RăspundețiȘtergere

Slăvit este DUMNEZEU ! Fiţi binecuvântaţi ! Fie-ne Doamne după Voia TA ! Amin.
Pentru că Părerea TA contează ! Rezonabil este să ne păstrăm decenţa, să părăsim stresul şi să criticăm constructiv. Ne modelăm reciproc.
Diacritice: −,ă,â,î,ş,ţ~Ă,Â,Î,Ş,Ţ~♥,€,†,£,†,♫,¥,♪,●,
Comentariile de BUN Simţ vor fi publicate. Reclamele mă indispun, nu insistaţi ! Anonimi nu exista; mai bine va faceti Blog; dupa 33 de articole personale de-ale dvs., mai vorbim ! ~ Cornelius, :) PS: nu-mi trimiteţi mesaje pe gmail ! Se pierd iremediabil, din cauza stilului imposibil de ARHIVARE a lor ~,

Evanghelia zilei

~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

FEEDJIT Live Traffic Feed

Citatul zilei si Evenimentele Zilei (de la intelepciune.ro)

Picasaweb

~

Clustrmaps

planetarium 1

~ ~

Hit Counter

la 13:28 ~ 31 Iul. 2010 ~

Text

Translator: 1, 1', 2, F, R, J, Servicii: diacritice, DEX, m.DEX, Blogurile mele: 2, 3, 4,
o o o . . . o o o * * * o o o . . . o o o
−,ă,â,î,ş,ţ,Ă,Â,Î,Ş,Ţ,€,†,~, ,Ҩ,ﻼ, £,©, Ø, ♫,∞, ,§,0/0,∞/∞,∞-∞,0.∞;1;∞0;00;≥;¡,¿,¢,£,¤,¥,Æ,æ,ß ¤ ¤ ღ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ۞ ℜ ╫ ๏̯͡๏﴿ ☺ ♪ ● ♂ ♀ б ξ Ө ө ۝ ͡๏_͡๏ ๑•ิ.•ั๑ {\•ิ.•ั/} \•ิ.•ั/ \•.•ั/ ͡๏.͡๏ \͡๏.͡๏/~ ☺, ,
Bună ZIUA ! La Mulţi Ani MAJESTATE ! ALB senin Desigur, NU contează cât de lung am părul !
Drum fără Biserică Turnul MEU de Fildeş ! , Traieste clipa !,

Puzzle

Click to Mix and Solve

Dumnezeu să vă Binecuvânteze ! Fiţi BINE Veniţi, cu Iubire primiţi ! ~ Cornelius, :)

Recent Comments Widget by Blogger Widgets
[Most Wanted Blog - iniţiativă] MWB-home, BALANTZA,

promo

rasarit_de_zori's videos on Dailymotion ~ http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/forum.htm